Gezondheid alle pijlers

Rare moedervlek

24-06-2021 16:52 87 berichten
Even een vraag. Mijn kind heeft meerdere van dit soort moedervlekken.
Weet iemand wat dit is en hoe het heet? De huisarts kwam niet verder als, moedervlek onschuldig en klaar.
Ik weet zelf niet hoe ik fotos kan uploaden, maar het ziet eruit als op de foto.
anoniem_404999 wijzigde dit bericht op 26-06-2021 08:35
25.51% gewijzigd
Chrissie88 schreef:
25-06-2021 10:53
Opluchting!
Ja, ik vind het bij dit soort dingen altijd fijn om te weten hoe het heet. En niet alleen. Oh ziet er goed uit.
Ik kan daar weinig mee.
lilalinda schreef:
25-06-2021 09:45
waar het mij omgaat: als ik mijn arts niet vertrouw, zoek ik een andere

Nogmaals: het gaat niet om 'geen vertrouwen' het gaat erom dat een dermatoloog hier de gehele dag mee te maken heeft en domweg meer kundig is in dit gebied.
Alle reacties Link kopieren
Arena89 schreef:
25-06-2021 10:55
Ja, ik vind het bij dit soort dingen altijd fijn om te weten hoe het heet. En niet alleen. Oh ziet er goed uit.
Ik kan daar weinig mee.
daar is een naam voor in de Psychologie
Repelsteeltje-effect
Hetvrijewoord schreef:
25-06-2021 11:00
Nogmaals: het gaat niet om 'geen vertrouwen' het gaat erom dat een dermatoloog hier de gehele dag mee te maken heeft en domweg meer kundig is in dit gebied.
Voor iemand die Het Vrije Woord heet, geef je mij verrekte weinig ruimte voor een eigen mening
:)
lilalinda schreef:
25-06-2021 11:35
Repelsteeltje-effect
Nooit geweten! Maar ik ben er blijkbaar niet alleen in . Veel mensen doen het goed op een diagnose
Arena89 schreef:
25-06-2021 11:48
Nooit geweten! Maar ik ben er blijkbaar niet alleen in . Veel mensen doen het goed op een diagnose
Maar de diagnose was er al: een moedervlek.
lilalinda schreef:
Voor iemand die Het Vrije Woord heet, geef je mij verrekte weinig ruimte voor een eigen mening
:)

Meisje toch, jij mag je meninkjes hebben hoor. Jij bent degene die dramt dat TO dus geen vertrouwen heeft in een huisarts.

Schaf eens een spiegel aan.
lilalinda schreef:
Repelsteeltje-effect

Sticker voor jou.
Hetvrijewoord schreef:
25-06-2021 12:23
Meisje toch, jij mag je meninkjes hebben hoor. Jij bent degene die dramt dat TO dus geen vertrouwen heeft in een huisarts.

Schaf eens een spiegel aan.
ohjee, ik mag mijn meninkjes hebben
jottum

het is mijn geluksdag!
Rosalind schreef:
25-06-2021 12:13
Maar de diagnose was er al: een moedervlek.
Ja, maar voor mij was dit dus niet een “normale” moedervlek.
Dus dat een moedervlek met ring eromheen compleet normaal is op de hoofdhuid van een kind vind ik fijn om te weten.
Arena89 schreef:
25-06-2021 12:49
Ja, maar voor mij was dit dus niet een “normale” moedervlek.
Dus dat een moedervlek met ring eromheen compleet normaal is op de hoofdhuid van een kind vind ik fijn om te weten.
jep
je hebt moedervlekken in soorten en maten
als je je zorgen maakt, gewoon zeggen tegen de arts, dan kan hij je net wat meer uitleggen
Niet alles gelezen, maar man heeft deze ook. Dermatoloog heeft ze gezien, geen rede tot onrust.
Ik check wel regelmatig of deze veranderd, maar dat is tot nu toe niet het geval.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven