Beste dames, een rare vraag misschien, maar als ik na het plassen mijn onderkantje heb afgeveegd, blijft er vaak wat wc papier kleven. Kent iemand anders dit ook?
quote:juffrouwjannie schreef op 31 mei 2009 @ 12:23:
He jeezes wat een flauwe reacties! Ze zit ermee! Ik merkte het ook, met "te zacht wcpapier". Een iets steviger variant blijft niet plakken en laat geen friemeltjes na.Hier zit 'm de crux.
Juist....Nou, ff navegen met nat toiletpapier lijkt me dan. Zou het wel elke keer controleren trouwens, beetje jammer als iemand anders de stukjes ineens er af gaat peuteren.
Heb je dit trouwens ook wel eens met ondergoedpluisjes? Of beperkt het zich enkel tot wc-papier?
Gewoon dat ik even weet tot hoe ver dit probleem zich strekt .
en serieus: als je overweegt nat toiletpapier te gaan gebruiken, spoel het niet door de plee! Krijg je enorme verstoppingen van en liever een 'onderkantje' vol pleepapier dan een verstopping.
Hoe lang zou het duren voordat we hier reclames over gaan zien? Dit vrouwenprobleem is nog niet ontdekt door de mensen die happy geld verdienen aan periods en andere gruwelijkheden maar die zullen toch wel mensen hebben die het VivaForum afspeuren naar nieuwe marktgaten? (gatmarkten?)