Leuk meisje op de achtergrond

19-10-2007 16:06 4147 berichten
Na het gemopper op het enge model van een tijdje terug, mag het ook wel gezegd worden: wat een lief meisje staat er deze week op het scherm. En wat heeft ze een mooie neus. En een leuk mutsje. En wat is dat groen rustgevend. :-)

Mag deze nog even blijven?
Alle reacties Link kopieren
Saai!!!
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Zak van max! lekker zon bos haar en een trui als het 25 graden is!

Verder wel een mooi hoofd met een gulle lach en prachtig haar!
Zoon (3): Waarom zit ze in een zak?

Ik: Geen idee.

Zoon: Misschien gooit iemand haar dan wel weg.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
Whahaha, Vish
Wat Supersmollie zegt vind ik ook :)
mooi gezichtje, leuke lach! ze ziet er nonchalant uit met haar haren en trui; kvind het romantisch.

Kan me niet schelen dat ze in een zak zit.
meisje en haar is wel mooi, maar die trui (het feit dat het een trui is met deze zon én de kleur) vind ik tien keer niks. En die zak... laat gewoon de rest van die meid zien, is volgens mij leuker om naar te kijken.

En Vishnu
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Spontaan koppie, ze doet me denken aan die djembémutsen die voor NL naar het songfestival gingen een paar jaar terug.
Nou ja...nee het is het net niet, ze heeft uiteraard prachtig haar, maar ze lacht mij wat te fake, zelfs een beetje viezig, hmmm hoe kun je dat nu met tikken verwoordbaar maken ?

Tja d'r kleren ? ze zit in een zak hahahaa, weinig over te melden, mischien word het wel een nieuwe trend ?
hoe bedoel je ze lacht viezig? ik zie alleen maar een oprechte leuke lach hoor. Hmmm, als zelfs zo'n mooi lachje wordt afgekraakt, hoe zou je dan een echt lelijke lach omschrijven?
Jammer dat dat vorige meisje weg is, ik had nog geen genoeg van haar! (is voor het eerst)
het is hier binnen beter dan buiten
quote:girlxxx schreef op 30 mei 2009 @ 07:21:

Nou ja...nee het is het net niet, ze heeft uiteraard prachtig haar, maar ze lacht mij wat te fake , zelfs een beetje viezig, hmmm hoe kun je dat nu met tikken verwoordbaar maken ?

Tja d'r kleren ? ze zit in een zak hahahaa, weinig over te melden, mischien word het wel een nieuwe trend ?Ik heb precies hetzelfde gevoel.
Leuke meid, mooi haar, mooie natuurlijke lach. Ze heeft op de foto rechts iets weg van Patricia uit de laatste serie van Holland's Next Top Model, en die vond ik erg mooi (alleen is ze het niet, op de foto's binnenin de Viva lijkt het meisje er wat minder op).

De zak heeft trouwens iets te maken met de modereportage binnenin de Viva. Daar staan allemaal nogal apart gevormde jurken en dergelijke, waar die zak uitstekend bij past.
quote:misschicken schreef op 30 mei 2009 @ 07:18:

Spontaan koppie, ze doet me denken aan die djembémutsen die voor NL naar het songfestival gingen een paar jaar terug.Verrek, je hebt nog gelijk ook. Twee zusjes en een vriendin van zusjes. Weet niet meer hoe ze heetten....
Peas on earth!
quote:PrinsesOpDeErwt schreef op 30 mei 2009 @ 22:11:

[...]

Verrek, je hebt nog gelijk ook. Twee zusjes en een vriendin van zusjes. Weet niet meer hoe ze heetten....Iets als Treble of zo.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
Treble, dat was het ja!

Het kon zomaar die linkse zijn....
Treble, ik dacht ook direct dat zij daarvan is!

Wie leest Viva en weet het inmiddels?
Ik vind haar ook lijken op (de nieuwe) Alison uit As The World Turns.
quote:nostradame schreef op 31 mei 2009 @ 11:39:

Treble, ik dacht ook direct dat zij daarvan is!

Wie leest Viva en weet het inmiddels?

Daar staat het niet in. Het is 'gewoon' een anoniem model.

Valt me trouwens vaak op bij modereportages, dat je wél mag weten wie de stylist, visagist en fotograaf zijn, maar níet wie er op de foto staat. Erg jammer. Ik denk vaak 'zou dat model nog meer van die mooie foto's hebben' of zo. Alleen in sommige glossy's, zoals Elle, zetten ze het erbij (inclusief modellenbureau).
Ik weet wel wie het is maar weet niet of het gewaardeerd wordt door haar als ik haar naam hier prijsgeef. Weet wel dat ze bij Touché models zit of zat.
En is ze een beetje handig met een djembé?
haha nee ze is niet van Treble . Ze staat ook regelmatig op de voorkant van de yes geloof ik. Ik herken haar iig altijd als ik in de tijdschriften winkel een beetje aan t bladeren ben.
Boeiuh wie het is...

Wanneer komt de volgende?
I`ve learned so much from my mistakes.. I`m thinking of making a few more.
Uh vrijdag als de Viva er weer is .
Ben ik de enige die Esmée Denters weer terug heeft, op een half zwart, half blauw scherm??
Euh ik heb een dame in KOMO zak.......met een zwarte achtergrond.

Wel passend.......bij dit slecht functionerende forum.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven