Peter R. De Vries neergeschoten
dinsdag 6 juli 2021 om 20:20
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..
Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat
Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.
Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.
Heftig dit wel..

donderdag 15 juli 2021 om 21:00
Nogmaals vreselijk, verleden week de schok dat Peter R de Vries was geraakt in zijn hoofd door een kogel en dan nu zijn overlijden. Er is geen andere Peter R de Vries, we zijn een held verloren in Nederland. Als tv-persoonlijkheid heb ik hem niet zo gevolgd maar vond zijn boeken en vroegere collumns eindeloos.
r.i.p Peter R de Vries en veel sterkte toegewenst aan zijn naasten, collega's en de mensen die veel steun aan deze kanjer hebben gehad
r.i.p Peter R de Vries en veel sterkte toegewenst aan zijn naasten, collega's en de mensen die veel steun aan deze kanjer hebben gehad

donderdag 15 juli 2021 om 21:08
Waarom?
donderdag 15 juli 2021 om 21:09
Ik vond hem er vooral heel oud uit zien die laatste uitzending van Boulevard. Ik zei dat ook hier thuis , wat is Peter ineens oud. Het viel me op omdat ik hem er juist altijd heel goed , fit en strak uit vond zien en deze uitzending ongeschoren en heel grijs /wit. Viel me op.hollandstheemutsje schreef: ↑15-07-2021 20:54Dat was mij ook opgevallen! Het ging ook door mij heen, zou hij een voorgevoel hebben gehad?![]()
donderdag 15 juli 2021 om 21:12
donderdag 15 juli 2021 om 21:13
Exact dit!rascalles schreef: ↑15-07-2021 21:09Ik vond hem er vooral heel oud uit zien die laatste uitzending van Boulevard. Ik zei dat ook hier thuis , wat is Peter ineens oud. Het viel me op omdat ik hem er juist altijd heel goed , fit en strak uit vond zien en deze uitzending ongeschoren en heel grijs /wit. Viel me op.
Frankly my dear, I don"t give a damn
donderdag 15 juli 2021 om 21:21
Excuus, je hebt gelijk begrijp ik net bij HumbertoQuaintrelle schreef: ↑15-07-2021 19:30Verschrikkelijk.
Ik vroeg me al af of zijn lijfspreuk kwam uit het lied Guaranteed van Eddie Vedder. Mijn lievelingsnummer. Wat een man, wat een gemis.
calvijn1 wijzigde dit bericht op 15-07-2021 23:03
10.56% gewijzigd
Frankly my dear, I don"t give a damn
donderdag 15 juli 2021 om 21:31
rascalles schreef: ↑15-07-2021 21:09Ik vond hem er vooral heel oud uit zien die laatste uitzending van Boulevard. Ik zei dat ook hier thuis , wat is Peter ineens oud. Het viel me op omdat ik hem er juist altijd heel goed , fit en strak uit vond zien en deze uitzending ongeschoren en heel grijs /wit. Viel me op.
Gaat het nou over Marc van der Linden of over Peter van der Vorst? De eerste vond ik opeens weer een stuk dikker (viel me op, omdat hij een poos geleden echt zo enorm afgevallen was) en Peter heeft zijn haar eraf en leek ook een stuk voller (daardoor?). Ik vond ze allebei anders, maar verdriet tekent ook enorm natuurlijk en ze hebben me nogal een week achter de rug.
We're just two lost souls

donderdag 15 juli 2021 om 21:32
Dat is helemaal geen nare misser.
donderdag 15 juli 2021 om 21:33
Ik heb het hier over Peter R de Vries en zijn laatste optreden bij Boulevard.Kattentuintje schreef: ↑15-07-2021 21:31Gaat het nou over Marc van der Linden of over Peter van der Vorst? De eerste vond ik opeens weer een stuk dikker (viel me op, omdat hij een poos geleden echt zo enorm afgevallen was) en Peter heeft zijn haar eraf en leek ook een stuk voller (daardoor?). Ik vond ze allebei anders, maar verdriet tekent ook enorm natuurlijk en ze hebben me nogal een week achter de rug.

donderdag 15 juli 2021 om 21:51
Ik hoorde pas rond 18 dat Peter is overleden. Het drong niet door. De afg periode heb ik steeds meer vertrouwen gekregen dat hij het ging overleven en hier 'goed' zou uitkomen. Ik had het al helemaal in beeld hoe hij, zodra hij maar iets zou kunnen, zich zou laten horen; in alle openbaarheid en daarin ook rechtstreeks spreken naar de daders.
Was daar helemaal van overtuigd.
En alle beelden terug te zien en dat je denkt oja, dat en dat en dat ook. En daardoor ook verdriet dat we nooit meer van hem horen, er geen nieuwe beelden meer komen, hij er gewoon niet meer is. Was het maar een nare droom en was morgen alles maar weer gewoon.
En dan te bedenken hoe de mensen zich voelen die hem persoonlijk kenden, zijn familie, kinderen.. Wat een verdriet.
Was dit maar één grote nare droom.
Was daar helemaal van overtuigd.
En alle beelden terug te zien en dat je denkt oja, dat en dat en dat ook. En daardoor ook verdriet dat we nooit meer van hem horen, er geen nieuwe beelden meer komen, hij er gewoon niet meer is. Was het maar een nare droom en was morgen alles maar weer gewoon.
En dan te bedenken hoe de mensen zich voelen die hem persoonlijk kenden, zijn familie, kinderen.. Wat een verdriet.
Was dit maar één grote nare droom.
donderdag 15 juli 2021 om 22:01
De ouders van Nicky Verstappen kijken hier ook naar en waren vrienden met Peter. Wacht een dag met hem uitnodigen denk ik dan. Onkies.
Bij herhaaldelijk posten in het ban topic zal een ban volgen.