Cheers!!!
woensdag 18 maart 2009 om 16:32
vrijdag 29 mei 2009 om 00:21
quote:Bambi schreef op 29 mei 2009 @ 00:15:
Ik heb nu echt zó gruwelijk zin om vannacht ontzettend de bloemetjes buiten te zetten, de hele nacht te dansen en me vol te gieten met red bull-wodka.. gloeiende. Da's bijna nog erger dan jeuk! Ik moet me ook niet zo goed voelen, zo vol energie en gezond enzo, daar komen alleen maar slechte plannen van!Nog 9 nachtjes, dan doe ik met je mee!
Ik heb nu echt zó gruwelijk zin om vannacht ontzettend de bloemetjes buiten te zetten, de hele nacht te dansen en me vol te gieten met red bull-wodka.. gloeiende. Da's bijna nog erger dan jeuk! Ik moet me ook niet zo goed voelen, zo vol energie en gezond enzo, daar komen alleen maar slechte plannen van!Nog 9 nachtjes, dan doe ik met je mee!
vrijdag 29 mei 2009 om 00:25
Nooit gedacht dat ik ooit nog eens op een topic kutverkleining zou reageren. maar ik heb het gedaan.
~vergeeft Mims haar topicopendrang~
En nu we het er toch over hebben.
Ik heb sjans op mijn werk.
Van de voorzitter van de OR.
Ontmoet tijdens een een of ander vaag computerprogrammacursus waar we uit pure verveling al met elkaar aan het mailen geslagen waren. En ik mijn mails natuurlijk met Koningin ondertekende.
Oudere meneer. Zeer hollands uiterlijk. Te slank voor mijn oog. En valt vaak in herhaling. En alles is onmogelijk.
Maar is lang en heeft diepe stem...
We gaan tegenwoordig een dagelijks sigaretje roken.
Ik krijg er zoooooooo'n kick van.
~vergeeft Mims haar topicopendrang~
En nu we het er toch over hebben.
Ik heb sjans op mijn werk.
Van de voorzitter van de OR.
Ontmoet tijdens een een of ander vaag computerprogrammacursus waar we uit pure verveling al met elkaar aan het mailen geslagen waren. En ik mijn mails natuurlijk met Koningin ondertekende.
Oudere meneer. Zeer hollands uiterlijk. Te slank voor mijn oog. En valt vaak in herhaling. En alles is onmogelijk.
Maar is lang en heeft diepe stem...
We gaan tegenwoordig een dagelijks sigaretje roken.
Ik krijg er zoooooooo'n kick van.
vrijdag 29 mei 2009 om 00:25
Jeeeeeeeeeeeeee, Pimp! Wat heb je gedaan! Heb je de Kilimanjaro beklommen op naaldhak?! Dat klinkt inderdaad IEUW maar nog veel meer AU! Ik wil er met liefde een kusje op doen tegen de pijn maar ik hou het maar even op een virtuele deze keer, mag dat?
(en wat zijn in hemelsnaam hakken zonder hakken??)
Snel, veel, lekker, lang, hard..
Oh man, nu snap ik al waar ik zin in heb. Niet in stappen maar in iets anders..
Doei!
(en wat zijn in hemelsnaam hakken zonder hakken??)
Snel, veel, lekker, lang, hard..
Oh man, nu snap ik al waar ik zin in heb. Niet in stappen maar in iets anders..
Doei!
vrijdag 29 mei 2009 om 00:29
vrijdag 29 mei 2009 om 00:32
vrijdag 29 mei 2009 om 00:32
Plaatje zoeken?
Van etter???
Sja. Is ook geil. (It's all in the mind)
Vandaag heeftie voor het eerst het niet over kinderen, reorganisatie of het weer gehad, maar... over een verliefdheid.
Manman, wat kan ik 'm uittekenen.
Of eigenlijk elke vent wel.
Maar het blijft zooo een grappig (oh sorry, geil dus) spelletje.
Van etter???
Sja. Is ook geil. (It's all in the mind)
Vandaag heeftie voor het eerst het niet over kinderen, reorganisatie of het weer gehad, maar... over een verliefdheid.
Manman, wat kan ik 'm uittekenen.
Of eigenlijk elke vent wel.
Maar het blijft zooo een grappig (oh sorry, geil dus) spelletje.
vrijdag 29 mei 2009 om 00:39
vrijdag 29 mei 2009 om 00:43
En dan trekt hij zich een tijdje terug. Om te kijken of ik ook een ´compliment´ achter zijn hol aan gooi.
Wat ik natuurlijk niet doe.
Maar ik dan wel steevast naar het rookhol ga en net doe of ik hem niet zie-druk moet smsen-met een ander heb afgesproken.
Wat hij natuurlijk niet kan hebben. En het ijs weer breekt.
En dan heb ik weer gewonnen.
Maar ik dan wel steevast naar het rookhol ga en net doe of ik hem niet zie-druk moet smsen-met een ander heb afgesproken.
vrijdag 29 mei 2009 om 00:46
quote:kjong schreef op 29 mei 2009 @ 00:43:
En dan trekt hij zich een tijdje terug. Om te kijken of ik ook een ´compliment´ achter zijn hol aan gooi.
Tja, je bent koningin of je bent het niet.
...
...
...
...
...
...
kreng!
...
...
...
...
...
...
...
...
Tja, je bent koningin of je bent het niet.
...
...
...
...
...
...
kreng!
...
...
...
...
...