Netflix deel 7

donderdag 10 december 2020 om 19:36
Deel 7 van hét topic voor al je aanraders én afraders.
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.
en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 22:37
24.15% gewijzigd

zaterdag 17 juli 2021 om 13:52
zaterdag 17 juli 2021 om 19:33
zaterdag 17 juli 2021 om 19:36
- Reign! Alleen die gaat per 9 augustus verdwijnen

- Prison Break
- Elite
- The Walking Dead
- The Witcher
- Ragnarok
- Shadow and Bone
- Riverdale
- The Crown
- The Umbrella Academy
- Better call saul
- Fate
- Warrior nun
- Vis a vis
- You
- Vikings
- Behind her eyes
- Jane the virgin
- The 100
- 3%
- Cursed
- Dark (mindfuck!)
- Shadow Hunters
- Sense 8 (ook mindfuck!)
- Breaking Bad
Heb je hier wat aan?

zondag 18 juli 2021 om 21:19
@Iroh,
Ik heb af en toe wel moeite gehad met the100, maar ben wel heel blij dat ik hem helemaal uit heb gekeken!
Ik kan sowieso heel moeilijk stoppen met kijken als ik niet weet hoe het eindigt, haha!
Ik heb 'La Valla' uit gekeken. Wat een eye-opener! Zou me niets verbazen als dit in de toekomst gaat gebeuren. Vond het heftig.
Ik heb af en toe wel moeite gehad met the100, maar ben wel heel blij dat ik hem helemaal uit heb gekeken!

Ik kan sowieso heel moeilijk stoppen met kijken als ik niet weet hoe het eindigt, haha!
Ik heb 'La Valla' uit gekeken. Wat een eye-opener! Zou me niets verbazen als dit in de toekomst gaat gebeuren. Vond het heftig.
zondag 25 juli 2021 om 22:52
Dat is een serie, geen film.xLuminous5 schreef: ↑25-07-2021 22:50Iemand vertelde me de tip 'brooklyn 99' .. maar misschien heb je die al wel gezien!

zaterdag 31 juli 2021 om 22:44
Resident evil : Infinite darkness staat er op, ik die alle Resident evil spelletjes heb gespeeld, vind dit uiteraard helemaal geweldig.
Ziet er top uit voor anime.
Ziet er top uit voor anime.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.

donderdag 5 augustus 2021 om 22:12
In eerste instantie zit er weinig vaart, maar daarna buitelen de gebeurtenissen erg over elkaar heen.
Ik vond het eigenlijk een beetje tegenvallen. Sommige dingen erg ver gezocht.

zaterdag 7 augustus 2021 om 22:01