2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
En Rossia, voor jou een voor de spanning.. ik duim keihard hoor!! En lekker effe een dagje knallen, dan is het snel 5 uur!
Dag meiden!

Ik ben er zo vandoor, met mijn hele gezin! Heimwee zal ik niet krijgen, neem bijna mijn hele huis mee

Teddy geloof niet dat ik langs je kom, we nemen de afsluitdijk dat is voor ons de korste weg.

geniet van jullie weekend allemaal, van het prachtige weer etc.

De laptop gaat mee maar eigenlijk alleen voor het nieuws van Rossia, dus veel zullen mij niet zien.

rossia super veel sterkte met wachten en ik duim voor je hoor!!

Liefs
quote:mimpje schreef op 29 mei 2009 @ 09:48:

Ik ben er zo vandoor, met mijn hele gezin! Heimwee zal ik niet krijgen, neem bijna mijn hele huis mee

Echt meesterlijk Mimpje!

Nogmaals veel plezier!
Mimpje, veel plezier! Geniet lekker met z'n drietjes.

Rossia, inderdaad een heeeeeeele lange mamadag voor mij. Voor mijn gevoel is het ook al ruimschoots 13.00 uur geweest . Hmmmmm, :puke: ? Jeetje meid, het wordt echt spannend.

Floor, zo'n mooie datum als NOD, is dat een voorteken misschien? Fijn dat je positief bent deze maand. Vooral lief zijn voor floorman, dat is het beste begin

Missc, hoeveel weken ben je nu? Volgens mij al veeeeel verder dan ik steeds in mijn hoofd heb. Zo'n 28 weken ofzo toch? Voor mijn gevoel heb je net precies de 20 weken echo gehad . Time flies......
Rossia, ik moest ook erg lachen om Mimpjes opmerking over heimwee...... Mimpje, knap dat je dat állemaal in de auto hebt weten te krijgen. Heb je het gezipt ofzo
en straks unzippen!!
floortje

Zal de tabel voor je aanpassen. En last best zeggen ze altijd toch?

quote:Floortje_1981 schreef op 29 mei 2009 @ 09:40:

Wat ook nog als tip gegeven wordt is een stuk sunlight zeep onder je voeteneinde leggen. Geen idee waarom het helpt, maar het schijnt te helpen.

aha toch die zeep!

mimpje ik zie nu echt een soort grote slak voor me. Hele huis mee genomen. en ach ja de afsluitdijk is inderdaad veel korter.

Ik zit ook nog steeds op de bank te koekeloeren, moet nodig wat gaan doen.

Rossia. dus toch misselijk! Dat moet toch een goed teken zijn?
*moet beter leren lezen...*
Teddy last best in de zin van dat ik er dan gelijk 2 krijg ofzo??? Hihi goed hoor, daar gaan we voor!

Zo en nu ga ik echt weg!

Rossia die krampen zijn vast innestelen, ik duim verder.
We zijn er nog hoor! Het zit er nog niet in, dat gaan we straks proberen maar volgens manlief moet het passen.
Lieve floor,

Een hele dikke van mij. Ik hoop het zo voor je, dat je snel in de middelste tabel komt. Kan me voorstellen dat de gedachte dat je daar misschien alleen staat volgende week je erg verdrietig maakt. Ik weet er nu ook even geen mooie voor, maar ik vind je sterk hoe je met alles omgaat, je baan, je vriend, het verlangen naar kinderen....je bent een topwijf dat je je zo door alles heen slaat. Alleen daarom al gun ik het je van harte! Ik ga nog veeeeeel harder duimen voor je dan ik al deed, het moet gewoon lukken!

Voor alle andere meiden, ik laat het jullie morgen meteen weten hoor! Ik ga nu de trein pakken naar den haag en daar lekker een weekendje heen. Hopelijk met een mooi resultaat!
Nou Floor, laat die tranen maar weer stromen na de mooie woorden van Ann . Ik kan niet anders dan me erbij aansluiten

Ann, succes met de test. Ik duim heel heel heel hard voor je!
Pfff en ik maar denken dat we gister de emo-dozen dag hadden. Floortje !!

Ann, succes morgen. Ik ben heel benieuwd en mijn duimen draaien hierook overuren.
zo meiden, schouders recht, tranen weg en genieten van het mooie weer.

Ann laat maar snel weten wanneer ik je naar de middelste tabel kan verhuizen.
Ik heb zin in een ijsje! Kan iemand die komen brengen?
tegen de tijd dat ik bij je ben is het ijsje of al op, of al gesmolten
Hmmm, dan ga ik maar even lunchen.
Meiden, hoi!

Ik zet even wat op de mail want hier lukt het niet meer...
Even gekopieerd van het mailtje van Vera:

Hoi hoi!

Ik zit hier ook met tranen in mijn ogen alle berichtjes te lezen. Ik weet precies wat jullie bedoelen. Ik deel ook al het lief en leed met jullie en vind het ook erg fijn dat iedereen hier zo lief voor elkaar is. Ik ben vaak plaatsvervangend nerveus als iemand op een belangrijke uitslag wacht (zoals nu Ann en natuurlijk Rossia) en ik ben ook superblij als er goed nieuws gemeld wordt (zoals nu de geboorte van Jobjes meisje). Ik heb zo vaak de neiging om tegen mensen te vertellen dat er weer iemand zwanger is of bevallen is, terwijl ze niet eens weten dat ik hier schrijf. Ook betrap ik mezelf erop dat ik wil zeggen dat een vriendin van mij iets ook heeft meegemaakt. En die vriendin is dan 1 van jullie. Hebben jullie dat ook? Ik denk er de laatste tijd wel eens aan dat ik het wel hartstikke leuk zou vinden om jullie allemaal eens "live" te ontmoeten. We hebben het wel eens besproken om dat te doen als iedereen een babietje heeft. Ik heb er in ieder geval zin in! Ook vind ik het wel een beetje spannend. We zijn toch best een grote groep meiden die allemaal waarschijnlijk een beetje anders in elkaar zitten. Misschien klikt het in het echt wel niet zo goed als op het forum? Maar dat kan ik me haast niet voorstellen. Hoe dan ook.... lang kan het niet meer duren voor we elkaar in het echt gaan zien, want ik weet zeker dat de onderste tabel binnen no-time verdwenen is.

En dit gezegd te hebben wil ik Floortje even speciaal een hart onder de riem steken want ook ik vind dat je een sterke persoonlijkheid hebt. Je weet toch elke keer weer ergens de moed en kracht vandaan te halen om opnieuw te beginnen. Of dit een nieuwe baan is, een nieuwe toekomst of een nieuwe kans op een baby, je doet het toch maar elke keer! Daar mag je best trots op zijn!

En Rossia, ik duim mijn duimen blauw voor jou. De klachten die jij beschrijft kunnen zowel van zenuwen zijn als van een zwangerschap, dus het kan alle kanten op. En aangezien de kans op een zwangerschap beduidend groter is, houden we het daar voorlopig op. Je hebt in ieder geval een weekend met mooi weer voor de boeg, ga er lekker op uit, dan gaat de tijd snel voorbij. Overigens wil ik nog even kwijt dat ik jou ook een hele sterke meid vind. Je zult je misschien vaker enorm rot gevoeld hebben dan je hier hebt geschreven, maar dan nog sta ik telkens verbaasd van je positieve instelling.

Tenslotte Ann, ik hou het forum goed in de gaten morgen, maar het kan bijna niet anders dan dat je een vet dikke streep hebt morgen. Voor jou hoop ik op een voorspoedige zwangerschap. Na alles wat jij hebt meegemaakt verdien je niets anders dan een mooi kindje over een maand of 8.

Nou, jullie merken wel dat ik aangestoken ben door jullie emotionele berichtjes. Ik laat het hier maar even bij. Hopelijk vanavond of morgen meer!
Haha OGG, wilde ook al gaan knippen en plakken, maar je was mij voor!

Vera, ik heb ook het idee dat ik jullie al heel lang en ook onwijs goed ken! Ook ik spreek soms over jullie met anderen, en heb t dan over 'vriendinnen' en niet over n forum waar ik met anderen klets. Is idd bijzonder.. ben ook heel benieuwd hoe t zal zijn om iedereen real life te kennen!

Meiden, ik ga er zo vandoor.. wordt door mijn collega's naar huis gestuurd om bij te komen van de afgelopen dagen, dus ga even de weekend-boodschappen halen en dan met een boekje en drankje de tuin in.

Ik kom morgenavond weer even kijken hier natuurlijk!!

Fijn weekend allemaal! X
vera het lijkt mij ook hartstikke gezellig om jullie irl te zien. Dan kan rossia mooi een heerlijke taart maken.;-)

misschien zijn we wel allemaal heel erg verschillend maar dat vind ik juist leuk.

missc geniet van je onverwachte vrije middag. Tis heerlijk buiten.
nou meiden nu moeten jullie echt stoppen hoor, want al die tranen zijn niet goed voor mijn toetsenbord.

Ik heb trouwens een mini metamorfose ondergaan hihi. Heb een nieuwe bril en ben naar de kapper geweest, zo'n 25 cm van mijn haar af, ander kleurtje erin. Ben helemaal als nieuws. Benieuwd wat manlief er van vindt...

Over die nieuwe bril trouwens, heb dus ook nieuwe glazen. Moet er duidelijk erg aan wennen, voel me alsof ik teveel gezopen heb. Poeh wat ziet alles er raar uit. Zolang ik mijn hoofd stil houdt gaat het wel, maar als ik beweeg....

zo ga nu weer naar de chinees, op naar de naaldjes en de rokende trommel!

x Floortje

ps mij lijkt irl elkaar een keer ontmoeten ook erg leuk, maar hoop wel dat ik dan ook zwanger ben...
wauw floortje een helemaal nieuwe jij! succes bij de chinees.

Vera, lief!!!!!!! Die hormonen die zorgen voor heel wat tranen hier op het forum. We zouden bijna kortsluiting in het beeldscherm krijgen. En die irl ontmoeting die kunnen we van de zomer gewoon plannen, want dan is het hele onderste rijtje hartstikke leeg. Oh en over taarten gesproken. Ik heb voor mijn moeders verjaardag een hele gave marsepein taart gemaakt. Zal vanvavond wel even een fotootje doormailen! Die was echt niet te versmaden, zo lekker!!!

Missc, wat een verassing. Wat heerlijk dat je zo vroeg naar huis kon. Nu lekker genieten van een prachtig en zonnig weekend.

Floortje, een hele nieuwe jij!! Foto's graag op de mail. Je verwend jezelf hartstikke goed. Hoe was het bij de chinees?

Zo, ik ben ook weg. Lekker naar huis. Tot later.
Goed, ga mijn best doen bij te lezen maar eerst even een berichtje voor Ann. Hoe is het meid? Ik hoop zo dat je vanmorgen een test hebt gedaan waarbij de tweede streep van het scherm afspatte.... ik denk aan jullie!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven