Singles unite, vierde editie 2021 deel 9

31-05-2021 22:18 3776 berichten
Alle reacties Link kopieren
En we gaan voor deel 9...🥰

Daten of niet daten...dat is de vraag...
Swipe links of rechts...

We houden het vaag 😎

Schrijf gezellig mee ⌨️
julia_20 wijzigde dit bericht op 20-06-2021 12:14
0.00% gewijzigd
Aurelius schreef:
27-07-2021 20:14
Gut, ik vind het vreselijk van dat meisje dat in Amstelveen in elkaar is geslagen..maar dat hele lhbtiqghejyueu gelul meteen weer erbij..

Kunnen we niet gewoon eens zeggen dat het schofterig is zonder er geaardheid of huidskleur bij te halen? 5 jongens die 1 meisje in elkaar slaan zijn gewoon hufters.. net zoals die gooise ballen die in mallorca iemand dood hebben geslagen..

flikker toch eens op met blm of kkk en met regenboogvlaggen en homohaat.. wees gewoon mens. En handel alsod iedereen je broer of zus is..je kan de pest aan ze hebben maar je blijft gewoon menselijk.
Lees het net. Verschrikkelijk.
wij slapen nooit.
Aurelius schreef:
27-07-2021 21:18
ok..gewetensvraag..ik heb iemand op facebook als vriend, een vrouw, die regelmatig clips post waarin ze een liedje zingt. En tja..het is niet zo heel mooi..beetje vals zelfs..

Maarrr..ze wordt iedere keer de hemel in geprezen door vooral mannen..met opmerkingen als mooie vrouw en lekker ding en schoonheid erbij..

voor mij stinkt het als een gek..iemand zou toch eens moeten zeggen dat het niet zo mooi is en dat ze vooral veel reacties van slijmballen krijgt?

maar ja..wie ben ik om haar glazen in te gooien..ze vindt zingen leuk en ik denk dat iemand die nu nog zegt dat ze niet zo mooi zingt ofwel haar hobby verpest ofwel verguist wordt..

wat zouden jullie doen?
🤣🤣🤣🤣🤣
wij slapen nooit.
Aurelius schreef:
...

wat zouden jullie doen?

Ligt er een beetje aan hoe lelijk ze zingt en hoe lekker ik haar vind. Als het al te erg wordt en ik vind haar maar zozo, zou ik denk ik wel een rotopmerking gaan maken. Anders zou ik haar eerder goedbedoelde 'tips' geven, verpakt als compliment. Ligt ook aan de liedjes die ze uitkiest denk ik. Het zou me wel zeker bezig houden.
Ik heb geen persoonlijke interesse verder..maar vind het zo sneu..van die jakhalzen die haar de hemel in prijzen met duidelijk bepaalde intenties..ik kan de werled niet redden dat weet ik ook wel..maar niks doen is toch ook medeplichtig zijn?
Aurelius schreef:
27-07-2021 21:31
Ik heb geen persoonlijke interesse verder..maar vind het zo sneu..van die jakhalzen die haar de hemel in prijzen met duidelijk bepaalde intenties..ik kan de werled niet redden dat weet ik ook wel..maar niks doen is toch ook medeplichtig zijn?
Dat vind ik ook sneu. Dit is precies waar ik zo'n hekel aan heb. Van die mensen die dan gaan meten hoe "lekker" (überhaupt dat woord...) ze is en op basis daarvan hun mening aanpassen. Helaas hoe de wereld in elkaar steekt.
Ik zou het eerlijk gezegd laten, waarschijnlijk is ze allang blij dat ze positief commentaar krijgt (ook al is het van gladjakkers) en daarbij is zingen best een kwetsbaar iets
...dus nogal hard om er negatief commentaar op te geven.
wij slapen nooit.
Ik heb ook weleens mensen slecht gitaar zien spelen maar ik vond het nogal onnodig om daar iets van te zeggen. Allang leuk dat iemand zijn of haar hobby uitoefent en er plezier uithaalt, nietwaar?
wij slapen nooit.
Ja, dat dus..maar we zijn daar toch anders in..als ik vals ga zingen gaat geen vrouw roepen dat het mooi is omdat ik zo'n lekker ding ben :rofl:
Overigens ben ik zelf ook een zeer slechte en amateuristische midi-keyboarder. Misschien moet ik eens een filmpje online zetten.
wij slapen nooit.
Goed voor je ego..goede sexy foto van jezelf erbij en je hebt fans..

Beetje het Samantha Fox/Sabrina/Madonna effect
Aurelius schreef:
27-07-2021 22:07
Ja, dat dus..maar we zijn daar toch anders in..als ik vals ga zingen gaat geen vrouw roepen dat het mooi is omdat ik zo'n lekker ding ben :rofl:
O ze zullen er vast wel tussen zitten
wij slapen nooit.
alongwiththesunshine schreef:
27-07-2021 21:53
Dat vind ik ook sneu. Dit is precies waar ik zo'n hekel aan heb. Van die mensen die dan gaan meten hoe "lekker" (überhaupt dat woord...) ze is en op basis daarvan hun mening aanpassen. Helaas hoe de wereld in elkaar steekt.
Ik zou het eerlijk gezegd laten, waarschijnlijk is ze allang blij dat ze positief commentaar krijgt (ook al is het van gladjakkers) en daarbij is zingen best een kwetsbaar iets
...dus nogal hard om er negatief commentaar op te geven.

Dat was een grapje. Dat snap je toch wel.
Aurelius schreef:
27-07-2021 22:20
Goed voor je ego..goede sexy foto van jezelf erbij en je hebt fans..

Beetje het Samantha Fox/Sabrina/Madonna effect
https://youtu.be/UHW0z7PTdPM
Ik later op de camping
wij slapen nooit.
Antoon69 schreef:
27-07-2021 22:23
Dat was een grapje. Dat snap je toch wel.
Ik ook. Supersarcastisch.
wij slapen nooit.
Antoon69 schreef:
27-07-2021 19:08
10 jaar ouder orbifolia? o_o waarom zou je zo'n leeftijdsverschil nog willen? Geen idee hoe oud je bent maar ik hoor juist dat vrouwen van mijn leeftijd het liefst voor even oud of jonger gaan. Op een oudere man vallen is typisch iets voor jonge vrouwen. Vrouwen van rond de 50 hebben dat bijna nooit volgens mij.

Met teams hangt ook erg van de belichting af. Soms zie ik er ook heel goed uit vind ik. Soms ook eng.
Heb je gelijk in, eigenlijk moet ik het nog aanpassen. Gewoon een soort van standaard -10 en +10 ingevuld.

@Aurelius; dank voor de uitleg, duidelijk nu!

Wat betreft fb. Vroeger zou ik het zeggen, nu misschien als het iemand is die erg dichtbij mij staat. Verder laat ik dingen die confrontaties/discussies op kunnen leveren, die voor mij persoonlijk geen toegevoegde waarde hebben, lekker aan mij voorbij gaan.
27-07-2021 22:01
Ik heb ook weleens mensen slecht gitaar zien spelen maar ik vond het nogal onnodig om daar iets van te zeggen. Allang leuk dat iemand zijn of haar hobby uitoefent en er plezier uithaalt, nietwaar?
Goed gezegd. Op veel dingen toepasbaar denk ik .
Aurelius schreef:
ok..gewetensvraag..ik heb iemand op facebook als vriend, een vrouw, die regelmatig clips post waarin ze een liedje zingt. En tja..het is niet zo heel mooi..beetje vals zelfs..

Maarrr..ze wordt iedere keer de hemel in geprezen door vooral mannen..met opmerkingen als mooie vrouw en lekker ding en schoonheid erbij..

voor mij stinkt het als een gek..iemand zou toch eens moeten zeggen dat het niet zo mooi is en dat ze vooral veel reacties van slijmballen krijgt?

maar ja..wie ben ik om haar glazen in te gooien..ze vindt zingen leuk en ik denk dat iemand die nu nog zegt dat ze niet zo mooi zingt ofwel haar hobby verpest ofwel verguist wordt..

wat zouden jullie doen?

Waarom vind je dat je daar op zou moeten reageren, negatief of positief? Ik heb ook iemand op mijn FB die altijd berichtjes schrijft uit naam van haar hond en de hond heeft het dan ook over 'Moeder/Mum'. Ik gruwel ervan maar als zij dat nou leuk vindt. Prima. Ik hoef er niks mee.

Je kunt er ook nog voor kiezen om haar te ontvolgen tenslotte. Geen gewetensvraag aan hoor vind ik.
wij slapen nooit.
27-07-2021 22:27
https://youtu.be/UHW0z7PTdPM
Ik later op de camping
Hier wordt niemand blij van volgens mij
iceteapeach schreef:
27-07-2021 23:06
Waarom vind je dat je daar op zou moeten reageren, negatief of positief?
Omdat ik het zo sneu vindt dat ze zelf gaat denken dat ze geweldig kan zingen terwijl haar "fans" zich duidelijk op andere aspecten richten
Aurelius schreef:
28-07-2021 04:39
Omdat ik het zo sneu vindt dat ze zelf gaat denken dat ze geweldig kan zingen terwijl haar "fans" zich duidelijk op andere aspecten richten
Ik reageer normaal niet hier, lees mee, maar…
Misschien weet ze dat zelf ook wel. En is al de aandacht gewoon leuk. Ook al is het eigenlijk omdat ze vooral mooi is.
Laat haar er van genieten.
En ontvolg haar idd als het je erg stoort.
Levensgenieter ;)
Vandaag op nu;
Aan de andere kant maken mensen zich toch zorgen over hun voorkomen, want de plastisch en cosmetisch chirurgen hebben het drukker gekregen met al dat zoomen. Mensen zagen hun eigen hoofd zo groot in beeld en allerhande details bevielen niet zo. Het aantal filler- en botoxbehandelingen neemt sinds Zoom rap toe."
:biggrin:

@aurelius; ik denk dat je het heel goed bedoelt, maar de kans dat je een negatieve reactie van haar gaat krijgen is best groot. Uiteindelijk moeten veel mensen zelf hun neus stoten voor ze iets geloven/begrijpen.
Ja, in die documentaire van laatst van Tegenlicht bleek dat Nederland nog vrij achterloopt op het aantal bezoeken aan de cosmetische arts en plastische chirurg in vergelijking met de rest van de wereld, maar dat we wel bezig zijn met een inhaalslag.
wij slapen nooit.
Lovelylady89 schreef:
13-07-2021 08:43
Anders gewoon een berichtje sturen vanuit jezelf. Je hoeft niet altijd af te wachten als tie leuk is. Als ik met iemand chatte die ik, mwah vond.. Dan zou ik het niet doen. Maar als er verder een leuke klik lijkt te zijn en zo, zou ik het wel gewoon doen!
Was inmiddels al met vakantie dus lees dit nu pas. Maar had toch zelf een berichtje teruggestuurd, reageerde hij leuk op met dat hij nog wel zou reageren of iets in die trant en mij niet negeerde.Toen weer gereageerd en toen weer stilte. Snap dat toch niet, waarom vraag je dan mijn nummer? Ergens heb ik zoiets van, dan maar laten. En aan de andere kant denk ik, we hebben wel leuke gesprekken gehad en mij leek een date nog leuk - zouden we nog plannen. Na lange tijd dat ik weer dacht bij iemand: wat ben je gezellig.
Is het raar dat ik er wat van zeg iets met beetje afsluiting mag wel ipv ghosten? Hij maakt best ''harde'' grappen steeds, doe ik ook, dus ergens denk ik dat hij het niet raar vindt en er om kan lachen (en misschien erna weer negeert). Maar ergens ben ik ook nog van hij mag ook moeite doen en nu lijkt het alsof ik heel hard achter hem aan ga. Wat denken jullie, nog een laatste keer en als er weer niets komt op de block? Of laten gaan? Zijn nu weer 1,5 week verder. Zucht.. ik kan dit online daten allemaal niet meer haha.
Hij heeft je nummer gevraagd maar is ergens tussendoor afgehaakt zonder dat aan jou mede te delen. Fraai is het niet, maar dit gebeurt helaas aan de lopende band in het (online) daten. But I feel you.
wij slapen nooit.
Oh man zo herkenbaar!

Ik had drie lopende tindergesprekken; hartstikke gezellig.

Eentje draaide op niks uit, want niet dezelfde toekomstdromen/idealen. Dus dat werkt op de lange termijn niet.

En bij de andere twee heb ik het gevoel dat ik steeds degene ben die initiatief neemt tot een gesprek. En dan komt er een reactie; maar geen wedervraag. Dan denk ik: waarom dan een match? Als je geen interesse hebt moet je me gewoon verwijderen, dan ga ik ook geen tijd aan je verspillen. 🥲
Blegh. Geef iig mijn nummer maar niet zo snel haha. Ik snap gewoon niet dat hij letterlijk van de ene op de andere minuut afgehaakt is :’).

Jammer dat het bij jou ook herkenbaar is. Precies wat je zegt, waarom dan een match of online daten als je er toch geen zin hebt. Komt vast wel eentje voorbij die blijft ;). Maar leuk is anders haha

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven