Singles unite, vierde editie 2021 deel 9
dinsdag 17 augustus 2021 om 14:50
"Ik ben op zoek naar een man die mij datzelfde gevoel geeft dat ik ervaar wanneer de ober er eindelijk aan komt met mijn eten." <-- die las ik laatst in een tinder bio haha.
Ik ben zelf degene die na matchen en wat heen en weer gelul, zonder pardon weer matches eraf gooi. Tinder is leuk entertainment maar ik verwacht niet dat ik er mijn droomman tegenkom. Ik ben ook niet kieskeurig met matchen, maar wel met afspreken. De meeste mannen heb je in de chat al geen klik mee is mijn ervaring. En diegenen waar wel een klik mee is, zijn dan weer fysiek niet mijn type (flink overgewicht = enige hard pass mbt uiterlijk).
Ik ben zelf degene die na matchen en wat heen en weer gelul, zonder pardon weer matches eraf gooi. Tinder is leuk entertainment maar ik verwacht niet dat ik er mijn droomman tegenkom. Ik ben ook niet kieskeurig met matchen, maar wel met afspreken. De meeste mannen heb je in de chat al geen klik mee is mijn ervaring. En diegenen waar wel een klik mee is, zijn dan weer fysiek niet mijn type (flink overgewicht = enige hard pass mbt uiterlijk).
dinsdag 17 augustus 2021 om 15:19
Nee, hahaha!
De eerste chat was met een gebonden man die wat avontuur zocht. Ik had eerder in het gesprek al gezegd dat ik iets serieus zocht, iemand die er gewoon IS en gewoon tijd heeft. Nou hij kon wel één keer in de week tijd maken zei hij, en zocht zelf ook verdieping (binnen die ene keer in de week en naast zijn relatie dan dus). Toen ik nog doorging over iets serieus was ik opeens geblockt.
Toen nog iemand die in het buitenland woonde, een paar weken in NL op vakantie zou zijn en dan graag ge-entertaind wilde worden. En nog een vaag verhaal over dat hij ooit kinderen wilde net een NL vrouw (of dat was weer een andere kerel, dat weet ik niet) omdat zijn moeder ook Nederlandse roots had. Hij woonde ergens in Amerika en ik begreep er helemaal niks van. En toen wilde ik mijn telefoonnummer niet geven en werd ik geblockt.
Nou toen eentje die wel normaal deed en zelfs zo normaal dat ik mijn nummer gaf. Was eerst een leuk gesprek maar er kwamen steeds meer dingen waardoor ik begreep dat hij in een heel klein wereldje leefde en ook met 36 nog bij zijn ouders woonde. Ik ging steeds meer zo'n Boer Zoekt Vrouw achtige man zien, al was hij verbaal wel sterk. Eerlijk gezegd was op grond van het gesprek de eerste twee dagen, de date al gepland. Heb uiteindelijk toch eerlijk aangegeven 'geen verliefde gevoelens' te hebben dus de date is afgezegd.
Ik vind het altijd zoveel tijd kosten. Zoals hier gezegd wordt: Verwacht niet je droomman te vinden. Alleen ik zoek eigenlijk wel mijn droomman en niet (meer) allerlei scharrels of gechat op niks af of swipen om het swipen. Ik zie inderdaad dat veel mannen het ook als leuk tijdverdrijf gebruiken en niet eens echt de ander hoeven te ontmoeten.
Je kunt méér.
dinsdag 17 augustus 2021 om 15:26
Oja mijn zus heeft haar man wel via Tinder ontmoet en die zijn gelukkig getrouwd met twee kids nu. Daarom dacht ik, let's give it a try.
Hiervoor wel op Paiq gezeten maar ook daar weinig succes. Je gaat dan eerst chatten en na verloop van tijd zie je pas de foto. Vond dat in het begin wel geinig maar ik vind het wél heel lullig om bij het verschijnen van de foto (wat heel langzaam gaat van geblurred naar niet geblurred) opeens te zeggen dat ik toch geen interesse heb. En daar komt het soms wel op neer
Ook daar veel mannen die er gewoon voor fun op zitten of uit zijn op cammen of cyberseks.
Nou tot zover mijn avonturen
Hiervoor wel op Paiq gezeten maar ook daar weinig succes. Je gaat dan eerst chatten en na verloop van tijd zie je pas de foto. Vond dat in het begin wel geinig maar ik vind het wél heel lullig om bij het verschijnen van de foto (wat heel langzaam gaat van geblurred naar niet geblurred) opeens te zeggen dat ik toch geen interesse heb. En daar komt het soms wel op neer
Ook daar veel mannen die er gewoon voor fun op zitten of uit zijn op cammen of cyberseks.
Nou tot zover mijn avonturen
Je kunt méér.
dinsdag 17 augustus 2021 om 16:51
Herkenbaar Moon-Alisa, Je hebt een lange adem nodig.
Ik heb veel verdrongen geloof ik, maar zo een paar dingen die in me opkomen:
Wil je me een keer pijpen voor 25 euro?
Ik: Nee
Hij: Maar waarom dan niet?
Een man waar ik wel serieus mee aan het appen was maar waar ik het uiteindelijk niet in zag berichtte als laatste: Ach, ga toch lekker neuken
Een man die ik op Whatsapp had toegevoegd en me als eerste een berichtje met allemaal foto's van zijn werk stuurde
Een man die vraagt wat mijn cupmaat is (even voor de duidelijkheid, ik was niet verwikkeld in sexgesprek en dat was mijn bedoeling ook niet)
(p.s. voor zover ik weet, was het een serieuze datingsite)
Ik heb veel verdrongen geloof ik, maar zo een paar dingen die in me opkomen:
Wil je me een keer pijpen voor 25 euro?
Ik: Nee
Hij: Maar waarom dan niet?
Een man waar ik wel serieus mee aan het appen was maar waar ik het uiteindelijk niet in zag berichtte als laatste: Ach, ga toch lekker neuken
Een man die ik op Whatsapp had toegevoegd en me als eerste een berichtje met allemaal foto's van zijn werk stuurde
Een man die vraagt wat mijn cupmaat is (even voor de duidelijkheid, ik was niet verwikkeld in sexgesprek en dat was mijn bedoeling ook niet)
(p.s. voor zover ik weet, was het een serieuze datingsite)
woensdag 18 augustus 2021 om 23:18
Ik ben nu met iemand in gesprek die best normaal lijkt. Wel erg direct met zijn vragen maar dan over 'het leven' en niet over cupmaat enzo.
Ik heb alleen niet zoveel zin meer in dat chatten. En ook niet om het chatten dan maar over te slaan en meteen wat te gaan drinken.... want dan krijg je weer van die verrassingen zoals bij die laatste kerel.
Ik heb aan deze wel meteen gevraagd of hij nog thuis woonde en hij was wat verbaasd over die vraag. Ik heb t maar even uitgelegd
Ik heb ook meteen gevraagd of hij een zwembroek heeft, dat had die andere kerel ook niet (voor mij onbegrijpelijk). Maar gelukkig houdt hij van zwemmen.
Ik heb alleen niet zoveel zin meer in dat chatten. En ook niet om het chatten dan maar over te slaan en meteen wat te gaan drinken.... want dan krijg je weer van die verrassingen zoals bij die laatste kerel.
Ik heb aan deze wel meteen gevraagd of hij nog thuis woonde en hij was wat verbaasd over die vraag. Ik heb t maar even uitgelegd
Ik heb ook meteen gevraagd of hij een zwembroek heeft, dat had die andere kerel ook niet (voor mij onbegrijpelijk). Maar gelukkig houdt hij van zwemmen.
Je kunt méér.
donderdag 19 augustus 2021 om 13:53
Jeetje Moon Alisa, wat een wilde verhalen.
Sommige mensen (mijn vriendinnen o. a) gaan wel goed op die verhalen, maar ik begin het ondertussen vermoeiend te vinden. Ik wil gewoon een leuke vent die z'n shit voor elkaar heeft en open staat voor een nieuwe vrouw. Ik heb gelukkig nog geen gekke dingen meegemaakt met getrouwde mannen, maar wel een kerel die agressief werd na een afwijzing. Hij begon ineens te drammen op de app dat hij doordeweeks 's avonds wou afspreken. Ik zei dat dat niet kon omdat ik ivm werk heel vroeg op moet staan de volgende dag. Mijn werk is ook nogal precisie gevoelig, dus een korte nacht of nacht doorhalen betekent dat ik mijn werk niet goed kan doen en andere mensen in gevaar breng. Dus ik stelde zaterdag overdag voor omdat hij nachtdiensten werkt en pas 23.00 begint. Zegt ie tegen mij dat je op slaap kunt inleveren maar werk is werk?
Met andere woorden meneer wou volgens mij gewoon een seksafspraak om de donderdagavond te vullen. Dus ik zeg dat ik het niet zie zitten en de klik niet voel en blokkeer hem op de app. Krijg ik een paar minuten later allemaal bedreigende sms'jes met dat ie wel eens zou uitzoeken waar ik werk en een dezer dagen moet oppassen als hij voor me staat... Jezus.
donderdag 19 augustus 2021 om 14:16
Potpourri, ik wil idd ook de tijd hebben voor een date. Idd niet na een lange werkdag en als je de volgende dag ook weer vroeg op moet. (ook als het gewoon kennismaken is zonder plannen voor 'een nachtje'). Heb nu iemand die meteen komend weekend voorstelt maar dat zit bij mij ook al vol. Ga niet iets anders afzeggen voor zo'n date, hij wacht maar even.
Ik had niet het idee dat die ene getrouwd was hoor. Misschien open relatie, maar ik zie dat gewoon niet zitten, wil iemand wel voor mezelf hebben als het wat wordt. Ik hoef niet iemand die 1 x per week op de stoep staat en dan weer bij zijn partner in bed kruipt.
Ik heb trouwens in het echte leven wel gehad dat een vriend van me, die net getrouwd was, met me naar bed wilde. Ik vond dat zo heftig. Ik kende zijn vrouw gewoon en opeens kwamen we in een situatie dat hij mij 'altijd al leuk gevonden had'. Dan denk ik 'waarom trouw je dan?'. Als je nog ergens losse eindjes of unfinished business hebt dan doe je daar toch iets mee VOOR je trouwen? En anders laat je het los.
Ik heb m nooit meer gesproken. Zijn vrouw deed daarna nog heel normaal tegen me dus ze weet het niet, denk ik. (er is geen lichamelijk contact geweest alleen wel een soort bekentenis van hem, ook dat zijn vrouw tegen viel ofzo).
Ik deel datingverhalen alleen met mensen die zelf ook daten. Dan is het grappig, maar voor anderen is het echt niet boeiend. Eén vriendin van mij kan het zo smakelijk vertellen, we smullen van haar verhalen.
Ik had niet het idee dat die ene getrouwd was hoor. Misschien open relatie, maar ik zie dat gewoon niet zitten, wil iemand wel voor mezelf hebben als het wat wordt. Ik hoef niet iemand die 1 x per week op de stoep staat en dan weer bij zijn partner in bed kruipt.
Ik heb trouwens in het echte leven wel gehad dat een vriend van me, die net getrouwd was, met me naar bed wilde. Ik vond dat zo heftig. Ik kende zijn vrouw gewoon en opeens kwamen we in een situatie dat hij mij 'altijd al leuk gevonden had'. Dan denk ik 'waarom trouw je dan?'. Als je nog ergens losse eindjes of unfinished business hebt dan doe je daar toch iets mee VOOR je trouwen? En anders laat je het los.
Ik heb m nooit meer gesproken. Zijn vrouw deed daarna nog heel normaal tegen me dus ze weet het niet, denk ik. (er is geen lichamelijk contact geweest alleen wel een soort bekentenis van hem, ook dat zijn vrouw tegen viel ofzo).
Ik deel datingverhalen alleen met mensen die zelf ook daten. Dan is het grappig, maar voor anderen is het echt niet boeiend. Eén vriendin van mij kan het zo smakelijk vertellen, we smullen van haar verhalen.
Je kunt méér.
donderdag 19 augustus 2021 om 14:16
Je bent veel te veel met daten en een relatie hebben bezig naar mijn idee, gewoon lekker rustig aan af en toe daten.Moon-Alisa schreef: ↑18-08-2021 23:18Ik ben nu met iemand in gesprek die best normaal lijkt. Wel erg direct met zijn vragen maar dan over 'het leven' en niet over cupmaat enzo.
Ik heb aan deze wel meteen gevraagd of hij nog thuis woonde en hij was wat verbaasd over die vraag. Ik heb t maar even uitgelegd![]()
donderdag 19 augustus 2021 om 17:23
LaCasa was jij degene die ook uit elkaar was gegaan met je ex ondanks dat er nog gevoelens in het spel waren van beide kanten? Hoe weersta je dan de verleiding om weer contact te zoeken met elkaar als de band nog zo sterk is? Ik kan het alleen als ik mezelf voorlieg dat ik over 1 jaar mag vragen hoe het met 'm gaat en of ie gelukkig is. Of ik het tegen die tijd ook doe is nog maar de vraag. Maar op dit moment is het idee dat hij voorgoed uit mijn leven en uit mijn zicht is nog te ondragelijk.
donderdag 19 augustus 2021 om 17:29
Een oprechte vraag, hoe gaan jullie om met de verschillende gesprekken op Tinder? In het kader van rustig aan doen. Ik heb nu meerdere matches en ze gaan allemaal vragen hoe het gaat, wat v werk ik doe etc. Ik voel me soort van verplicht om te antwoorden, maar hoe doen jullie dat?
En als ik dan met iemand in gesprek ben geweest beginnen ze de volgende ochtend alweer met goedemorgen. Ga je dan bijv s avonds na je werk even antwoorden?
En als ik dan met iemand in gesprek ben geweest beginnen ze de volgende ochtend alweer met goedemorgen. Ga je dan bijv s avonds na je werk even antwoorden?
Je kunt méér.
donderdag 19 augustus 2021 om 17:40
Ik ben misschien van een andere leeftijd Moon (26) maar dat soort gesprekken initieer ik nooit en kap ik vrijwel altijd af als zij het beginnen. Mijn tinderchats zijn vol 'banter' wat memes en verder gaat het vooral over hobbies of aanraders uitwisselen mbt films, muziek, series, musea, dingen die er in de omgeving te doen zijn. En daarna word gauw afgesproken als ik merk dat we dezelfde humor hebben en aan elkaar gewaagd zijn qua gevatheid. Eerlijk, als ik het iedere keer over werk moet hebben of wat ik zoek op tinder zou ik me de schurft pleuris vervelen, dus ik probeer het gesprek dan altijd een andere kant op te sturen. Maar ja, ligt er ook aan hoe belangrijk die info mbt werk en relaties voor jou is. Als jij het graag zo doet dan is dat jouw goed recht heh! Voor mij begint het dan te veel op een sollicitatiegesprek te lijken en dan haak ik af.
donderdag 19 augustus 2021 om 20:12
Nee ik vraag nooit als eerste naar de ander zijn werk! Maar vaak begint het met:
Hoi
Hoe is het?
Heb je vandaag gewerkt?
Wat doe je voor werk?
Oh en wat houdt dat in?
Misschien is het idd de leeftijd, ik ben eind 30. Ik vind dit dus ook niks maar heb het gevoel dat ik moet antwoorden ofzo. Ik ben normaal ook netjes met appjes en mailtjes (privé of werk) maar word moe van die stomme vragen. Lijkt wel een interview. Terwijl er ook bij zijn met wie het gesprek meteen loopt, omdat ze inhaken op profiel bijv. Ik ga dat wat meer loslaten dan, het idee dat ik alles netjes af moet handelen
Hoi
Hoe is het?
Heb je vandaag gewerkt?
Wat doe je voor werk?
Oh en wat houdt dat in?
Misschien is het idd de leeftijd, ik ben eind 30. Ik vind dit dus ook niks maar heb het gevoel dat ik moet antwoorden ofzo. Ik ben normaal ook netjes met appjes en mailtjes (privé of werk) maar word moe van die stomme vragen. Lijkt wel een interview. Terwijl er ook bij zijn met wie het gesprek meteen loopt, omdat ze inhaken op profiel bijv. Ik ga dat wat meer loslaten dan, het idee dat ik alles netjes af moet handelen
Je kunt méér.
donderdag 19 augustus 2021 om 23:52
Je hebt gelijk hoor. Heb er vanavond ook niks meer mee gedaan. Ik wil het altijd netjes houden enzo, maar dat is niet te doen. Dan ben je de hele dag aan het vertellen over werk en over je gekste date-ervaring.
Ik heb wel eens gehad dat iemand moeilijk ging doen omdat ik een tijdje niet terugappte. Maar als iemand daar een ding van maakt is het ws ook al niks.
Ik lees op Viva wel eens dat mensen binnen X dagen na eerste contact een date gepland willen hebben en anders iemand weer unmatchen. Maar soms zit mijn agenda al vol. En bijv die kerel van vorige week, daar had ik vrij snel wat mee gepland en daarna ging hij wat dingen vertellen 'die ik nog moest weten'. Ik ben te politiek correct denk ik. Thanks voor je tips.
Ik heb wel eens gehad dat iemand moeilijk ging doen omdat ik een tijdje niet terugappte. Maar als iemand daar een ding van maakt is het ws ook al niks.
Ik lees op Viva wel eens dat mensen binnen X dagen na eerste contact een date gepland willen hebben en anders iemand weer unmatchen. Maar soms zit mijn agenda al vol. En bijv die kerel van vorige week, daar had ik vrij snel wat mee gepland en daarna ging hij wat dingen vertellen 'die ik nog moest weten'. Ik ben te politiek correct denk ik. Thanks voor je tips.
Je kunt méér.
vrijdag 20 augustus 2021 om 00:06
Als ik geen zin in een gesprek heb, dan antwoord ik niet (meer). Ik zou alleen reageren als je na je werk nog zin hebt om te chatten met ze. Je hoeft je toch niet verplicht te voelen als je elkaar nog niet beter kent?Moon-Alisa schreef: ↑19-08-2021 17:29Een oprechte vraag, hoe gaan jullie om met de verschillende gesprekken op Tinder? In het kader van rustig aan doen. Ik heb nu meerdere matches en ze gaan allemaal vragen hoe het gaat, wat v werk ik doe etc. Ik voel me soort van verplicht om te antwoorden, maar hoe doen jullie dat?
Ik heb het ook wel eens gehad dan was ik er met meerdere aan het praten en met 1 werd het serieuzer. Dan stopte ik gewoon met de rest. Ik voel me echt niet verplicht om verder te blijven praten als we nog maar net chatten eigenlijk. Of ik maak het die avond af en daarna niks meer.
vrijdag 20 augustus 2021 om 00:15
Ik heb dat vrij snel eigenlijk, als met iemand het gesprek leuk loopt dan heb ik geen zin/aandacht/energie om nog andere gesprekken gaande te houden. Dus dan unmatch ik of ik reageer niet meer - ja sorry het is maar tinder hoor.Shiverrr schreef: ↑20-08-2021 00:06
Ik heb het ook wel eens gehad dan was ik er met meerdere aan het praten en met 1 werd het serieuzer. Dan stopte ik gewoon met de rest. Ik voel me echt niet verplicht om verder te blijven praten als we nog maar net chatten eigenlijk. Of ik maak het die avond af en daarna niks meer.
Heb nu al een tijdje geleden een leuke match maar door vakantieplannen hebben we elkaar nog niet kunnen ontmoeten. Dan laat ik tinder de afgelopen weken dus even wat het is. Het is geen hobby ofzo, de meeste dagen heb ik wel wat beters te doen
En inderdaad dat soort saaie gesprekken daar word ik ook niet enthousiast van. Liever een grappig gesprek en de elkaar leren kennen informatie volgt wel tijdens de irl date.
vrijdag 20 augustus 2021 om 12:50
Haha ja precies dat dus of gewoon de volgende dag als ik bedenk mhaw geen zin meer, dan laat ik het doen. Het is niet dat mannen zulke dingen niet doen. Als ik langer met iemand praat dan zeg ik wel gewoon dat ik het niet meer zie zitten, al is dat nog maar paar keer voorgekomen. Andere keren probeer je het gewoon dood te laten bloeden en vaak komt het dan wel van twee kanten.ClumsyNinja schreef: ↑20-08-2021 00:15Ik heb dat vrij snel eigenlijk, als met iemand het gesprek leuk loopt dan heb ik geen zin/aandacht/energie om nog andere gesprekken gaande te houden. Dus dan unmatch ik of ik reageer niet meer - ja sorry het is maar tinder hoor.
Heb nu al een tijdje geleden een leuke match maar door vakantieplannen hebben we elkaar nog niet kunnen ontmoeten. Dan laat ik tinder de afgelopen weken dus even wat het is. Het is geen hobby ofzo, de meeste dagen heb ik wel wat beters te doen![]()
En inderdaad dat soort saaie gesprekken daar word ik ook niet enthousiast van. Liever een grappig gesprek en de elkaar leren kennen informatie volgt wel tijdens de irl date.
Je weet vaak al gelijk of het een leuk gesprek wordt. Als het een vraag en antwoord gesprek wordt, dan weet je vaak al genoeg he.
vrijdag 20 augustus 2021 om 16:31
vrijdag 20 augustus 2021 om 20:11
Nou pas maar op, dat zeik ik gister tegen iemand, dat ik niet zo van overgewicht hou. Nou werd meteen genoemd dat ik discrimerend ben en dat hij wat mannen op mij zou afsturen. Want hij kon er niks aan doen en blah blah blah en meteen begon die dus te dreigen. Nou ja dat is net zo spannend als mannen die morgen komen. Want die komen ook niet, maar toch. Oh en dan heb ik het over bullchat niet over tinder/badoo ofzo.Potpourri schreef: ↑17-08-2021 14:50"Ik ben op zoek naar een man die mij datzelfde gevoel geeft dat ik ervaar wanneer de ober er eindelijk aan komt met mijn eten." <-- die las ik laatst in een tinder bio haha.
Op badoo heb ik betere connecties, vrouwen die mij als tgirl leuk vinden, sommigen gewoon bakje koffie. Anderen van heb je zin in sex en krijg daar meteen hun fantasie achteraan. Ergo vrouwen zijn veel leuker dan mannen hahahaha
fietsen varen vrouwelijk doen
zondag 22 augustus 2021 om 19:23
Nou, ik heb gisteravond een date gehad hoor! 
Het was een beetje impulsief met een man met wie ik al een tijdje chat via Tinder (en nu al even via Whatsapp). We hadden al een beetje vaag uitgesproken dat we elkaar wel zouden willen ontmoeten en toen kwamen we erop dat we gisteravond allebei alleen thuis waren. Dusja, van het een kwam het ander en voor ik het wist zat ik in de auto, zijn kant op.
Ergens best wel dom, wantja, onderweg naar een onbekende in een onbekende omgeving. Maar ook wel spannend.
Ik moest even een beetje loskomen, want mijn laatste eerste date was 8 jaar geleden, maar het was eigenlijk gelijk al heel gezellig. Lekker door de stad gewandeld en daarna nog even naar zijn huis voor een drankje en filmpje. Welgeteld 30 min van de film gezien en om 04.00 uur stapte ik weer in de auto naar huis.
En nu is er die gekke day-after vibe; neem je contact met elkaar op en wat zeg je dan, was de klik wederzijds of gewoon leuk voor eenmalig? Al sprak hij wel uit ook nieuwsgierig te zijn naar waar/hoe ik woon, dus dat lijkt wel een soort wederzijdse interesse?
Anyway; het was dus echt een leuke avond! Leuk om te merken dat ik het flirten nog niet verleerd ben en uit mijn comfortzone durfde te stappen. Nu kijken hoe het zich verder ontwikkelt.
Het was een beetje impulsief met een man met wie ik al een tijdje chat via Tinder (en nu al even via Whatsapp). We hadden al een beetje vaag uitgesproken dat we elkaar wel zouden willen ontmoeten en toen kwamen we erop dat we gisteravond allebei alleen thuis waren. Dusja, van het een kwam het ander en voor ik het wist zat ik in de auto, zijn kant op.
Ik moest even een beetje loskomen, want mijn laatste eerste date was 8 jaar geleden, maar het was eigenlijk gelijk al heel gezellig. Lekker door de stad gewandeld en daarna nog even naar zijn huis voor een drankje en filmpje. Welgeteld 30 min van de film gezien en om 04.00 uur stapte ik weer in de auto naar huis.
En nu is er die gekke day-after vibe; neem je contact met elkaar op en wat zeg je dan, was de klik wederzijds of gewoon leuk voor eenmalig? Al sprak hij wel uit ook nieuwsgierig te zijn naar waar/hoe ik woon, dus dat lijkt wel een soort wederzijdse interesse?
Anyway; het was dus echt een leuke avond! Leuk om te merken dat ik het flirten nog niet verleerd ben en uit mijn comfortzone durfde te stappen. Nu kijken hoe het zich verder ontwikkelt.
zondag 22 augustus 2021 om 20:17
Toen ik nog onderweg naar huis was om te vragen of ik veilig thuis was gekomen (lief!) en dat hij het heel gezellig had gevonden.
En vanmiddag nog even kort over dat we allebei gaar waren; maar ik wist ook dat ie vandaag nog veel dingen te doen had. Dus ik laat het nu even zo. Wil niet zo’n irritante apper zijn haha, dus het balletje ligt even bij hem nu.