Hoe duur is jouw kinderkapper?

woensdag 27 mei 2009 om 21:50
quote:mamalief schreef op 27 mei 2009 @ 21:48:
t kost mijn kinderen alleen n dikke kus voor de kapper, ik knip t namelijk zelf.
oef, flashback van mijn jeugd.
Mijn moeder kon 2 kapsels. Tondeuse stand 3 ( want dan was het niet jongensachtig kort )
Of met de oranje bloempot op mijn hoofd een potjes kapsel knippen. Echt Waar.
Ik hoop dat jij het beter kan
t kost mijn kinderen alleen n dikke kus voor de kapper, ik knip t namelijk zelf.
oef, flashback van mijn jeugd.
Mijn moeder kon 2 kapsels. Tondeuse stand 3 ( want dan was het niet jongensachtig kort )
Of met de oranje bloempot op mijn hoofd een potjes kapsel knippen. Echt Waar.
Ik hoop dat jij het beter kan
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....

woensdag 27 mei 2009 om 22:05
Hangt er natuurlijk ook wel vanaf wat ze doen. Bij mijn dochter liet ik meestal alleen wat puntjes bijknippen als ik zelf ook ging en dat was dan gratis of een paar euro.
Als je kind echt een volle bos heeft waar net zoveel werk in zit als een volwassene snap ik ook wel dat dat bijna net zoveel kost.
Maar 21 euro vind ik ook wel heel erg veel, er vanuit gaande dat de gemiddelde 15 maanden oude peuter nog geen weelderige lokken heeft.
Als je kind echt een volle bos heeft waar net zoveel werk in zit als een volwassene snap ik ook wel dat dat bijna net zoveel kost.
Maar 21 euro vind ik ook wel heel erg veel, er vanuit gaande dat de gemiddelde 15 maanden oude peuter nog geen weelderige lokken heeft.
woensdag 27 mei 2009 om 22:11

donderdag 28 mei 2009 om 00:21

donderdag 28 mei 2009 om 07:40
¤ 12.50 per zoon (lekker altijd 37.50 afrekenen zo eens per maand).
Zelf doen vind ik geen optie, ik kan zoiets echt niet.
De oudste jongens vinden het ook prima bij de kapper, de jongste van 1 heeft een ziekte waarbij hij veel medicatie krijgt die zorgt voor overmatig haargroei...dus die heeft wel wat meer werk en daar betaal ik dan ook graag voor.
Zelf doen vind ik geen optie, ik kan zoiets echt niet.
De oudste jongens vinden het ook prima bij de kapper, de jongste van 1 heeft een ziekte waarbij hij veel medicatie krijgt die zorgt voor overmatig haargroei...dus die heeft wel wat meer werk en daar betaal ik dan ook graag voor.

donderdag 28 mei 2009 om 08:57
7,50 voor een kid, 10 als je zoon 'al' vijftien is.
Tot voor kort deed ik het altijd zelf maar nu meneer het bovenop iets langer wil en aan de zijkanten en achter kort durf ik het niet meer aan. Dan is deze kapper nog goed te doen qua prijs.
Geen thuis kapper maar gewoon een kapperszaak in de stad.
Ik had echt geen 21 euro neergeteld. Daylight robbery!!!
Tot voor kort deed ik het altijd zelf maar nu meneer het bovenop iets langer wil en aan de zijkanten en achter kort durf ik het niet meer aan. Dan is deze kapper nog goed te doen qua prijs.
Geen thuis kapper maar gewoon een kapperszaak in de stad.
Ik had echt geen 21 euro neergeteld. Daylight robbery!!!
Het is mij: shaHla
(Iranian version)