Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
quote:Bambi schreef op 29 mei 2009 @ 00:15:

Ik heb nu echt zó gruwelijk zin om vannacht ontzettend de bloemetjes buiten te zetten, de hele nacht te dansen en me vol te gieten met red bull-wodka.. gloeiende. Da's bijna nog erger dan jeuk! Ik moet me ook niet zo goed voelen, zo vol energie en gezond enzo, daar komen alleen maar slechte plannen van!Nog 9 nachtjes, dan doe ik met je mee!
Nooit gedacht dat ik ooit nog eens op een topic kutverkleining zou reageren. maar ik heb het gedaan.

~vergeeft Mims haar topicopendrang~

En nu we het er toch over hebben.

Ik heb sjans op mijn werk.

Van de voorzitter van de OR.

Ontmoet tijdens een een of ander vaag computerprogrammacursus waar we uit pure verveling al met elkaar aan het mailen geslagen waren. En ik mijn mails natuurlijk met Koningin ondertekende.

Oudere meneer. Zeer hollands uiterlijk. Te slank voor mijn oog. En valt vaak in herhaling. En alles is onmogelijk.

Maar is lang en heeft diepe stem...

We gaan tegenwoordig een dagelijks sigaretje roken.

Ik krijg er zoooooooo'n kick van.
Jeeeeeeeeeeeeee, Pimp! Wat heb je gedaan! Heb je de Kilimanjaro beklommen op naaldhak?! Dat klinkt inderdaad IEUW maar nog veel meer AU! Ik wil er met liefde een kusje op doen tegen de pijn maar ik hou het maar even op een virtuele deze keer, mag dat?

(en wat zijn in hemelsnaam hakken zonder hakken??)

Snel, veel, lekker, lang, hard..

Oh man, nu snap ik al waar ik zin in heb. Niet in stappen maar in iets anders..

Doei!
Ja, iedereen vraagt "oh, dan ben je zeker op naaldhakken gegaan?" Had ik dat maar gedaan, dan had ik deze ellende niet!

Oeh Kjong, klinkt GEIL!

Nee Bam, virtuele kusjes zijn niet goed genoeg, ik wil graag dat je de etter oplikt.

Hakken zonder hakken zijn ehm... ehm... ik ga ff plaatje zoeken.
Good for you, Kjong! En let even op bij het volgende sigaretje, hoe hij precies zijn sigaretje inhaleerd.. natte lippen, droge lippen, zwoele lippen, zuinige lippen, zuigbekkie, gek bekkie..
Zoiets bijvoorbeeld:

[img] http://www.shoesforyou.nl/contents/medi ... 1c%20b.jpg [img]
Plaatje zoeken?

Van etter???

Sja. Is ook geil. (It's all in the mind)

Vandaag heeftie voor het eerst het niet over kinderen, reorganisatie of het weer gehad, maar... over een verliefdheid.

Manman, wat kan ik 'm uittekenen.

Of eigenlijk elke vent wel.

Maar het blijft zooo een grappig (oh sorry, geil dus) spelletje.
Waag het niet om met Crocs aan te zetten!
Oh, je was er al.

Maar dat plaatje is 1 en al hak!
Al zijn die wel erg hoerig. Maar je snapt het idee?

Ik wil ook best een plaatje plakke van etter, hoor.
Ze bedoeldus, hakkuh zonder hiele.
Oooh ja, Kjong, ik durf te wedden dat-ie morgen of dinsdag gaat vertellen dat-ie thuis toch zó'n slechte relatie heeft/z'n vrouw hem niet begrijpt/hij een 'klik' met je voelt..
Nou, toch liever niet...

Leuk he, Lil? Zo'n verjaardagsfeestje...
Nee hor. Dat is van later zorg.

Eerst gaatie zeggen dat hij zich zo op z'n gemak voelt bij me. Dat ik luister. Een tikje moedertype ben, en toch zo charmant.

En dan zeg ik niks, of alleen maar een mhm. En dan voelt hij zich klein.
Vind die shoes best leuk voor onder een leuk zwart jurkje. (zei de hoer in mij) Maar snap de bedoeling ja. Vervelend zeg, verplicht nieuwe schoenen shoppen, heb echt ontzettend met je te doen!
Ja, zulke hakken dus wel (veel graag) maar nix op/aan/over mijn hakken. Wat Kjong zegt; hakkuh zonder hieluh.

Ja, dat hij een klik met je voelt. (De hele dag rondloopt met een enorme paal en dat dat zeer doet en of ie asjeblieft snel mag lozen bij je)
quote:kjong schreef op 29 mei 2009 @ 00:38:

En dan zeg ik niks, of alleen maar een mhm. En dan voelt hij zich klein.Bitch.
Daarna zegtie een keer dat ik iets stouts heb in mijn ogen.
Heb ook een geil objectje, Mims heeft 'em ontmoet. Allemaal leuk en aardig als je zat bent, maar minder leuk als je hem tegenkomt terwijl je met man en jongste twee ajajippiejippiejeej loopt te zingen naar je oudste twee. Blerk.
We kunnen bijna net zo goed weer op de tjet. Maar dat doen we niet (althans; ik niet) want dat is niet goed voor me.
En dan trekt hij zich een tijdje terug. Om te kijken of ik ook een ´compliment´ achter zijn hol aan gooi.

Wat ik natuurlijk niet doe.

Maar ik dan wel steevast naar het rookhol ga en net doe of ik hem niet zie-druk moet smsen-met een ander heb afgesproken.

Wat hij natuurlijk niet kan hebben. En het ijs weer breekt.

En dan heb ik weer gewonnen.
Ook niet goed voor mij en wel zo leuk voor Toet morgen.

Hahahaha vertel, Pimp! Dat is genant, wie wat waar???!!
2-0 voor tha Queen! Mannen zijn zo voorspelbaar, gaap.
Aaiaaijippie heeftie nog nooit zo geil gehoord.

Keek je wel vanuit je ooghoeken stiekum (dat het hem wel opvalt, heel even, waarna hij toch gaat twijfelen of jij dat wel deed) naar hem tijdens het zingen?
quote:kjong schreef op 29 mei 2009 @ 00:43:

En dan trekt hij zich een tijdje terug. Om te kijken of ik ook een ´compliment´ achter zijn hol aan gooi.

Wat ik natuurlijk niet doe.

Maar ik dan wel steevast naar het rookhol ga en net doe of ik hem niet zie-druk moet smsen-met een ander heb afgesproken.

Wat hij natuurlijk niet kan hebben. En het ijs weer breekt.

En dan heb ik weer gewonnen.

Tja, je bent koningin of je bent het niet.

...

...

...

...

...

...

kreng!

...

...

...

...

...

...

...

...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven