2009, ons jaar!

18-03-2009 18:07 3737 berichten
Alle reacties Link kopieren
na bijna 13500 reacties in ons oude topic, moest er ruimte gemaakt worden voor een nieuwe! Ellein , tnx voor het mooie topic wat je hebt geopend. We hebben een mooi jaar met elkaar gedeeld en gaan in 2009 hier gezellig mee verder.

mama baby geboren opmerkingen Angel Angel girl! 1 oktober 2008 Maki Maki boy! 13 oktober 2008 Ellein Ellein boy! 29 oktober 2008 OGG OGG boy! 8 november 2008 Mamadeb Mamadeb boy! 17 januari 2009 Vera Vera girl! 18 januari 2009 Teddy Teddy girl! 22 januari 2009 Michigan Michigan girl! 1 maart 2009 Ziggie Ziggie girl! 7 maart 2009 Bep Bep girl! 16 maart 2009 Mimpje Mimpje boy! 26 maart 2009 Jobje Jobje girl! 26 mei 2009

mama uitger j/m opmerkingen Missc18 aug ? VERLOF! Gorgi 2 jan 13 aug 20 weken echo Rossia1 feb 18 aug vlos 21, sept 20 wkn echoWIE VOLGT?

naam start NOD opmerkingen Floortjejan 0816 aug Ann

het oude topic kun je hier teruglezen
quote:Teddy82 schreef op 28 mei 2009 @ 15:33:

tja ellein waar doe je moeilijk over...hup naar de hunkermoller en aanschaffen die nietsverhuldende pakjes!

Helemaal goed!!!
goedemorgen

Ann? en? en?
Meiden, ook hier tranen in mijn ogen. Wat een mooie berichtjes hebben jullie de afgelopen dagen geplaatst!!! Ben er helemaal door ontroerd. En ik kan me er alleen maar bij aansluiten!! Ik vind het echt enorm leuk om met jullie ervaringen te delen en gezellig te 'kletsen' en ik mis jullie ook echt als ik een paar dagen geen tijd heb om mee te schrijven. Dan gaat het gewoon kriebelen en móet ik even tijd maken om te zien hoe het met iedereen is. Kan me zelfs herinneren dat ik daar een keer wat woorden met mijn vriend over had, want ik klaagde dat ik het hartstikke druk had en hij snapte niet dat ik dan wel even 'onzinnig' ging zitten forummen. Ja DUH - dat is hartstikke belangrijk!!!! Heel herkenbaar ook wat Vera schreef, ook ik zeg vaak 'ja, dat zei een vriendin van me laatst ook nog...' en refereer dan aan jullie. En dan dat meeleven met iedereen.... weet nog zo goed dat ik tranen in mijn ogen had bij verschillende positieve testen, en ook nu ben ik plaatsvervangend nerveus voor Rossia, Ann en Floortje. Sluit me helemaal aan bij de lieve woorden die eerder over de doorzettingskracht en goede moed van deze dames gesproken zijn. Dus bij dezen even een hele dikke aan iedereen hier, omdat ik zo blij met jullie allemaal ben!!!!

En nu over tot de orde van de dag

Vera, de neusballon heb ik nog niet gebruikt. Wel laatst 1x de zoutoplossing en dat werkte wel om de boel even vrij te krijgen. Kon ze tenminste lekker drinken! Jij dus binnenkort een scan laten maken? Ik moet dinsdag een echo van de heupen laten maken, omdat mijn zus heupdysplasie had (en meisje dus in de 'risicogroep' valt). Ik hoop dat het allemaal meevalt!

MissC, moest erg lachen om je opmerking over het kraampakket! Vind het al dapper dat je het uberhaupt opengemaakt hebt, mijne is tot 36 weken geloof ik onaangeroerd blijven staan. Wat je niet ziet, is er ook niet

Teddy, bevalt je iPhone? Wat is nou het meest 'bijzondere' er aan? Niemand heeft me dat nog goed uit kunnen leggen! Fijn trouwens dat uk zo lekker gegroeid is zeg, ben blij voor jullie!

Mimpje heeft mooi weer uitgekozen om een weekend weg te gaan. Ben benieuwd naar een foto van de draagdoek!

Ellein en OGG, voor jullie allebei nog een hele hele dikke schouderklop voor het lange borstvoeden terwijl het lang niet altijd makkelijk was. Moeilijk he, het afsluiten van fases? En dan gaan we nog héél veel fases tegemoet, het blijft elke keer lastig.

Ik heb de afgelopen weken digitaal een fotoboek zitten samenstellen vanaf de positieve test - dikke buik - gereedmaken kamertje tot en met de eerste 2 weken van uk. Gisteren kon ik hem ophalen. Het is zo leuk geworden, en zo mooi!!! Ben er echt superblij mee. Wil gewoon weer plakboeken bij gaan houden maar dan wellicht elk jaar 1 zo'n 'speciaal' boek om daarin een levensjaar weer te geven. Het was ook nog eens echt leuk om te doen!

Wat het kolven op kantoor betreft; de 180 ml opbrengst was echt uitzonderlijk hoog, vrijdag was het 'maar' weer 120. Heb besloten me er niet druk om te maken. Heb wel een en ander aan voorraad en heb ook als volgt geredeneerd: woensdag en in het weekend kan ik zo nodig extra kolven, di en vrij is uk bij mijn moeder resp. mijn vriend en dat is dicht bij kantoor dus in het ergste geval ga ik gewoon daarheen om te voeden. Merk dat daarmee een last van mijn schouders gevallen is!

Nog even over het rollen van uk. Is echt heel grappig en tegelijkertijd best zielig. Uk houdt niet zo van op haar buik liggen. Wat ze nu dus doet, is niet alleen haar hoofd/nek oprichten, maar alles vanaf de navel de lucht inhouden en zich dan als het ware 'omstorten' - waarbij ze niet altijd zacht terecht komt, dan schrikt en het dan op een brullen zet........ tja

Nou, ik zie dat er weer gepost is, even kijken of dat Ann is en dan snel gaan douchen en aankleden, het wordt weer een mooie dag!!
... oh, het was Teddy 'maar'....

Goedemorgen meiden

Ik zit hier met enorme meloenen uk heeft een papfles gehad vanochtend. Nu mijn kijken wanneer de druk te groot wordt en ik hem even aan moet leggen. Het begin van het einde...... Maar het is goed zo. Gisteravond weer een verstopt kanaaltje en nu ben ik er klaar me.

Ann, heb je al getest?

Michigan, wij zijn inderdaad heeeeel belangrijk. Dat michman dat niet snapt ?

Ga zo even naar de kapper. Even weer lekker kort. Tot later meiden!
ja ik was het maar...was ook nieuwsgierig.

ja de Iphone bevalt prima. Het bijzondere eraan? tja wat niet? nee ten eerste ziet er natuurlijk erg mooi uit, Het is een ipod en telefoon in 1 en je kan er onbeperkt mee internetten. Verder zit een gps op en kan je de wereld aan applicaties dowloaden. Van de buienradar tot spelletjes, van 3d programma's tot zakelijke software. Alles is touchscreen. De mogelijkheden zijn eindeloos. check anders ff www.apple.com/nl/iphone als je het interssant vind.
ellein cross. goed dat je er vrede mee hebt. Succes met de meloenen. en bij de kapper
Ann??????? Ik ben zo benieuwd. Vertel vertel.

Michigan, hahahaha, heel goed dat je mich-man even goed verteld dat wij nu een onderdeel zijn van je leven en dat wij ook tijd en aandacht nodig hebben !!!

Ellein, veel plezier bij de kapper. Ik moet ook hoognodig maar heb geen zin om te gaan.

Teddy, goedemorgen. Ik hoor alleen maar enthousiaste verhalen over de iphone. Jij ook al. Je hoeft je voorlopig dus nergens te vervelen.

Wij hebben besloten om dit weekend even lekker richting de camping van mijn ouders te gaan. Het is prachtig weer, dus we gaan daar even ontspannen. De testen en de laptop gaan mee, dus hou jullie op de hoogte.
Ann???? Ben ook zo benieuwd!!!
JAAAAAAAAAAA !!! Ik ben zwanger !!! Een dikke streep en een digitale test die duidelijk zwanger aan gaf. Ben blij, maar ook gelaten, nu begint het weer echt spannend te worden.

Mijn uitgerekende datum is volgens alles sites op internet

5 februari 2010.

Pfff, ik ga zo naar het strand en daar maar eens lekker genieten van de dikke streep.

Lief dat jullie zo met me meeleven!
Jaaaaaaaaaaaaaaaaaaah!!!! Van harte meid! Het is je zo gegund! Geniet er lekker van vandaag met het mooie weer. Geweldig nieuws. Op naar de middelste tabel!
HOERA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Ann!!!!!!

Gefeliciteerd. Geniet lekker van het weer en het nieuwd. 3x is scheepsrecht, dus blijf positief hoor!

XXX
jaaaaaaa

ann meid gefeliciteerd!!!! super!!

Ann, probeer te genieten.... hoe moeilijk het soms ook zal zijn! Ik hoop dat je goede begeleiding zal krijgen van de vlk en dat je snel hele mooie echo's mag zien!

GEFELICITEERD!!!

Supergefeliciteerd Ann! En nu moet mini-ann nog 8 maanden blijven zitten.

Ps. Teddy, heb je aandelen iphone ofzo
Rossia, veel plezier op de camping. Echt superweer en maandag een positieve test, bij voorbaat al geslaagd dus
genieten we allemaal van het mooie weer?

rossia veel plezier op de camping!

ik ga aan de bbq vanavond.
Ff snel hoor!

Ann meid, wat fantastisch!!! Van harte gefeliciteerd meid en idd 3x is gewoon scheepsrecht!

Jobje wat een prachtige foto´s op de mail zeg, een ware beauty! Hopen dat ze snel weer naar mama en papa mag!

Bye bye voor de andere ladies!
He, stomme foutmelding ook steeds, heb je net een heel bericht getypt, kan hij de pagina niet openen...Nog maar een keer dan...

Ann, gefeliciteerd!! Jippie!!! En zoals al meer meiden hebben gezegd, 3 maal is scheepsrecht!!!

Rossia, zoals Ellein al schreef: het kan gewoon alleen nog maar een topweekend worden voor jou, met als ultiem hoogtepunt natuurlijk een positieve test op maandag!!!

Ellein, ik kan me voorstellen dat je het nu echt voor gezien houdt met de bv. Wel een raar gevoel he?! Hoe is het vandaag gegaan, heb je uk al weer snel moeten aanleggen om je meloenen weg te krijgen? Ik ben idd. de laatste keer kolven ook aan het afbouwen, gisteren wel flink stuwing, maar het was te doen en uiteindelijk lukte het om 48 uur tussen 2 kolfbeurten te houden, productie was meteen flink gedaald. Nu weer proberen of het 48 uur lukt om Pamela buiten de deur te houden . We geven mini nu 2 kv-flesjes en 2 bv-flesjes per dag en kunnen dat met de voorraad nog zeker een week of 6 volhouden. Op de een of andere manier voelt het gewoon prettiger om de voorraad er niet meteen binnen 2 weken door te jagen...

Zo, morgen reageer ik weer even op de rest, nu ga ik nog even buiten zitten met Lief, met een lekker glaasje rosé, want dat mag nu eindelijk weer Hmmm.... volgens mij sta ik na 1 glas al op m'n kop
Zo, ik heb bijgelezen en ga nu even reageren vanaf pagina 79 (!!) dus als ik soms achterhaald word, dan moeten jullie me dat niet kwalijk nemen.

Ellein, ik kan me goed voorstellen dat je klaar bent met de bv. Steeds verstopte melkkanaaltjes, bah! En je hebt het toch heel lang volgehouden. Dat doen niet veel mensen je na! Je mag trots de bv afsluiten.

En ja, ik denk ook dat ik het nog wel even volhoud. Zeker tot de 6 maanden en daarna kijk ik wel weer. Ik kan er nog steeds zo van genieten... Maar stiekem verlang ik er ook wel een klein beetje naar om weer eens mooie beha’s aan te hebben, ’s ochtends ook een keer uit te kunnen slapen, een keer uit eten zonder te bedenken hoe en wat met het kolven/voeden.... en je libido, die was ik bijna vergeten! Maar ja, dat komt straks wel weer.

Mimpje, jij hebt een super weekend uitgekozen om eruit te gaan! Wat hebben we toch geluk met het weer deze keer. En die hele volksverhuizing, klinkt bekend! Heb je foto’s van de volgepakte auto? Moet wel grappig zijn!

Wij hadden op vakantie de bank met kussens omgebouwd tot box. Vond ze helemaal niet erg.

Wow! Jouw ukkie is al flink gegroeid! Lekker gevoel toch?

OGG, hoe zat het bij jou ook alweer. Was je nu al helemaal aan het afbouwen? O, ik lees het net. Lekker genieten van je glaasje rose hoor!

Missc, leuk he dat kraampakket? Ik heb hem ook in de laatste week pas echt open durven maken. Maar helaas..... die verbanden ga je toch echt nodig hebben. En je zult er zelfs nog meer bij moeten halen, haha!

Zit je net te vertellen dat je gelukkig niet veel last van kwaaltjes hebt en dan zul je zien... nachten met kramp in je benen. Niet leuk... Heb je de zeep nog geprobeerd?

Mamadeb, vermoeiend inderdaad he, werken en mama zijn? Helemaal met 2 kleintjes lijkt mij! Ik vind het met eentje al vermoeiend genoeg.

Teddy, nog veel kaarten besteld voor het theater? Wij hebben ook weer voor een flink bedrag ingeslagen. Maar het is ook zoooo leuk! Ik kan me altijd erg verheugen op een avondje cabaret. We hebben deze keer wel alleen (voor ons) bekenden genomen, normaal gokken we nog wel eens op nieuwe talenten. Deze keer maar even niet.

Jouw mini dus ook al een onderwaterrat? Fijn dat ze het nu wel leuk begint te vinden. Die van ons vindt douchen steeds leuker. Vanochtend moest ze al lachen toen ze de douche hoorde kletteren. Geweldig toch?

En ook jouw meisje zo goed gegroeid. Heerlijk zeg. Ben je nog met de cm in de weer geweest?

En dan de mini van Michigan!!!! Ze heeft ons meisje ingehaald!! Wow, 6280 en 61 cm. Mini-Vera is 6250 en 63.6 cm. Jij hebt echt slagroom zeg! Krijgt ze al een beetje van die lekkere dikke appelwangetjes?

En nu al omrollen. Dat is zeker snel. Super!

Ik was trouwens abuis, uk moet voor een echo, niet voor een scan. Hopelijk is de uitslag goed, voor onze beide ukkies.

En wat leuk, zo’n fotoboek. Ik heb bij de KV twee jumbopakken luiers gekocht en nu mag ik gratis een fotoboek laten maken. Ik ga er binnenkort maar eens aan beginnen.

Bep, fijn dat het zo goed ging op het kdv. Wanneer moet je weer aan de slag? Zet je binnenkort weer eens een fotootje op de mail?

Floortje, hopelijk wordt 17 juni nog een specialere dag voor je. Ik duim! Hoe reageerde Floorman op je metamorfose? Binnenkort idd een foto op de mail? Anders herkennen we je straks niet als je zwanger en wel naar de forummeeting komt.

Rossia, lekker op de camping de uren aan het aftellen? Nog een paar daagjes en je weet het. Ik ga denk ik veel F5-en maandagochtend!

Ik ben weer bij!!!

Hier gaat alles goed. Ik vind het wel erg vermoeiend, werken... Maar daar is niks aan te doen. Vandaag heerlijk op een terrasje gelunched. Uk heeft geslapen in de wandelwagen en als ze niet slaapt kletst (nou ja, kletst...) ze erop los. Ze vertedert iedereen. Het enige vervelende is dat ze sinds een paar dagen ook begonnen is met kletsen in haar bedje. Vanochtend ook, toen ik na de voeding nog even lekker in slaap was gevallen. Ach, ook dan word je wakker met een lach op je gezicht. Het is echt zo schattig, dat gepraat... Ik kan er echt van genieten. Nu even uk naar bed brengen (ze is tijdens mijn type-oefening in slaap gevallen in de box) en dan met de beentjes omhoog!

Fijne avond verder!
Ann, hoe was het op het strand? Beetje kunnen genieten van en het mooie weer en van het feit dat je met z'n 2-tjes bent in 1 lichaam. Hoop echt dat je ervan kan genieten en dat je over 8 maanden een mooi kindje in je armen hebt liggen.

Ellein, hebben jullie de nieuwe fietsen al? Mooi weer nu om daar even lekker van te genieten.

Teddy, lekker ge-bbqt? Ik heb mezelf ook echt tonnetje rond gegeten aan de bbq en Rossiaman en ik hebben een hele mooie bbq gekocht vanmiddag voor thuis in de tuin.

OGG, ik heb die foutmelding ook een tijdje gehad, maar nu toch niet. Al een beetje tipsy van de Rosé?

Het is hier heerlijk. Wel verschrikkelijk last van hooikoorts maar daar durf ik nu niets voor te nemen, want lees overal dat het niet goed is als je zwanger bent en zolang ik dat nog niet weet....
Vera cross...

Wat enorm schattig dat geklets van mini Het lijkt me ook best pittig werken en mama zijn. Gelukkig een lekker lang weeken. Geniet ervan!
Hee Rossia, hoe voel je je? Kun je de zenuwen nog onder bedwang houden of neemt de testdrang toe?
Hey Vera, ik voel me prima. Vanmorgen bijna toegegeven aan de testdrang, maar Rossiaman heeft me tegen gehouden.
Kan ik me goed voorstellen Rossia. Moet ie morgen nog een keertje doen gok ik? En dan is het maandag! Spannend!!!!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven