Cheers!!!

18-03-2009 16:32 3114 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hai dames

Te grote topics waren per direct gesloten. Omdat het ineens stormde bij de Angels, zijn ze gelukkig weer even geopend.

Hier is de link naar het oude topic

Even plaatje uit kroeg hiernaast gejat.. misschien dat de eigenaresse van die kroeg meekomt
Later is nu
Ik ga aan het bier.

Veel.

En vaak.

In de zon.

Sjeeeezus, wat zal ik dronken worden!

Maareh Ely.. .wat vraag je voor ze? En waar kan ik bieden?
Wat wilde ik nou toch typen?
Mag ik de verse dan?

Die geef je straks toch wel gratis weg. Daar is nl nog niets an, zo in de kreukels.
Peter van der Vorst zeg je?

Ts. Hoefnietebelle.

Hij werkt als de douche van 3m.
Oh, nou, het is dat PvdV harske homo is, anders had ik het er best op gekund hoor.

De Queen is horny.. en Bambo zit hier een beetje verveeld vanaf de bank te zappen en klaagt al dagen dat-ie seks wil.. Ik snap 'm nie hoor!
Dat is omdat ik het met een Turk wil doen.

En hij vindt dat vies.
Ik besteed de kinderen gewoon uit, Ely.. ik wilde ze maandag wegbrengen (want ze zijn... nogal onhandig... dinsdag ook nog vrij) maar zowel ouders als kinderen wilden éérder.. Dus.. nou.. oké.. als je zo aandringt.. we brengen ze zondag, na voetbal van Grunn, weg

Wil hij geen snor op en baard om, Kjong?
Later is nu
Geen idee offie dat wil, maar hij heeft pikstraf. En dat houdt zoveel in als, zitten op de bank met je vrouw.

Hey Kjongen is ook dins vrij.
Cola met citroen is lekker.

Zomer.

Helpt dat ook Alex?
Cola met citroen is mijn kroegdrankje.

Ik durf die pillen niet te slikken. Heb er dus angst voor
Je kan ook een halfje nemen Toet.

Maar als je bang bent om erop te slapen terwijl je dan niet door hebt wat er met je gebeurt, of het invloed heeft op je, dan probeer je het overdag uit.

Colaatje?

Of kan je dan niet slapen?

Cola zonder caffeine dan?
Ik was trouwens bang voor de verslaving die het teweeg kan brengen bij langdurig gebruik. Niet voor eindelijk eens relaxed zijn.
Jemig Toet, wat een heftige ontwikkelingen! (En wat gek eigenlijk dat de huisarts niet wat meer uitlegt over wat hij/ zij voorschrijft...) Ik zou niet bang zijn de pillen in te nemen, ze zullen je vast goed doen!

In heel fokkingPimpeltown geen hakken zonder hielen gevonden, wel nóg meer pijn door het oncharmant strompelen door de stad. Grrr... De ontsteking valt volgens mij wel mee, voel me niet zo ellendig als gisteren. Nu is het alleen nog maar pijnlijk en goor.
Er zijn vast goeikope hoerenslofjes bij een Van Haren of Schoenereus te krijgen.

Met bontje an de bovenkant. Roze fluf. Of girafprint.

Geen kaasplakken meer plakken. Lekker open houden. Evt af en toe jodiumpie d'rop. (Is mij verteld .Doe ik ook. Werd wakker met 4 blaren, en hielen deden ook best wel pussen)
En natuurlijk lekker weken in de biotex of soda

Goedenmorgen!

hier in Grunn wél hakken zonder hielen, dus je hebt in verkeerde town gewinkeld gestrompeld. Jammer. Heb nog wel aan je gedacht, toen ik een leuk paar zag.

Zo, om die arme jongen een beetje te troosten, mag ie hier ontbijten

Later is nu
Niets kunnen vinden, Pim? Hebben ze geen speelgoedwinkel in Pimpeltown? Dan koop je daar gewoon deze:

Hebben ze vast wel in jouw minimaatje!

Hebben jullie nog last gehad van Luilak vannacht? Of kennen ze dat bij jullie niet?

Hier stond rond een uur of drie een of andere malloot beneden de flat met een megafoon "Wakker worden, luilakken!" te bleren. Imbeciel. Ik had haast kokend water naar beneden gegooid. Grrmmbbll...

Wat is het een heerlijk weer, he.

Mops is met haar pappa en de Lama naar de Efteling. Ik voorzie lange rijen en veel wachten. Agossie.
Wehkamp Pim, heb je ze vast maandag in huis ofzo? Heeft je zus niks? Of een van Pimpels zussen?

Ik wil ook op hoerige hakken kunnen lopen. Maar krijg zulke zere voeten. Al voor ik ze aan heb. Istussendeorendenkik.

Als ik er aan denk zal ik vanavond of morgen wel een datumprikker doorgooien voor het volgende slempweekend. :-)

Ik heb ondanks het lijnen net wat nieuwe kleren gekocht. Broek en wit giletje. Allebei Miss Etam. Het komt echt nooit meer goed met mij.

Wow, 3 kilo in 2 weken Bentetje? Datwilikook!

Kjong, nog maar 6 weken, nog maar 6 weken...

Ik ga zo eens in de zon zitten met een boek. Vanmorgen zat ik al om 8 uur in het zwembad aan een kopje thee. Wat een ongristelijke tijd voor zwemles zeg!
Jij had een tijdje geleden toch van die hoersiesloerieedochzakelijke pumps gekocht. Die roze.

Zitten die niet fijn, dan?
Datumprikker is onderweg. Dus als iedereen ff in de mail kijkt. Als je niks hebt, moet je even een seintje geven.
Pumps zitten bij mij nooit echt fijn Mims.
Zonde, ze waren heel erg gaaf.

Datumprikker is ontvangen, thanxx
Oh, maar ik draag ze wel hoor. Alleen niet de hele dag.
Kjong..... Lastig om boodschappen doen hoor met een kloppende klit....

Mijn Meneer is met de Bloesjes en het Buurkind naar een zwemparadijs in de Provinciehoofdstad. Dat vind hij leuk (en ik vind mezelf een knapperd dat ik zo'n vent gevonden heb ) en ik helemaal niet en ik kan ongestoord gaan winkelen. Helemaal zonder Intertoys- of ijsverplichtingen. Een roseetje op het terras misschien, slenteren door de straten, loempiaatje, heerlijk.

Wat doe ik dan hier?????

Oh ja, de Datumprikkert invullen en voorpret hebben.

Mims, wat is dit weekend anders dan je reguliere forumleven dan?
En, heb je je goed vermaakt, Bloes?

Datumprikkert ingevuld.. Thanks Meef.

Pumps zitten bij niemand echt heel fijn, denk ik. Althans, ik ga ook liever op blote voeten door het leven op dan hoge pumps maarja... je kan niet alles hebben! Pijn is fijn, moet je maar denken.. (ik wil ook rose pumps! Alleen niet die van MIms' plaatje.. alhoewel, zou wel heul leuk staan bij mijn tijgerpakje.. )

Zo'n heerlijk dagje hier... vroeg opgestaan (gebeurt niet vaak in het weekend) en dag lijkt oneindig. Veel nuttigs gedaan (onkruid verwijderd in voortuin, wat tuinmeubeltjes in de lak gezet, kamer van Yentl opgeruimd en schoongemaakt met 2 vuilniszakken rotzooi als resultaat) en veel gelezen in zonnetje. Bambo is echter kwijt nu. Die ging een uur of 3 geleden wandelen met Yentl en Levi en heeft zn mobiel hier laten liggen om op te laden. Lange wandeling dan.. zal wel ergens op een terras geeindigd zijn ofzo. (of zittie bij jou, Kjong? Tot wanneer duurt die pikstraf? Ineens vallen puzzelstukjes in elkaar en snap ik dat gezeik over seks.. )
~zeer onschuldig fluitende smiley met niet recht in de ogen durven kijken-blik~
Grinnik

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven