Peter R. De Vries neergeschoten

06-07-2021 20:20 5502 berichten
Alle reacties Link kopieren
https://www.parool.nl/amsterdam/peter-r ... %3Famp%3D1

Peter R. De Vries neergeschoten op Lange Leidsedwarsstraat

Misdaadjournalist Peter R. de Vries is dinsdagavond neergeschoten op de Lange Leidsedwarsstraat. Hij is zwaargewond afgevoerd naar het ziekenhuis.

Volgens onbevestigde berichten zou de misdaadjournalist door zijn hoofd geschoten zijn. De schietpartij vond omstreeks half acht plaats op de Lange Leidsedwarsstraat. Daar wordt het televisieprogramma RTL Boulevard opgenomen. Peter R. de Vries was daar vanavond te gast.

Heftig dit wel..
Mooi bij Humberto hoe die politiemannen over Peter praten.
Wat hij voor de politie veranderd heeft
Frankly my dear, I don"t give a damn
*Hestia* schreef:
15-07-2021 22:01
De ouders van Nicky Verstappen kijken hier ook naar en waren vrienden met Peter. Wacht een dag met hem uitnodigen denk ik dan. Onkies.
Dit ja. Hoe kun je die Roethof op zó’n moment uitnodigen?
miekemv schreef:
15-07-2021 22:08
Heel ongevoelig en Roethof geen toegevoegde waarde.
Ik snap het ook niet maar ik vind die Roethof sowieso een hele nare man.
Ik kom oorspronkelijk uit Ironië. Dat ligt naast de Sarcastische zee.
Metallover schreef:
15-07-2021 22:20
Dit ja. Hoe kun je die Roethof op zó’n moment uitnodigen?
Waarschijnlijk omdat hij ook een advocaat is die in die hoedanigheid Peter heeft meegemaakt?

Ik heb Roethof verder niet scherp voor de geest dus als zij een enorme persoonlijke vete hadden oid dan heb ik niks gezegd en snap ik de verontwaardiging.

Maar in het algemeen: iedereen heeft recht op een advocaat, ook criminelen. Dat is de kern van een rechtsstaat. En als er nou íemand was die daarvoor streed en dus prima het beroep van advocaten van hen persoonlijk zou kunnen scheiden dan was het Peter R de Vries wel. Dus op zichzelf vind ik het niet raar om een advocaat (of politieagent of officier etc) die tegenover hem heeft gestaan uit te nodigen.
Positivevibes schreef:
15-07-2021 22:29
Waarschijnlijk omdat hij ook een advocaat is die in die hoedanigheid Peter heeft meegemaakt?

Ik heb Roethof verder niet scherp voor de geest dus als zij een enorme persoonlijke vete hadden oid dan heb ik niks gezegd en snap ik de verontwaardiging.

Maar in het algemeen: iedereen heeft recht op een advocaat, ook criminelen. Dat is de kern van een rechtsstaat. En als er nou íemand was die daarvoor streed en dus prima het beroep van advocaten van hen persoonlijk zou kunnen scheiden dan was het Peter R de Vries wel. Dus op zichzelf vind ik het niet raar om een advocaat (of politieagent of officier etc) die tegenover hem heeft gestaan uit te nodigen.
Allemaal waar maar dat had ook een paar dagen later gekund.
Calamitycat schreef:
15-07-2021 22:35
Over een paar dagen gaat het niet meer om PdV.

Wat heeft hij gezegd vanavond dat je zo tegen staat dan?
Bij Humberto, dat hij verteld van de bazuin band, die speelt op uitvaarten (als ik het goed heb begrepen). Nou, toen ging ik weer hoor. De hele avond al.

Inderdaad, niets stopt nu na zijn verscheiden. Het proces tegen T gaat gewoon door. Alles is gewoon aan het doorgaan. Het is zo absoluut zinloos dit.
Ook heftig het verhaal van die mannen van de puttense moordzaak bij Humberto.
lilly1234 wijzigde dit bericht op 15-07-2021 22:43
9.22% gewijzigd
Positivevibes schreef:
15-07-2021 22:29

Ja ok, maar bij Roethof gaat het verder dan dat. Peter was goed bevriend met de ouders van Nicky Verstappen dus in die zin werd het wel persoonlijk.
Bovendien, is Roethof de advocaat van de moordenaar van Dirk Wiersum. Allemaal varkens uit dezelfde kliek rondom Taghi. Die waarschijnlijk achter deze aanslag zit. Dan vind ik het echt ongepast om Roethof uit te nodigen.
turtlerain wijzigde dit bericht op 15-07-2021 22:43
2.03% gewijzigd
fashionvictim schreef:
15-07-2021 20:41
Ja, dat gevoel heb ik ook al de hele tijd. Ik vergat het ook steeds van de week, dan zag je weer een oud fragment van hem en schakelden ze terug naar de studio en dan verwachtte ik steeds zo half half hem te zien. Of gister toen er levenslang geeist werd tegen de moordenaars van Derk Wiersum. Dan is de eerste wiens commentaar je wil, ik althans, Peter R. de Vries.

Zelfs in al deze uitzendingen over hem mis ik hem.
Ja, zo voel ik het ook. Zelfs in de uitzending over hem mis je hem. Het is gewoon heel onwerkelijk.
Calamitycat schreef:
15-07-2021 22:22
Ik ook.
Calamitycat schreef:
15-07-2021 22:35
Ja want nu is het zout in de enorm grote wond door iemand die ook nog eens zo koud is als een ijsberg.
Turtlerain schreef:
15-07-2021 22:41
Ja ok, maar bij Roethof gaat het verder dan dat. Peter was goed bevriend met de ouders van Nicky Verstappen dus in die zin werd het wel persoonlijk.
Bovendien, is Roethof de advocaat van de moordenaar van Dirk Wiersum. Allemaal varkens uit dezelfde kliek rondom Taghi. Die waarschijnlijk achter deze aanslag zit. Dan vind ik het echt ongepast om Roethof uit te nodigen.
Roethof maakte zelfs de opmerking dat hij weliswaar niet de advocaat is maar dat men er voor moest waken telkens in de richting van Taghi te denken, de kwal.
Lilly1234 schreef:
Ook heftig het verhaal van die mannen van de puttense moordzaak bij Humberto.
En dat hij gewoon Herman DuBois nog heel vaak zag.
calvijn1 schreef:
15-07-2021 22:49
Ja super mooi.
Dat ze nog wel eens samen naar Ajax gingen.
Zo, wat een top man he? Dat hij ze do trouw bleef en zelfs opzocht in het ziekenhuis ( terwijl hij een druk leven had) zou niet iedereen doen. Elke week bellen. Moest huilen toen hij net zei; " volgende week zouden we gaan bbqen"
calvijn1 schreef:
15-07-2021 22:49
Ja dit ja.
Peter werd voorheen weleens verweten dat hij alles voor de aandacht deed maar hij hield gewoon contact met mensen, met slachtoffers, nabestaanden. Tientallen jaren, ook buiten de camera's. Informeerde ook bij hen hoe het ging, hoe het met de kinderen ging, stuurde bloemen op verjaardagen, sterfdagen. Kwam ook zo op de koffie.
En al die mensen stond hij jarenlang bij, belangeloos. Ik las van de week ergens dat hij dit ook kon doen omdat hij voor zijn andere TV optredens betaald kreeg. Mooi toch en logisch dat hij daar geld voor vroeg.
Calamitycat schreef:
Calamitycat schreef:
smulrol schreef:
15-07-2021 22:38
Over een paar dagen gaat het niet meer om PdV.

Wat heeft hij gezegd vanavond dat je zo tegen staat dan?
Natuurlijk gaat het over een paar dagen nog steeds over Peter R de Vries.
En het gaat er mij niet om wat hij gezegd heeft of niet, ieder woord uit de mond van die man doet me walgen. Hij probeert daders die onschuldige mensen vermoorden vrij te pleiten, namelijk.
Lilly1234 schreef:
15-07-2021 22:53
Ja super mooi.
Dat ze nog wel eens samen naar Ajax gingen.
Wel eens?
Om de week zelfs en dan betaalde Peter het kaartje voor Herman

Hij zou volgende week bij Peter gaan bbqen vertelde hij
calvijn1 wijzigde dit bericht op 15-07-2021 23:08
12.10% gewijzigd
Turtlerain schreef:

Echt helemaal eens.
We're just two lost souls
Calamitycat schreef:
15-07-2021 23:06
Natuurlijk gaat het over een paar dagen nog steeds over Peter R de Vries.
En het gaat er mij niet om wat hij gezegd heeft of niet, ieder woord uit de mond van die man doet me walgen. Hij probeert daders die onschuldige mensen vermoorden vrij te pleiten, namelijk.
Dat doet Peter Plasman ook, die zat ook aan tafel. En Gerard Spong, Sander Janssen, de broers Anker etc etc
smulrol schreef:
15-07-2021 23:08
Dat doet Peter Plasman ook, die zat ook aan tafel. En Gerard Spong, Sander Janssen, de broers Anker etc etc

Je wil het gewoon niet begrijpen he?
We're just two lost souls
Kattentuintje schreef:
15-07-2021 23:09
Je wil het gewoon niet begrijpen he?
Nou dit dus. Ik geef het op en ga proberen te slapen.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven