Coronavirus COVID-19 alle pijlers

Je suis wappie aussi

04-06-2021 17:33 4832 berichten
Alle reacties Link kopieren
Ik heb het topic van bloesem een tijdje gevolgd en nu dat gesloten is, besloten een eigen topic aan te maken.

Net als haar geloof ik dat Corona bestaat en dat mensen er erg ziek van kunnen worden, maar geloof ik op dit moment niet in de maatregelen en de vaccinaties voor de gezonde bevolkingsgroep. Ik heb vandaag de oproep voor vaccinatie op de mat ontvangen maar zal hem (voorlopig?) aan mij voorbij laten gaan.

Ik merk dat ik nu best wel tegen sterke meningen aanloop en dat ik vaak mijn mond maar hou, omdat de discussie gelijk zo heftig wordt. Daarom zou ik graag met gelijkgestemden bespreken waar jullie tegenaan lopen en hoe jullie er mee omgaan.

Ik ben NIET op zoek naar mensen die mij een andere mening willen aanpraten. Die mening kan ik lezen op zo'n beetje alle andere corona topics die er op dit forum zijn. En net zo goed als ik daar mijn mening niet loop te verkondigen, hoop ik dat die mensen dat ook niet hier komen doen.
Alle reacties Link kopieren
Ddennis schreef:
20-07-2021 16:17
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b800c3e1/

Schitterend.... ik moet de wappies in steeds meer dingen gelijk geven.
Even beter lezen, niet alleen de koppen...
Zazamaenade schreef:
20-07-2021 16:22
Als je het artikel gelezen had zou je dit commentaar niet geven.
Natuurlijk, succes met testen :popcorn:
Ddennis schreef:
20-07-2021 16:17
https://www.volkskrant.nl/nieuws-achter ... ~b800c3e1/

Schitterend.... ik moet de wappies in steeds meer dingen gelijk geven.
Jezus wat ben jij dom.
Lady*Voldemort schreef:
20-07-2021 16:26
Jezus wat ben jij dom.
Dankje voor je bijdragen.
Braaf :there:
Alle reacties Link kopieren
Ddennis schreef:
20-07-2021 16:24
Natuurlijk, succes met testen :popcorn:
Wat is jouw conclusie dan uit het artikel?
Wat eten we vanavond?
makreel schreef:
20-07-2021 16:34
Wat is jouw conclusie dan uit het artikel?
Ik trek geen conclusie. Ik vind de situatie vooral erg grappig. Vooral mensen die zich hebben laten prikken voor vrijheid. Niet omdat ze bang zijn voor corona.
Alle reacties Link kopieren
Ddennis schreef:
20-07-2021 16:38
Ik trek geen conclusie. Ik vind de situatie vooral erg grappig. Vooral mensen die zich hebben laten prikken voor vrijheid. Niet omdat ze bang zijn voor corona.
Ik zie de grap niet helemaal, maar dat zal wel zijn omdat ik corona sowieso niet zo lachwekkend vind.

Hadden mensen die zich hebben laten prikken voor de vrijheid, dit kunnen voorzien dan? Als deze virologen het al niet hadden voorzien?
Wat eten we vanavond?
Alle reacties Link kopieren
Ddennis schreef:
20-07-2021 16:38
Ik trek geen conclusie. Ik vind de situatie vooral erg grappig. Vooral mensen die zich hebben laten prikken voor vrijheid. Niet omdat ze bang zijn voor corona.
En als jullie je nou ook hadden laten vaccineren had zelfs die deltavariant minder kans gekregen.
[...]
moderatorviva wijzigde dit bericht op 20-07-2021 17:11
Reden: Schelden
1.48% gewijzigd
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Ddennis schreef:
20-07-2021 16:38
Ik trek geen conclusie. Ik vind de situatie vooral erg grappig. Vooral mensen die zich hebben laten prikken voor vrijheid. Niet omdat ze bang zijn voor corona.
Jij wilde lekker meeliften zeker. En nu valt het een beetje tegen met dat meeliften en nu schijt je in je broek voor corona en een nieuwe lockdown en daarom ga je maar heel hard lachen.
Alle reacties Link kopieren
Ddennis schreef:
20-07-2021 16:38
Ik trek geen conclusie. Ik vind de situatie vooral erg grappig. Vooral mensen die zich hebben laten prikken voor vrijheid. Niet omdat ze bang zijn voor corona.
Welke bijdrage heb jij geleverd, zodat de samenleving weer zo snel mogelijk helemaal open kan?
Solomio schreef:
20-07-2021 16:45
En als jullie je nou ook hadden laten vaccineren had zelfs die deltavariant minder kans gekregen.
Sukkel.
Heb je het schelden echt nodig?
Zegt gelukkig meer over jouw als persoon.
Jullie wie bedoel je? Dit gaat toch over de deltavariant? Die is ontstaan in india.
Ook al had nederland zich helemaal gevaccineerd dan was deze variant ook ontstaan.
Alle reacties Link kopieren
makreel schreef:
20-07-2021 15:51
Nouja het is dus een genocide van een bijenvolkje, dus het valt nog wel een beetje mee.
(Hoewel het woord genocide volgens mij wel altijd verwijst naar mensen, maar die smaakvolle dichterlijke vrijheid moeten we dan omarmen)
Ach het is een bijenvolk dat ze willen uitmoorden dus dat valt wel mee want het zijn geen mensen terwijl deze bijen de mensheid juist in leven houdt en zoveel meer nut hebben voor de aarde dan de parasiterende mensheid.
Lady*Voldemort schreef:
20-07-2021 16:48
Jij wilde lekker meeliften zeker. En nu valt het een beetje tegen met dat meeliften en nu schijt je in je broek voor corona en een nieuwe lockdown en daarom ga je maar heel hard lachen.
Nee hoor ik vind het vooral fascinerend.
Ik schijt in mijn broek voor corona. Prima als jij dat denkt.
Nieuwe lockdown? Ook daar trekken wij ons niets van aan. Ons leven gaat gewoon door op eens menselijk manier.
Alle reacties Link kopieren
tinydancer schreef:
20-07-2021 14:15
Kabritu, zowel vaccineren als inderdaad nog wel zoveel mogelijk afstand houden is belangrijk ! Ik vind het zelf heel vervelend dat mensen weer te dichtbij komen bijv. bij de bakker.
Dit dus en ik merk dat veel mensen die gevaccineerd zijn denken dat de maatregelen niet meer voor hun gelden. Een vriendin heeft hier zelfs ruzie door gekregen in de supermarkt omdat ze vroeg aan een bejaarde dame of ze afstand wilde houden en deze antwoordde dat dit niet hoefde omdat ze al gevaccineerd was.
Ddennis schreef:
20-07-2021 17:04
Nee hoor ik vind het vooral fascinerend.
Ik schijt in mijn broek voor corona. Prima als jij dat denkt.
Nieuwe lockdown? Ook daar trekken wij ons niets van aan. Ons leven gaat gewoon door op eens menselijk manier.
Wie zijn wij?
Alle reacties Link kopieren
*Hestia* schreef:
20-07-2021 15:53
Treurig hoe je hier weer alles omdraait en doet alsof wij gek zijn.
Ik verdenk jou ervan dat je het fijn vindt om eindelijk eens aandacht te krijgen via dit topic. Treurig.
hahahaha krijg aandacht genoeg hoor door alleen al wat ik in mijn vrije tijd doe, dus heb de aandacht hier zeker niet nodig. Ik zit in de wappie topic dus wil ik ook dingen delen vanuit de natuur want dat zij wij toch zweverige natuur hippies?

Op FB nu ook een datingpagina voor Wappies.
Alle reacties Link kopieren
Ddennis schreef:
20-07-2021 16:38
Ik trek geen conclusie. Ik vind de situatie vooral erg grappig. Vooral mensen die zich hebben laten prikken voor vrijheid. Niet omdat ze bang zijn voor corona.
Ja die komen ook voornamelijk in dit topic. Zuipen moeten we, naar de kroeg en disco.... O_o

Kneus.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
Lady*Voldemort schreef:
20-07-2021 16:48
Jij wilde lekker meeliften zeker. En nu valt het een beetje tegen met dat meeliften en nu schijt je in je broek voor corona en een nieuwe lockdown en daarom ga je maar heel hard lachen.
Ja, dat zijn de zenuwen.
Twee dingen zijn oneindig: het universum, en menselijke domheid. Maar van het universum weet ik het nog niet helemaal zeker..
-Albert Einstein-
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
20-07-2021 17:17
Ja, dat zijn de zenuwen.
Is het zo moeilijk te geloven dat er mensen zijn die, die angst niet voelen voor Corona?
tanteslankie schreef:
20-07-2021 17:16
Ja die komen ook voornamelijk in dit topic. Zuipen moeten we, naar de kroeg en disco.... O_o

Kneus.
Ik ben de leeftijd al lang voorbij dat ik moet zuipen. Naar de kroeg of disco moet.
Maar goed wat wil je, als je als een soort slechte telsell verkoper vaccins aanbiedt met de slogan dansen met janssen. Om mensen maar te lokken.
Alle reacties Link kopieren
Ddennis schreef:
20-07-2021 17:01
Heb je het schelden echt nodig?
Zegt gelukkig meer over jouw als persoon.
Jullie wie bedoel je? Dit gaat toch over de deltavariant? Die is ontstaan in india.
Ook al had nederland zich helemaal gevaccineerd dan was deze variant ook ontstaan.
Ja, soms wel.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Alle reacties Link kopieren
Solomio schreef:
20-07-2021 16:45
En als jullie je nou ook hadden laten vaccineren had zelfs die deltavariant minder kans gekregen.
[...]
mwah, volgens mij valt dat wel mee omdat domweg wordt weggeprikt wat er beschikbaar is. Sterker nog; doordat ouderen de vaccinaties aan zich voorbij lieten gaan zijn er ook eerder vaccins voor de 'jongeren' (waaronder ook mensen met overgewicht en zwangeren) beschikbaar. Neemt niet weg dat ze wel de zorg onnodig extra belasten.
Look at the stars, look how they shine for you
And everything you do; Yeah, they were all yellow
Alle reacties Link kopieren
tanteslankie schreef:
20-07-2021 17:16
Ja die komen ook voornamelijk in dit topic. Zuipen moeten we, naar de kroeg en disco.... O_o

Kneus.
Foei, schelden. :roll:
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst
Sjaantje37 schreef:
20-07-2021 17:13
hahahaha krijg aandacht genoeg hoor door alleen al wat ik in mijn vrije tijd doe, dus heb de aandacht hier zeker niet nodig. Ik zit in de wappie topic dus wil ik ook dingen delen vanuit de natuur want dat zij wij toch zweverige natuur hippies?

Nou nee hoor. Jullie zijn domme schapen die over ieder hekje heen springen dat Willempie voor je neerzet.

Ik ben wel een zweverige natuurhippie, en ik heb me gewoon laten vaccineren omdat dat me na een rondje zelf nadenken toch echt het handigst leek.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
20-07-2021 17:18
Is het zo moeilijk te geloven dat er mensen zijn die, die angst niet voelen voor Corona?
Die mensen die angst hebben voor het vaccin zeg maar.
De zachte krachten zullen zeker winnen.
H. Roland Holst

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven