Mutsen

18-03-2009 16:34 5023 berichten
Alle reacties Link kopieren
Helemaal schoon en vers...
Ik heb toch rare kinderen: Ot houdt niet van ijs, Sien lust geen pannenkoeken en Maby lust geen patat. En pizza lusten ze ook niet echt.
Anky, volgens de site heb je die wel, maar ik zal je even admin-af maken en daarna de rechten weer geven. Misschien helpt dat.
Probeer nog eens? Je user name begint trouwens met een hoofdletter, kan het daar nog aan liggen?
Met explorer gaat het nu goed. Met FF nog niet. Ik ga vanavond nog wel even prutsen. nu even voorkomen dat het huis hier afgebroken wordt.

Enne....Maby deed zonet zowaar 4 stapjes achter elkaar. Ze is er zo van geschrokken dat ze gelijk niet meer durft: mijn heldin.
IK MAG OP GESPREK!!!!!!

Bij die ene waar ik gisteravond heb gesolliciteerd!
Te gek Pammie! En wat een snelle reactie, dat moet toch positief zijn!
GOGOGGO Girl.

Bleh, Ot poepte net in zijn broek en ik ruik gewoon nog steeds poep....
Ja cool hé! Ik ben helemaal hyper!
quote:anky schreef op 26 mei 2009 @ 14:44:

Te gek Pammie! En wat een snelle reactie, dat moet toch positief zijn!

Mijn beste vriendin zei: 'Oh, dan zijn ze ook desperate'.

En bedankt...
Wat goed, Pammie! Lekker, zo'n bedrijf dat de vaart er een beetje in houdt. Succes! Is het gesprek al snel?
A.s. donderdag.
He Pam, heb je je oude AV weer terug?

Gaaf man, van gesprek!!
Mijn oude av? Neu, hoezo? Misschien moet je een keertje F5-en

Ik ga de kindjes een boekje voorlezen en dan koken. Man eet zowaar thuis vanavond. Zou hij een verhouding hebben?
goed Pammie! en niks desperate; je bent gewoon goed. ik heb K-bui; heb me de pleures gewerkt om iets af te krijgen. niet gelukt, ook al omdat het goed moet zijn en ik die garantie niet kon geven nu. krijg ik zowat nog op mijn lazer ook! grumbel. leg het later nog wel beter uit, in de trein is het een beetje lastig
Dat is balen Sok, als je zo hard hebt gewerkt voor iets.

Mijn zus zei: 'daar wil zeker niemand werken'. Ook al zo complimenteus
Pammie, wat goed!!! Alvast heel veel succes donderdag!

En Anky, gewoon door blijven proberen, kinderen die geen pasketti, pannenkoeken of ijs lusten, dat is euhm.. een beetje vreemd

Bij Limoen duurde het ook even voor ze pannenkoeken lekker vond. Nu gelukkig wel, want ik wil ze zelf ook wel eens eten. En pasketti zijn ze gelukkig allebei dol op, gelukkig want dat maak ik nogal vaak.
Ik moet zo nog even een rondje inpakken (en man gaat helpen, zowaar) dus tot later.. (voor jullie denken, wat is ze kort van stof)

Ik zag net in DWDD trouwens beelden van een weggewaaide camping, in het verleden hoor, maar toch, zal straks nog eens heel goed het weerbericht bekijken, want windstoten op een camping zit ik niet op te wachten..
volgens de KNMI komt het noodweer zoals vannacht slechts eens in de 5 á 10 jaar voor, dus statistisch gezien ( ) is de kans klein.

Volgens mij heeft trouwens niemand goed geslapen vannacht, wij hadden iig een behoorlijke spooknacht

Hoe ging de zwemles vanmiddag, Ank? kindertjes nog een beetje te genieten?

ben alweer een beetje over mijn werkdip heen. Lag ook wel een beetje aan mij; ik had eerder moeten aangeven dat ik het niet zou redden, maar ik wilde het te graag. en we werken nu met nieuwe onderhoudsprogrammatuur, waar ik voor deze klus nog niet eerder mee gewerkt had. en dan doe je er dus langer over dan je denkt. Maar ik werd door mijn leidinggevende aangesproken alsof ik niet tot 10 kon tellen ('waarom is het niet af?') terwijl hij zelf geen benul heeft van wat het werk inhoudt. en dat stak.

net oudergesprek gehad op de creche, was erg leuk. Behlave emotionele uitbarstinge van Poek (die ze op de creche dus ook heeft) gaat eht met beide kindjes erg goed en das leuk om te horen.

Overigens had Slof vanavond wéér verhoging (38,4); hij is toch wel behoorlijk aan het kwakkelen.
Hoe waren de wortels, Koek? Als je ze lekker vond: ruilen? Man heeft voor ergens later deze week ook wortels gekocht. Denk dat ik ze zelf gewoon rauw eet, want dat vind ik wel lekker, terwijl de gekookte prut die de rest van de familie lekker vindt aan mij niet besteed is.

Fijne vakantie, Citro, en hopelijk waaien jullie niet weg! Was niet echt een nachtje om in een tent te zitten, vannacht.

Sok, lekker dat het met de kindjes zo goed gaat. Hadden jullie voor alletwee tegelijk een gesprek? Zitten ze eigenlijk in dezelfde groep?

Pluis' taalontwikkeling wordt nu wel echt die van een Nederlands kindje: een van zijn nieuwste woordjes is "duif", en de ui klank zit geloof ik niet in veel talen.
kindjes zitten idd in dezelfde groep; onze creche heeft verticale groepen, dus dat kan. wel zo fijn: ze hebben wel veel aan elkaar.

Duif hoor ik Slof nog niet zeggen; wel 'mijn!' en 'nee!'
Essentiele dingen eerst Sok . Hier inderdaad ook slaperige dag, want vannacht 3 kinderen in bed. Hopelijk wordt komende nacht beter. Ik geloof dat Nipje zijn late en nachtvoeding heeft afgeschaft (althans, die nachtvoeding heb ik eigenlijk afgeschaft) dus dat zou voor mij toch moeten schelen.

Veel plezier Citro! Kamperen, ik moet er even niet aan denken.
Als het niet zo was dat Limoen al dagen hoteldebotel is dat we woensdag op vakantie gaan had ik het misschien ook nog wel een dagje uitgesteld, van het weekend schijnt het weer heel mooi weer te worden. Maar ach, zolang het niet met bakken uit de lucht valt vind ik het niet erg.

Mandarijn is ook nog niet toe aan het onderscheiden van vogelsoorten. Hij zegt wel vogel, of iets wat daar voor doorgaat, en dan is ie hevig onder de indruk, en staat heel hard oh!! te roepen.

En hij heeft nog een ander favoriet woordje: pommel, mogen jullie raden wat dat is

Balen van je werkdingetje Sok. Niet leuk als je er op aangekeken wordt.

Nippo, ik hoop ec ht voor je dat ie het nu snapt, dat ie best zonder nachtvoeding kan..

Ik heb wel zo ongeveer de hele inpaklijst ingepakt, behalve de dingetje die morgen pas kunnen, maar ik probeer nu te verzinnen of er nog dingen op de inpaklijst ontbreken. Meestal vergeten we wel wat, en dan schrijf ik dat weer op het lijstje erbij voor de volgende keer, maar het lijstje van de vorige keer kon ik niet meer vinden. Handig

Ik weet niet zeker of ik morgen nog langskom (vast wel) maar anders zeg ik nu alvast gedag, kan ik dat niet meer vergeten. Ik hoop op goede nachten voor iedereen, vooral voor degenenen die het nodig hebben, en op een nieuwe baan voor Pammie.
Uit zegt Mandarijn wel, toch een ui. En dan voornamelijk, als ie in zijn stoel zit. Het is geen stilzitter..
Pluis is ook echt nog niet toe aan het onderscheiden van vogelsoorten, want alles wat vliegt heet sinds gisteren duif. Nog twee soorten bij te leren voor hij net zoveel van vogels weet als zijn moeder

Ik hoop ook op goede nachten (en goede dagen!) voor jou.

Nip, ligt Nipje al in zijn eigen kamer?
oh zo, was al bang dat ie het verschil tussen mussen en duiven kon zien

Wat ook zo schattig is, als we op straat lopen en hij ziet een hond, dan zegt ie mauw alle beesten zijn mauw, of boe..

vind het zo leuk, als ze leren praten..

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven