Peter R. De Vries neergeschoten

06-07-2021 20:20 5502 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1

Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat

Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.

Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.

Heftig dit wel..
tanteslankie schreef:
15-07-2021 19:29
Jezus jongens. RTL Boulevard. Ik heb het niet meer....

Ik had nog niet gehuild, maar dat heb ik dit uur flink ingehaald zal ik maar zeggen... wat mooi, wat hartverscheurend, wat afschuwelijk, wat dapper. :'(
We're just two lost souls
Alles waar je voor vocht is je nu zelf overkomen. Verslagenheid rest ons.
Bij herhaaldelijk posten in het ban topic zal een ban volgen.
Juliette schreef:
15-07-2021 19:20
Het idee dat ze de komende jaren door de staat goed verzorgd worden, sportlessen, ongetwijfeld hobbies en andere ontspanning mogen hebben. Wat mij betreft eenzame opsluiting in de isoleer. Het voelt zo onrechtvaardig dat zij er geen minuut slechter van zullen slapen. Misschien zelfs nog een soort van status krijgen daar.
Ja dit. Gooi ze dan in een erbarmelijke cel in eenzame afzondering... geen bezoek. Er zijn nu ook twee Kids en een kleinkind die hun geliefde nooit meer kunnen zien..
Kattentuintje schreef:
15-07-2021 19:30
Ik had nog niet gehuild, maar dat heb ik dit uur flink ingehaald zal ik maar zeggen... wat mooi, wat hartverscheurend, wat afschuwelijk, wat dapper. :'(
Heb ook gehuild zojuist ik vind gewoon zo erg sneu ook om te zien op tv hoe vaak hij zelf eigelijk echt emotioneel was als het om een ander ging.
*Hestia* schreef:
15-07-2021 19:32
Alles waar je voor vocht is je nu zelf overkomen. Verslagenheid rest ons.
:heart:

Ik kan het gewoon niet geloven. Peter R. de Vries dood. Vermoord. Dat kan gewoon niet!
fashionvictim schreef:
Wat me vorige week al opviel en nu om de een of andere reden zo dwarszit: in al die fragmenten die je nu in Boulevard ziet is Peter geschoren. En die dinsdag was hij dat niet. En dat knaagt al de hele week aan me, omdat het hem extra kwetsbaar maakt ofzo.

Ach Peter toch... :'(
Hij had ook langer haar.
minnimouse schreef:
15-07-2021 19:39

Ik kan het gewoon niet geloven. Peter R. de Vries dood. Vermoord. Dat kan gewoon niet!

Echt verschrikkelijk.
Bij herhaaldelijk posten in het ban topic zal een ban volgen.
Ik heb me net zo vaak geergerd aan Peter als dat ik hem bewonderde: net te vaak met zn hoofd op tv, drammerig, betweterig, een alfa-mannetje enerzijds, en anderzijds een vakman die heel veel onrecht heeft recht getrokken. Ik gun de daders levenslang in een donkere, koude, vochtige, betonnen cel met ratten , kakkerlakken, beschimmeld brood en slootwater
linnylow schreef:
15-07-2021 19:38
Heb ook gehuild zojuist ik vind gewoon zo erg sneu ook om te zien op tv hoe vaak hij zelf eigelijk echt emotioneel was als het om een ander ging.
Dat was ook echt opvallend. Het was een hele empathische man.
Ongelooflijk triest dit. Ook voor de moeder van Delano G. die zo'n misbaksel heeft uitgepoept.
R.I.P. Peter R. de Vries :redrose:
yasmijn schreef:
15-07-2021 14:38
Nu Heroes van Bowie op radio 10 voor Peter :cry: :cry:
:'(

ik zit echt met een brok in mijn keel te kijken naar boulevard :'( heb er geen woorden voor :sigh:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Positivevibes schreef:
15-07-2021 19:52
Dat was ook echt opvallend. Het was een hele empathische man.
Ja klopt, en vond het ook emotioneel dat iemand zei dat als het om hem zelf ging hij vaker verlegen / schuchter was.
minnimouse schreef:

dit ik wil het niet geloven :'( :hug:
Relax we're all crazy, it's not a competition
Ik heb sinds ik het nieuws hoorde het gevoel dat er nog meer nieuws moet komen of iets. Ik weet niet wat het is. Alsof ik ergens op wacht. En dan komt het besef dat het klaar is. Dit was het. Hij is dood. Er komt geen ander nieuws meer over.
Ooh wat een respect voor Boulevard, wat een prachtige uitzending en eerbetoon. Zo knap van die mensen. Ik heb die lieve Luuk nog nooit zo aangeslagen gezien en wat spreken ze allemaal mooi.

Bah wat een ongekende zware dag met veel ellende.
Rust in vrede Peter
Kijk boulevard, maar kan het gewoon niet geloven. Lijkt net een slechte film dat morgen alles weer normaal is en hij gewoon nog leeft en weer bij boulevard aan de desk staat. Heel onwerkelijk dit.
Paardje4paardje schreef:
15-07-2021 20:37
Kijk boulevard, maar kan het gewoon niet geloven. Lijkt net een slechte film dat morgen alles weer normaal is en hij gewoon nog leeft en weer bij boulevard aan de desk staat. Heel onwerkelijk dit.
Ja, dat gevoel heb ik ook al de hele tijd. Ik vergat het ook steeds van de week, dan zag je weer een oud fragment van hem en schakelden ze terug naar de studio en dan verwachtte ik steeds zo half half hem te zien. Of gister toen er levenslang geeist werd tegen de moordenaars van Derk Wiersum. Dan is de eerste wiens commentaar je wil, ik althans, Peter R. de Vries.

Zelfs in al deze uitzendingen over hem mis ik hem.
Am Yisrael Chai!
minnimouse schreef:

Precies dit. Zo voel ik het ook. Niet te geloven.
Peter had een vrouw of vriendin ?
rascalles schreef:
15-07-2021 20:47
Vriendin.
rascalles schreef:
15-07-2021 20:47
Gescheiden en inmiddels alweer zes jaar een vriendin .
Nu een speciale Op1 over Peter.
Prachtige uitzending van RTL Boulevard. Wat vond je lastig aan het langere haar en niet geschoren FashionVictim? Dat hij mogelijk al op zijn hoede was?
fashionvictim schreef:
Wat me vorige week al opviel en nu om de een of andere reden zo dwarszit: in al die fragmenten die je nu in Boulevard ziet is Peter geschoren. En die dinsdag was hij dat niet. En dat knaagt al de hele week aan me, omdat het hem extra kwetsbaar maakt ofzo.

Ach Peter toch... :'(
Dat was mij ook opgevallen! Het ging ook door mij heen, zou hij een voorgevoel hebben gehad? :cry:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven