Theehuis!
zaterdag 30 mei 2009 om 21:05
Wat een dom mens. Kunnen ze haar niet gewoon verplichten? Volgens mij zou ik destijds in oude huis van gemeente een dikke vette boete hebben gekregen als ik kijkers zou hebben geweigerd.
Pastaschotel met tomaat, courgette en kipfilet, Star, was erg lekker. En kan me voorstellen dat je em erg lief vond na MacD
Roderick
Je moet em leren koken, Vish, dan kun jij lekker forummen terwijl hij voor je zorgt
Zo film kijken, Blood Diamond, had em nog nooit gezien.
Ier is nu werkstuk van zijn zus aan t nakijken/verbeteren. Gaat over verkrachting als oorlogsmiddel in Congo. Niet echt vrolijk leesvoer dus. Film ook al niet erg vrolijk. Gelukkig zijn we o.h.a. vrolijke mensen
Pastaschotel met tomaat, courgette en kipfilet, Star, was erg lekker. En kan me voorstellen dat je em erg lief vond na MacD
Roderick
Je moet em leren koken, Vish, dan kun jij lekker forummen terwijl hij voor je zorgt
Zo film kijken, Blood Diamond, had em nog nooit gezien.
Ier is nu werkstuk van zijn zus aan t nakijken/verbeteren. Gaat over verkrachting als oorlogsmiddel in Congo. Niet echt vrolijk leesvoer dus. Film ook al niet erg vrolijk. Gelukkig zijn we o.h.a. vrolijke mensen
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
zaterdag 30 mei 2009 om 21:36