Hoe duur is jouw kinderkapper?

27-05-2009 21:38 60 berichten
Alle reacties Link kopieren
De vorige keer kon ik 21 euro afrekenen voor de knipbeurt van mijn (toen )15 maanden oude zoon. Slik.

Dus daarom mijn vraag: hoeveel betaal jij voor de kapper van je kind?
( djees, ik las Kidnapper.. )

Ik betaal 10 euro pp of het nou kinderen of volwassenen zijn.

Ik heb dan ook een briljante thuiskapster. ( en ja, ze werkt wit )
Zo ! En dan kunnen we nu weer allemaal normaal doen....
8 euro voor een kapper die haar salon aan huis heeft.

21 euro???? Djiez, das wel heel veel....
Dat is verdomd veel geld zeg! Ik betaal 7.50 euro, gewoon bij de kapper in de stad.
t kost mijn kinderen alleen n dikke kus voor de kapper, ik knip t namelijk zelf.
quote:mamalief schreef op 27 mei 2009 @ 21:48:

t kost mijn kinderen alleen n dikke kus voor de kapper, ik knip t namelijk zelf.

oef, flashback van mijn jeugd.

Mijn moeder kon 2 kapsels. Tondeuse stand 3 ( want dan was het niet jongensachtig kort )

Of met de oranje bloempot op mijn hoofd een potjes kapsel knippen. Echt Waar.

Ik hoop dat jij het beter kan
Ik dacht 13 euro. Bij een gewone kapper.
ja boro, veel beterder!

(ik gebruik een groene bloempot! )
Ik betaal er ook niets voor. Mijn thuiskapster komt voor mij om te knippen en te kleuren en dan knipt ze de kleine gratis mee.
oudste laatst wel naar de echte kapper geweest, kostte ¤12,50 voor een heel nieuw hip kapsel.
Gelukkig maar MML, Groen is het nieuwe oranje natuurlijk
Wow, 21 euro voor het knippen van een kind van 15 maanden? Dat vind ik wel heel duur. Bij een kapper betaal ik denk ik zo'n 10 euro. Ik heb echter een thuiskapper en daar betaal ik 5 euro voor mijn zoon.
17,50 euro betaal je hier in dit dorp voor knippen van kind. Beetje jammer.
Hangt er natuurlijk ook wel vanaf wat ze doen. Bij mijn dochter liet ik meestal alleen wat puntjes bijknippen als ik zelf ook ging en dat was dan gratis of een paar euro.

Als je kind echt een volle bos heeft waar net zoveel werk in zit als een volwassene snap ik ook wel dat dat bijna net zoveel kost.

Maar 21 euro vind ik ook wel heel erg veel, er vanuit gaande dat de gemiddelde 15 maanden oude peuter nog geen weelderige lokken heeft.
9,- bij een gewone kapper.
7,50 bij de gewone kapper. Maar laatst moest ik ineens 10,50 betalen. Nieuwe eigenaar, nieuwe prijzen...
Bij het kdv van onze kinderen komt de kapster op locatie en dan betaal je ¤ 5,- voor kinderen tot 1 jaar en daarna ¤ 9,- voor een knipbeurt. Ik vind het ideaal, ze worden geknipt terwijl ze op het kdv zitten (moeten ze natuurlijk wel op die dag komen, want de kapster komt 1 x per 6 weken)
21 euro is echt veel geld. De meeste kappers hier vragen voor een kind vanaf anderhalf tussen de 10 en 15 euro. Daaronder is het vaak 7.50.

De jongens doe ik vaak zelf met de tondeuse, want ze willen het het liefst lekker kort. Dochter gaat wel naar de kapper (ik kan het echt niet zelf).
Njb, wat ik dan niet helemaal begrijp: wist je dat niet vantevoren, kwam je er echt pas bij het afrekenen achter?
Knipbeurt van een kwartiertje voor dochter van 3 kostte me vorige week 16,50 bij een kapsalon hier in het stadje. Voor mezelf was ik 31,00 kwijt.
¤ 12.50 per zoon (lekker altijd 37.50 afrekenen zo eens per maand).

Zelf doen vind ik geen optie, ik kan zoiets echt niet.

De oudste jongens vinden het ook prima bij de kapper, de jongste van 1 heeft een ziekte waarbij hij veel medicatie krijgt die zorgt voor overmatig haargroei...dus die heeft wel wat meer werk en daar betaal ik dan ook graag voor.
Hier kost knippen bij de kapper 10 euro per kind, en voor 5 euro doen ze alleen de voorkant/ zijkant. Handig want de pony van dochter groeit heel hard
Thuiskapper komt hier en knipt dan onze oudste dochter ook voor 5 euro. Bij de jongste is het een paar plukjes wegknippen en dat doet ze gratis.
7,50 voor een kid, 10 als je zoon 'al' vijftien is.

Tot voor kort deed ik het altijd zelf maar nu meneer het bovenop iets langer wil en aan de zijkanten en achter kort durf ik het niet meer aan. Dan is deze kapper nog goed te doen qua prijs.

Geen thuis kapper maar gewoon een kapperszaak in de stad.

Ik had echt geen 21 euro neergeteld. Daylight robbery!!!
Het is mij: shaHla :) (Iranian version)
17 euro.

mijn kind is 6 en heeft een heuse 'coupe'.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven