Moderator 'Werk en Studie'
maandag 26 mei 2008 om 20:07
Let op! Nieuwe regels mbt quoten:
http://www.viva.nl/2009/0 ... quoten-niet-de-bedoeling/
Beste forummers,
Een nieuw moderatortopic waar jullie je verzoekjes en bijzonderheden kunnen melden. Dit topic is niet bedoeld voor offtopic berichten, deze zullen dus ook verwijderd worden, wanneer het de spuigaten uitloopt.
Wil je liever iets anoniem vragen of regelen, dan kun je mij mailen op vivaangel1@gmail.com.
Groetjes Viva Angel 1
http://www.viva.nl/2009/0 ... quoten-niet-de-bedoeling/
Beste forummers,
Een nieuw moderatortopic waar jullie je verzoekjes en bijzonderheden kunnen melden. Dit topic is niet bedoeld voor offtopic berichten, deze zullen dus ook verwijderd worden, wanneer het de spuigaten uitloopt.
Wil je liever iets anoniem vragen of regelen, dan kun je mij mailen op vivaangel1@gmail.com.
Groetjes Viva Angel 1
dinsdag 21 april 2009 om 14:44
Waarom he, heeft mijn pas geopende topic een zonnetje in plaats van een "papiertje met tekst" als icoontje? Ik heb niks anders gedaan dan anders dacht ik? Vind het best stom dat ik het niet weet, loop toch al even mee
Oh, zie dat ik verkeerd heb gekeken Maar dan nog, wat is er de reden van?
anoniem_32334 wijzigde dit bericht op 21-04-2009 14:45
Reden: met m'n neus...
Reden: met m'n neus...
% gewijzigd
woensdag 22 april 2009 om 19:27
quote:ingmagh schreef op 21 april 2009 @ 14:44:
Waarom he, heeft mijn pas geopende topic een zonnetje in plaats van een "papiertje met tekst" als icoontje? Ik heb niks anders gedaan dan anders dacht ik? Vind het best stom dat ik het niet weet, loop toch al even mee
Hoi!
Het zonnetje staat volgens mij voor een wijziging sinds je laatste bezoek.
Als het goed is staan er elke keer nieuwe topics bovenaan met een zonnetje?
Groetjes,
Angel 1
Hoi!
Het zonnetje staat volgens mij voor een wijziging sinds je laatste bezoek.
Als het goed is staan er elke keer nieuwe topics bovenaan met een zonnetje?
Groetjes,
Angel 1
donderdag 21 mei 2009 om 13:57
quote:
Annaj83 schreef op 21 mei 2009 @ 12:45:
Hoi xxroosjexx, ik ga je een priveberichtje sturen, maar dat komt later.. viaforum geeft steeds een foutmelding :s
Doe het dan maar via het moderator-topic van deze pijler, volgens mij kan die foutmelding nog wel een tijdje duren. Verwijs maar naar dit topic waar roosje al toestemming heeft gegeven.
Viva Angel
zou je onze emailgegevens door willen sturen?
Thanks
Annaj83 schreef op 21 mei 2009 @ 12:45:
Hoi xxroosjexx, ik ga je een priveberichtje sturen, maar dat komt later.. viaforum geeft steeds een foutmelding :s
Doe het dan maar via het moderator-topic van deze pijler, volgens mij kan die foutmelding nog wel een tijdje duren. Verwijs maar naar dit topic waar roosje al toestemming heeft gegeven.
Viva Angel
zou je onze emailgegevens door willen sturen?
Thanks