NIET groepje

18-04-2009 14:13 4958 berichten
Alle reacties Link kopieren

Een NIET-weetje: Inmiddels heeft het NIET-groepje 212.340 postings volgekletst. Tel deze postings erbij op en je ziet het: wij zijn erg actief!
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
Wat goed van Itsman!

Ik snap ook echt niet dat je zomaar een beetje ramptoeristje gaat spelen en toe gaat kijken.

Ik zat er net de hele tijd mee in m'n hoofd en heb toch maar even op AT5.nl gekeken om te zien hoe het nu met de motoragent gaat. Hij ligt nu in het ziekenhuis, en leeft nog godzijdank!

De automobilist hebben ze uit de auto moeten zagen.
En kan ik wéér de digitenne gaan bellen want het werkt allemaal niet naar behoren.
Potverdrie, Garnaal ziet weer eens de zin niet in van het leren van een toets. Is nu een antwoord aan het hakkelen op mijn vraag 1... en vooral weeer aan het weglopen.
Het gaat het 'm niet worden met die toets vandaag, hij verdomt het ronduit. Als 'ie nu eens een echt rotpunt haalt ervoor leert 'ie de volgende keer hopelijk wat beter.
misschien is dat het beste mamz, dan maar een keer flink schrikken
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
Jeetje Age, klinkt niet best dat ongeluk. Ik vind het altijd zo erg als mensen zich keren tegen de hulpverleners. Ja en die filmpjes zijn ook irritant. Staan ze de hulp nog in de weg ook.

Ja Mamzie, kadootje had ik net laatst gegeven aan buuf. Ben er wel pissig om eigenlijk. In mijn gezicht heel schijnheilig doen en ondertussen. Die voorzitter zei het ook al voor ik erover begon, dat het een bemoeial is en achter de ellebogen. Wel aardig hoor maar ondertussen.

Heb net een uur vertraging gehad in totaal omdat ze bij Ranzijn alle aanbiedingen van k.voer en grit niet goed stonden in de kassa. Ik haal altijd een hoop gelijk als het in de aanbieding is. Dus ik had alles al ingepakt maar vond het zo duur. Ik narekenen, had ze over al die artikelen meer dan 10 euro teveel gerekend. Dus iemand erbij, naar de andere kant van de winkel het nakijken, toen weer iemand halen die erover ging, nou uiteindelijk was ik om kwart over 8 thuis en had geen zin en tijd meer om te koken. En bedankt.
Ik kom even afleiding zoeken hier. Ben de examens een beetje zat. Ik droom er zelfs over.

Vanmiddag een bespreking van 3 uur gehad met collega's uit het land. Wel zinnig. En wel leuk om al die vakgenoten te zien. Zitten rare mensen tussen.

Heb een pitabroodje falafel gegeten. Ze hebben nu extra pittige falafel bij de AH. Wel lekkerder dan de gewone.

MV, rare buuf heb je.
Everytime you make a typo, the errorists win.
Arme Aijee, gelukkig bij jouw vak wel vrij rechttoe rechtaan, die examens, of moeten ze ook zelf tekstjes produceren?

Ik ga er vandoor, te bedde. Truste..
Het is redelijk goed na te kijken, de vragen in elk geval. De helft is een vertaling (La-NL), dat is lastiger nakijken.

Trusten, Mamz!

Ik ga even in de woonkamer kijken hoe de Chamions League finale is afgelopen. Ik had gezegd dat Man. United zou winnen.
Hmm, Barcelona heeft gewonnen.
goede..eehh..nacht

pesthumeur is weer over

salaris wordt over een half uurtje ofzo gestort, dus dan kan ik vrijdag naar de kapper (eindelijk!) en uit

nu even bijlezen, eten en buurman pesten met harde muziek

weltrusten voor jullie allemaal
Jullie ook alvast trusten. Kan nog niet slapen. Moet morgenochtend al om 9 uur naar de tandarts, brrrrrrrrrrrrrrr.
das erg vroeg Myleen, gewoon controle of heb je gaatjes?
Geen van beide. Ontstoken gebit en vorige behandeling was nog niet klaar. Morgen heb ik 2 afspraken achter elkaar, moet een uur in die stoel zitten. Hoop dat ik dan klaar ben maar dat is nog niet zeker. En ik ben al zo bang voor de tandarts. Kan nu niet slapen van de hoofdpijn.
zo lang in een tandarts stoel zitten is niet fijn, herinner me dat nog van toen ik een beugel had vroeger, nou had ik wel geluk dat mijn tandarts altijd een tv of de radio aan had staan, voor wat afleiding.

je moet maar proberen positief te blijven denken, dat het na dat uur allemaal over is en dat je dan geen pijn meer hebt en voorlopig niet meer naar de tandarts hoeft.

misschien moet je gewoon de hele nacht niet slapen, dan ben je morgen zo moe dat je in de stoel in slaap val, en dat je dus niet veel merkt?
Grapjas . Nou was het dan erna maar over maar dat is nog niet zeker. En poeren in een ontstoken gebit, geloof mij maar, daar heb je erna ook nog last van. Ik had al weken geleden terug gemoeten maar de laatste keer deed zo'n pijn dat ik mij heb ziekgemeld laatst. Dus kan het nu niet maken om mij morgen weer ziek te melden. Ik zal wel vragen of ik onder algehele narcose mag hahahah.
even "door bijten" ooit zal het toch wel over gaan? als je tenminste naar de tandarts gaat. k zal aan je denken morgen ochtend (of van je dromen, aangezien ik op dat tijdstip waarschijnlijk nog slaap )

ibuprofen (ofzo) helpt trouwens bij tand/ontstekings pijn enzo, misschien handig om even te halen voor als je terug komt van de tandarts

Thanks, kruip nu maar richting mandje. Als ik morgen niet zoveel praat dan komt het door het bekkie.

Truste Engie, tot morgen.
weltrusten myleentje, veel sterkte morgen

ik ga ook maar eens naar bed, en dan morgen eerst de kapper bellen voor een afspraak voor vrijdag, want ik zie er niet uit met dit "lange" haar
Moge ladies,

Heeft iedereen zich verstopt?
Denkt aan Mleen -die de tandarts kennelijk erg dichtbij heeft wonen?-

En dan nu -koffie is op- hup naar boven om die kampeerzooi in te pakken.
Hoi

Djo, wat een geweldige tip, veel chocola eten aan die erme mevrouw met liefdesverdiet Ik heb haar inderdaad ook aangeraden om dat te geen doen
Zo ladies, ben ik weer. Kan bijna niet meer lopen van de pijn in mijn voeten maar pijn uit mijn bekkie is weg. Kreeg 3 gruwelijk pijnlijke prikken in mijn mond, heb maar snel mijn ogen dicht gedaan tot hij klaar was. Alles is weer gerepareerd. Als het nu weer fout gaat dan moet er er een soort plaat op mijn tanden komen dus ik hoop dat het zo blijft.

Verder is het prachtig weer hier. Heb net toen de verdoving bijna

weg was mezelf getrakteerd op een patatje oorlog. Had ik wel verdient vond ik.
Wauw, kon je alweer kauwen dan Myleen?

Lekker he soms, gewoon een ordinaire patat oorlog van de snackbar!

Wij waren gister veel te laat met het eten. Alle snackbars zaten al dicht, dus we hebben om 22.00 zelf frikandellen staan bakken. Zoooooo romantisch

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven