Vriendinnen in Arnhem

27-04-2009 18:45 21 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hoi Allemaal.

Ik ben Ilse (32) en ik woon sinds kort samen met mijn vriend in Arnhem- Noord (Arnhemse Allee)

Het lijkt me leuk om via deze weg leuke spontane dames te leren kennen.

Zelf ben ik een extravert type, eerlijk, warm, spontaan.

Wie weet tot in een mailtje dan kletsen we verder...

Lieve groet,

Ilse
Hoi Ilse,

hier ook een Arnhemmer.. maar dan van presikhaaf.. de geweldige prachtwijk, haha.

Ik ben 30 en woon met m'n zoontje samen in een appartementje en bevalt prima!

Groetjes, Ikke
Heee Ikke

Wat leuk dat je reageert!

Ik ben op dit moment nog aan het uitvogelen hoe dit forum precies werkt.... dus ik hoop dat dit berichtje bij jou aan komt.

Presikhaaf, als ik het goed heb is dat niet zo heel ver bij mij vandaan toch? Woon je je hele leven al in arnhem? Ik heb hiervoor in het oosten van Nederland gewoont en dat is ook wel een klein beetje te horen

Groetjes Ilse
Dag Ilse,

beetje laat misschien, maar ik zie nu je oproepje en het lijkt me leuk om eens wat af te spreken.Ik heb jaren in Arnhem gewoond als student en woon nu in Doetinchem. Ben nog steeds Arnhem-georienteerd.

dus: klary@hetnet.nl

groetjes en tot snel ?

Kla
.
Hoi Ilse,

Mijn naam is Lilian, ben 29 jaar en woon sinds kort samen met mn vriend heel dichtbij sonsbeekpark, lekker hoor!

Via deze site hoop ik wat spontane meiden te leren kennen!

Heb jij zin om te mailen, elkaar wat beter te leren kennen?

Hoor t wel...

Groetjes Lilian

(ldriesse14@hotmail.com)
Hoi!!

Ik ben 30 jaar en vind t ook leuk om gezellige en spontane meiden te leren kennen in Arnhem!

Groetjes,
Hi meiden,

Is er nog ruimte voor 1 extra? Ik woon nu 2,5 jaar in Arnhem, en ik merk dat het best lastig is om wat leuke meiden te leren kennen. Ben niet echt van de sportschool, en werk ook niet in Arnhem. Misschien dat het dus via deze weg lukt!

Lijkt me leuk om eens wat af te spreken, of eerst even te mailen. Mijn adres is b.nekeman@chello.nl

Groetjes Bren
Hoi Ookik en Bren78,

Ik heb ook gereageerd op deze oproep en zie jullie ook :-)

Als jullie zin hebben om te mailen/af te spreken een keer, let me know!

Groetjes Lilian

Hierboven in een berichtje staat ook mijn email-adres
Hallo, gezellig hier.

Ik ben Yvette en woon nu in Rijkerswoerd. Ik ben 31. En net zoals jullie zou ik ook wel wat mer mensen uit Arnhem willen leren kennen om af en toe iets leuks mee te doen. Ik weet niet of er nog ruimte is voor iemand uit Arnhem Zuid?

Gr Yvette
quote:Iefje schreef op 18 mei 2009 @ 12:33:

Hallo, gezellig hier.

Ik ben Yvette en woon nu in Rijkerswoerd. Ik ben 31. En net zoals jullie zou ik ook wel wat mer mensen uit Arnhem willen leren kennen om af en toe iets leuks mee te doen. Ik weet niet of er nog ruimte is voor iemand uit Arnhem Zuid?

Gr Yvette

ja die ruimte is er ik woon ook in Rijkerswoerd sinds vorig jaar.

ben alleen wel wat jonger... 26 (bijna 27...)
Ha, gezellig hoor al die arnhemse dames! Ik ben net als Desperate housewife ook 26. Is dat te jong om elkaar te leren kennen? Ik woon in Huissen, ligt tegen Rijkerswoerd aan... of is dat te ver weg? Ik heb een auto en een fiets dus dat scheelt

Maar hoe kan je hier met elkaar mailen dan?(Ben hier net nieuw) Of moet je dan je emailadres hier op het openbare forum plaatsen? Ik ben benieuwd of ik deel mag nemen in jullie kennismakingsgesprekken..haha.

I'll be waiting for your reaction....

Groetjes!
Hai Allemaal,

Ik sluit me bij de rest aan Ik ben 29 en wil ook meer mensen in Arnhem leren kennen om leuke dingen mee te doen. Terrasje pakken, bioscoopje, kroeg, of gewoon gezellig kletsen.

Groeten

Els
haaai dames,

zullen we wat afspreken binnenkort om elkaar eens in het echt te zien ?!?

liefs en fijne dag

Klary

(klary@hetnet.nl)
Hoi hoi!

Is er nog steeds ruimte voor nieuw bloed??

Binnenkort ga ik (weer) in Arnhem wonen. Ik verhuis eind juni naar Rijkerswoerd. Ik ben 29 (bijna 30.. snif) en alleenstaande moeder van 2 jochies. In de weekenden dat de jongens bij papa zijn heb ik vreselijk veel zin om weer lekker te gaan stappen, een terrasje te pakken, naar de bios te gaan, te shoppen, een concert te bezoeken, lekker koffie leuten kan natuurlijk altijd... Dus noem maar op!

Groetjes

Daan
@@@@@@@@@@@@@@@@@@
anoniem_67935 wijzigde dit bericht op 18-06-2017 19:50
0.00% gewijzigd
Hoi Neeza!

Misschien is het leuk om elkaar toe te voegen op msn of gewoon te mailen? Mijn mailadres is sterretje_1979@hotmail.com

Ik weet niet in hoeverre de andere dames al afgesproken hebben of daarmee bezig zijn? Lijkt me leuk om binnenkort een keer een terrasje te pakken als het weer goed blijft!
Hoi allemaal,

Lijkt me gezellig om met dit mooie weer een keertje een terrasje te pakken :-)! Goed plan!

Ik merk dat t nog lastig is om wat af te spreken...wanneer komt t uit om wat te gaan doen? Voor mij zowel doordeweeks als in de weekenden. Ben wel wat drukker vaak al in de weekenden....

Mijn emailadres staat al ergens hierboven, mail me anders een keer en dan maken we een date :-)

Groetjes Lilian
@@@@@@@@@@@@@@@@@@
anoniem_67935 wijzigde dit bericht op 18-06-2017 19:50
98.29% gewijzigd
hoi hoi

Kan ik me nog bij jullie aansluiten!

Woon sinds een aantal maanden in Arnhem (de laar) ben single, 32 jaar.

En zou het leuk vinden om wat meer mensen te leren kennen.

groetjes nic
Hallo iedereen,

Ook ik zou het leuk vinden om wat meer mensen in Arnhem e.o. te leren kennen. Ik ben sinds januari gaan samenwonen in Arnhem. Qua winkels en wegen heb ik aardig mijn weg gevonden. Alleen mis ik de gezellige personen waarmee ik (spontaan/last minute ;) ) een drankje, stapavond of andere activiteit kan ondernemen.

Graag hoor ik van jullie!!

Marlou // missmarlou@hotmail.com

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven