Hoe moet ik dit opvatten?

23-06-2021 01:21 140 berichten
Alle reacties Link kopieren
Eergister had ik een gesprek met mijn ex via whatsapp. Dit gesprek was op zich vrij open. Toen we op het onderwerp seks uitkwamen zei hij seks kan ook soms helen toen zei ik ja “soms” waarop hij zei: bij jou alleen rage fuck.
Dus ik zei wat is rage? Toen zei hij “soort van woede/ frustratie.
Toen zei ik tegen hem dat ik dat geen compliment vond. (Merkte dat ik me al meteen emotioneel kut voelde)
Dus ik zei iets verder: “vond je seks met mij kut dan?”
Waarop hij zegt: in begin was het lekker daarna niet eigenlijk mrja vasthouden hé (huilpoppetje)
ik zeg: hoe bedoelde je daarna leg uit?
Waarop hij zei: “daar voelde het geforceerd aan. Vanaf Utrecht woning. Denk eerder zelfs. Maar had een beetje plaat voor me kop.
Dus ik zeg maar hoezo neuk je me dan 5 keer op een dag?
Waarop hij zegt: dat weet ik eigenlijk niet misschien was ik gefixeerd op seks

Dus ik zeg toen bleef je bezig en nu is het slecht? Dus nu zeg je eigenlijk tegen mij je hebt je laten gebruiken voor de seks een soort van.

Hij zegt: ik door jou of jij door mij?
ik door jou zeg ik waarop hij zegt: misschien wel ik heb er nooit zo over na gedacht want ik zeurde best wel eigenlijk kwam niet echt van jou af.


Sinds dat moment verloor ik hem helemaal. En ben ik helemaal emotioneel op hem uitgeflipt.

Hoe zouden jullie dit opvatten als een man dit tegen je zei? En reageer ik te emotioneel of is het te begrijpen?

Ik vind het gewoon niet eerlijk als je 3/5 keer op een dag seks met mij hebt en dan achteraf doet dat het niet lekker was. En weet ook niet hoe ik dit allemaal moet opvatten. Máár wel dat ik er helemaal vanaf was. Als je het niet lekker vind waarom dan meerdere keren op een dag?
Alle reacties Link kopieren
Ik zou Googlen op 'rage fuck' en de pagina vertalen aanzetten

Verder: niet over nadenken, niet analyseren en hoe makkelijk het ook klinkt: deze situatie en vooral deze man ver achter je laten!
Alle reacties Link kopieren
Let it gooooooooo
Hoe ik dit zou opvatten?
Niet, ik heb geen whatsapp gesprekken over seks met mijn ex
Alle reacties Link kopieren
Het gaat erom dat ik het super frustrerend vond hij toen niet van me af kon blijven en het nu zo af doet?

Alsof ik maar een woede/frustratie botvier paaltje was maar het toch allemaal geforceerd was en niet lekker

En het net zo goed een Anja had kunnen zijn ipv desperate women ik dus zeg mr whehe.


Moest er bijna van kotsen
Alle reacties Link kopieren
Ik vat het op dat hij ergens gefrustreerd over is, misschien zelfs wel woedend. Voor sommige mannen is seks dan een uitlaat klep. Klinkt alsof hij zich daar nu bewust van is.

Ik begrijp dat je dat niet eerlijk vindt, dat je je gebruikt voelt. Weet ook dat voor vrouwen seks een hele andere lading kan hebben dan voor mannen.

Ik wil je absoluut niet nog verder de put in praten en ik ben blij te lezen dat jij 'er helemaal van af bent'. Skip deze man uit je leven. Hij is niet voor niks je ex he?
Alle reacties Link kopieren
Desperatewomen schreef:
23-06-2021 01:30
Het gaat erom dat ik het super frustrerend vond hij toen niet van me af kon blijven en het nu zo af doet?

Alsof ik maar een woede/frustratie botvier paaltje was maar het toch allemaal geforceerd was en niet lekker

En het net zo goed een Anja had kunnen zijn ipv desperate women ik dus zeg mr whehe.


Moest er bijna van kotsen
Natuurlijk is dat frusterend! En ja, hij is waarschijnlijk op het punt dat jij een Anja had kunnen zijn. Hij wilde seks en zijn lust botvieren en jij was beschikbaar
Alle reacties Link kopieren
Corzon schreef:
23-06-2021 01:27
Let it gooooooooo
Waar is tot 2 augustus de knop 'vind ik leuk'?
Alle reacties Link kopieren
Kamperfoelie schreef:
23-06-2021 01:31
Ik vat het op dat hij ergens gefrustreerd over is, misschien zelfs wel woedend. Voor sommige mannen is seks dan een uitlaat klep. Klinkt alsof hij zich daar nu bewust van is.

Ik begrijp dat je dat niet eerlijk vindt, dat je je gebruikt voelt. Weet ook dat voor vrouwen seks een hele andere lading kan hebben dan voor mannen.

Ik wil je absoluut niet nog verder de put in praten en ik ben blij te lezen dat jij 'er helemaal van af bent'. Skip deze man uit je leven. Hij is niet voor niks je ex he?
Ja dat snap ik idd maar wat ik dan niet te begrijp was er dan niets persoonlijk aan mij lustopwekkend/ of geil?

En waarom hij nu nog steeds wil afspreken voor seks.

Ik vind gewoon echt niet eerlijk wat hij zegt.


Want ik heb bijv niet bij elke persoon de behoefte om er meerdere malen per dag seks mee te hebben. En zeker als niet lekker is.
Alle reacties Link kopieren
Ik kan het echt aanraden om het boek “Liefdestalen” te lezen.

Wellicht is ‘Rage Neuken’ zijn taal.
Alle reacties Link kopieren
Desperatewomen schreef:
23-06-2021 01:38
Ja dat snap ik idd maar wat ik dan niet te begrijp was er dan niets persoonlijk aan mij lustopwekkend/ of geil?

En waarom hij nu nog steeds wil afspreken voor seks.

Ik vind gewoon echt niet eerlijk wat hij zegt.
Jij voelt het als niet eerlijk, maar hij is wellicht wel eerlijk.
Je gelooft het misschien niet, maar ik ken echt mannen die een vrouw qua karakter een bitch vinden toch kunnen neuken, omdat die mannen geil zijn. Zegt niks over jouw ex, maar die mannen bestaan echt. Je doet er verstandig aan dat soort mannen in de toekomst te mijden. Je beeld over mannen wordt er namelijk niet mooier van en je eigen toekomst ook niet
kamperfoelie wijzigde dit bericht op 23-06-2021 01:58
0.35% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
EsterInside schreef:
23-06-2021 01:43
Ik kan het echt aanraden om het boek “Liefdestalen” te lezen.

Wellicht is ‘Rage Neuken’ zijn taal.
Bedoel je "de vijf talen van liefde"?
Alle reacties Link kopieren
EsterInside schreef:
23-06-2021 01:43
Ik kan het echt aanraden om het boek “Liefdestalen” te lezen.

Wellicht is ‘Rage Neuken’ zijn taal.
En wat houdt die taal in? 😋
Alle reacties Link kopieren
Kamperfoelie schreef:
23-06-2021 01:44
Bedoel je "de vijf talen van liefde"?
Ik ben wellicht abuis, je kan zo maar eens gelijk hebben!
Alle reacties Link kopieren
Desperatewomen schreef:
23-06-2021 01:45
En wat houdt die taal in? 😋
Ik denk niet 😋 --> " Gezicht dat van lekker eten geniet
Deze emoji geniet van eten en likt zijn lippen erbij af. Hij heeft honger, net heerlijk gekookt of een flink bord eten naar binnen gewerkt. Net als de smiley met uitstekende tong wordt ook deze smiley veel gebruikt bij grappige of onzinnige berichten."
Alle reacties Link kopieren
EsterInside schreef:
23-06-2021 01:47
Ik ben wellicht abuis, je kan zo maar eens gelijk hebben!
Is het boek geschreven door Gary Chapman?
Alle reacties Link kopieren
Kamperfoelie schreef:
23-06-2021 01:43
Jij voelt het als niet eerlijk, maar hij is wellicht wel eerlijk.
Je gelooft het misschien niet, maar ik ken echt mannen die een vrouw qua karakter een bitch vinden toch kunnen neuken, omdat die mannen geil zijn. Zegt niks over jouw ex, maar die mannen zijn bestaan echt. Je doet er verstandig aan dat soort mannen in de toekomst te mijden. Je beeld over mannen wordt er namelijk niet mooier van en je eigen toekomst ook niet
Ja maar dan is het toch persoonlijk want blijkbaar vinden ze die vrouwen dan knap of aantrekkelijk.


Ik kan ook mannen neuken die ik klootzakken vind ( just proved it) maar dan vind ik wel iets anders aantrekkelijk aan ze. En hij doet het bij mij af alsof ik er toevallig maar rond liep. Hij kon dan ook zeggen ja maar je was echt mooi of lekker en werd er ook geil van. Maar hij schilderd alles af als zwaar onpersoonlijk en daar ligt voor mij de onzekerheid. Want ik dacht gewoon dat wij op elkaar kickte en elkaar dus aantrekkelijk vonden en daarom seks wilde.
Alle reacties Link kopieren
Desperatewomen schreef:
23-06-2021 01:45
En wat houdt die taal in? 😋
Boek lezen, liefst samen met ex. Dat je om de beurt een regel leest.
Alle reacties Link kopieren
Kamperfoelie schreef:
23-06-2021 01:49
Is het boek geschreven door Gary Chapman?
Ja!
Alle reacties Link kopieren
Desperatewomen schreef:
23-06-2021 01:49
Ja maar dan is het toch persoonlijk want blijkbaar vinden ze die vrouwen dan knap of aantrekkelijk.

Ik kan ook mannen neuken die ik klootzakken vind ( just proved it) maar dan vind ik wel iets anders aantrekkelijk aan ze. En hij doet het bij mij af alsof ik er toevallig maar rond liep. Hij kon dan ook zeggen ja maar je was echt mooi of lekker en werd er ook geil van. Maar hij schilderd alles af als zwaar onpersoonlijk en daar ligt voor mij de onzekerheid. Want ik dacht gewoon dat wij op elkaar kickte en elkaar dus aantrekkelijk vonden en daarom seks wilde.
Jij zou willen dat het persoonlijk is en je wilt misschien meer dan alleen seks van deze man, het is je ex, dat is niet voor niks. Dit soort mannen worden wel opgewonden en geil van je, maar als je op persoonlijk vlak te dichtbij komt, duwen ze je keihard weg. Ik denk dat jij meer waard bent dan zo'n man. X
kamperfoelie wijzigde dit bericht op 23-06-2021 01:53
0.52% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
EsterInside schreef:
23-06-2021 01:50
Ja!
Net even besteld! Ik had je tip al eerder ergens voorbij zien komen. Dank!
Kamperfoelie schreef:
23-06-2021 01:36
Waar is tot 2 augustus de knop 'vind ik leuk'?
:)

Wat een vreemde topics de voorbije dagen.
Alle reacties Link kopieren
Ik hoop dat het een hoop voor jou mag ‘vertalen’ :) !
Alle reacties Link kopieren
Moirmel schreef:
23-06-2021 01:53
:)

Wat een vreemde topics de voorbije dagen.
Nieuwsgierige mensen? ;-)
Alle reacties Link kopieren
EsterInside schreef:
23-06-2021 01:54
Ik hoop dat het een hoop voor jou mag ‘vertalen’ :) !
Voor mij? Ik hoop dat TO het boek ook gaat lezen ;-)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven