Hoe moet ik dit opvatten?

23-06-2021 01:21 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eergister had ik een gesprek met mijn ex via whatsapp. Dit gesprek was op zich vrij open. Toen we op het onderwerp seks uitkwamen zei hij seks kan ook soms helen toen zei ik ja “soms” waarop hij zei: bij jou alleen rage fuck.
Dus ik zei wat is rage? Toen zei hij “soort van woede/ frustratie.
Toen zei ik tegen hem dat ik dat geen compliment vond. (Merkte dat ik me al meteen emotioneel kut voelde)
Dus ik zei iets verder: “vond je seks met mij kut dan?”
Waarop hij zegt: in begin was het lekker daarna niet eigenlijk mrja vasthouden hé (huilpoppetje)
ik zeg: hoe bedoelde je daarna leg uit?
Waarop hij zei: “daar voelde het geforceerd aan. Vanaf Utrecht woning. Denk eerder zelfs. Maar had een beetje plaat voor me kop.
Dus ik zeg maar hoezo neuk je me dan 5 keer op een dag?
Waarop hij zegt: dat weet ik eigenlijk niet misschien was ik gefixeerd op seks

Dus ik zeg toen bleef je bezig en nu is het slecht? Dus nu zeg je eigenlijk tegen mij je hebt je laten gebruiken voor de seks een soort van.

Hij zegt: ik door jou of jij door mij?
ik door jou zeg ik waarop hij zegt: misschien wel ik heb er nooit zo over na gedacht want ik zeurde best wel eigenlijk kwam niet echt van jou af.

Sinds dat moment verloor ik hem helemaal. En ben ik helemaal emotioneel op hem uitgeflipt.

Hoe zouden jullie dit opvatten als een man dit tegen je zei? En reageer ik te emotioneel of is het te begrijpen?

Ik vind het gewoon niet eerlijk als je 3/5 keer op een dag seks met mij hebt en dan achteraf doet dat het niet lekker was. En weet ook niet hoe ik dit allemaal moet opvatten. Máár wel dat ik er helemaal vanaf was. Als je het niet lekker vind waarom dan meerdere keren op een dag?
Voor allebei dan ;)
EsterInside schreef:
23-06-2021 01:58
Voor allebei dan ;)
Deal! :-)
Kamperfoelie schreef:
23-06-2021 01:54
Nieuwsgierige mensen? ;-)
Correctie: TO is al een tijd lid van het forum
@Desperatewomen Knuffel voor jou! Met je gedachten en gevoelens over deze situatie is niks mis, laat ze er zijn en geef ze ruimte, veroordeel jezelf niet. Mijn advies is -hoe moeilijk ook- stap uit de situatie, ga niet meer in op je ex en zorg heel goed voor jezelf. Ik denk dat je jonger bent dan ik en als dat zo is, geldt mijn advies drieduizend keer dubbel. Genees hiervan, richt je blik op je eigen toekomst. Jij bent dat waard!
Kamperfoelie schreef:
23-06-2021 01:52
Jij zou willen dat het persoonlijk is en je wilt misschien meer dan alleen seks van deze man, het is je ex, dat is niet voor niks. Dit soort mannen worden wel opgewonden en geil van je, maar als je op persoonlijk vlak te dichtbij komt, duwen ze je keihard weg. Ik denk dat jij meer waard bent dan zo'n man. X
Ja maar ik heb zelf ook bindingsangst of problemen. Maar alsnog is het voor mij wel persoonlijk dat ik hem leuk vond. Dat ik hem vervolgens woede en frustratie gaf (klaarblijkelijk) anders zou ie niet zeggen rage seks. Dat kan. Maar hij doet nu of het op dat moment niets persoonlijks was. Terwijl hij neem ik aan niet bij elke meid die seksdrang had om meerdere keren per dag te seksen of wel? Tenminste ik heb dat ook niet bij elke man
Desperatewomen schreef:
23-06-2021 02:15
Ja maar ik heb zelf ook bindingsangst of problemen. Maar alsnog is het voor mij wel persoonlijk dat ik hem leuk vond. Dat ik hem vervolgens woede en frustratie gaf (klaarblijkelijk) anders zou ie niet zeggen rage seks. Dat kan. Maar hij doet nu of het op dat moment niets persoonlijks was. Terwijl hij neem ik aan niet bij elke meid die seksdrang had om meerdere keren per dag te seksen of wel? Tenminste ik heb dat ook niet bij elke man
Ik ken je ex niet, maar hij is niet voor niks je ex. Waarom zijn jullie uit elkaar gegaan?
Kamperfoelie schreef:
23-06-2021 02:11
@Desperatewomen Knuffel voor jou! Met je gedachten en gevoelens over deze situatie is niks mis, laat ze er zijn en geef ze ruimte, veroordeel jezelf niet. Mijn advies is -hoe moeilijk ook- stap uit de situatie, ga niet meer in op je ex en zorg heel goed voor jezelf. Ik denk dat je jonger bent dan ik en als dat zo is, geldt mijn advies drieduizend keer dubbel. Genees hiervan, richt je blik op je eigen toekomst. Jij bent dat waard!
Dankjewel. Lief 🥰🥰!! Ik zit al heel lang aan hem vast om eerlijk toe te geven mentaal. Maar hij wil zelf ook praten en afspreken. En ik snap gewoon niet waarom hij dat wel wil en me steeds aan spreekt maar me ook alweer kut gevoel geeft en zelden wat écht positiefs te zeggen heeft. Deze man heeft echter ook schizofrenie dus weer ook niet hoe zwaar ik aan zijn woorden moet tellen. Maar vlak ervoor hadden we het over zijn stemmen. En gaf ik hem alle ruimte zonder te oordelen. Dus ik vond het ook beetje gemeen en het hard of zo.
Maar een jongen waarmee ik ook contact heb al een langere tijd zeg dat ik niets van zijn woorden moet geloven en dat dat gewoon zijn manier is om mij te temmen. En dat ze altijd wel doen of ze pscyhsich zwak zijn maar eigenlijk heel sneaky en berekend zijn en dat ik hem dus daar in onderschat op dat vlak.

Maar ja dat vind ik dan ook alweer vergedacht.
Desperatewomen schreef:
23-06-2021 02:31
Dankjewel. Lief 🥰🥰!! Ik zit al heel lang aan hem vast om eerlijk toe te geven mentaal. Maar hij wil zelf ook praten en afspreken. En ik snap gewoon niet waarom hij dat wel wil en me steeds aan spreekt maar me ook alweer kut gevoel geeft en zelden wat écht positiefs te zeggen heeft. Deze man heeft echter ook schizofrenie dus weer ook niet hoe zwaar ik aan zijn woorden moet tellen. Maar vlak ervoor hadden we het over zijn stemmen. En gaf ik hem alle ruimte zonder te oordelen. Dus ik vond het ook beetje gemeen en het hard of zo.
Ik heb geen ervaring met schizofrenische mensen, het lijkt me een vreselijke ziekte. Ik denk dat hij er niet bewust op uit is jou een kutgevoel te geven. Dat geef je jezelf. Omdat je met hem 'te doen' hebt. En dat begrijp ik. Wees ajb geen 'Florence Nightingale'. Jij en jouw leven is belangrijk! Laat hem leren omgaan met zijn eigen problemen. En leef ondertussen je eigen leven.
Desperatewomen schreef:
23-06-2021 02:36
Maar een jongen waarmee ik ook contact heb al een langere tijd zeg dat ik niets van zijn woorden moet geloven en dat dat gewoon zijn manier is om mij te temmen. En dat ze altijd wel doen of ze pscyhsich zwak zijn maar eigenlijk heel sneaky en berekend zijn en dat ik hem dus daar in onderschat op dat vlak.

Maar ja dat vind ik dan ook alweer vergedacht.
Zit misschien wel een kern van waarheid in? Zeker als zij elkaar kennen?
Kamperfoelie schreef:
23-06-2021 02:43
Zit misschien wel een kern van waarheid in? Zeker als zij elkaar kennen?
Ze kennen elkaar niet persoonlijk. Ik heb die jongen zelf ook nog niet ontmoet maar ik heb hem wel al jaren op whatsapp. Dus hij is wel op de hoogte van wat er tussen en mij en mijn ex heeft afgespeeld. Ook de slechte dingen. Hij baseert het dus op mijn verhalen.

Ene kant is het ook niet het type die me de harde waarheid zou zeggen. Maar veel dingen die hij zegt kloppen wel. Dus misschien..
Kamperfoelie schreef:
23-06-2021 02:41
Ik heb geen ervaring met schizofrenische mensen, het lijkt me een vreselijke ziekte. Ik denk dat hij er niet bewust op uit is jou een kutgevoel te geven. Dat geef je jezelf. Omdat je met hem 'te doen' hebt. En dat begrijp ik. Wees ajb geen 'Florence Nightingale'. Jij en jouw leven is belangrijk! Laat hem leren omgaan met zijn eigen problemen. En leef ondertussen je eigen leven.
Het geen waar ik me bij hem aan irriteer is dat hij dus vaker aanspreek ik hem alle geduld en aandacht geeft.
Ergens hij nog iets van mij wil. (Seks/ afspraakje) maar dat hij dus vooral praat alsof hij de plaat voor de kop had terwijl ik dat zelf (ook) had aangezien zijn stoornissen. Dus dan is vaak heel lastig om iemand aan te horen zoekende naar puzzelstukken in zijn leven ook qua vrouwen maar dan mij nooit eens ook een ego streeltje geeft en zegt van jou tegenover een andere vrouw is wel leuk dat:

Terwijl ik wel dat doe. En hij dus ook nog weet dat ik een zwak heb alleen hij wil al jaren lang afspreken. Maar dat lukt mij nog niet door mijn eigen geestelijke gesteldheid. En de dingen die hij zegt motiveren ook totaal niet.

Hij is “het gras is groener aan de overkant type” en zodra hij daar aankomt bij dat “groenere” gras en ziet dat het niet zo is dan komt ie weer terug. Maar zodra ik hem alle aandacht geef en geduld (alleen geen afspraakjes) dan gaat ie dus soms harde dingen zeggen en dat vind ik gewoon niet leuk aan het contact zeg maar. Want ik wil er ook positieve energie uithalen en niet dat ik steeds toch weer van streek moet worden om wat hij zegt. En denkt. En voelt. En ja eerlijk vind ik het dan ook niet inderdaad. Hij zit zelf ook een beetje in de put nu.
Everyone needs a helping hand;
Who said I would not understand?
Someone up the social scale
For when you're going off the rails, have
Post break-up sex
That helps you forget your ex.
What did you expect from post break up sex?
Leave it 'til the guilt consumes
Fucking in the nearest room
All our friends were unaware
Most had just passed out downstairs.
Wanna grow up to be
Be a debaser
Chienandalou schreef:
23-06-2021 03:11
Everyone needs a helping hand;
Who said I would not understand?
Someone up the social scale
For when you're going off the rails, have
Post break-up sex
That helps you forget your ex.
What did you expect from post break up sex?
Leave it 'til the guilt consumes
Fucking in the nearest room
All our friends were unaware
Most had just passed out downstairs.
Hahaha en in in het Nederlands wat is je punt als ik vragen mag? 😋
kennelijk hebben jullie een heel verschillende belevingswereld en was het sowieso dus niks geworden.

je kan niet voor iedereen alles zijn hè. ;-D

als je zin hebt om nog verder uit te diepen dan zou ik nogmaals met hem gaan praten en dan de vragen stellen die je hier stelt, áls het je om het antwoord te doen is en niet om je frustratie en je boosheid (in de trant van "ben jij nu gek of ben ik het?")

maar meestal kan je zoiets beter laten rusten. Als iemand niet tevreden over je is dan kan het best aan meerdere dingen tegelijk liggen. En negativiteit maakt ook niet het beste in de ander wakker.
En als het vuur gedoofd is komen er wolven
Wat is de reden dat je je nog zo druk maakt over wat je ex vindt?
Hij is je ex, zo te horen niet voor niets.

Toch mooi dat je daar vanaf bent.
This user may use sarcasm and cynicism in a way you are not accustomed to. You might suffer severe mental damage.
Je had dit gesprek af moeten kappen. Uit alles blijkt dat deze man het niet goed met je voor heeft.
A- het is waar en hij had alleen sex met je om je te vernederen. Dat zegt veel over hem en niks over jou. Heel sneaky en achterbaks en gemeen.
B- hij kletst maar wat uit gekwetst ego omdat hij toch moet goedpraten dat hij je ooit graag wilde.

Voordeel van een ex- je hoeft je er niet meer mee bezig te houden. Ik zou na dit gesprek contact verbreken want deze man is niet uit op jouw welzijn.
Wat niet wil zeggen dat dat nooit zo was maar dat is dus verleden tijd.

Ik persoonlijk vind dit mindfucken en heel lelijk gedrag.
Eens met Surebaby. Het lijkt alsof je ex erop uit was om jou overstuur te maken. Ook niet slim van hem om zoiets te zeggen terwijl hij nog steeds seks met je wil. Hij zoekt maar een ander! Trap er niet in hoor.

Trouwens, hoe was de seks voor jou eigenlijk? Wel bevredigend? Ik kan het me bijna niet voorstellen bij zo'n sukkel. Misschien moet je de lat in de toekomst iets hoger leggen!
BROCCOLI IS OOK GEEN SPINAZIE AL IS HET WEL ALLEBEI GROENTE PEJEKA -- S-Meds
Je hoeft niet met hem te appen he.
Blokkeren en negeren kan ook gewoon
retrostar schreef:
23-06-2021 05:16
kennelijk hebben jullie een heel verschillende belevingswereld en was het sowieso dus niks geworden.

je kan niet voor iedereen alles zijn hè. ;-D

als je zin hebt om nog verder uit te diepen dan zou ik nogmaals met hem gaan praten en dan de vragen stellen die je hier stelt, áls het je om het antwoord te doen is en niet om je frustratie en je boosheid (in de trant van "ben jij nu gek of ben ik het?")

maar meestal kan je zoiets beter laten rusten. Als iemand niet tevreden over je is dan kan het best aan meerdere dingen tegelijk liggen. En negativiteit maakt ook niet het beste in de ander wakker.
Ja op gegeven beantwoord hij geen vragen meer en dan krijg ik alleen “….” als antwoord van hem wat ervoor zorgt dat ik nog bozer wordt. Hij slikt ook een anti pscyhotica (zyprexa) dus hij komt emotioneel niet meer hetzelfde overal als vroeger.

Hij stuurde me paar nachten op een rij “wakker?” En dan maak ik altijd gelijk tijd voor hem ik snap gewoon niet waarom hij niets van mij respecteert of waardeerd. Dat irriteert me gewoon enorm.

Nog iets raars vroeger was hij heel jaloers als ik strakke kleding etc aan had. En nu laatst sprak hij me aan en zei hèb tegen een vriend over jou zitten te pochen hij wil je beter leren kennen ik zei je hebt zeker mijn naakt foto laten zien zei hij “ook” ik waarop ik zei vroeger zo jaloers en nu deel je me.
Waarop hij zei: tijden veranderen. Ben gebroke

Dan “mijn vriend werd helemaal wild van je” heb wel gezegd je niet spoorde

Dat en nu dag later zegt die dit weer.
Misschien is hij ook beetje verward door de pscyhose die hij gehad heeft samen met de medicatie en stemmen die hij hoort nu. Maar iig merk ik dat ik alsnog zeer boos wordt om zulke dingen.

Ik zit ook in een 2strijd of hij wel degelijk weet wat hij zegt of dat hij echt niet zo helder meer is. Ik wil het ook niet voor mezelf maar goed praten en verzachten door te denken hii had een pscyhose en hoort stemmen hij is verward en weet niet wat hij zegt. Want dan praat ik mezelf misschien weer naar de mond.
Emotioneel op hem uitflippen?

:facepalm:
Frankly my dear, I don"t give a damn
Surebaby schreef:
23-06-2021 06:53
Je had dit gesprek af moeten kappen. Uit alles blijkt dat deze man het niet goed met je voor heeft.
A- het is waar en hij had alleen sex met je om je te vernederen. Dat zegt veel over hem en niks over jou. Heel sneaky en achterbaks en gemeen.
B- hij kletst maar wat uit gekwetst ego omdat hij toch moet goedpraten dat hij je ooit graag wilde.

Voordeel van een ex- je hoeft je er niet meer mee bezig te houden. Ik zou na dit gesprek contact verbreken want deze man is niet uit op jouw welzijn.
Wat niet wil zeggen dat dat nooit zo was maar dat is dus verleden tijd.

Ik persoonlijk vind dit mindfucken en heel lelijk gedrag.
Hoe bedoel je b eigenlijk? “Omdat hij toch moet goedpraten dat hij je ooit graag wilde” ?

Het hele punt is dat ik een hele erge zwak voor hem heb. En niemand mij zo erg kan raken en op de kast jagen als hem.

Ja ik weet dan zeg maar ook niet meer of hij gemene dingen zegt die nergens op slaan of dat hij gewoon eerlijk is en ik te emotioneel reageer. En dat maakt het dan dat ik enorm Flip of zo. Want hij kwetst me dan echt. En hij bepaald ook altijd wanneer hij genoeg heeft van mijn vragen en dan krijg ik geen antwoorden meer en dan typ ik de hele nacht teksten naar hem en dan opent hij het soms en stuurt me dan een link van YouTube liedje 😅
Het is uit. Gelukkig voor jou, want hij lijkt mij geen leuke man. Alles wat jij over hem schrijft bevestigt dat hij niet ok is. Volgens mij ga jij nu pas inzien dat hij een eikel is, en snap je niet dat je dat tijdens jullie relatie niet zag. Hij gaat echt niet met terugwerkende kracht veranderen in de leuke man die jij dacht dat hij was.

Je gaat jij hem nooit krijgen wat jij wilt in een relatie. Blokkeer hem en verbreek al het contact met hem.
Bulbul schreef:
23-06-2021 07:00
Eens met Surebaby. Het lijkt alsof je ex erop uit was om jou overstuur te maken. Ook niet slim van hem om zoiets te zeggen terwijl hij nog steeds seks met je wil. Hij zoekt maar een ander! Trap er niet in hoor.

Trouwens, hoe was de seks voor jou eigenlijk? Wel bevredigend? Ik kan het me bijna niet voorstellen bij zo'n sukkel. Misschien moet je de lat in de toekomst iets hoger leggen!
het punt is dat hij altijd mijn grenzen opzocht en ik denk dat ik daarom helemaal gebroken was toen hij zei dat de slecht seks was. Ik voelde me vaak verdoofd ene kant kickte ik erop en andere kant ging ik er echt aan onderdoor. In een ruzie als ik aan huilen was kwam hij op me af en forceerde seks. Hij was best erg hard voor me. En er was ook fysiek geweld in de relatie. En ik was extreem onzeker. Dus dat hij seks wilde nam ik als “bevestiging” maar nu doet hij het weg als dat hij me voor niets “gesloopt” heeft combi van seks/ destructieve relatie en daar werd ik extreem verdrietig om en ik kan het nog steeds niet helemaal verklaren maar ging huilend naar bed en werd huilend wakker. Denk misschien de pijn en onbegrepenheid. Kan het nog steeds niet helemaal uitleggen maar ik werd zelf een beetje misselijk. Heeel raar gevoel.Misschien dat als hij erkenning gaf dat hij de seks leuk met me vond ik het als een wederzijds spel kon zien dus dat we op elkaar kickte. Maar nu voelde het zo extreem gek? Misschien als dat ik voor niets op mijn tenen liep? Ondanks dat ik het soms zelf ook lekker vond ik voelde gewoon echt veel pijn. Denk de pijn van kilheid richting mezelf die ik altijd al voelde de extreme leegte kwam weer omhoog hoe hij het even allemaal makkelijk wegschreef terwijl ik dissocieerde en mijn eigen grenzen over ging. Ik vond het gewoon echt niet eerlijk ook. Er kwam veel pijn van vroeger terug. De kilheid en leegte die hij me weer liet voelen met die woorden.

Denk nog steeds het voor mij een stukje bevestiging was. Die hij nu weer afneemt. Door zo’n verschrikkelijke dingen te zeggen.
Desperatewomen schreef:
23-06-2021 07:37
het punt is dat hij altijd mijn grenzen opzocht en ik denk dat ik daarom helemaal gebroken was toen hij zei dat de slecht seks was. Ik voelde me vaak verdoofd ene kant kickte ik erop en andere kant ging ik er echt aan onderdoor. In een ruzie als ik aan huilen was kwam hij op me af en forceerde seks. Hij was best erg hard voor me. En er was ook fysiek geweld in de relatie. En ik was extreem onzeker. Dus dat hij seks wilde nam ik als “bevestiging” maar nu doet hij het weg als dat hij me voor niets “gesloopt” heeft combi van seks/ destructieve relatie en daar werd ik extreem verdrietig om en ik kan het nog steeds niet helemaal verklaren maar ging huilend naar bed en werd huilend wakker. Denk misschien de pijn en onbegrepenheid. Kan het nog steeds niet helemaal uitleggen maar ik werd zelf een beetje misselijk. Heeel raar gevoel.Misschien dat als hij erkenning gaf dat hij de seks leuk met me vond ik het als een wederzijds spel kon zien dus dat we op elkaar kickte. Maar nu voelde het zo extreem gek? Misschien als dat ik voor niets op mijn tenen liep? Ondanks dat ik het soms zelf ook lekker vond ik voelde gewoon echt veel pijn. Denk de pijn van kilheid richting mezelf die ik altijd al voelde de extreme leegte kwam weer omhoog hoe hij het even allemaal makkelijk wegschreef terwijl ik dissocieerde en mijn eigen grenzen over ging. Ik vond het gewoon echt niet eerlijk ook. Er kwam veel pijn van vroeger terug. De kilheid en leegte die hij me weer liet voelen met die woorden.

Denk nog steeds het voor mij een stukje bevestiging was. Die hij nu weer afneemt. Door zo’n verschrikkelijke dingen te zeggen.
TO, dit klinkt echt niet ok en zelfs gevaarlijk voor jou. Blokkeer hem, neem afstand en lees deze post van jouzelf over een paar weken nog eens door. Ik denk dat je beter aan jezelf kunt gaan werken dan nog steeds met deze man bezig te zijn. Hopelijk kun je dan in een volgende relatie je grenzen beter bewaken. Sterkte..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven