Daten na scheiden

04-07-2021 01:04 21 berichten
...
anoniem_405873 wijzigde dit bericht op 18-07-2021 01:23
Reden: Privégevoelige info
99.50% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Een eerste date bij jou thuis? Dat lijkt mij niet zo'n goed plan. Volgende keer beter in een horeca gelegenheid.

Veiliger en zo neem je ook het gevoel weg dat hij meteen jouw privé domein betreedt.
Ik vind jou abnormaal in hoe head over heels (omdat ie al je "tekortkomingen" accepteert) je klinkt over iemand die je 1 keer hebt gezien, zeker als je een jong kind hebt
Wat mij verontrust is hoe je schrijft over iemand die je één keer hebt gezien.
Hoezo hij kent je verleden en accepteert alles? Een lot uit de loterij qua karakter? Aanvaardt je verleden met psychische problemen? Na één date?
Al die dingen gaat de toekomst nog moeten uitwijzen hoor.
Eventjes terug met beide voeten op de grond komen.
Maar wens je toch veel succes.
..
anoniem_405873 wijzigde dit bericht op 18-07-2021 01:29
98.84% gewijzigd
..
anoniem_405873 wijzigde dit bericht op 18-07-2021 01:29
99.19% gewijzigd
Wobbeltje schreef:
04-07-2021 10:23
Hij kent me wel al langer, van "vroeger".
In je OP staat iets heel anders.
Dat je hem kent via een dating app en nu je eerste date had. Ik geloof dat eerder.
Attraverso schreef:
04-07-2021 10:22
Wat mij verontrust is hoe je schrijft over iemand die je één keer hebt gezien.
Hoezo hij kent je verleden en accepteert alles? Een lot uit de loterij qua karakter? Aanvaardt je verleden met psychische problemen? Na één date?
Al die dingen gaat de toekomst nog moeten uitwijzen hoor.
Eventjes terug met beide voeten op de grond komen.
Maar wens je toch veel succes.
Dit. Perfecte man? Obv een paar keer (video)bellen?
anoniem_41246 wijzigde dit bericht op 04-07-2021 11:03
0.20% gewijzigd
Attraverso schreef:
04-07-2021 10:25
In je OP staat iets heel anders.
Dat je hem kent via een dating app en nu je eerste date had. Ik geloof dat eerder.
Klopt. Maar hij woont in hetzelfde dorp dus hij weet wel dingen van mij vanuit vroeger of jaren geleden.
Dit klinkt allemaal tamelijk ongezond en wanhopig. Als ik jou was zou ik eerst nog wat aan jezelf gaan werken voordat je weer gaat daten.
Wobbeltje schreef:
04-07-2021 10:22
Ja alleen op terras of uit eten voel ik me enorm opgelaten🙈
Waarom voel je je opgelaten als je met hem naar een horeca gelegenheid gaat?
Het gaat allemaal wel erg hard. Leer hem eerst eens rustig kennen.

Het gevoel van paniek herken ik wel trouwens. Dat had ik ook in het begin. Neem vooral je tijd.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)
Lijkt me niet gek dat het gemengde gevoelens geeft als je nog maar kort gescheiden bent. Heb je dat al een plek gegeven?
Hexopbezemsteel schreef:
04-07-2021 11:01
Het gaat allemaal wel erg hard. Leer hem eerst eens rustig kennen.

Het gevoel van paniek herken ik wel trouwens. Dat had ik ook in het begin. Neem vooral je tijd.
Hoe ging je met die "paniek" om? Heb je het wel doorgezet of?
Koffieverkeerd schreef:
04-07-2021 11:06
Lijkt me niet gek dat het gemengde gevoelens geeft als je nog maar kort gescheiden bent. Heb je dat al een plek gegeven?
Ja dat is echt helemaal klaar. Daar denk ik ook niet meer aan en dat is goed zo.
Klonk hij perfect, omdat hij je het bed in wilde praten? Sommige mannen "ruiken" onzekerheid en maken daar op zo'n manier misbruik van.
Dat scheelt. Kun je achterhalen waar je ongemakkelijke gevoel vandaan kwam?
Het komt voor mij een beetje over alsof je je nog niet helemaal kunt en wilt openstellen en het oude nog niet helemaal verwerkt hebt.

Ik kom ook uit een scheiding, 5 a 6 maanden geleden en als mijn date binnenkomt ben ik vooral blij dat ze er is en denk 0.0% dat het raar is of dat ik er een raar gevoel bij krijg.

Wellicht had je beter ook niet thuis kunnen afspreken, in een andere omgeving zou je dit gevoel waarschijnlijk totaal niet hebben gehad dus voor een 2de date zou ik dat adviseren.

Zoals anderen aangeven, waak er wel voor dat hij niet alleen even een ONS wilt en dus de juiste dingen tegen je zegt. Mede omdat je de eerste keer thuis afspreekt kan dit een gedachtengang van hem zijn.
Mijn advies zou zijn, de eerste paar dates niet thuis afspreken. Zelf ben ik een man met kinderen en ik doe het ook niet, ook als de kinderen er niet zijn. Eerst maar eens een paar dates buiten de deur kijken of het gezellig blijft en of diegene moeite blijft doen (andersom natuurlijk ook).
..
anoniem_405873 wijzigde dit bericht op 18-07-2021 01:30
98.76% gewijzigd
Wobbeltje schreef:
04-07-2021 11:21
Hoe ging je met die "paniek" om? Heb je het wel doorgezet of?
Ik heb het in eerste instantie op een lager pitje gezet, maar we zijn nu drie jaar later nog steeds samen en wonen ook samen.
If you can't be good, be colourful (Pete Conrad)

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven