Entertainment alle pijlers

Familievloggers - deel 2 [Gesloten door Moderator]

22-05-2021 15:23 2460 berichten
Bericht van Moderator:
Beste forummers,

We hebben dit topic gesloten. De manier waarop hier over gezinnen/personen wordt gesproken kan echt niet. Wij zullen in de loop van de dag een nieuw topic openen met bepaalde voorwaarden. Het is dus niet toegestaan dit zelf te doen. Erg jammer dat dit nodig blijkt te zijn.

Met vriendelijke groet,

Moderator Viva.


Praat hier mee over wat de verschillende families, onder andere bekend van tv programma´s zoals "Waar doen ze het van" en "Een huis vol", op social media laten zien.

Linkje naar het eerste topic::
entertainment/familievloggers/list_mess ... #p32176619
moderatorviva wijzigde dit bericht op 26-07-2021 08:32
Reden: Bericht toegevoegd
39.61% gewijzigd
Expreszo schreef:
20-07-2021 13:32
Ik denk wel dat er leuk materiaal in zit voor je.
Maar ik zou me de moeite besparen.
Denk: wannabe antroposoof, 4 kinders, man met een Hele Belangrijke Baan, groot huis/zwembad/dure auto, veel beesten.
En dan doen alsof je eenvoudig leeft, vegan bent (maar niet helemaal weet wat dat nou precies is), milieubewust etc.
En denk er veel zuchten bij. Op zich wel passend bij haar beroep als kraamverzorgster.


:rofl:
Alle reacties Link kopieren
Rosalind schreef:
20-07-2021 14:11
Jij kent ze persoonlijk?
Ja. Gezien het emoticon gebruik wel.
Eens met glitglam, er valt niks recht te zetten. Wij praten over wat zij laten zien.
Wil je geen commentaar op 4 keer patat in de week: laat dat dan ook niet zien.
Wil je geen commentaar op het feit dat je de hele dag loopt te zuchten: laat dat dan ook niet zien.

En vanaf nu ga ik zussen/vriendinnen/moeders/buren van de vloggers negeren.
Alle reacties Link kopieren
Of we zeggen gewoon; Oke Annemoon, Wendy heeft het enorm druk, want we zien het verkeerd, want naast wat ze laat zien ,zien we niet alles en is het echt druk.
Mensen moeten niet gemeen zijn. Zo, klaar, kunnen we dan nu weer verder?
Dan heb jij het rechtgezet want we zien het gewoon verkeerd. Klaaaaar.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind schreef:
20-07-2021 14:23
Eens met glitglam, er valt niks recht te zetten. Wij praten over wat zij laten zien.
Wil je geen commentaar op 4 keer patat in de week: laat dat dan ook niet zien.
Wil je geen commentaar op het feit dat je de hele dag loopt te zuchten: laat dat dan ook niet zien.

En vanaf nu ga ik zussen/vriendinnen/moeders/buren van de vloggers negeren.
Same.
Seriously?
Rosalind schreef:
20-07-2021 14:23
Eens met glitglam, er valt niks recht te zetten. Wij praten over wat zij laten zien.
Wil je geen commentaar op 4 keer patat in de week: laat dat dan ook niet zien.
Wil je geen commentaar op het feit dat je de hele dag loopt te zuchten: laat dat dan ook niet zien.

En vanaf nu ga ik zussen/vriendinnen/moeders/buren van de vloggers negeren.
Heel graag! Ik ben hier 2 dagen niet geweest maar man man wat een geneuzel!
Alle reacties Link kopieren
Weet iemand wanneer Annemarie terugkomt? En denken jullie dat ze dat vol gaat houden? ;)
Seriously?
Parella schreef:
20-07-2021 13:44
Wat mij vooral stoort bij Wendy is dat ze zo zoekende lijkt.
Prima als ze weer wil werken of zich wil ontplooien maar nu klinkt het bijna verontschuldigend " nee, ik ga echt weer wat doen na de zomer als ze naar school gaan!" en alsof ze aan een plaatje wil voldoen met dr 1000 hobby's en druk druk druk.

Ze is komt niet mindful of in het hier en nu over, en dat vind ik best storend bij mensen die koketteren met de vrije school en alles zogenaamd bewust (maar wel allerlei Ali expres speelgoed kopen) enzovoorts.

Je hoeft geen vlogs te vullen met saaie filmpjes over hoe je dochter haar kamer opruimt, of je eeuwige gezever over hei overprikkelt je bent en hoe druk. Ga content maken! Échte content. Ze heeft zoveel ruimte en mogelijkheden. Geef eens een 20 minuten college over hoe je kippen houdt en waar je aan moet denken, of hoe je zelf tafelzuur kan wecken, of kefir kan maken, of hoe antroposofen de ontwikkeling van kinderen zien en waarom er precies bepaalde gebruiken zijn bij de vrije school. Weet ik veel. Maar dan voeg je wat toe. Het is zo hol allemaal. Ik kan me voorstellen dat ze dat zelf ook zo beleefd en daardoor zo zoekende is.
Dit is de meest rake samenvatting ooit! Het is inderdaad HOL, perfecte omschrijving. Het is allemaal 'leuk' en 'gezellig', maar geen enkel diepgang. Dat merk je altijd vooral aan het 'gelach' tijdens het filmen van de kinderen....suf.
Annemoon schreef:
20-07-2021 13:53
Sorry? Ik heb geen vermomde vijandigheid hoor. Vind het niet fair als er over iemand word gekletst ( en dan zeg ik het nog netjes) terwijl het niet netjes word gedaan en het niet op waarheid is gebaseerd. Nogmaals een mening mag je hebben. iedereen leeft op zijn eigen manier. Respecteer dat, en dat respect mis ik hier. En wat annemarie betreft, die heb ik gevraagd maar ze reageert niet.
Het is de waarheid die ze laat zien, nietwaar. Niets meer en niet minder. En het kan zeker wel erger, maar de keuze om als vloggers van alles te laten zien is wel degelijk een bewuste keuze en wij mogen daar zeer zeker wat van vinden.
En wie zegt mij dat Anemoon en co hier "de waarheid" kennen.
Voor hetzelfde geld is Anemoon een Henk die geilt op Wendy en hier even komt trollen.
We zien wat we zien. We speculeren. We zitten hier niet voor waarheid want boeien.
Expreszo schreef:
20-07-2021 15:08
En wie zegt mij dat Anemoon en co hier "de waarheid" kennen.
Voor hetzelfde geld is Anemoon een Henk die geilt op Wendy en hier even komt trollen.
We zien wat we zien. We speculeren. We zitten hier niet voor waarheid want boeien.
Een Henk :-D :-D :-D
Alle reacties Link kopieren
ouder1980 schreef:
20-07-2021 13:29
ik vind de sjeu wel een beetje weg in dit topic, halleluja zeg! Wat een braaf heen en weer gepraat.

Dit is geen eerste-hulp-aan-vloggers-topic dit is gewoon ontspanning.
Dankjewel. Kunnen de zussen van vloggers aub ook weer vertrekken .
Alle reacties Link kopieren
june. schreef:
20-07-2021 14:44
Weet iemand wanneer Annemarie terugkomt? En denken jullie dat ze dat vol gaat houden? ;)
8 augustus! Kan niet wachten op mijn dagelijkse portie irritatie :lol:
Alle reacties Link kopieren
glitglam schreef:
20-07-2021 12:04
Zus van Wendy, je hoeft niet alles uit te leggen en te verdedigen he.
Als ik mijn leven en gezin zou vloggen dan komt er ongetwijfeld ook allerlei commentaar en vragen, zo gaat dat.

Dit! Amen!
Alle reacties Link kopieren
Parella schreef:
20-07-2021 13:44
Wat mij vooral stoort bij Wendy is dat ze zo zoekende lijkt.
Prima als ze weer wil werken of zich wil ontplooien maar nu klinkt het bijna verontschuldigend " nee, ik ga echt weer wat doen na de zomer als ze naar school gaan!" en alsof ze aan een plaatje wil voldoen met dr 1000 hobby's en druk druk druk.

Ze is komt niet mindful of in het hier en nu over, en dat vind ik best storend bij mensen die koketteren met de vrije school en alles zogenaamd bewust (maar wel allerlei Ali expres speelgoed kopen) enzovoorts.

Je hoeft geen vlogs te vullen met saaie filmpjes over hoe je dochter haar kamer opruimt, of je eeuwige gezever over hei overprikkelt je bent en hoe druk. Ga content maken! Échte content. Ze heeft zoveel ruimte en mogelijkheden. Geef eens een 20 minuten college over hoe je kippen houdt en waar je aan moet denken, of hoe je zelf tafelzuur kan wecken, of kefir kan maken, of hoe antroposofen de ontwikkeling van kinderen zien en waarom er precies bepaalde gebruiken zijn bij de vrije school. Weet ik veel. Maar dan voeg je wat toe. Het is zo hol allemaal. Ik kan me voorstellen dat ze dat zelf ook zo beleefd en daardoor zo zoekende is.
Exact! Misschien kan de zus van Wendy dit eens als idee opperen bij Wendy?
Iets met de spijker op z'n kop.

Anders blijf ik dagelijks een volle bingo kaart houden.
ouder1980 schreef:
20-07-2021 15:02
Dit is de meest rake samenvatting ooit! Het is inderdaad HOL, perfecte omschrijving. Het is allemaal 'leuk' en 'gezellig', maar geen enkel diepgang. Dat merk je altijd vooral aan het 'gelach' tijdens het filmen van de kinderen....suf.

Fijn dat meer mensen het zo ervaren. Het is misschien als inkijkje is het een keer leuk om je dagelijks leven te laten zien maar niemand vindt het interessant om elke dag te zien hoe je kind naar school brengt, een kip voert of de vloer swiffert. Je moet wel iets te mélden hebben.
Nou de moestuin valt wel mee, zijn vier bakken toch? Hoeveel content wil je daar over maken is niet dat ze zelfvoorzienend leeft gezien alle zooi in de koelkast.

Annemarie heeft vakantie zoals elke werknemer. Dat houdt ze wel vol.
june. schreef:
20-07-2021 14:44
Weet iemand wanneer Annemarie terugkomt? En denken jullie dat ze dat vol gaat houden? ;)
Depappavan (wat een vreselijke Insta namen trouwens :sick: ) plaatst uiteraard geregeld wat dingen, zodat we Annemarie niet zullen vergeten.
Straalt toch ook helemaal geen mannelijkheid van af.
Mirandaaatje_86 schreef:
20-07-2021 17:32
Nou de moestuin valt wel mee, zijn vier bakken toch? Hoeveel content wil je daar over maken is niet dat ze zelfvoorzienend leeft gezien alle zooi in de koelkast.

Annemarie heeft vakantie zoals elke werknemer. Dat houdt ze wel vol.


Nou ja, ze heeft het toch zo vreselijk druk met die kippen en een varken en een halve geit, eten, vrije school enzovoorts. Daar valt toch wel íets informatiefs over te zeggen of van te laten zien?

Ik zou best willen weten hoe je kippen houdt en wat ze eten en wat ze doen tegen ratten bij het kippenhok (bekend probleem) en hoe vaak je dan eieren krijgt en wat je doet met oude kippen die geen eieren meer krijgen, hoeveel tijd je er aan kwijt bent. Gewoon, iemand die buiten leeft met een gezin. Lijkt mij interessanter dan "hallo ik ben wendy en dit is hoe ik de vloer swiffer en hoor mij zuchten over de ondraaglijke lichtheid (holheid) van mijn bestaan.
Alle reacties Link kopieren
Rosalind schreef:
20-07-2021 14:11
Jij kent ze persoonlijk?
Ik denk dat Annemoon gewoon Annemarie is, of mag ik dat niet zeggen?
Dolarde schreef:
20-07-2021 18:36
Ik denk dat Annemoon gewoon Annemarie is, of mag ik dat niet zeggen?
Annemarie heeft nu wel veel tijd over.
Alle reacties Link kopieren
Nog even over Annemarie. Hoevaak heeft ze afgelopen weekeind wel weer niet benoemd dat dit de altijd prijs seks week is? Vind het zo'n kinderachtig gedoe. Hou dat lekker voor jezelf. Maar vast over 9 maanden weer een baby. Maarten wil het niet maar Annemarie haar wil is wet.
noalien wijzigde dit bericht op 20-07-2021 19:42
1.62% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
Noalien schreef:
20-07-2021 19:07
Nog even over Annemarie. Maar hoevaak heeft ze afgelopen weekeind wel weer niet benoemd dat dit de altijd prijs seks week is? Vind het zo'n kinderachtig gedoe. Hou dat lekker voor jezelf. Maar vast vier 9 maanden weer een baby. Maarten wil het niet maar Annemarie haar wil is wet.
En dan heel verbaasd roepen dat de kinderen hun overkomen zijn maar wel precies de conceptie dagen weten…..
Alle reacties Link kopieren
Noalien schreef:
20-07-2021 19:07
Nog even over Annemarie. Maar hoevaak heeft ze afgelopen weekeind wel weer niet benoemd dat dit de altijd prijs seks week is? Vind het zo'n kinderachtig gedoe. Hou dat lekker voor jezelf. Maar vast vier 9 maanden weer een baby. Maarten wil het niet maar Annemarie haar wil is wet.
Ze hebben t in die laatste video weer over dat alcohol drinken met borstvoeding. Ze vinden dat 1 glas gewoon kan en wat anderen ervan vinden moeten ze maar op t vivaforum plaatsen

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven