Singles unite, vierde editie 2021 deel 9
woensdag 11 augustus 2021 om 22:49
Ik verwijder eerst alle grote vis:dikke auto/motor/sixpacks, dan blijven de normale mannen over, sturen die een berichtje met
Hey you/goedemorgen/send me pictures/wat leuk we matchen, vallen die ook af, en blijven er nog stuk of 5 over waar ik wel mee wil chatten? Waarvan ik uiteindelijk met 2-3 op date ga,
Hey you/goedemorgen/send me pictures/wat leuk we matchen, vallen die ook af, en blijven er nog stuk of 5 over waar ik wel mee wil chatten? Waarvan ik uiteindelijk met 2-3 op date ga,
woensdag 11 augustus 2021 om 23:24
Maar je hebt in je tinder carriere dus wel 100 matches gehad en geen enkele vond je uiteindelijk leuk genoeg? Misschien dat je zelf dan ook wel leidt onder de keuze stress. In het boerengat waar ik vandaan kom waren er er maar ongeveer 20 meisjes in huwbare leeftijd (in het totaal). Echt wel dat ik als ik daar was gebleven, ik met een paar heel gelukkig zou zijn geworden. Die 'eisen' die je hebt die heb je zelf bedacht om een selectie te kunnen maken uit het enorme aanbod, omdat je nou eenmaal de leukste wil. Misschien moet je gewoon eens wat tijd besteden aan de eerste match die je nu krijgt, en proberen haar echt te leren kennen. Misschien bevalt het uiteidelijk wel onverwacht goed. Het is echt niet zo dat je met de eindeloos uitgeselecteerde kandidaat het gelukkigst wordt. Het is soms ook een keuze om elukkig met iemand te worden.Ritmodelanoche schreef: ↑11-08-2021 22:30
Zo herkenbaar. Ik ben alleen Tinder gebruiker, maar behoor daar inmiddels wel tot het meubilair. Ik kom al jaren dezelfde profielen tegen, met sommige mensen heb ik al 3/4 keer een match gehad en nog steeds praten we niet
Pff ik word er soms ook wel moe van. Heb het idee dat Tinder echt een dovende kaars is voor mij. Zoals jij ook zegt : ik heb er de kracht niet meer voor. Ik maak al een jaar of 6 ''on and off'' gebruik van die app. Aan het begin was ik nog een soort van excited bij een match. Ging ik echt haar foto's en profieltekst goed bekijken en proberen daarop in te haken in de gesprekken. Maar na de honderdste keer heb je daar ook weinig zin meer in
Plus het valt me op dat het toch constant dezelfde mensen zijn. Als ik bijvoorbeeld in mijn Facebook-vriendenlijst kijk, zijn er toch best een behoorlijk aantal vrouwen die single zijn, die ik nog nooit op tinder ben tegen gekomen. Terwijl ik juist een handjevol al jarenlang in herhaling tegen kom. Kennelijk zijn er toch bepaalde single mensen die pertinent niet van een dating-app gebruik willen maken. Snap ik ergens ook wel, want je zet jezelf toch een beetje in de uitverkoop. Zelf ben ik alle schaamte al voorbij![]()
woensdag 11 augustus 2021 om 23:28
woensdag 11 augustus 2021 om 23:31
sandy1974 schreef: ↑11-08-2021 22:49Ik verwijder eerst alle grote vis:dikke auto/motor/sixpacks, dan blijven de normale mannen over, sturen die een berichtje met
Ik zou als ik vrouw was toch wel voor die sixpack en motor gaan denk ik. En als hij ECHT groot is misschien ook nog wel voor de vis
woensdag 11 augustus 2021 om 23:43
Was niet weg hoor.
Lees nog mee. Ook op via .
Wat actiever op discord.
Maar weinig te melden.
Vakantie.
Date niet. En ja apps haha.
Zag wel bij bumble dat ik 1 like had. Dus even de km wat verder gezet en daar was hij. Een stel wat een vrouwtje erbij zocht
Ik denk dan hoe dan ..dat je dat op mijn profiel hebt gelezen...
Daar stond relatie.
julia_20 wijzigde dit bericht op 12-08-2021 09:40
0.22% gewijzigd
donderdag 12 augustus 2021 om 00:05
Pfff. Is toch om moe van te worden. De allerbeste manier om iemand te leren kennen vind ik nog steeds, is via het echte leven. Al die onzinnige en idiote eisen die op Tinder of andere datingsapps worden gesteld, verliezen in het echte leven veel sneller hun waarde. Je maakt minder een voorselectie omdat je in contact komt met verschillende soorten mensen waar je niet expliciet mee date, maar toch beter leert kennen (ongedwongen dus). Hierdoor laat je je sneller "verrassen" en kan het zomaar zijn dat je eindigt met een karpervangende man die verschrikkelijke openingszinnen schrijft (maar wel een hart van goud heeft of je op een andere manier 'betovert'). Dus wat dat betreft ben ik het met Antoon eens (ook eens, voor de verandering) al zal die aanpak op internet minder goed uitwerken. Daarvoor is er teveel aanbod die wel aan al je eisen voldoet (en je de rest geen kans wil geven).Julia_20 schreef: ↑11-08-2021 23:43Was niet erg hoor.
Lees nog mee. Ook op via .
Wat actiever op discord.
Maar weinig te melden.
Vakantie.
Date niet. En ja apps haha.
Zag wel bij bumble dat ik 1 like had. Dus even de km wat verder gezet en daar was hij. Een stel wat een vrouwtje erbij zocht
Ik denk dan hoe dan ..dat je dat op mijn profiel hebt gelezen...
Daar stond relatie.
alongwiththesunshine wijzigde dit bericht op 12-08-2021 00:26
1.54% gewijzigd
wij slapen nooit.
donderdag 12 augustus 2021 om 00:15
donderdag 12 augustus 2021 om 00:16
Antoon69 schreef: ↑08-08-2021 16:59Beetje zuur dit. Ik geef haar groot gelijk dat even een tijd lekker doet waar ze zin in heeft, na al die ellende.
Toch leuk dat je in deze levensfase nog een keer in staat bent dit gevoel te hebben?
Het is nou niet bepaald dat bij de anderen op dit topic de vonken er van afvliegen.
Dat kan, dat je dat zuur vindt overkomen. Ieder zijn/haar interpretatie van dingen idd.
wij slapen nooit.
donderdag 12 augustus 2021 om 02:33
Antoon reageert vanuit mannelijk oogpunt. Voor vrouwen daarentegen is het extreem makkelijk om seks te scoren. Dat is niet eens een verdienste.iceteapeach schreef: ↑12-08-2021 00:16Dat kan, dat je dat zuur vindt overkomen. Ieder zijn/haar interpretatie van dingen idd.
wij slapen nooit.
donderdag 12 augustus 2021 om 02:39
alongwiththesunshine schreef: ↑12-08-2021 02:33Antoon reageert vanuit mannelijk oogpunt. Voor vrouwen daarentegen is het extreem makkelijk om seks te scoren. Dat is niet eens een verdienste.
Eh ja, dat zeg ik toch ook, ieder zijn/haar interpretatie (over/van iets)?
wij slapen nooit.
donderdag 12 augustus 2021 om 02:48
Was niet bedoeld als commentaar of uitleg naar jou (sorry als het zo overkwam) maar opdat het fijn is als je je als vrouw op leeftijd nog begeerd kunt voeleniceteapeach schreef: ↑12-08-2021 02:39Eh ja, dat zeg ik toch ook, ieder zijn/haar interpretatie (over/van iets)?
wij slapen nooit.
donderdag 12 augustus 2021 om 09:58
Ondanks dat ik hier altijd schreef ....laat gaan...lul...
Meer als een jaar geleden had ik een match op Tinder. Jawel een match...
Maar zoals ik altijd schreef dat ze verdwenen, verdween deze niet. Maar hij zei ook niets.
Dus in een opstandige
bui zocht ik hem op online en melde dat.
Geen reactie.
Tot een half jaar later begin dit jaar.
En er ontstond contact en leuke gesprekken.
Tot een ontmoeting nooit gekomen.
Nu ruim maand niets meer gehoord van hem. Mijn laatste bericht werd snel gelezen, maar geen reactie.
Ik ga er ook niet achteraan en hou ik mij ook aan.
Grappig hoe je het vaak voor een ander goed weet en zelf ....ga je er toch anders mee om
Maar zoals ik altijd schreef dat ze verdwenen, verdween deze niet. Maar hij zei ook niets.
Dus in een opstandige
Geen reactie.
Nu ruim maand niets meer gehoord van hem. Mijn laatste bericht werd snel gelezen, maar geen reactie.
Grappig hoe je het vaak voor een ander goed weet en zelf ....ga je er toch anders mee om
donderdag 12 augustus 2021 om 10:11
Raar he… ik heb er ook weer een die gewoon niet meer reageert, terwijl we toch super leuke gesprekken hebben gevoerd en er echt wel een ontmoeting aan zat te komen (dacht ik?).
Heb toch nog via whatsapp (ja, we hadden al nummers uitgewisseld zelfs) wel een bericht gestuurd dat ik het jammer vind dat hij niets meer van zich laat horen. En ik zie hem regelmatig op online staan, maar hij heeft ofwel de leesbewijzen uit staan of echt de moeite niet eens genomen om mijn bericht te openen en te lezen.
Nou dan is het klaar hoor.
En nu sterk zijn, want mocht hij opeens toch weer contact gaan zoeken dan val ik er als een blok voor waarschijnlijk. Wat zonde is, want dan geef ik anderen ook niet echt een kans. Was net weer even in gesprek met een andere leuke match, maar mijn gedachten blijven dan toch soms afdwalen naar die andere…terwijl ik dat lullig vind voor de match waar ik nu mee klets. Misschien die andere gewoon maar helemaal verwijderen haha; uit het oog…
Heb toch nog via whatsapp (ja, we hadden al nummers uitgewisseld zelfs) wel een bericht gestuurd dat ik het jammer vind dat hij niets meer van zich laat horen. En ik zie hem regelmatig op online staan, maar hij heeft ofwel de leesbewijzen uit staan of echt de moeite niet eens genomen om mijn bericht te openen en te lezen.
Nou dan is het klaar hoor.
En nu sterk zijn, want mocht hij opeens toch weer contact gaan zoeken dan val ik er als een blok voor waarschijnlijk. Wat zonde is, want dan geef ik anderen ook niet echt een kans. Was net weer even in gesprek met een andere leuke match, maar mijn gedachten blijven dan toch soms afdwalen naar die andere…terwijl ik dat lullig vind voor de match waar ik nu mee klets. Misschien die andere gewoon maar helemaal verwijderen haha; uit het oog…
donderdag 12 augustus 2021 om 10:17
Het punt is niet zozeer dat ik heel hoge eisen stel, maar meer dat iemand op tinder onderaan de streep toch vooral 3/4/5 foto's is op een schermpje. Zo lang gebruik maken van een dating app maakt (mij althans) een beetje murw, en soms heb ik bijna de neiging om te vergeten dat er een écht persoon aan de andere kant van het scherm zit.Antoon69 schreef: ↑11-08-2021 23:24Maar je hebt in je tinder carriere dus wel 100 matches gehad en geen enkele vond je uiteindelijk leuk genoeg? Misschien dat je zelf dan ook wel leidt onder de keuze stress. In het boerengat waar ik vandaan kom waren er er maar ongeveer 20 meisjes in huwbare leeftijd (in het totaal). Echt wel dat ik als ik daar was gebleven, ik met een paar heel gelukkig zou zijn geworden. Die 'eisen' die je hebt die heb je zelf bedacht om een selectie te kunnen maken uit het enorme aanbod, omdat je nou eenmaal de leukste wil. Misschien moet je gewoon eens wat tijd besteden aan de eerste match die je nu krijgt, en proberen haar echt te leren kennen. Misschien bevalt het uiteidelijk wel onverwacht goed. Het is echt niet zo dat je met de eindeloos uitgeselecteerde kandidaat het gelukkigst wordt. Het is soms ook een keuze om elukkig met iemand te worden.
Hetzelfde als met magnums eten : dat is af en toe lekker, maar als je het elke dag gaat doen wordt het minder en uiteindelijk worden ze zelfs vies of althans ; totaal oninteressant.
Ik verbaas me er echt over hoeveel enorm leuke en knappe vrouwen er op tinder zitten. Al ben ik er ook van overtuigd dat sommige van die héle knappe vrouwen er puur en alleen opzitten voor de aandacht en intstagram-volgers. Maar dan nog is er ook een heel groot aantal écht leuke en sympathieke vrouwen die serieus op zoek is naar een partner. Maar ook dan : begin maar eens aan het zoveelste gesprek over reizen, vrije tijd, wielrennen of fotografie. Op een gegeven moment ben je constant hetzelfde trucje aan het doen, maar dan met een ander persoon aan de andere kant van het scherm. Echter uiteindelijk ''vis'' je toch vaak in dezelfde vijver qua type en het type waar ik meestal mee match is : hoger opgeleid, tussen de 25 en 35 jaar, wonend in de randstad. Op details verschilt iedereen van elkaar, maar op de hoofdlijnen is juist iedereen best wel een eenheidsworst.
Dat is geen verwijt, want dat ben ik zelf ook. Maar het maakt wel dat ik nu na een X aantal jaren gebruik maken van tinder gewoon niet meer echt de puf/energie voel.
Voor mezelf denk ik dat het (ook i.v.m. mijn leeftijd en toekomstbeeld) sowieso eens tijd wordt om het wat serieuzer aan te gaan pakken dan alleen maar wat passief tinderen. Een singles-reis of een fysiek date event ofzo... Alleen dat is nogal buiten mijn comfortzone als ik eerlijk mag zijn.
donderdag 12 augustus 2021 om 10:29
Hmm wat houdt je tegen? In principe heb je niets te verliezen, of althans zo probee ik dan te denken voor mezelf. Het kan een avond worden waarin je misschien wel een heel leuk iemand tegen komt; je vergroot er in elk geval de kans op. En als het niet zo is, heb je toch een leuke avondbesteding gehad, maar sta je in principe gewoon op hetzelfde punt als waar je al stond.Ritmodelanoche schreef: ↑12-08-2021 10:17Voor mezelf denk ik dat het (ook i.v.m. mijn leeftijd en toekomstbeeld) sowieso eens tijd wordt om het wat serieuzer aan te gaan pakken dan alleen maar wat passief tinderen. Een singles-reis of een fysiek date event ofzo... Alleen dat is nogal buiten mijn comfortzone als ik eerlijk mag zijn.
donderdag 12 augustus 2021 om 10:38
Ik weet.Julia_20 schreef: ↑12-08-2021 09:58Ondanks dat ik hier altijd schreef ....laat gaan...lul...
Dus in een opstandigebui zocht ik hem op online en melde dat.
Geen reactie.
Grappig hoe je het vaak voor een ander goed weet en zelf ....ga je er toch anders mee om![]()
wij slapen nooit.
donderdag 12 augustus 2021 om 11:29
Dacht ik ook.
Ik heb zoiets kleine moeite om te zeggen joh ik heb verder geen behoefte aan contact.
Oke niet reageren is ook reactie van geen interesse.
Maar het aangeven toont toch een beetje respect voor je medemens.
donderdag 12 augustus 2021 om 11:29
donderdag 12 augustus 2021 om 13:21
Je hebt gelijk...l2l89 schreef: ↑12-08-2021 10:29Hmm wat houdt je tegen? In principe heb je niets te verliezen, of althans zo probee ik dan te denken voor mezelf. Het kan een avond worden waarin je misschien wel een heel leuk iemand tegen komt; je vergroot er in elk geval de kans op. En als het niet zo is, heb je toch een leuke avondbesteding gehad, maar sta je in principe gewoon op hetzelfde punt als waar je al stond.![]()
Wat bij mij wel zo is, is dat ik van nature voornamelijk een introvert persoon ben. Ik haal niet per definitie plezier of energie uit ontmoetingen met nieuwe mensen door te praten over koetjes en kalfjes.
Mijn sociale contacten zijn ook vooral mensen die ik al héél lang ken. Ik ben vanuit mezelf ook nooit per sé heel erg geinteresseerd in mensen die ik nauwelijks of niet ken. Maar wel in mensen waar ik een gedeelde geschiedenis mee heb.
En dat is nu natuurlijk ook het dubbele hiervan : om iemand beter te leren kennen en een diepere connectie te krijgen, moet je iemand eerst oppervlakkig leren kennen.
donderdag 12 augustus 2021 om 23:46
Niet alleen die reis is buiten jouw comfort-zone, denk ik.Ritmodelanoche schreef: ↑12-08-2021 10:17Alleen dat is nogal buiten mijn comfortzone als ik eerlijk mag zijn.
Ga eens op date met een aantal matches. Ook al zijn ze via dat schermpje niet perse jouw gewenste match/buiten je comfort-zone. Ze kunnen je IRL nog wel eens verassen.
Wat is het ergste dat er kan gebeuren? Een paar uurtjes tijd kwijt maar wel een ervaring/les rijker die jou als persoon alleen maar verrijkt en laat groeien.
l2l89 schreef: ↑12-08-2021 10:29Hmm wat houdt je tegen? In principe heb je niets te verliezen, of althans zo probee ik dan te denken voor mezelf. Het kan een avond worden waarin je misschien wel een heel leuk iemand tegen komt; je vergroot er in elk geval de kans op. En als het niet zo is, heb je toch een leuke avondbesteding gehad, maar sta je in principe gewoon op hetzelfde punt als waar je al stond.![]()
Dit dus. Ik zal voortaan eerst verder lezen voordat ik reageer..
Ritmodelanoche schreef: ↑12-08-2021 13:21Je hebt gelijk...
Wat bij mij wel zo is, is dat ik van nature voornamelijk een introvert persoon ben. Ik haal niet per definitie plezier of energie uit ontmoetingen met nieuwe mensen door te praten over koetjes en kalfjes.
Mijn sociale contacten zijn ook vooral mensen die ik al héél lang ken. Ik ben vanuit mezelf ook nooit per sé heel erg geinteresseerd in mensen die ik nauwelijks of niet ken. Maar wel in mensen waar ik een gedeelde geschiedenis mee heb.
En dat is nu natuurlijk ook het dubbele hiervan : om iemand beter te leren kennen en een diepere connectie te krijgen, moet je iemand eerst oppervlakkig leren kennen.
Nou, je weet het zelf al. Je heeeeeel oude contacten ga je geen liefdesrelatie mee beginnen dus als je echt wat wil..
Excuse my French maar je praat jezelf nochtans een depressie aan met dat gemiep. De enige die hier wat aan kan doen ben jij zelf. Dat gaat met vallen en opstaan maar je hebt nu vooral gewoon een enorme schop onder je hol nodig om stappen te gaan zetten.
vrijdag 13 augustus 2021 om 00:55
Ik bedoelde ook uit vrouwelijk oogpunt eigenlijk. Bij de meeste vrouwen verdwijnt laten we zeggen de 'hartstocht' wanneer ze middelbare leeftijd bereiken. Volgens mij zie je dat op dit topic ook gebeuren. En dat ligt niet aan dat ze niet meer begeerd worden. Ze hoeven gewoon zelf niet meer zo nodig. Hun goed recht uiteraard maar soms wel jammer voor mannen van dezelfde leeftijd, en die juist liever met een leeftijdsgenoot een relatie willen dan met een 20 jaar jongere vrouw. En daarom is het juist zo leuk als er een keer een uitzondering langs komt.alongwiththesunshine schreef: ↑12-08-2021 02:33Antoon reageert vanuit mannelijk oogpunt. Voor vrouwen daarentegen is het extreem makkelijk om seks te scoren. Dat is niet eens een verdienste.
vrijdag 13 augustus 2021 om 09:13
Antoon69 schreef: ↑13-08-2021 00:55Ik bedoelde ook uit vrouwelijk oogpunt eigenlijk. Bij de meeste vrouwen verdwijnt laten we zeggen de 'hartstocht' wanneer ze middelbare leeftijd bereiken. Volgens mij zie je dat op dit topic ook gebeuren. En dat ligt niet aan dat ze niet meer begeerd worden. Ze hoeven gewoon zelf niet meer zo nodig. Hun goed recht uiteraard maar soms wel jammer voor mannen van dezelfde leeftijd, en die juist liever met een leeftijdsgenoot een relatie willen dan met een 20 jaar jongere vrouw. En daarom is het juist zo leuk als er een keer een uitzondering langs komt.
wij slapen nooit.
vrijdag 13 augustus 2021 om 16:34
valentinamaria schreef: ↑13-08-2021 09:13![]()
![]()
![]()
![]()
Vrouwen van middelbare leeftijd hebben juist vaak seks met jongere mannen.
Oh zou ik ook doen ik ik vrouw zou zijn. Genoeg leuk aanbod volgens mij. Heb jij ook veel jongere dates dan?