Good Luck 2

18-03-2009 16:58 5016 berichten
Alle reacties Link kopieren
nou, deel 2 dan maar

Ja minder geld, ach, het scheelt me ook twee keer kosten (middag KDV en middag NSO).
Hoi meiden, dag meiden. Tim huilt weer, dus geen forumtijd. Fijne dagen! Wij vieren morgen nog mijn verjaardag, met een bbq.
Oei, kort nachtje Kokos, vannacht hopelijk meer slaap!

Star, balen van die dagen die je niet mag wisselen. Stom. Hopelijk wordt jouw nieuwe verzoek ingewilligd. Fijn dat de tip helpt (ik kreeg em ooit van een dietiste waar ik liep ivm wat overgevoeligheden). De haartjes op de aardbei veroorzaken vaak die jeuk en zo. Arme Ceetje.

Mamax, ik heb de landelijke marktplaats hier ook helemaal gevonden. Net zijn twee kastjes opgehaald die ik ooit voor 80 gulden heb gekocht (elf jaar geleden). Kreeg er 30 euro voor. Goeie deal he? Ben nu op zoek naar een plastic glijbaan voor jongste (hebben een hogere die voor oudste leuk is). En een houten winkeltje maar dat weet man nog niet haha.
Fijne verjaardag morgen met vieren Kokos! Arme Tim. Hopelijk gaat het hem snel beter.

Bam, lukt het met werken? Veel gedaan?

Naatie, hoe gaat het? Je bent zo stil! Hoe is het met man zijn werk?

Bridges, over wtee weken gaan we met de kita vier kilometer lopen vanaf de kinderboerderij. Ik heb dienst en ga mee. Ik ben benieuwd en zal aan je denken. Heb je het leuk gehad?
ohh houten winkeltjes..ik wil ik wil ik wil, hahaha

Is er wat te vinden op de plaatselijke marktplaats?

Hier valt het tegen, maar er zijn wel heule mooie.

Ja, vandaag goed opgeschoten, maar morgen nog maar ff dagje knallen
Ben er weer. Moe maar voldaan. Heb me suf gelachen om de kleine pubers in spé, enorm gemopperd op de grootstse treuzelaars die ik ooit heb gezien en enorm geschrokken van eng moment waarbij leidinggevende stikte in broodje en kano waar hij in zat ook nog omsloeg. (had niet 10 seconden langer moeten duren en is nu gelukkig goed afgelopen maar jee wat een schrik...)

Mooi weer gehad, alleen dinsdag flink regen. Wandeling volbracht (op 2 na, 1 bikkel met hielspoor en een watje, die moesten afhaken) was pittig maar te doen en ik ben trots! Heerlijk weer gehad vandaag en nu lekker uitzakken op de bank!

Bam: naar van vriend van je moeder! Hoe is het nu?

Suus: ha wat een fijn nieuws daar! Lief dat je zo meeleeft!

Star: fijn dat alles goed was en dat er wel iets uit is gekomen waar mee om te gaan is.

Jin: ha lief dat je aan me dacht! 4 km met kleintjes, jee! Pittig hoor! Lijkt me ook flinke opgave! Hoe is het met gezondheid van kids?

Kokos: haha opzouten! Geweldig!

Mamax: fijn dat de uitslagen goed zijn! En spullen verkopen en daardoor terug kunnen kopen, beter! Wat voor leuks heb je gescoord?

Enka: wat een gave foto's op de hyves zeg! Thijmen is ook een guitig kereltje! Ondeugd straalt er vanaf!
Even kort: Star, aardbeien met WARM water spoelen.

Of had Jin dat al geschreven?

Hoi Cin.

Dag allemaal, ik heb geen puf, maar wilde me even melden.
quote:Star schreef op 28 mei 2009 @ 18:30:

UPC Amaal? Ik zeg kanaal 504 Ziggo
Dan zeg ik 303

Ciske de Rat gereserveerd. Via Marktplaats 2 vouchers gekocht. Nu gaat alleen 1 schoonzusje niet mee. Vind a.s. schoonmoeder niks, wil dus ook niet mee voor vrijgezellenfeestje. Zucht.
Bridges, diep respect voor jou! Dat heb je maar mooi volbracht. Geen Sonja Bakker meer nodig denk ik na zo´n week! Wat eng van die leidinggevende! Brrr. Moest jij helpen?

Mamax, wat een gedoe zeg. Niet fijn. Ga je nu wel dan? Maar gaat schoonmoeder naar het vrijgezellenfeest? Ik dacht dat dat alleen voor vriendinnen, zussen, schoonzussen en zo was.

Heb hele grote letters nu want oudste heeft op een knop gedrukt. Vaaaaaaaaaaaaag.
We konden niet zoveel Jin. Hij zat in kano, ong. 3 of 4 meter van ons vandaan (met aantal kinderen erbij. Ik zat met zwangere collega in kano. Zij wilde uitstappen wat niet lukte door haar buik, ik erheen peddelen en dan uitstappen. Ik heb hard anderen erbij geroepen, en EHBO geroepen. Andere collega is eruit gesprongen maar toen ze bij hem was, was hij net uit zichzelf boven. Zij kon hem verder helpen, maar het stukje brood was toen gelukkig al losgekomen. Hij zag echt zijn leven voorbij flitsen en het had echt geen 10 seconden langer moeten duren. Kinderen geschrokken, een van de jongens probeerde nog zijn kano vast te houden zodat hij niet zou omvallen. Gelukkig hebben we er vervolgens maar hard om gelachen en is de schrik bij de kinderen snel weggezakt. En wij kwamen later wel weer tot rust. En bij kampvuur nog eens besproken en nu is het oké. Maar jee wat een schrik zeg. Allerlei scenarios flitsen door je hoofd.

Mamax, jee wat stom zeg dat ze nu niet mee wil. (Ik begrijp dat schoonmoeder de bruid is, en schoonzusje niet mee, klopt toch?) Zucht. Niet nog een andere kennis die plek kan vullen?

Oh ja Jin, grote letters zitrten bij mij bij de rechter muisknop en dan grafische opties en dan ergens daarin waardes veranderen... Ervaring...
Bridges, wat een afschuwelijk verhaal zeg. En wat een fantastisch einde. Ik krijg kippenvel als ik het lees!
Brrrm, schrikken Bridges! Het kan ook echt zo afgelopen zijn hè, dat realiseer ik me altijd als ik dat soort dingen hoor. Ben altijd bang dat ik van de trap val en er 2 kinderen alleen zijn... Nouja, lekker enge gedachte...

Wat een weer zeg! Heerlijk!

Oh, 303, ik ga kijken wat dat is. Wat is jouw zender Star? Oh Nick JR is 303. Ja, dat vind Laurens errug leuk haha. Persoonlijk ben ik meer fan van BabyTV, lekker simpel en kort.

Kijk nu naar HumorTV. Wat ze wel niet bedenken om alles op te vullen.
Nick Jr ook 504 Amaal
quote:Star schreef op 30 mei 2009 @ 21:17:

Nick Jr ook 504 Amaal

Ik had al zo;n vaag vermoeden....

Maar daar heb je toch alleen Fifi ofzo en Diego?
En Doooooooooora. Wonderteam, ook echt een aanrader. Blues Clues, ik kan niet meer zonder :puke:
quote:Star schreef op 30 mei 2009 @ 22:42:

En Doooooooooora. Wonderteam, ook echt een aanrader. Blues Clues, ik kan niet meer zonder :puke:Geheel per ongeluk lees ik dit. Wie weet krijgt ze wel post binnenkort...
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Wanneer is Dora dan?> Ik zie het nooit. Moet zeggen dat ik hem rond half 6 ofzo aan doe, misschien komt het eerder.
Ha, weer nietgekende gezelligheid hier

Kinderen allemaal in het badje?
De mijne is met haar vader naar oma. Ik heb heerlijk de hele dag voor mij alleen! Paar uur in zon gelegen, dutje gedaan, uitgebreid onder de douche geweest (wel jammer, epilady is overleden dus helaas geen gladde benen) en straks met een dinnetje eten bij de Japanner. Is dat goed geregeld of wat???

Dora is de hele dag door. Alles wordt de hele tijd achter elkaar uit gezonden. Wel steeds op ongeveer dezelfde tijd. Misschien staat er een gids op nickjr.nl ofzo? Laurens vindt Diego vast gaaf!
Ja, en nou zit jij weer in de zon... duhhhhh

Afijn, ik ben weg dus fijne avond allemaal.
Klinkt als een typisch gevalletje van goed geregeld Suus! Heerlijk dagje, en eet smakelijk!

Amalia, ik ken al die tv´s niet die jij noemt haha. En hier geen Dora maar Kleiner Roter Traktor, Pokoyo, Muis, Bob de Bouwer en zo.

Net naar een verjaardag van een collega geweest. Erg gezellig en een heerlijke bbq. Maar wat een werk, een huishouden waar geen kleine kinderen meer zijn, en dan die twee loslopenden van mij. We hebben wat af gerend.
Suus, heerlijk dagje! Goed geregeld

Diego vindt hij leuk idd. Net als al het andere wat maar beweegt op tv

Jin, in vorm gebleven dus, ha ha. Wij gingen met vrienden uit eten in een kindvriendelijk restaurant. Hun kinderen waren bijna 6 en 7. We zaten te lang aan tafel want het werd huilen en Berend heeft een giga ei op zijn hoofd omdat ie van een tafel is gevallen. Lekker kindvriendelijk

Kleine rode traktor hebben we op dvd, is Laurens matig enthousiast over. En Berend vindt Bob geweldig haha. Gaat al heel hard Bououou--- uuur zingen als het liedje komt en mij heel blij aankijken. Schattig.
Het plan Uit Eten is wel gezellig Amalia, jammer dat het huilen werd. Smaakt het eten ineens toch wat anders he, als je niet meer een beetje relaxed kunt zitten. Arme Berend met het ei! Had hij soms omelet gegeten ? Kleiner Roter Traktor is hier ook maar matig op het moment. Noddy is wel weer leuk vindt oudste. Oh ja, een meisje op de Kita (net zo oud als L.) is ook nog niet zindelijk. Ze loopt nu wel zonder luier, maar komt elke dag met drie natte broeken weer thuis. L. is dus niet de enige hoor.
Nou, dat was dus ook een puntje Jin. Laurens wilde gisteren opeens geen luier om. Prima natuurlijk. Heeft nu ook al 3x op het potje gepoept dus echt een doorbraak. Vlak voordat we weggingen had hij nog gepoept, 2e keer vandaag dus hij mocht zonder luier.

Had bij die vrienden al in zijn onderbroek gepoept. Zucht, maar ik had schone kleren mee.

In het restaurant hadden we een voor- en hoofdgerecht. Duurde allemaal te lang natuurlijk, want we gingen pas half 7 aan tafel. We hadden toen al beter kunnen zeggen dat we alleen hoofd deden en klaar. Maargoed, gezellig gezellig en het ging goed.

Toen plaste L in zijn broek. WAs ook heel druk aan het spelen en ondanks dat ik al 3x had gevraagd of ie moest kan dat gebeuren (ik had ook naar de wc kunnen gaan met hem). Okee, up en go aan en verder spelen. Maar die up en go schuurde een beetje aan de zijkant.

Toen kwam de soep en B was ergens neit tevreden over en begon te brullen. Gelukkig redelijk snel kunnen oplossen maar vermoeiend.

Laurens kwam vlak na het eten weer bij me dat zijn broek niet lekker zat. Ik kijken, was de luier helemaal gescheurd. Ik wilde even de andere up en go om doen en na L op schoot. Luier al half af en ja hoor; bleek wéér gepoept te hebben. Alles op mijn been en rok. Zucht, gatver.

Naar de wc. L verschoond, mezelf geboend.

Ik kom terug, B op schoot, appelsapje, zag dat er toch nog poep op mijn been zat en kreeg toen driekwart flesje appelsap over me heen.

Net op dat moment bestelde vrienden toetje voor hun dochter maar ik was he-le-maal klaar.

Het was ook al kwart over 8.

Verdrietige dochter, maar met het beloofde ijsje thuis toch maar naar huis gegaan.

Pffff. Wel heel gezellig hoor, maar erg vermoeiend (en alle zoektochten en renpartijen achter de kinderen aan van man heb ik er nog uitgelaten. Evenals de eerdergenoemde val van B en de lancering van B op de wip).

Lees dit nu aan lief voor en die moet er erg om lachen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven