luiers edah?

01-05-2007 16:03 48 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo,

Was net even heel snel bij de edah, zie ik daar de pampers nr.2 en 3 en 4 voor allemaal 3,70 euro. Pas geleden was er een actie met 4 euro korting en toen waren ze 3.70 euro. Maar nu stond er dus als vaste prijs 3,70 euro. Weet iemand of die prijzen zijn veranderd?

Dan worden het voortaan edah luiers, stukken goedkoper!
Edah weet het.
'It could be lupus'
http://www.degoedkoopsteluiers.nl/
'It could be lupus'
Ik ga voor eeeeedah!
watkostenluiers.nl klopt dus niet. Het gaat om de midi nr. 3 luiers 54 stuks voor 3.70 euro. Dit staat er helemaal niet bij,
ik bedoel degoedkoopsteluiers.nl
Vraag het dan gewoon in de winkel.
'It could be lupus'
Precies. Meneer Edah kan je vast meer vertellen over het prijsbeleid in de winkel ;).
Heb ik gedaan, maar ze wisten van niets. Daar staan alleen van die jonge gasten.

Ik hoorde net van iemand dat het edah merk eruit gaat.
Volgens mij verdwijnt niet alleen het edah-merk: de hele Edah verdwijnt; dus voorraadje inslaan zou ik zeggen, voor je het weet is de Edah omgebouwd....
quote:

Hallo,

Was net even heel snel bij de edah, zie ik daar de pampers nr.2 en 3 en 4 voor allemaal 3,70 euro. Pas geleden was er een actie met 4 euro korting en toen waren ze 3.70 euro. Maar nu stond er dus als vaste prijs 3,70 euro. Weet iemand of die prijzen zijn veranderd?

Dan worden het voortaan edah luiers, stukken goedkoper!Je geeft zelf het antwoord al trouwens. Nu stond er als VASTE prijs 3.70.

Ja, prijzen zijn dus kennelijk veranderd.
'It could be lupus'
Ik dacht dat het misschien een foutje was. Dat het een vaste prijs is weet ik helemaal niet.

Ik wist niet dat de edah helemaal weggaat, is dat zo?
Serieus waar, alsof er iemand is die met jou deze vraag zou delen?

Maar idd, lang leve internet. Als je Molotov cocktails, trips naar de maan en Crocs kan vinden via google, kun je ook vast wel de luierprijzen van een supermarkt vinden.
Nee vrolijk, dat schrijf ik toch al..zijn niet te vinden!
strijkplankje, soms vraag ik me serieus wel eens af of jij echt serieus bent (hmmm, heel serieus dit) of dat je echt je best doet om een nieuwe vraag te verzinnen.
quote:

Nee vrolijk, dat schrijf ik toch al..zijn niet te vinden!

Er is toch wel een telefoonnummer te vinden op de site en dat je gewoon die telefoon oppakt en even belt met die dringende vraag van je?
Ja, ik heb hier wel 2 hele dagen over nagedacht!
quote:

Ja, ik heb hier wel 2 hele dagen over nagedacht!

Geeft niets meid, laat de wereld problematiek maar aan de anderen over. Iedereen heeft zijn eigen talenten toch? Die van jou liggen vast ook wel ergens.
Waarom vind je het zo raar Arwen?

Wat zijn mijn vragen:

- Of ze al in de wandelwagenbak kan?

-Wat ik tegen krampjes kan doen?

-Wat voor ritme kan ik het beste toepassen?

Tja, over dit soort vragen denk ik dagen na!!

Waarom krijg ik telkens comentaar? Vertel me het eens!!!

Zijn dit zo'n andere vragen als die hier gesteld worden op dit forum?
En ik maar serieus reageren.

Zie je wel Athena, ik kan het wel ;)
'It could be lupus'
quote:

Waarom vind je het zo raar Arwen?

Wat zijn mijn vragen:

- Of ze al in de wandelwagenbak kan?

-Wat ik tegen krampjes kan doen?

-Wat voor ritme kan ik het beste toepassen?

Tja, over dit soort vragen denk ik dagen na!!

Waarom krijg ik telkens comentaar? Vertel me het eens!!!

Zijn dit zo'n andere vragen als die hier gesteld worden op dit forum? Omdat de oplossingen doorgaans te simpel zijn.
'It could be lupus'
Hier komen nooit vragen over krampjes, spugen, ritme's enz???

Waarom hebben we dan een forum?

Moet ik vanaf dag 1 weten waarom mijn kindje de hele dag huilt, waarom ze zoveel krampjes heeft, welke voeding ik het best kan nemen, hoeveel ze moet slapen, of ze in de wandelwagenbak kan met 6mnd en spreidbroekje?
strijkplank, je vragen over ritmes, slapen, huilen, bijvoeden etc, vind ik logisch en probeer ik altijd normaal op te reageren, maar soms vraag je echt wel erg ver door, dat moet je ook zelf weten, een forum is prima om antwoorden te vinden op vragen, maar je houdt je soms bezig met dingen waar ik nog nooit een seconde over nagedacht heb (niet dat dat nou een standaard is hoor, als ik erover nadenk:P) maar de  vaste luierprijs bij de edah en of de edah gaat verdwijnen, tja, wat moet ik ervan zeggen.
quote:

quote: strijkplank31 reageerde

Nee vrolijk, dat schrijf ik toch al..zijn niet te vinden! Er is toch wel een telefoonnummer te vinden op de site en dat je gewoon die telefoon oppakt en even belt met die dringende vraag van je?

Dus niet. Dacht ik ook hoor, totdat ik op de site van Edah ging zoeken...
Denk je nou echt dat het mij wat boeit of de Edah weggaat of niet!!

En dat jij nou geld genoeg hebt om luiers te kopen, ik niet ...daarom mijn vraag, of de prijs zo blijft of dat het misschien een fout was.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven