Leuk meisje op de achtergrond

zaterdag 30 mei 2009 om 07:12

zaterdag 30 mei 2009 om 07:21
zaterdag 30 mei 2009 om 18:48
quote:girlxxx schreef op 30 mei 2009 @ 07:21:
Nou ja...nee het is het net niet, ze heeft uiteraard prachtig haar, maar ze lacht mij wat te fake , zelfs een beetje viezig, hmmm hoe kun je dat nu met tikken verwoordbaar maken ?
Tja d'r kleren ? ze zit in een zak hahahaa, weinig over te melden, mischien word het wel een nieuwe trend ?Ik heb precies hetzelfde gevoel.
Nou ja...nee het is het net niet, ze heeft uiteraard prachtig haar, maar ze lacht mij wat te fake , zelfs een beetje viezig, hmmm hoe kun je dat nu met tikken verwoordbaar maken ?
Tja d'r kleren ? ze zit in een zak hahahaa, weinig over te melden, mischien word het wel een nieuwe trend ?Ik heb precies hetzelfde gevoel.
zaterdag 30 mei 2009 om 21:56
Leuke meid, mooi haar, mooie natuurlijke lach. Ze heeft op de foto rechts iets weg van Patricia uit de laatste serie van Holland's Next Top Model, en die vond ik erg mooi (alleen is ze het niet, op de foto's binnenin de Viva lijkt het meisje er wat minder op).
De zak heeft trouwens iets te maken met de modereportage binnenin de Viva. Daar staan allemaal nogal apart gevormde jurken en dergelijke, waar die zak uitstekend bij past.
De zak heeft trouwens iets te maken met de modereportage binnenin de Viva. Daar staan allemaal nogal apart gevormde jurken en dergelijke, waar die zak uitstekend bij past.
zaterdag 30 mei 2009 om 22:11
zaterdag 30 mei 2009 om 22:16

dinsdag 2 juni 2009 om 15:50
quote:nostradame schreef op 31 mei 2009 @ 11:39:
Treble, ik dacht ook direct dat zij daarvan is!
Wie leest Viva en weet het inmiddels?
Daar staat het niet in. Het is 'gewoon' een anoniem model.
Valt me trouwens vaak op bij modereportages, dat je wél mag weten wie de stylist, visagist en fotograaf zijn, maar níet wie er op de foto staat. Erg jammer. Ik denk vaak 'zou dat model nog meer van die mooie foto's hebben' of zo. Alleen in sommige glossy's, zoals Elle, zetten ze het erbij (inclusief modellenbureau).
Treble, ik dacht ook direct dat zij daarvan is!
Wie leest Viva en weet het inmiddels?
Daar staat het niet in. Het is 'gewoon' een anoniem model.
Valt me trouwens vaak op bij modereportages, dat je wél mag weten wie de stylist, visagist en fotograaf zijn, maar níet wie er op de foto staat. Erg jammer. Ik denk vaak 'zou dat model nog meer van die mooie foto's hebben' of zo. Alleen in sommige glossy's, zoals Elle, zetten ze het erbij (inclusief modellenbureau).