Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Oh, die te smalle waren ook bij dolcis

Als je je sandalen kwijt wil: graag. Probeer ik gewoon of ze passen. Volgens mij staat je gironummer in de AK, toch?
Klopt, en ik moet de verzendkosten nog overmaken bedenk ik me nu. Komt goed Pammie.

Nipje ligt op zijn eigen kamer; ben benieuwd hoe het gaat vannacht. Wel even drama met Nippa, want ik had meteen wat leuke dingetjes opgehangen dus het zag er daar ineens reuze gezellig uit. En zij en Nippi liggen samen op een kale kamer, dus ze bedacht zich ineens dat zij nu ook op haar nieuwe kamer wilde slapen. Die nog vol ligt met afdekzeil want het latexen is nog niet klaar en het hout moet nog geverfd. Maar eens gauw mee verder gaan dus. En wat leuke aankleding voor haar zoeken.
Zal voor je duimen, Nippo!

kheb het koud! beetje wennen, blijkbaar, na al die warme dagen

ben ik nog helemaal vergeten Citro een fijne vakantie te wensen! Nou ja, ze zullen zich wel vermaken
Oooo, ik ben d'r helemaal aan! Dagje was erg leuk met allemaal Robinson-achtige puzzels en uitdagingen, erg leuk moet ik zeggen. Had ook een erg leuk team. Daarna meteen door uur wandelen met vriendin, nu doe ik niets meer.
kan ik me voorstellen, Es. Moest je nog iets vies doen of anderszins dingen die je niet zag zitten?
Goed, trouwens, van dat wandelen, Es! Dat getuigt van doorzettingsvermogen, zeker met dit weer!
Geen larven gegeten Es?

Nip, is goed hoor. Ik zit nog niet in de ww dus ik kan het nog even missen

Arme Nippa trouwens

Mif, ik ga even een klein doosje zoeken en dan stuur ik ze op. Hoop dat passen dan, Mannie heeft wel gewoon normale voeten trouwens, niet die sprietenpootjes van Mini.

Ik had trouwens van een kennis een stel Teva's gekregen, vorig jaar al maar Mannie past ze nu. Dat zijn wel hele comfortabele sandaaltjes. Lekker zacht aan de bovenkant en makkelijk te modelleren naar de voet.

Goedemorgen!

Ben net alweer naar de gastouder heen en weer geracet. Pamman zou de kinderen brengen maar vergat daarbij alle tassen. Handig. Daar gaat mijn rustige voorbereidingsuurtje. Nu snel douchen en toonbaar maken!
Pammie, succes! Toonbaar worden nog gelukt?
Heel veel succes Pammie. Zet hem op!
Ik ben toonbaar geworden, vond ik zelf. Had nog een nieuw zwart jurkje in de kast, is altijd goed

Het ging Heel Goed. Ze vinden mij de beste kandidaat (zijn er nog 2), en dinsdag mag ik op 2e gesprek. Startdatum is 8 juni al. Ik kan werken op de dagen die ik wil en in eerste instantie kan ik zelfs beginnen voor 24 uur. Eind van het jaar willen 2 dames minder gaan werken en dan zou ik een paar uur meer kunnen gaan werken. Dan gaat Mannie naar school en heb ik daar ook ruimte voor. Ik moest nog testjes doen, aan de hand van een case een brief schrijven en een modelletje in Excel. Dat kan ik wel Ik ben de enige met jonge kinderen en de rest heeft geen voorkeur voor dagen dus dat is ideaal. Enige nadeel is dat het wel wat verder is, ik weet niet wat ik qua reistijd krijg (één deel is nogal filegevoelig). Andere is dat ze veel minder gedigitaliseerd zijn dan in mijn vorige functie. Dat zal wel wennen zijn.

Maar goed, al met al positief!
anoniem_64ef814a18d67 wijzigde dit bericht op 28-05-2009 12:16
Reden: echte naam
% gewijzigd
Hé, dat klinkt allemaal erg goed Pammie! You go girl! En 8 juni al starten zou helemaal fantastisch zijn. Ik ga hard voor je duimen voor tweede gesprek.
Ik heb net trouwens een (frustatie) topic geopend en ook volledig onpedagogisch op Ot gereageerd. Maar het was ook bijzonder goor.... (met die dagelijkse doorlekbroeken van Maby en de ongelukjes van Ot krijg ik een beetje een overdosis poep de laatste tijd).
Hahahaha, Anky met een poeptopic! Arme Anky, je zit flink in de shit de laatste tijd.

Pam! Super joh! You go girl! Klinkt heerlijk, alleen reistijd is lastig... is 't erg 'ver'?

Ik ben weer opgeknapt naar een goede nacht slaap. Beetje spierpijn maar moet straks alweer naar de antivetclub sporten. Ik was wel in mijn nopjes gisteren, kreeg aardig wat complimenten van de mannen (de een wat subtieler dan de ander). Kijk daar doen we het voor. O nee, voor mezelf natuurlijk, uhuh.
Goed Pam! das iig een goeie opsteker! wel jammer van die reistijd, maar voor de rest klinkt het erg goed.

Vanmorgen 1,5 uur (!) in het ziekenhuis gezeten, controleafspraak voor Poek. Ze mag stoppen met de Flixotide, maar dat doen we wel na de vakantie (stoffige sta-caravan) en alles was verder prima. Vrouwtje had echt he-le-maal geen zin in de dokter, dus het was drama ernaar toe, maar gelukkig dat we lang moesten wachten: met het spelen kalmeerde ze redelijk.

En ik ben reuze boos; ben net gebeld door de crecheleiding dat ze de favo-juf van Poek willen ontslaan (ze hebben gebeld omdat ik in de OC zit en vorige ontslagen erg dramatisch werden ontvangen) Zogenaamd omdat het botst op de groep, dat ze te passief is naar ouders en kinderen en omdat en ze beperkt inzetbaar is (lees: geregeld ziek) en dat ze passief is zie je pas na 3 jaar?! Duh: ze willen niet iemand die te vaak ziek is. Snap ik wel, maar zo gaan je natuurlijk niet met je personeel om. Bovendien heeft niemand daar een vast contract, terwijl favo-juf er al drie jaar werkt. Vinnik ook errug raar
Antivetclub

Het is 30 km. maar voornamelijk snelweg. Dat is 8 kilometer meer dan wat ik reed alleen moest ik daar een stuk door werkstad rijden en dat schoot niet op. De file begon alleen vaak waar ik er af ging en nu moet ik dat stuk doorrijden. Nou ja, eerst maar eens aangenomen worden en dan zien we wel weer.

Wat vervelend Sok, dat ze zo van iemand af willen. Wat ga je hiermee doen? Fijn dat Poek mag stoppen met de medicijnen.

Ank, ik zag je topic. Er is al een soort van 'centraal' zindelijkheidstopic, heb je daar al gekeken? En kan me levendig voorstellen dat je genoeg hebt van al die stront.

Ik ga wat nuttigs doen. Eten bijvoorbeeld, heb ik de hele dag nog niet gedaan en dat begin ik nu te merken (goh, gek zeg).
Nog iets lachwekkends horen over de schilders trouwens? Gister had hij mijn voordeur geschilderd, zag er goed uit. Na een paar uur komt hij terug om het beslag erop te zetten, valt de brievenbus naar beneden. Die bleef aan 1 schroef hangen maar trok wel een prachtige ronde streep over de nog natte verf.... Moest hij het wéér opnieuw doen

Onze voordeur zit in ieder geval goed in de verf nu
Twee voor de prijs van één Pams!

O Sox, dat is balen. Vooral omdat het favo juf van Poek is. Kun je er nog wat aan doen? Als een soort mediator zeg maar?

Trouwens, over onzedelijke gedachten gesproken (vast wel iemand die het daar over had) ik moet wel toegeven dat ik er even een paar had gisteren toen mijn accountmanager in sportkleding verscheen.

Maar goed. Wat kan je d'r mee, zeg ik dan.
Ik hoop niet dat hij dit leest trouwens. Of dat zijn vriendin meeleest.
Je doet verder toch niks? En mannen denken bij 95% van de vrouwen die ze tegenkomen stoute dingen dus waarschijnlijk is het wederzijds

Het is zelfs 4 voor de prijs van één trouwens... Vanmorgen is de deur voor de 4e keer geschilderd.

Net belde mijn ex-directeur. Ze hadden hem al gebeld voor een referentie. Hilarisch genoeg heeft hij als minpuntje aangegeven wat ik ook had gezegd. En aangegeven dat mijn enthousiasme ook mijn valkuil is, dat ik dingen niet los kan laten. Dat had ik ook gezegd. Hahahaha. Verder was hij vol lof dus ik heb net een paar mooie veren ergens gestoken
goed, zeg, van je ex-baas! enne: staat de veer goed?

ik ga nog eens goed bedenken wat we kunnen doen aan het geze**k met de juf op de creche. Dit is overigens al de tweede keer dat er een juf op een onfrisse wijze de tent uit wordt gezet.

Gelukkig maar dat Poek bijna naar school gaat
quote:Pammie schreef op 28 mei 2009 @ 15:26:

Je doet verder toch niks? En mannen denken bij 95% van de vrouwen die ze tegenkomen stoute dingen dus waarschijnlijk is het wederzijds

Maar ik zit volgende week met ze bij Guus, dan zou het toch jammer zijn als ze ondertussen even de vivasite gecheckt hadden.

Cool van baas en dat ze zo snel de referenties checken geeft ook wel wat aan!
Dan haal je je bericht toch weg?

Wanneer gaat die Nivea HT reclame nou eens weg. Foto's worden steeds verschrikkelijker.

Wij hebben net met z'n drietjes frietjes gehaald en die buiten in de tuin op het picknickkleed opgegeten. Daarna op ons rug naar de wolken gekeken en allemaal spannende dingen erin gezien. Echt genieten

Nu eens kijken of ik ze net zo idylllisch hun bed in gegooid krijg
Pff, hier een zware dag. Ik geloof dat ik toch best veel geduld met Ot heb, maar nu begin ik zijn gedrag toch wel een beetje zat te worden. Hij is al weken zo niet maanden moe en een moeie Ot betekent een zeur-Ot en vooral een Ot, die anderen slaat, duwt en schopt. Maar hoe peuter je een 3-jarige aan zijn verstand dat hij misschien toch eens overdag een uurtje moet slapen?

Vandaag dus maar om 18 uur in bed gemikt en hopen dat hij morgen beter te harden is. En dan moet ik morgen ook nog werken, boodschappen doen en naar de communieviering van buurmeisje. En vooral in het laatste heb ik geen zin!
Elessie, wat heb je allemaal gedaan dan gisteren? Ik ben wel benieuwd.

En Sokje, wat een raar verhaal van die leidster. Klinkt helemaal niet netjes.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven