Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Bam, zag op internet een staatje met de bloeiperiodes en berken heeft zijn ergste tijd gehad. Ze heeft er nu een drankje voor en kan ook een neusspray op recept krijgen.

Kokos, logisch toch ook, poes is Poes

Woefie ook al zo'n briljante naam
Hopelijk helpt het haar, fijn dat de berkentijd voorbij is

Als we het over namen hebben, hier heet een knuffel Lappie en 1tje heet vriendje. En de rest heet gewoon naar wat ze zijn: muisje , apie etc
kan er niet iemand even voor me artikelen invoeren? wat een K.. werk is dat zeg...
Aaaaah Vriendje, dat vind ik schattig!
Knuffels hier heten Kikker en Hond (Max) en Aap (Sam). Ook al zo origineel.

Max zei vanmorgen tegen Sam: 'Waar gaan wij naar toe, maatje?!' Waar hij dat nou weer opgepikt heeft...

Vent was laat thuis, ik de mannen vast in bad gedaan, poept Sam het hele bad vol . Gelukkig slapen ze nu...

Star, vervelend die allergien. Kan ze er nog overheen groeien?
Fijn Star dat een gedeelte goed was, maar dus minder van de allergien. kan ze daar nog overheen groeien en heb je het nog van de aardbeien gevraagd?

Hier heet het knuffelkonijn, kolijn (klein splaakgeblek )

Vanmiddag toch even wat kleertjes gescoord voor de kleine man. Had namelijk wel veel kleren maat 62 maar allemaal voor wintertemperaturen, dus gevoerde broeken enzo.

Bam, die angst komt nu even door Lars denk ik, ik ben door het voeden enzo natuurlijk nu ook wel eens met hem bezig en Thijmen heeft natuurlijk altijd alleen de aandacht gekregen en moet nu ineens delen. Terwijl nu eigenlijk juist ook heel veel met Thijmen alleen doen om hem niet dat gevoel te geven dat hij op de tweede plaats komt. Maar ja dat zal wel weer goed komen.

Mmm, lekker Mamax! Altijd fijn als je dat nog even op het laatst voor je kiezen krijgt als dagafsluiting.

Amalia, veel eetplezier!
quote:amalia schreef op 28 mei 2009 @ 13:10:

Hmm Mamax, ik heb die bonnen niet gespaard van de Appie.Kan je niet helpen.

Nee Suze, je moet maar een beetje in de buurt blijven....sowieso gezellig Zit je nu te klagen dat ik hier niet genoeg ben??? Laat mijn kerel het niet horen...
Mijn Jeetje geeft haar poppen namen. Ik vind het al heel wat. Knuffelbeesten doet ze weinig mee (al mocht Minnie net mee naar bed...).

En Star, inderdaad, ik bedoelde "laat de moeder van Ceetje het maar niet horen" ha ha ha...
Star, vervelend van die uitslag van het bloed. Ik ben er over heen gegroeid, had het vroeger (misschien andere vorm, dat weet ik niet) ook. Hopelijk helpen de maatregelen. Beesten de deur uit? (denk reuzesmiley nu). Knuffels hier heten Apie en Japie (Japie is een leeuwtje...)

Enka, leuk shoppen voor de kleine man! Wat heb je gekocht? Ik heb gisteren een hele leuke korte broek voor jongste gekocht.

Mamax, oooh wat zoet, maatje. Geweldig!!!

Ben benieuwd hoe Bridges het er vanaf brengt.

Kokos, dat is een hele waslijst bij jullie thuis aan overgevoeligheden! Niet voor de poes? Dat hangt daar vaak mee samen he?
Goedemorgen!!!
Mogge lieve Bam en alle anderen!
Mogge meissies,

Fijne (werk, snikkkk) dag vandaag!
Bij jullie ook zo lekker weer Jinny?

Hier ook werkendag Suze, en dat met dit mooie weer, tis niet eerlijk ;)
Bij jullie ook zo lekker weer Jinny?

Hier ook werkendag Suze, en dat met dit mooie weer, tis niet eerlijk ;)
Morugh,

Dat was een kort nachtje.... Wij lagen tegen half twaalf in bed, Tim begon om 1.15u te huilen en stopte tegen half 3. Hij had erg veel trek. Om 07.00u was hij weer wakker, hij trok iedere keer de fles uit zijn mond en begon dan bijna te huilen. Het zal wel erg gevoelig zijn. Arm mannetje. Hij slaapt nu.

Leuk al die verzonnen namen van de peuters

Bam, is het nog laat geworden?

Jin, volgens mij ben ik niet overgevoelig voor de poes. Als zij op schoot zit, heb ik geen heftigere reacties.

Suus en alle werkende meiden: werk ze. Zo meteen drie dagen weekend, dat is wel lekker.

Vriendje van Lianne komt vanmiddag. Zijn broertje wordt vandaag geopereerd aan beide achillespezen. Vriendin is mee, man gaat later maar broertjes/zusjes mogen alleen tijdens bezoekuren komen.
Lianne is hier boven en zegt net:"Mama, Sita ligt op mijn bed"> ik zeg dat het niet mag.

Lianne:"Sita, opzouten!" (ahum... van wie zou ze dat nou hebben? )

En nu is ze winkeltje aan het spelen, geld wisselen met denkbeeldig fantasyvriendje.

Ga weer! Fijne dag meiden.
Jaaaaaaaaaaaaaaaa, ik kan er even op! Op mijn werk welteverstaan, thuis nog steeds niet. Volgens Bam moet ik iets installeren maar daar heb ik nog geen tijd voor gehad omdat Gijs al de hele week hartstikke ziek is. Het lijkt wel een straalkachel door de hoge koorts en hij stinkt echt vreselijk. Nu heeft ie een kuurtje gehad, hopelijk knapt ie nu eindelijk eens op.

Thuis lukt het dus nog niet, het viva-en. En hyves kan ik ook maar heel af en toe, die blijft ook moeilijk doen (geeeeeen idee waarom). Eduard heeft er wel naar gekeken maar die heeft ook niet zoveel zin om uit te zoeken wat er mis is (tsss, da's dan IT-er).

Verder bij ons weinig nieuws. Alles gaat z'n gangetje. Cas is een boef, Sam een kleine diva en Gijs dus ziek.

De kindjes zitten niet lief te werken, grrrr, zo kan ik nog niks bijlezen. Ze maken herrie en doen niet wat ik wil. Het is ECHT tijd voor weekend, vind ik. Heb net al besloten dat ik de volgende groep een lees-SO ga geven zodat ze in ieder geval geen geluid maken.

Mamax, fijn een goede uitslag!

Las iets over helpen op school: NLse onzin vind ik dat. Werkt alleen maar amateurisme in de hand. Op de school van Sam hebben ze nergens ouders voor nodig. Ze regelen alles zelf en nog goed ook. En ze gaan gewoon op schoolreis en dan hoeven er helemaal geen ouders mee. Het is gewoon een cultuur-ietsje, al die poetsende helpende lees- en knutselmoederachtige taferelen. Ik zou het zelfs heel storend vinden als er overal ouders bij betrokken werden, die hebben in de klas wat mij betreft helemaal niks te zoeken. Maarja, mijn kinderen gaan natuurlijk ook niet voor niks in Belgie naar school, daar is over nagedacht.

Ja gets, dat ontvoerde kind, hopelijk is ze snel terecht. 'Gelukkig' wrs door d'r vader (iig geen pedofiel ofzo) maar toch ... het zal je kind maar wezen ...

Ok, ik moet even ingrijpen, het loopt uit de hand (ik mag ze niet slaan, toch?)
Enka, ik heb het nog van de aardbeien gevraagd inderdaad. Arts zei dat je gaandeweg wel meer dingen tegen zal komen waar ze al dan niet op reageert. Tip van Jinny werkte echter wel, heel goed afwassen en ze had veel minder last.

Ik ben er zelf in de puberteit wel overheen gegroeid, had ook eczeem e.d..

Jin, beesten gaan de deur niet uit, want daar is ze dus niet allergisch voor. Hond moet gewoon dagelijks gestofzuigd worden

Whoehahahahaha Lianne, opzouten

Cin, Google Chrome hoef je niet per se te installeren; Mozilla Firefox doet het ook en da's letterlijk binnen vijf minuten gepiept. Google duurt langer dacht ik.
Google Chrome duurt net zo lang hoor star, gewoon een kwestie van ff gaan zitten, 5 minuten ;)
en dan heb ik nog wel een pc uit het jaar blok
Hahahaha ik dacht dat het iets onwijs ingewikkelds was
Gesprek al gehad Star?
Yep, dagen ruilen kan echt echt echt echt niet. Ze blijven volhouden, jammer. Nu hebben manager en assistent manager verzoek ingediend voor 2.5 dag, dus woensdagmiddag vrij. Nu is het wachten op akkoord.
Hey Cin! Dril die koters eens zo dat je wat vaker kan forummen! Is het niet eens tijd voor een ouderwetsche proefwerkweek?

Star, dat zou ook al lekker zijn toch? Al betekent het ook weer minder geld natuurlijk.

Zo, als ik hier weer begin over marktplaats en kopen, hou me dan tegen. Heb alweer het dubbele uitgegeven dan wat ik van plan was...

Iedereen nog leuke plannen voor het weekend? Wij gaan vanavond bij schoonmoeder en man eten, morgen komen zij en schoonvader + aanstaande en neefjes (die zijn dit weekend weer bij schoonmoeder) barbequen. Zondag gaan we 's ochtends golfen en 's middags naar Sprookjeswonderland. Maandag lekker bijkomen denk ik.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven