2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
Vera, ik heb nog even wat op de mail gezet voor je.
OGG, die schouderklop verdienen we zeker wel al zeg ik het zelf . Ik heb net weer met een speld het kanaaltje doorgeprikt en leeggekolfd. Tja, je wordt overal expert in . Ben er voor dit moment dus weer even vanaf.
Ellein, bedankt weer voor deze kijk in de toekomst !!

OGG, geef jezelf inderdaad maar een schouderklop hoor. Een half jaar is toch tegenwoordig al best lang? Gewoon harstikke vervelend als je steeds last hebt van verstoppingen enzo.
En toen was iedereen weer weg?
Jobje gefeliciteerd! Een meid, die zag ik niet aankomen. Wat een mooie naam heeft ze gekregen. Geniet lekker van elkaar x
zo mijn werkweek zit er weer op.

ellein jij dappere dodo. zo dat kanaaltje doorprikken...

missc, jij moet voor het evenwicht nu wel een jochie krijgen. Dan is het weer 6 tegen 6. Voor elke vent een leuke dame.

jij bent de volgende in de rij. al duurt het nog wel even.

verder weinig te melden. zo even het theater boek doorbladeren om te kijken naar welke voorstellingen we gaan dit seizoen. Verder mijn nieuwe telefoon maar eens instellen.
We zullen zien Teddy; er zijn al mensen die mijn buik bekeken en zeiden: jij krijgt vast een meisje...

Maar vind het wel een heel spannend en raar idee dat ik nu de volgende ben, ben ik mentaal nog niet aan toe Gister was het kraampakket van de verzekeraar binnengekomen, maar toen ik de verbanden zag heb ik 'em snel weer dicht gedaan

Oeh Ellein, wat klinkt dat heldhaftig, een melkkliertje doorprikken.. ach, alles went nietwaar?

Rossia, ik voelde ook niets (fysieks) hoor voordat ik positief testte, had er alleen een heel goed gevoel over maarja, dat zegt niet zoveel natuurlijk.

Mimpje, de verhuiswagen volgestouwd? En mini in een koffer op het dak? Veel plezier, waar gingen jullie ook alweer heen? T schijnt de komende dagen wel weer heerlijk weer te worden!

Ann, leuk is het niet, maar kan me voorstellen dat je eerst een mooie echo wilt zien voordat je echt 100% blij kunt en durft te zijn met de zwangerschap. Spannend meid en heb vertrouwen hoor!!!!

Zoooo... ik ben echt kapot. Had een rotnacht met constant kramp in mijn voet of tenen en viel moeilijk in slaap. En dan weer zo'n drukke werkdag, merk dat t me erg veel energie kost. Gelukkig hierna nog 2 dagen en dan weer 3 vrij...
Jobje meid, van harte gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!!!! En echt waar een prachtige naam hoor, zou m zo zelf gekozen kunnen hebben!

En toch nog snel gegaan dus, ben benieuwd naar je verhaal!

Zeg Mimpje ik weet niet of je in een huisje gaat ofzo, maar je kan uk ook altijd op een dekbed leggen die over is. Wij hebben dat ook gedaan eerder en nu ligt uk in de kamer op de grond ook op een dekbed, dan hieft het boxkleed niet al uit de box en inclusief speeltjes aan de kant. Grote broer vindt t ook helemaal geweldig om bij uk op de grond te liggen.
En Teddy, al leuke voorstellingen uitgezocht. Bij ons valt het een beetje tegen dit jaar.

Missc, heel raar dat jij de volgende bent, maar je hebt nog even om aan het idee te wennen. Ik heb nooit een idee bij iemand, dus ga niets roepen. We merken het vanzelf in augustus. Vanavond een rustig avondje voor je of ben je weer druk?

Mamadeb, hoe is het?
Hey Rossia!

Ja gaat prima hier, beetje moe nog van afgelopen weekend, maar goed ben nu weer lekker vrij dus wat wil je nog meer. Nou ja, vrij, 2 kids om voor te zorgen en op sommige dagen kun je dan beter aan het werk zijn dan dat......hahaha

Jij al op van de zenuwen of valt t mee?

Moet vnv maar ff wat nuttigs doen, zoals de was etc. Manlief wil finale champions league zien.... boring!! Ik heb zelf jaren gevoetbald, maar dit kan me niet boeien.....
Wat heerlijk dat je nu weer lekker vrij bent. Kun je even goed bijslapen. Voor beide opties valt natuurlijk wat te zeggen. Het zal inderdaad allebei even druk zijn hihi

Hier staat ook de champignonnen leek aan. Vindt het wel leuk om te kijken, dus zit gezellig samen met Rossiaman te hangen. De zenuwen vallen nog wel mee, maar dat zal naar mate de uitslagdag volgt wel erger worden. Ben voornamelijk heel nieuwschierig.
he meiden

Teddyman is buiten de deur voetbal aan het kijken. Ik heb net samen met een vriendin het theaterboek doorgebladerd. Als ik alles bestel wat ik wil hebben dan kom ik veeeeeeellllsss te duur uit, dus moet maar wat gaan strepen. Vind alleen alles leuk.
Goedemorgen meiden

Iedereen goed geslapen? Ik ga zo zwemmen met mini. Zit nu in de auto te wachten op teddyman die is bij de tandarts en hij brengt ons zo weg. Dit is mijn eerst bericht via de telefoon werkt prima. Ben helemaal gelukkig met mijn nieuwe speeltje! Tot later
Prachtige foto's van mini-Jobje op de mail!
Dacht nog even bij te kletsen voordat mini-bep moet gaan wennen op het kdv, maar ze is al wakker. Ga even kijken en kom vanmiddag terug

Liefs Bep
Goedemorgen!

Bep, is het voor mini de eerste keer wennen? Succes!! Wanneer moet je weer aan de slag?

Teddy veel plezier met zwemmen. Leuk zo'n speeltje, kan je ons overal op de hoogte van wat je doet haha

Missc weer een beetje bijgeslapen?

Ellein wat ben je toch een bikkel, ik doe het je niet na. Brrr jezelf met een naald prikken....

Ik ben nu echt begonnen met pakken, en uiteindelijk valt het best mee hoor! Ik heb erg veel zin in het weekend, het wordt mooi weer. We gaan in een huisje vlakbij Emmen. En natuurlijk een dagje naar het dierenpark.

We hebben gekozen voor een luxe huisje met sauna en zonnebank, al zal ik die laatste niet echt nodig hebben als het mooi weer is.

Heb gister trouwens een andere draagdoek gekocht bij de prenatal. Drie losse doeken/ banden waar je je kindje op verschillende manieren in kan dragen, naar je toe, van je af, schuin en op de heup. Die laatste kan pas vanaf 10 kg, dus dat wordt meer iets voor manlief.

Ik zal wel een foto op de mail plaatsen.

Vanavond nog uiteten, mijn schoonvader gaat voor 10 weken weg dus soort afscheidsetentje. Wat zal zijn kleinkind veranderd zijn als hij terug komt zeg!

Nu gauw aankleden ontbijten en dan met mini naar het CB, ben erg benieuwd volgens mij is hij ontzettend gegroeid!

Ik zie hem dikker worden. Speknekkie!

Fijne dag allemaal!!
hee meiden, goedemorgen!

Klinkt goed Mimpje, naar Drenthe. Weersberichten zijn ook positief. En was mini aangekomen?

Hi Bep, ging het wennen op het kdv goed? Hoe was het om even alleen thuis te zijn, ook lekker gaan shoppen?

Teddy, was het zwemmen leuk? Mijn vriend verheugt zich ook enorm op het babyzwemmen straks! Onze kleine wordt als het aan hem ligt ook een enorm waterratje.

Hey Rossia, ga je aankomend weekend al testen of wacht je tot 3 juni? Zou ik heel knap vinden als je je nieuwsgierigheid in bedwang kunt houden!

Mamadeb, wat grappig dat je zelf gevoetbald hebt maar dat voetbal op tv je niet kan boeien.. Heb wel de diverse champions league wedstrijden de afgelopen tijd gezien, maar was gisteravond zelf even sporten.Afsluiting van het seizoen, dus was een mooi moment om nog even een avondje actief te zijn en iedereen gedag te zeggen.

Viel vervolgens gelukkig als een blok in slaap, alleen jammer dat ik vannacht weer wakker werd met kramp, in mijn kuit deze keer. Kon wel janken van de pijn, vriendlief ook wakker vervolgens.. ga eens kijken wat ik hieraan kan doen, want dit is echt niet meer leuk.

Maar goed, nu weer aan het werk.

Fijne dag allemaal!
hoi

mini heeft zich uitstekend vermaakt in het zwembad. Ze is dit keer als een echte nirvana baby onder water geweest en vond het zelfs leuk. Ook is nu ze vreselijk aan het trappelen met haar beentjes en als ze op haar buik mag drijven doet ze haar armen wijd en hoofd hoog op. Net een vliegtuigje. Nu slaapt ze als een blok.

Missc, verevelend die kramp zeg. Wel een bekende kwaal, hoorde op de zwangerscapsgym dat iets in je bed kon leggen, maar weet niet meer wat het was. zeep ofzo...misschien schiet het me nog te binnen.

bep, hoe ging het wennen?

mimoje was uk aangekomen?

Ann hoe is het met de zenuwen? Hoe voel je je?

Maki hoe is het met jou en je kleine vent?
Zo uk is weer goed gegroeid! 5400 gram deze keer en wel 59 cm!! Hij wordt zo groot, nu ligt hij heerlijk onder zijn mobiel te graaien met zijn handjes, zo schattig!

Missc wat vervelend van de kramp, ik had er ook veel last van tot ik mijn bed omhoog deed bij mijn voeten. Misschien een goede tip? Veel water drinken schijnt te helpen en helemaal water met extra calcium?? oid, ik twijfel over het calcium was nml.

Teddy een echte waterrat in wording dus. Leuk!

We hebben trouwens het eerste prikje uitgesteld tot a.s. woensdag. Leek ons iets beter.
Hoi meiden!

Bep, hoe ging het wennen op het kdv?

Missc, 1 oplossing: bevallen . Maar het is wel zo..... Misschien kun je het voeteneind van je bed wat omhoog doen. Hielp bij mij wel een beetje tegen rusteloze benen.

Mimpje, veel plezier dit weekend! Kunnen jullie meteen de draagdoek uitproberen.

Teddy, stoere meid hoor die teddygirl .

Ik heb (bijna) een besluit genomen: ik ga stoppen met de borstvoeding (denk ik). Ik heb het 7 maanden volgehouden, met ups en downs, maar met heel veel plezier en voldoening. Ik krijg tranen in mijn ogen als ik er aan denk dat ik over een paar dagen uk niet meer zelf voed . Maar ik ga nu voor mezelf kiezen. Ik wil het niet riskeren om een borstontsteking op te lopen en ik ben die verstopte kanaaltjes zat. Ik merk ook de laatste dagen dat mijn productie wat terugloopt en dat bij elkaar lijkt het me een goed moment om te stoppen. Als je me diep in mijn hart kijkt wil ik het liefst nog een maandje doorgaan met 2 voedingen op een dag, stoppen als uk 8 maanden is en wij op vakantie gaan, maar ik denk dat ik dat niet moet doen. Mijn kleine ukje wordt groot....... bah, ik kan niet goed tegen het afsluiten van fases .
Ellein lastige beslissing he! Maar ik geef je wel gelijk, kiezen voor jezelf. Uk heeft zolang goede voeding van jou gekregen, echt ik heb bewondering voor je!
Aloha!!

Mimpje, jouw plannen klinken echt waanzinnig goed. Lukt het met pakken? Ben benieuwd naar je draagdoen en in 10 weken zal mini inderdaad wel wat veranderd zijn. Gaat hij weg voor werk?

Missc, wat vervelend dat je zo'n last hebt van kramp. Goed masseren voordat je gaat slapen en met je benen omhoog slapen schijnt ook te helpen. Op zo'n kwaal zit je nog niet te wachten he. Ik weet nog niet wanneer ik ga testen. Mijn hoofd zegt 2de pinksterdag, maar ben zo bang voor een teleurstelling, maar ja, die krijg je natuurlijk ook als de bloedtest negatief is. Zit een beetje in tweestrijd.

Teddy wat schattig zo met mini in het zwembad. Ze te horen is ze een klein meerminnetje...

Ellein, wat een dappere beslissling. Als je er achter staat moet je het doen. Als je die 8 maanden vol wilt maken moet je het ook doen. Het is jouw beslissing en jouw gevoel moet goed zijn. Je hebt het al harstikke goed gedaan !
Rossia hij gaat naar zijn grote liefde, het is zo'n schattig verliefd stel!
Mimpje, wat goed dat uk zo is gegroeid! Bedankt voor je compliment

Rossia, ik kan me je gevoel wat betreft testen wel voorstellen. Hoe dichterbij 3 juni komt hoe meer ik ook ga "opzien" tegen jouw uitslag. Je bent zo positief geweest altijd, en ik heb er ook zo'n goed gevoel over. Maar wat als toch blijkt dat het niet is gelukt? Dat lees ik ook steeds meer in jouw berichtjes als ik het goed heb. We blijven nog steeds positief natuurlijk en wachten gewoon op die 2e streep . 70% kans is echt heel veel natuurlijk!
Mimpje, net een verliefde puber dus

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven