Entertainment alle pijlers

Netflix deel 7

10-12-2020 19:36 3015 berichten
Deel 7 van hét topic voor al je aanraders én afraders.

VERBODEN TE SPOILEREN!!!
Echt gewoon NOOIT. Ook niet bij series of films die op waarheid gebaseerd zijn, niet bij series of films die toevallig niet op Netflix staan. Ook niet bij documentaires en tekenfilms.
Gewoon NOOIT.

Afbeelding

en een link naar het vorige deel: entertainment/netflix-deel-6/list_messages/458355
anoniem_400810 wijzigde dit bericht op 10-05-2021 22:37
24.15% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
watdachtjehiervan schreef:
26-07-2021 06:29
Met stip op 1: Eigen kweek!
Ik ben eraan begonnen maar vind het soms moeilijk om doorheen te komen. Daarom kijk ik af en toe. Het is op zich wel een leuke serie met dezelfde broers als in Undercover tweede seizoen.
Manonna schreef:
10-08-2021 09:24
Ik ben eraan begonnen maar vind het soms moeilijk om doorheen te komen. Daarom kijk ik af en toe. Het is op zich wel een leuke serie met dezelfde broers als in Undercover tweede seizoen.
Mijn man keek het een keer mee en vond het een soort Bassie en Adriaan, zo knullig. Ik vond het wel oké maar niet tot het einde alles gezien. Trok het niet meer.
Poep, wie heeft jou gescheten?
Ik kom even Outer Banks aanraden. Misschien kenden jullie dat allang, maar ik heb het net ontdekt.
Komende week komt Downton Abbey op Netflix. Daar heb ik al veel over gehoord, maar het nog nooit gezien. Ik ben benieuwd. En ik kreeg een mail over Chair, een nieuwe serie met Sandra Oh. Lijkt me ook leuk.
KamilleT schreef:
10-08-2021 10:29
Ik kom even Outer Banks aanraden. Misschien kenden jullie dat allang, maar ik heb het net ontdekt.
Komende week komt Downton Abbey op Netflix. Daar heb ik al veel over gehoord, maar het nog nooit gezien. Ik ben benieuwd. En ik kreeg een mail over Chair, een nieuwe serie met Sandra Oh. Lijkt me ook leuk.
Ik zou natuurlijk Outer Banks moeten uitproberen, want ken ik niet en Downton Abbey al wel gezien. Maar Downton Abbey is zo vreselijk :heart: :heart: :heart: . Dus de kans ik groot dat ik die serie gewoon nog een keer ga kijken.
Morrigan Crow, net zo leuk als Harry Potter.
Ik ben een paar weken geleden aan Vikings begonnen. Hoewel het niet helemaal geschiedgetrouw is vind ik het wel een hele mooie serie. Interessant ook te zien hoe de Vikingen leefden en hoe ze het heidendom beleden. Veel stoere vrouwen ook, daar hou ik altijd wel van.
Iemand een tip voor mij?

Ik zat Reign te kijken en hoefde nog maar 4 afleveringen. Gisteren was de serie voor het laatst op Netflix. Dus de laatste afgeleverden gedownload maar deze zijn dus niet te bekijken wegens “niet beschikbaar”.
Zo jammer, want vond de serie geweldig. Weet iemand of ik wellicht ergens anders de laatste afleveringen alsnog kan kijken?
Heb La cocinera de Castamar soort van gebingd en vond het mooi!!
1 seizoen was ook genoeg
Weet iemand of The Killing er nog is? Kan het niet vinden.
Wie zon brengt in het leven van anderen, kan de stralen niet weghouden van zichzelf.
Downton Abbey is er :cheer: was vergeten wat voor een hekel ik had aan sommige personages :@
Relax we're all crazy, it's not a competition
niccifrench schreef:
14-08-2021 10:25

Die is deze maand verwijderd.
Manonna schreef:
10-08-2021 09:24
Oh echt? Zo zie je maar weer dat smaken verschillen.
Ik heb net het tweede seizoen van de Spaanse serie "Wie heeft Sara vermoord" gezien. Er komt nog een seizoen. Ik weet niet of ik dat nog trek. Het wordt allemaal van hetzelfde. Saai.
niccifrench schreef:
14-08-2021 10:25
Deze staat nog wel op NPOstart Plus
Ik heb het weekend My unorthodox life en Buried by the Bernards gekeken.

Kijken beiden lekker weg.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
De miniserie Spoorloos gekeken. Spannende franse serie ( dus waarom het als Spoorloos wordt aangekondigd.....?)
Het 6e en tevens laatste seizoen van How To get away with murder gekeken.
Spannend en goed laatste seizoen.
Voor fans van trash als de Bachelor is Love is blind echt echt een aanrader!
Soort mix tussen MAFS en the Bachelor. Heeeeeeeerlijk 🤣
Una noche loca
jooppie schreef:
16-08-2021 16:51
De miniserie Spoorloos gekeken. Spannende franse serie ( dus waarom het als Spoorloos wordt aangekondigd.....?)
Is idd weer een goede serie. Ik vind alle series gebaseerd op boeken van Harlan Coben erg goed.
Ik kijk nu Santa Clarita Diet.
Dacht eerst dat t niks voor mij zou zijn, maar ik vind het echt leuk.
Cum non tum age
Ik ben nu seizoen 2 van Control Z aan het kijken.
Is weer steengoed, maar behoorlijk heftig.

Vandaag ook weer nieuwe seizoenen van Keeping up with the Kardashians en The real housewives of Beverly Hills.
There's nothing fair in this world,there's nothing sure in this world,there is nothing pure,so you better look for something left in this world.
Ik ben net klaar met seizoen 2 van Valeria. Was leuk!

Binnenkort maar eens seizoen 3 van the Sinner afkijken.
Vanmiddag Rocketman gekeken, over Elton John. Wauw, ik vond het echt een goede film.
Downton Abbey, heerlijk. Nog nooit gezien.
Ouwe tang, verveel je je soms? Zoek eens een andere hobby dan mensen op dit forum af te zeiken, graftak!
ZeroRose schreef:
17-08-2021 21:46
Ik ben net klaar met seizoen 2 van Valeria. Was leuk!
Ik ben met seizoen 1 begonnen en vind het ook leuk.
Downton Abbey is 1 van de beste series die ik ooit gezien heb :heart:

Geniet ervan, Nous!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven