Tips camping Italië
zondag 20 juni 2021 om 16:26
Jeetje, ik mis de Viva Google resultaten! Elke vraag die ik had werd beantwoord op het Viva forum, maar wel via Google. Als meelezer nu toch maar een nieuw account aangemaakt om zelf de vraag te stellen.
Ik ben voor volgend jaar op zoek naar een camping in Italië met grote plekken en privé sanitair. En om het nog wat lastiger te maken bij voorkeur ook op een veld met speelmogelijkheden. In Nederland is het vrij gebruikelijk om op een veld met trampoline en zandbak te staan, maar in Italië lijkt dat minder goed te vinden.
Mijn hoop is dat een van jullie de gouden tip heeft! Tips voor een camping met dit soort staplaatsen in Oostenrijk zijn ook van harte welkom.
Ik ben voor volgend jaar op zoek naar een camping in Italië met grote plekken en privé sanitair. En om het nog wat lastiger te maken bij voorkeur ook op een veld met speelmogelijkheden. In Nederland is het vrij gebruikelijk om op een veld met trampoline en zandbak te staan, maar in Italië lijkt dat minder goed te vinden.
Mijn hoop is dat een van jullie de gouden tip heeft! Tips voor een camping met dit soort staplaatsen in Oostenrijk zijn ook van harte welkom.
zondag 20 juni 2021 om 18:20
Dat zou wel verklaren waarom ik het niet kan vinden.
Misschien een camping met Nederlandse eigenaren? Of anders in Frankrijk? Dat zou ook nog een optie zijn.
zondag 20 juni 2021 om 18:23
Camping Levico is een leuke camping met in elk geval ruimere plaatsen en enkelen met privé sanitair. Echt veldjes zoals jij omschrijft dan weer niet. Ik schat wel in dat je voor deze zomer te laat bent voor privé sanitair maar dat weet ik niet zeker. Leuke middelgrote camping direct aan het rustige Levico meer, aantal zwembaden (geen heel aquapark oid), winkeltje, pizzeria en cafetaria. Dorpje Levico op een kwartier loopafstand.
zondag 20 juni 2021 om 18:30
Dankjewel, ik ga hem onthouden. Het is voor volgend jaar, dat zou moeten lukken. Inderdaad geen veldjes, ik ben geen ervaren kampeerder, maar tot nu toe alleen op grote velden gestaan. Zal even wennen worden om zo dicht op elkaar te staan, maar daar staat het heerlijke Italiaanse eten weer tegenoverarcobaleno schreef: ↑20-06-2021 18:23Camping Levico is een leuke camping met in elk geval ruimere plaatsen en enkelen met privé sanitair. Echt veldjes zoals jij omschrijft dan weer niet. Ik schat wel in dat je voor deze zomer te laat bent voor privé sanitair maar dat weet ik niet zeker. Leuke middelgrote camping direct aan het rustige Levico meer, aantal zwembaden (geen heel aquapark oid), winkeltje, pizzeria en cafetaria. Dorpje Levico op een kwartier loopafstand.
zondag 20 juni 2021 om 18:31
zondag 20 juni 2021 om 18:33
Wij hebben nog een jong kind, daarom groot fan van de veldjes, straatjes is lastiger, dan moet je het toch meer in de gaten houden. Ze kan nog niet alleen naar de speeltuin zonder toezicht.Because schreef: ↑20-06-2021 18:31Daar hebben wij ook gestaan maar daar staat alles in straatjes en niet in veldjes en er is 1 grote speeltuin waar jong en oud in speelt. Kneiterharde animatie dus zorg dat je daar niet staat
Wij stonden op de plek onder de tunnel door. Onze pubers hadden het daar fantastisch dus wij ook.
Of overdrijf ik en loopt het wel los zonder veldje?
zondag 20 juni 2021 om 18:45
Ik zou dan komende juli n voorboeking doen. Wij hadden n tegoedbon van vorig jaar en de grote plekken waren in oktober al volgeboekt. Wij wisten precies welke plekken onze voorkeur hadden omdat we er eerder zijn geweest.Tessymctess schreef: ↑20-06-2021 18:30Dankjewel, ik ga hem onthouden. Het is voor volgend jaar, dat zou moeten lukken. Inderdaad geen veldjes, ik ben geen ervaren kampeerder, maar tot nu toe alleen op grote velden gestaan. Zal even wennen worden om zo dicht op elkaar te staan, maar daar staat het heerlijke Italiaanse eten weer tegenover![]()
joske11 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 18:49
7.88% gewijzigd
zondag 20 juni 2021 om 18:55
Ja precies, dan gaat het relaxte van het kamperen er een beetje vanaf.
zondag 20 juni 2021 om 19:17
zondag 20 juni 2021 om 19:19
Ach hè, privé sanitair vergeten. Sorry, dooie mus.Tessymctess schreef: ↑20-06-2021 19:17Ziet er mooi uit, geen zandbak/schommel oid op de veldjes en zo te zien geen privé sanitair, maar ik sla hem op. Het is me duidelijk dat ik ergens op moet inleveren.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
zondag 20 juni 2021 om 20:25
Nee, wij dachten de eerste dag, oh wat een fijne camping! Voor italiaanse begrippen grote plaatsen, meertje waar je vanalles kung huren, mooi weer, prima sanitair, lekkere broodjes.
Tot we in de avond gezellig met kaarsjes voor de tent zaten en de herrie begon.
Echt zonde. Er zat ook bijna niemand bij die herrie, dus voor wie ze het doen is mij een raadsel.
Tot we in de avond gezellig met kaarsjes voor de tent zaten en de herrie begon.
Echt zonde. Er zat ook bijna niemand bij die herrie, dus voor wie ze het doen is mij een raadsel.