NIET groepje

vrijdag 29 mei 2009 om 15:37
Hoooi Ff hier zwaaien, best leuk de vakantie. allemaal dingetjes doen en veel luieren, maar nu ben ik ff schuilen voor de zon, en mag vriend ff alleen aan het bootje klussen, straks uit eten!
Klinkt super mleen, van die amuses! Alleen met vriend is dat geen goed plan, zulke verrassingen
en in m'n uppie....
(en idd ik kom daar vandaan! )
Ga nog ff kijken welke reastaurants het zijn
Klinkt super mleen, van die amuses! Alleen met vriend is dat geen goed plan, zulke verrassingen

(en idd ik kom daar vandaan! )
Ga nog ff kijken welke reastaurants het zijn
vrijdag 29 mei 2009 om 17:20
He wat jammer Borrie, het lijkt me vreselijk leuk, kan je vriend niet lief aankijken? Als ik iets dichter bij je had gewoond dan was ik gezellig met je meegegaan.
Lekker vanavond uiteten, weet je al wat voor zaak?
Djo, ik mis Nijnenverhalen.
Bied Roosje even een zakdoek aan, niet ziek worden hoor! Ik zal even een vriend mailen, die heeft van mij nog een wondermiddel tegen snotterigheid.
Morgen moet er bij jou als het goed is iets in de bus vallen, geen muisje iig. Papier hier, Dank u wel!
Heb je al een foto Engie?
Lekker Ploes Pinkop als je dit mooie weer hebt. Ga je kramperen daar?
Lekker vanavond uiteten, weet je al wat voor zaak?
Djo, ik mis Nijnenverhalen.
Bied Roosje even een zakdoek aan, niet ziek worden hoor! Ik zal even een vriend mailen, die heeft van mij nog een wondermiddel tegen snotterigheid.
Morgen moet er bij jou als het goed is iets in de bus vallen, geen muisje iig. Papier hier, Dank u wel!
Heb je al een foto Engie?
Lekker Ploes Pinkop als je dit mooie weer hebt. Ga je kramperen daar?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 29 mei 2009 om 17:23
Het gaat erg goed met de nijntjes
Die kleine ligt 's avonds gewoon op zijn rug op mijn buik te slapen als ik tv kijk en af en toe valt hij dan om in zijn slaap.
Ik heb er wel een hok bijgekocht, want die grote is er al een paar keer opgesprongen en is nu 3 maanden oud. Nu lopen ze overdag nog samen los, maar dat kan straks echt niet meer. Van de week had ik de grote in de keuken gedaan met spaanplaatje ervoor van ruim een meter hoog. Nou binnen 5 minuten sprong hij daar weer uit
Die kleine ligt 's avonds gewoon op zijn rug op mijn buik te slapen als ik tv kijk en af en toe valt hij dan om in zijn slaap.
Ik heb er wel een hok bijgekocht, want die grote is er al een paar keer opgesprongen en is nu 3 maanden oud. Nu lopen ze overdag nog samen los, maar dat kan straks echt niet meer. Van de week had ik de grote in de keuken gedaan met spaanplaatje ervoor van ruim een meter hoog. Nou binnen 5 minuten sprong hij daar weer uit
vrijdag 29 mei 2009 om 17:27
Wanneer kan je dat lummeltje laten helpen? Proberen ze nog steeds achter de tv te komen?
Ik had vanochtend al voor vanavond chinese kool gemaakt en ik proefde even want ik heb het nog nooit gegeten maar ik vind het niet lekker zeg. Beetje bitter.
Ik had vanochtend al voor vanavond chinese kool gemaakt en ik proefde even want ik heb het nog nooit gegeten maar ik vind het niet lekker zeg. Beetje bitter.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
vrijdag 29 mei 2009 om 17:31
Nee, ze komen niet meer achter de tv en omdat ze zo gegroeid zijn passen ze ook niet meer door een gleufje van 3 cm
Bij 4 maanden mag hij geholpen en dan werkt zijn sperma nog een paar weken.
Maar ze willen echt alles samen doen. Zelfs al geef ik ze apart te eten, dan rent de ene nog naar het bakje van de ander om eerst samen daar uit te eten en dan samen het andere bakje leeg eten.
En engie, saai zijn ze zeker niet.. het is een hele dagtaak
Bij 4 maanden mag hij geholpen en dan werkt zijn sperma nog een paar weken.
Maar ze willen echt alles samen doen. Zelfs al geef ik ze apart te eten, dan rent de ene nog naar het bakje van de ander om eerst samen daar uit te eten en dan samen het andere bakje leeg eten.
En engie, saai zijn ze zeker niet.. het is een hele dagtaak
vrijdag 29 mei 2009 om 19:21
daar was ik weer, heb een nieuwe coupe, twee nieuwe zonnebrillen en een short voor over mijn bikini
een echte bikini was een beetje teveel gevraagd. In maatje 36 heb je een cup b nodig (en dat red ik niet)en in maatje 34 passen mijn billen niet en de mix en match dingen hadden niet eens kleine cupmaten meer
een echte bikini was een beetje teveel gevraagd. In maatje 36 heb je een cup b nodig (en dat red ik niet)en in maatje 34 passen mijn billen niet en de mix en match dingen hadden niet eens kleine cupmaten meer
Je moet soms vallen om weer leren op te staan
vrijdag 29 mei 2009 om 19:43
ohw zo Itsie (en Marels) tja ik heb het probleem zelf niet, dus ik zei ook maar wat
Myleen, mn haar is niet zo heel bijzonder hoor, het werd gewoon heel erg lang dus vandaar dat ik het nu weer kort heb (zoals jullie me kennen waarschijnlijk)
maar ik ga vanavond uit, dus ik zal wat foto's maken en dan dit weekend op mn hyves neergooien.
Myleen, mn haar is niet zo heel bijzonder hoor, het werd gewoon heel erg lang dus vandaar dat ik het nu weer kort heb (zoals jullie me kennen waarschijnlijk)
maar ik ga vanavond uit, dus ik zal wat foto's maken en dan dit weekend op mn hyves neergooien.