Theehuis!

07-04-2009 22:13 3057 berichten
Alle reacties Link kopieren
10 cupjes in zo'n kartonnen doos kost volgens mij 3 euro dus reken maar uit. Zo goedkoop is het ook weer niet dan....
Hahahaha ik zal Sinterceetje langs sturen Vish.

Hee da's knap Erwt, jij ook al in mijn hoofd?

Ik weet dat mijn vader altijd klaagt over de prijs van die cupjes, hij kan ze alleen via Nespresso site bestellen volgens hem. Ben helemaal geen koffiedrinker, dus geen idee, geef alleen maar door wat ik hoor
quote:Dierewier schreef op 29 mei 2009 @ 20:11:

Btw ik wil een soort van stemwijzer doen zodat ik weet waar ik op moet stemmen 4 juni (europa en ik weten niet veel van elkaar). Maar stemwijzer doet het niet, iemand nog andere suggesties?Ja gewoon partij stemmen die je altijd stemt?
Kan tegenwoordig ook via de Bijenkorf dus als je vader in de buurt woont van Bijenkorf kan hij ze zo in zijn mandje stoppen :-).

Dat is het probleem, stem meestal SP maar ben het niet meer zo eens met ze dat de invloed uit Brussel minder moet. Groenlinks dan maar? Ienemiene mutten ?
Ja inderdaad: bij de Bijenkorf kun je ook cups kopen!
Peas on earth!
Haai dames

Zodra George ook geleverd is, kom ik graaaaaaaaaag op de koffie Erwt

Afgelopen weekend waren we bij zus + man + kinders en hebben toen sinterklaasliedjes gezongen aan tafel. Het zit zeker in de lucht ofzo
Ik ben mijn eigen bananenschil
Ik denk dat ik maar een feestje moet geven als George gearriveerd is
Peas on earth!
quote:Vishnu schreef op 29 mei 2009 @ 17:26:

Nemo trekt een vies gezicht en zegt dattiedatnielus. Oh en dattie thuis al heeft gegeten.
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
quote:Dierewier schreef op 29 mei 2009 @ 20:16:

Dat is het probleem, stem meestal SP maar ben het niet meer zo eens met ze dat de invloed uit Brussel minder moet. Groenlinks dan maar? Ienemiene mutten ?

Ik zeg doen

Ik stem altijd op GL en nu dus weer. Ik ben het trouwens wel eens met SP over minder invloed dus maak misschien deze keer een uitzondering.
Ik stem altijd SP maar kwam met stemwijzer uit op PvdA (1) GL (2) en SP (3).

Moet ik nu wat in die schoen doen vraag ik me af.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Gehehehe, dan is het voortaan altijd Sinterklaas Misschien gewoon toch doen en dan zeggen dat de Sint helemaal speciaaaaal voor Nemo even een keer bij grote uitzondering heen & weer is gevlogen?
Luilakken!!!

anoniem_39212 wijzigde dit bericht op 30-05-2009 11:00
Reden: Uhhh dat was het versje van Klikspaan ;)
% gewijzigd
Goedemorgen!

Bij mij doet de stemwijzer het wel, Dier! Misschien gewoon nog eens proberen? Ik heb hem net gedaan. Uitslag: CDA, VVD, PVV. Ik heb voorheen altijd VVD gestemd, maar ben het de laatste tijd ook minder met hen eens. Nog maar eens even bedenken wat ik ga doen.
Loretta is De Mol. Punt.
Ik zou voor Groen Links gaan, Kess

Klikspaanverbeelding erg mooi, Vish

Nemootje vroeg wakker dus?

Ik heb ook de stemwijzer gedaan, dit is de uitslag:

Partij voor de Dieren

GroenLinks

De Groenen

SP

PvdA

Niet zo heel verbazend, behalve dan dat ik niet voor die 7e dag adventisten ga stemmen Ik denk dat het puntje verbieden stierenvechten ermee te maken heeft Een keer in Sevilla naar een corrida geweest en nooit meer. Ik was voor de stier

Ik ga dus mooi gewoon voor GL
Klokkenluiderspartij, SP en PVV.

*trekt zich terug uit theehuis*
Stierenvechten is Heel Naar
Wat een vreemde combi's komen er uit de stemwijzer he?
Loretta is De Mol. Punt.
Nee, GL wordt het zéker niet, Inad!
Loretta is De Mol. Punt.
Ik heb 'm ook gedaan gisteravond.

Gedeelde eerste plaats: Groen Links en SP

Daaronder: D66 en CDA

Ik ga voor SP.
Peas on earth!
Heb Gameboy Advance gekocht met 9 spelletjes en zit/lig/hang al de hele dag op de bank met dat ding.

En die spelletjes (maar kan niet stoppen )
Heb je er een lampje bij? Ik heb 'm ook maar gebruik 'm amper omdat je het scherm niet kan instellen.
Ja met lichtje in het scherm

Kunnen we spelletjes uitwisselen, Ik heb oa Trollz, Catz en Mijn Manege

Hij wil graag een foto van zijn geliefde Ceetje op zijn prikbord. heb je nog een pasfoto over?
Ah wat lief, die Nemo

PVV Star? Jeeu. Had ik nou niet van je verwacht

Gelukkig maar dat je het simpele op 30 lullige vraagjes gestoelde 'advies' van t sneue ding niet hoeft op te volgen

Vandaag stond de Partij voor de Dieren hier op de markt met een stand met een dooie plastic (ja, dood plastic, het kan echt kwam ik vandaag achter) kip in een hokje. Nu twijfel of ik misschien toch niet op ze moet stemmen, met van die mooie conceptuele kunstuitingen i.t.t. de eeuwige stickers, ballonnen en rozen
En dan te bedenken dat er mensen zijn die zich echt door zulke dingen laten overhalen tot het uitbrengen van hun stem Inad

Ik heb nog wel een pasfoto, maar daar kijkt ze heel boos op. Neem 'm wel mee naar Volendam

Mijn Manege, die wilik!
Waarom heb jij eigenlijk nog steeds een koninginnedagavatar, Star?

Ja, ongelooflijk he, dat je die kip ziet en denkt, nu weet ik eindelijkkkk waar ik op moet stemmen

Mijn manege klinkt erg spannend

Ier en Chica zijn samen aan t koken. Lekker hoor, even niets hoeven doen en ook niet op kind hoeven letten, joechee

Ik vind Ier lief

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven