Gezondheid alle pijlers

Maagband/verkleining

12-01-2009 11:13 3746 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hi,

Er was ooit een topic met het onderwerp maagband of verkleining. Maar ik wilde graag een nieuw topic openen.

Ik zit nu in een traject van 3 maanden. Ik wil graag met mensen hier op het topic mijn bevindingen en ervaringen delen. wie schrijft er mee?

Groetjes Pom
pom wat geweldig dat het zo goed met je gaat, ik denk nu zelf ook aan een maagverkleining ivm.met de mindere resultaten van een maagband maar dat hoor ik volgende week wel van de chirurg ikheb dan ook meteen een uitleg over de operatie dus we zien wel hee riny niet te veel kleren kopen want straks is alles te groooooot!!!!!lekker idee he!!!!!!!!!!!!! liefs jantiena
Daar kan ik mij nog niets bij voorstellen Jantien !

De moed zakt mij een beetje in mijn schoenen nu maandag nadert.

Met die etenslijsten loop ik ook te stoeien.

Omdat ik het op moet schrijven lijkt het wel of ik anders ga eten !

dus ben ik nu bang dat ik het verziek voor mijzelf ! HELP !!!!

Ik probeer er maar het beste van te maken !

Maar voor mijn gevoel hangt alles van maandag af !

Dus hoop ik maar dat ik de goeie antwoorden geef.

Willen jullie voor mij duimen !!!!!!!!!!
Zo, gelukkig ik kan weer reageren.

Ik heb internet geupdated en val nu niet meer weg.

Elke keer als ik wilde reageren viel ik weg.grrrrrrrrr.

Leuk om te lezen dat het goed gaat met je pom, ik wil ook wel van mijn kinnetje af, hihi.

Zit ook op een afspraak van de nok te wachten, maar al die feestdagen zitten er ook tussen natuurlijk.

Ik heb al wel gebeld met de chirurg, dat ik nog steeds niks gehoord heb van de nok.

Die ging bellen, waarom het zo lang duurt.

Ik las ook dat 2 van de 4 mensen afgewezen wordt.....slik.

Op grond waarvan dan? weet iemand dat?

Het is wel zenuwslopend hoor, dat traject, vooral als ik zulke dingen lees.

En dat mensen dikker worden van een maagband??

Jeetje.

Sterkte iedereen,
Gewoon jezelf zijn.... echt! Je kan geen goede of slechte antwoorden geven. Hun bepalen of het bij je past en dat kan alleen als je eerlijk bent.

Ze wijzen je af als je niet om kan gaan met emoties. Laat zien dat je rustig en relaxt bent.

Niet wanneer je kwaad bent een liter chocolade vla op je strot zet want dat gaat gewoon door een bandje heen.

Succes Allemaal

Pom
Waar ik loop weet ik niet hoeveel mensen er worden afgewezen. Wel dat andere of moeten stoppen met roken of 6 weken een dieet moeten volgen of dat het medisch te riskant is om te opereren.

Ben benieuwd maandag, laat het weten!!

Ik ben aan het opbouwen met werk, gelijk halve dagen was teveel van het goede. Ik werk nu 3 x 2 uur op een dag. En volgende week 3 x 3 uur op een dag. Nog 2 weken en dan ga ik op vakantie :-) JIPPIE

Alhoewel ik hoopte op 3 maten kleiner zal dat niet gaan. Maar voel me wel goed. Zit lekker in mijn vel! Trek weer wat dingen uit de kast die ik niet meer aan kon. Ben nu in totaal 17 kilo afgevallen. XXX Pom
goedenavond dames,riny ik wou je even succes wensen voor morgen bij de nok gewoon jezelf blijven he!!!!!!!!!en dan komt het wel goed. liefs jantiena
Hallo meiden,

Dank je wel voor jullie steun.

Zodra ik iets weet laat ik het weten !

Welterusten !!!!!!

Koeeeeezzzzzz

Riny
SUCCES
Hoi meiden

IK KRIJG EEN MAAGBAND !!!!!!!

Ik was vandaag best wel gespannen, maar je had gelijk Pom, als je je zelf blijft dan kijken zij wat het beste bij je past.

En mij vonden ze uitermate geschikt voor een maagband

Dus ga ik nu wachten op bericht van het Rijnstate ziekenhuis

(Dat wachten wordt nog eens mijn hobby )

Jantiena: JIJ MORGEN !!!!!!!!!!

Ben benieuwd !!!!!

Succes en ik zal aan je denken !!!

Gezellige avond verder !!!!!
oh wat geweldig voor je Riny!!!!!!

Nu wachten op de oproep voor operatie? Spannend!!

Nu jij nog Jantiena...

wat een goed nieuws!
nou dames,ik krijg een maagverkleining,chirurg dacht dat het meer een optie voor me was ivm. mijn eetpatroon! maar nu zeiden ze dat er 9 maanden wachttijd is, dus riny dat word weer wachten!!! dus ik denk dat jij eerder aan de beurt bent riny het word bij mij pas februari!!!!!!erg he maar het is niet anders!!!!!ik sta in ieder geval op de wachtlijst!!! groetjes jantiena
WOW wat leuk zeg! gefeliciteerd

maar negen maanden wachten is bijna onmenselijk.

Waarom moet het zo lang duren...

Ben wel heel blij voor jullie allebei
Gefeliciteerd Jantiena !!!!!

9 maanden !! ja dat zeiden ze al in Hilversum, het is zo giga druk

Maar je weet nu wel waar je aan toe bent

Ik ben nu gelijk met gezonde voeding begonnen, ik ben gelijk weer gemotiveerd om af te vallen

Ik weet niet hoe lang de wachttijd voor de maagband is, maar inderdaad geen 9 maanden

Ga volgende week eens bellen met Rijnstate.

Weer een stapje dichterbij !!!
Ik zit nog steeds te wachten op een uitnodiging van de NOK.

De chirurg heeft schijnbaar ook al contact op genomen waarom het zo lang duurt.

Ik ga bij het NOK in Eindhoven.

Zal ze morgen eens bellen,

De chirurg had het over juli opereren........mogen ze wel opschieten, haha.

Succes iedereen!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

kusssssssssss
Jantiena en Riny, gefeliciteerd! Je weet nu waar je aan toe bent. Super!

Pom, jij ook met je geweldige resultaat. Toppie. Nog wel een tip, voor jullie allen wel, meet je omvang. Mijn ervaring is als je op de weegschaal stilstaat, dan verlies je wel cm. En dat is gewoon een kick om te zien

Zet hem op meiden!
Pilous dat merk ik idd. Dan sta ik ruim een week stil met afvallen maar dan merk ik wel dat mijn kleding ruimer zit. Heb het niet vanaf het begin gemeten wel jammer. Ben nu in totaal 18 kilo kwijt.
Dank je wel Pilous

Ja je moet inderdaad er voor zorgen dat de weegschaal niet je grootste vijand wordt.

En het geeft ook een veel grotere kick als je kledingmaat weer een maatje kleiner wordt.

Ik zal dan ook dolblij zijn als mijn droom werkelijkheid wordt
Hoi, net deze topic ontdekt.

Inderdaad niet een slaaf van de weegschaal worden. En ook de resultaten over een langere periode bekijken.

Ik dacht dat ik amper nog afviel, maar bleek toch zo'n 4 kilo in de maand te wezen.

Ben nu in totaal bijna 115 pond kwijt sinds de maagverkleining.

Succes iedereen.
anoniem_86466 wijzigde dit bericht op 28-05-2009 02:14
Reden: correctie
% gewijzigd
Geweldig Hindrik

Gezellig dat je mee praat

Ben je al lang bezig en hoeveel kilo's wil je nog kwijt ?

En waar ben je geopereerd ?
Ik ben in september geopereerd.

In augustus was ik al opgenomen maar op het laatste moment weer naar huis gestuurd. Het team durfde de operatie niet aan vanwege een lichte verhoging.

Deze had ik vrijdagmiddag en zaterdagmiddag gedurende ongeveer 2 uur.

Zondag was alles normaal. Maar was toch de reden om de operatie voor de volgende ochtend af te lasten.

En, ja. Allemaal bij DIE dokter in Emmen.

Het gekke is dat ik niet in kilo's denk maar in mogelijkheden.

De arts wil wel kilo's horen maar de laatste keer vond hij mijn reden ook wel hout snijden.

Ik wil namelijk dingen kunne doen.

Grof gezegd naar de supermarkt en dan naar een bouwmarkt( man he ) en eventueel nog naar een winkel. en dan wel zonder hulpmiddelen en zonder te moeten rusten.

Tenslotte kwam ik de laatst jaren niet verder dan de kamer en de gang naar de w.c.

Boven kwam ik maar zelden, douchen kon ik alleen maar zittend en dan nog was ik 2 uur bezig.

Lopen hield op bij 15 meter. Staan kon ik ook maar een minuutje of zo.

Kortom, zoals ik het zelf noemde, zat ik in mijn dodencel af te wachten.

Moet wel alles opnieuw leren.

Over de dokter en het ziekenhuis in Emmen eigenlijk alleen maar lof.

Maar als er vragen zijn beantwoord ik ze wel.

Ga rustig door met mijn nieuwe leven.
Een man in tha house!

Wat goed Hindrik. Die kilo's, boeien, tuurlijk staat het leuk op de weegschaal. Maar uiteindelijk gaat het erom dat je jezelf kan zijn. Idd, dingen doen, je lekker voelen met en in je eigen lichaam....
WOW Hindrik wat knap zeg en wat leuk dat je mee komt schrijven.

Hoe gaat het nu met je dan? Zoveel maanden na de operatie?

Goh dus jij bent door de bewuste arts geopereerd.. dus niet alleen maar nare verhalen ook sucessen! Ook goed om te horen.
Ook die arts uit Emmen zal vele goede operatie's hebben uitgevoerd,

Maar wat er daar nu mis is gegaan is mij nooit helemaal duidelijk geworden.

Iedereen die aan deze forum meedoet wil weer een ,,normaal,, leven kunnen leiden, dat is wel duidelijk.

En bewondering voor jou hoor Hinderik. want de stap naar het afvallen wordt steeds groter naar mate dat je zwaarder wordt.

115 kilo is geen muggepoepie !!!

Wat zal je leven anders zijn nu !

Chicatjoe ,,,, Heb je al gebeld ?????

zoja : wat zeiden ze ?

Zonee : Bellen !!!!!!!!!!!!

Allemaal een gezellige Pinksteren !!!!!!

tot de volgende keer maar weer !!!!
wat leuk hindrik dat je met ons mee kletst, ik ga proberen om het protiene dieet te volgen want 9 maanden duurt nog wel heel lang.Volgens die mevr. hoefde ik dan ook niet meer geopereerd te worden omdat je er zoveel van afvalt en blijft,nou ik geloof daar niet meer zo in!!!!!! maar daar weten jullie alles van af toch?in ieder geval wat kilooooos voor de vakantie!!we zien wel hoe het gaat?proberen kan!1meiden (en heer)fijne pinksterdagen en geniet van het mooie weer liefs jantiena
Jantiena,

Kan je je verzekering er niet achter aan sturen om alles een beetje te versnellen.

Ik vind 9 maanden wel een beetje onmenselijk

En dat proteine dieet is wel leuk , maar hebben wij nu niet alle dieeten al gehad ?

Ik dacht dat wij dat stadium al gepasseerd waren.

Ik zou als ik jou was toch maar even gaan bellen.

In ieder geval.... sterkte in de strijd !!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven