Restaurants met zingende bediening

10-07-2021 20:55 18 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik kom via reclames restaurant Pasta E Basta Amsterdam tegen. Wat leuk !!
Hier wordt het diner verzorgd met zingende bediening en soms ook optredens van bekende artiesten. Ik hou dr van. Lijkt me superleuk. Alleen: wij houden niet echt van Italiaans eten (m.u.v. de pizza’s en tiramisu zeg maar). En het menu dat geserveerd wordt bestaat uit pasta’s en dat vind ik echt niet lekker. Dus daar ga ik geen 80,= p.p. aan besteden.

Dus wie kent er nog meer van dit type restaurants?
(Eventueel regio Gelderland/N-Brabant zou helemaal top zijn).
Bestaat inspiration Point nog? Zat vroeger in Eindhoven, later verhuisd naar Valkenswaard (denk ik)
Ja dus!
https://www.inspiration-point.nl/
Bestaat dat echt?
Lijkt mij de hel. Dat mensen dat leuk vinden. Fascinerend.
Athena1905 schreef:
10-07-2021 20:58
Bestaat inspiration Point nog? Zat vroeger in Eindhoven, later verhuisd naar Valkenswaard (denk ik)
Ja bestaat nog. Mijn ouders wonen daar om de hoek.
Ik ben er een paar jaar geleden geweest. Het is meer een show. Moet je van houden.
Athena1905 schreef:
10-07-2021 20:59
Ja dus!
https://www.inspiration-point.nl/
Die wilde ik ook voorstellen! Wel jàren geleden dat ik er voor het laatst was. Toen was er een buffet. Maar ik vind dit wel meer iets voor een groep, om daar nu romantisch met zijn tweeën te gaan eten lijkt me niks.....
OohBoy schreef:
10-07-2021 21:17
Bestaat dat echt?
Lijkt me ook verschrikkelijk. Live muziek in een restaurant vind ik echt 'n no go. Veel te hard. Wil graag met m'n tafelgenoten kunnen praten en niet mega-overprikkeld worden door lawaai.
redbulletje schreef:
10-07-2021 21:51
Lijkt me ook verschrikkelijk. Live muziek in een restaurant vind ik echt 'n no go. Veel te hard. Wil graag met m'n tafelgenoten kunnen praten en niet mega-overprikkeld worden door lawaai.

Haha auti-brein ding zeker dan. Ik vind ‘gewoon’ uit eten ook al prikkels en herrie zat. :P
OohBoy schreef:
10-07-2021 22:06
Haha auti-brein ding zeker dan. Ik vind ‘gewoon’ uit eten ook al prikkels en herrie zat. :P
Ik ben gek op uit eten gaan. Maar ik ben meer dan eens voor het bestellen alweer opgestapt omdat ik de herrie niet trok. Dat kan te harde muziek zijn, maar ook een hele slechte akoestiek waardoor alle geluiden versterkt worden en echoën.
Dus zingende bediening is voor mij ook een absolute hel.
.
OohBoy schreef:
Bestaat dat echt?
Jij hoeft er ook niet naar toe.
OohBoy schreef:
Bestaat dat echt?
Hahaha jij zegt het en ik dacht het, vreselijk! Ik voel me op vakantie ook altijd opgelaten als er van die artiesten op het terras opeens voor je tafeltje gaan staan zingen haha

Ik heb net even gegoogled maar ik kan ook niks anders vinden dan Pasta e Basta.... of idd een dinershow maar dat is toch anders..
Ben wel eens bij Pasta e Basta geweest.
Er zijn lange pauzes tussendoor, verscheidene artiesten zingen 1 lied, was echt topniveau! Mensen van het conservatorium vooral.
Op Texel zit een restaurant dat zingend personeel heeft. Ik vond het erg leuk.
Texel is niet voor een avondje te doen helaas.

Mij lijkt het wel leuk idd. En ik stel me inderdaad voor dat er ook gewoon pauzes tussendoor zijn.
Het doet me denken aan het restaurant Ellen Stardust in New York, waar ook de bediening regelmatig een lied zingt. Van hoogstaand niveau, want veel talent op Broadway komt daar vandaan. Ik vond het een hele leuke ervaring toen ik er was.

Zoiets lijkt Pasta e Basta me dus ook, met dan nog thema-avonden met bekende artiesten. Alleen zo jammer dat het menu me dus niets lijkt. Het is een Italiaans restaurant uiteraard, maar biedt dan een keuzemenu aan ofzo met andere gerechten dan alleen pasta’s als hoofdgerecht. Maar het is wat het is.
mamaonbekend schreef:
11-07-2021 11:23

Mij lijkt het wel leuk idd. En ik stel me inderdaad voor dat er ook gewoon pauzes tussendoor zijn.
Het doet me denken aan het restaurant Ellen Stardust in New York, waar ook de bediening regelmatig een lied zingt. Van hoogstaand niveau, want veel talent op Broadway komt daar vandaan. Ik vond het een hele leuke ervaring toen ik er was.

Zoiets lijkt Pasta e Basta me dus ook, met dan nog thema-avonden met bekende artiesten. Alleen zo jammer dat het menu me dus niets lijkt. Het is een Italiaans restaurant uiteraard, maar biedt dan een keuzemenu aan ofzo met andere gerechten dan alleen pasta’s als hoofdgerecht. Maar het is wat het is.
Dan moet je niet naar Inspiration Point gaan. Dat is echt iets anders. Dat is meer een soort dinnershow met zang, dans, toneel.
Ook dat lijkt me best leuk maar in een ander thema dan ik nu op de website zag. Ik word niet echt blij van een “oertijd-thema”.
mamaonbekend schreef:
11-07-2021 11:23

Ze zijn wel heel duidelijk : alleen pasta en verder basta :)
.
Ik ben weleens bij pasta en basta geweest en zo pasta-ig is het niet. Antipasti, dan 3 soorten hoofdgerecht waaronder risotto en lasagna (dat is wel pasta, maar goed, uit de oven dus) en dan toetjes. Het zingen houd ik persoonlijk TOTAAL niet van, maar het was wel heel goed gedaan.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven