Daten na scheiden
zondag 4 juli 2021 om 10:22
Wat mij verontrust is hoe je schrijft over iemand die je één keer hebt gezien.
Hoezo hij kent je verleden en accepteert alles? Een lot uit de loterij qua karakter? Aanvaardt je verleden met psychische problemen? Na één date?
Al die dingen gaat de toekomst nog moeten uitwijzen hoor.
Eventjes terug met beide voeten op de grond komen.
Maar wens je toch veel succes.
Hoezo hij kent je verleden en accepteert alles? Een lot uit de loterij qua karakter? Aanvaardt je verleden met psychische problemen? Na één date?
zondag 4 juli 2021 om 10:33
Dit. Perfecte man? Obv een paar keer (video)bellen?Attraverso schreef: ↑04-07-2021 10:22Wat mij verontrust is hoe je schrijft over iemand die je één keer hebt gezien.
anoniem_41246 wijzigde dit bericht op 04-07-2021 11:03
0.20% gewijzigd
zondag 4 juli 2021 om 10:41
Klopt. Maar hij woont in hetzelfde dorp dus hij weet wel dingen van mij vanuit vroeger of jaren geleden.Attraverso schreef: ↑04-07-2021 10:25In je OP staat iets heel anders.
Dat je hem kent via een dating app en nu je eerste date had. Ik geloof dat eerder.
zondag 4 juli 2021 om 11:21
Hoe ging je met die "paniek" om? Heb je het wel doorgezet of?Hexopbezemsteel schreef: ↑04-07-2021 11:01Het gaat allemaal wel erg hard. Leer hem eerst eens rustig kennen.
Het gevoel van paniek herken ik wel trouwens. Dat had ik ook in het begin. Neem vooral je tijd.
zondag 4 juli 2021 om 11:21
Ja dat is echt helemaal klaar. Daar denk ik ook niet meer aan en dat is goed zo.Koffieverkeerd schreef: ↑04-07-2021 11:06Lijkt me niet gek dat het gemengde gevoelens geeft als je nog maar kort gescheiden bent. Heb je dat al een plek gegeven?
zondag 4 juli 2021 om 11:37
Het komt voor mij een beetje over alsof je je nog niet helemaal kunt en wilt openstellen en het oude nog niet helemaal verwerkt hebt.
Ik kom ook uit een scheiding, 5 a 6 maanden geleden en als mijn date binnenkomt ben ik vooral blij dat ze er is en denk 0.0% dat het raar is of dat ik er een raar gevoel bij krijg.
Wellicht had je beter ook niet thuis kunnen afspreken, in een andere omgeving zou je dit gevoel waarschijnlijk totaal niet hebben gehad dus voor een 2de date zou ik dat adviseren.
Zoals anderen aangeven, waak er wel voor dat hij niet alleen even een ONS wilt en dus de juiste dingen tegen je zegt. Mede omdat je de eerste keer thuis afspreekt kan dit een gedachtengang van hem zijn.
Ik kom ook uit een scheiding, 5 a 6 maanden geleden en als mijn date binnenkomt ben ik vooral blij dat ze er is en denk 0.0% dat het raar is of dat ik er een raar gevoel bij krijg.
Wellicht had je beter ook niet thuis kunnen afspreken, in een andere omgeving zou je dit gevoel waarschijnlijk totaal niet hebben gehad dus voor een 2de date zou ik dat adviseren.
Zoals anderen aangeven, waak er wel voor dat hij niet alleen even een ONS wilt en dus de juiste dingen tegen je zegt. Mede omdat je de eerste keer thuis afspreekt kan dit een gedachtengang van hem zijn.
zondag 4 juli 2021 om 14:30
zondag 4 juli 2021 om 21:08