luiers edah?
dinsdag 1 mei 2007 om 16:03
Hallo,
Was net even heel snel bij de edah, zie ik daar de pampers nr.2 en 3 en 4 voor allemaal 3,70 euro. Pas geleden was er een actie met 4 euro korting en toen waren ze 3.70 euro. Maar nu stond er dus als vaste prijs 3,70 euro. Weet iemand of die prijzen zijn veranderd?
Dan worden het voortaan edah luiers, stukken goedkoper!
Was net even heel snel bij de edah, zie ik daar de pampers nr.2 en 3 en 4 voor allemaal 3,70 euro. Pas geleden was er een actie met 4 euro korting en toen waren ze 3.70 euro. Maar nu stond er dus als vaste prijs 3,70 euro. Weet iemand of die prijzen zijn veranderd?
Dan worden het voortaan edah luiers, stukken goedkoper!
dinsdag 1 mei 2007 om 16:20
dinsdag 1 mei 2007 om 21:05
quote:
Hallo,
Dan worden het voortaan edah luiers, stukken goedkoper!Je geeft zelf het antwoord al trouwens. Nu stond er als VASTE prijs 3.70.
Ja, prijzen zijn dus kennelijk veranderd.
Hallo,
Dan worden het voortaan edah luiers, stukken goedkoper!Je geeft zelf het antwoord al trouwens. Nu stond er als VASTE prijs 3.70.
Ja, prijzen zijn dus kennelijk veranderd.
'It could be lupus'
dinsdag 1 mei 2007 om 21:26
Waarom vind je het zo raar Arwen?
Wat zijn mijn vragen:
- Of ze al in de wandelwagenbak kan?
-Wat ik tegen krampjes kan doen?
-Wat voor ritme kan ik het beste toepassen?
Tja, over dit soort vragen denk ik dagen na!!
Waarom krijg ik telkens comentaar? Vertel me het eens!!!
Zijn dit zo'n andere vragen als die hier gesteld worden op dit forum?
Wat zijn mijn vragen:
Zijn dit zo'n andere vragen als die hier gesteld worden op dit forum?
dinsdag 1 mei 2007 om 21:31
quote:
Wat zijn mijn vragen:
Zijn dit zo'n andere vragen als die hier gesteld worden op dit forum? Omdat de oplossingen doorgaans te simpel zijn.
Wat zijn mijn vragen:
Zijn dit zo'n andere vragen als die hier gesteld worden op dit forum? Omdat de oplossingen doorgaans te simpel zijn.
'It could be lupus'
dinsdag 1 mei 2007 om 21:37
Hier komen nooit vragen over krampjes, spugen, ritme's enz???
Waarom hebben we dan een forum?
Moet ik vanaf dag 1 weten waarom mijn kindje de hele dag huilt, waarom ze zoveel krampjes heeft, welke voeding ik het best kan nemen, hoeveel ze moet slapen, of ze in de wandelwagenbak kan met 6mnd en spreidbroekje?
Waarom hebben we dan een forum?
Moet ik vanaf dag 1 weten waarom mijn kindje de hele dag huilt, waarom ze zoveel krampjes heeft, welke voeding ik het best kan nemen, hoeveel ze moet slapen, of ze in de wandelwagenbak kan met 6mnd en spreidbroekje?
dinsdag 1 mei 2007 om 21:49
strijkplank, je vragen over ritmes, slapen, huilen, bijvoeden etc, vind ik logisch en probeer ik altijd normaal op te reageren, maar soms vraag je echt wel erg ver door, dat moet je ook zelf weten, een forum is prima om antwoorden te vinden op vragen, maar je houdt je soms bezig met dingen waar ik nog nooit een seconde over nagedacht heb (niet dat dat nou een standaard is hoor, als ik erover nadenk:P) maar de vaste luierprijs bij de edah en of de edah gaat verdwijnen, tja, wat moet ik ervan zeggen.
dinsdag 1 mei 2007 om 21:53
quote:
quote: strijkplank31 reageerde
Nee vrolijk, dat schrijf ik toch al..zijn niet te vinden! Er is toch wel een telefoonnummer te vinden op de site en dat je gewoon die telefoon oppakt en even belt met die dringende vraag van je?
Dus niet. Dacht ik ook hoor, totdat ik op de site van Edah ging zoeken...
quote: strijkplank31 reageerde
Nee vrolijk, dat schrijf ik toch al..zijn niet te vinden! Er is toch wel een telefoonnummer te vinden op de site en dat je gewoon die telefoon oppakt en even belt met die dringende vraag van je?
Dus niet. Dacht ik ook hoor, totdat ik op de site van Edah ging zoeken...