Mode & Beauty alle pijlers

Hoe zo lang mogelijk jong uiterlijk behouden?

21-08-2021 21:24 462 berichten
Alle reacties Link kopieren
Hallo!

Ik ben inmiddels 36 jaar en zou graag een jeugdig uiterlijk willen behouden. Wie heeft er tips, denkende aan:

-goede crèmes
-make up tips
- kleding
- eventueel cosmetische ingrepen
- andere do's en don'ts

Dank je wel vast!

Groetjes!
smulrol schreef:
26-08-2021 17:41
Echt bizar dat je je druk maakt over kledingkeuze van toekomstig vriendinnetje
Nou inderdaad. Dat zou wel mijn minste zorg zijn.
Als mijn zoon thuiskomt met een lief meisje waarvan de cast van Sex on The Beach zich subtiel opgemaakt en ook wat preuts gekleed voelt, of met een lief degelijk gekleed meisje.
Het zegt niks over hoe iemand is.
ninanoname schreef:
26-08-2021 15:48
Ik vind het vooral erg raar dat er op een vrouwenforum mannelijke normen op het uiterlijk van een vrouw geplakt moeten worden. Waarom zou je als vrouw überhaupt aan die normen willen voldoen? Zouden we die achterlijke, primitieve normering niet gewoon helemaal weg moeten gooien? Dat je er mooi uitziet, aantrekkelijk, goed verzorgd of passend voor de gelegenheid of functie lijkt me meer dan genoeg.
Het is toch volslagen misogyn om vrouwen langs een neukbaarheidsschaal te leggen?
Als je dat soort termen als vrouw op een andere vrouw plakt dan ben je geen haar beter dan een seksistische student die praat over gleuven en dozen. Zou je willen dat je zoon zo over meisjes praat? Zou je willen dat er zo over je dochter gesproken wordt?
Ja dat
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
Zoals wel vaker op dit forum lijkt men nu wer bewust bezig om iets verkeerd te interpreteren. Waarom zou je Angela Merkel niet als voorbeeld mogen noemen? Er zijn hele topics vol gekanker op celebreties. Niemand beweert dat Angela Merkel minder is dan een uitstekende politica. Maar: Ze is de personificatie van een Moeke die Zero seksappeal heeft. Prima verder, in haar functie wellicht ook ongepast maar ze kan heus een glow up krijgen. Hoeft niet. Zou kunnen. En ik wil er wel leuk en nog enigszins sexy bijlopen want ik hou van seks. Ik wil het overal waar mogelijk oplopen. Ook op m’n werk. Met mannen en vrouwen en die leg ik allebei dus wel langs de neukbaarheidslat. Iedereen die ik zie, behalve kinderen en bejaarden scan ik op seksuele aantrekkingskracht. Maar ik heb massa s vrienden kennissen en collega’s die ik enorm waardeer maar never mee naar bed zou willen. En van Angela Merkel droog ik een beetje op. Het mens zit echt niet op mij te wachten en is veel slimmer en beter af dan ik en wie weet heeft ze enorm woeste seks en schat ik haar totaal verkeerd in. Voor iedereen die geen seks wil uitstralen op de werkvloer of waar dan ook: More power to you. Ik wil het wel.
Wickedwitch schreef:
26-08-2021 18:24
Zoals wel vaker op dit forum lijkt men nu wer bewust bezig om iets verkeerd te interpreteren. Waarom zou je Angela Merkel niet als voorbeeld mogen noemen? Er zijn hele topics vol gekanker op celebreties.
Gekanker nog wel. Netjes.
Stressed is just desserts spelled backwards
Wickedwitch schreef:
Zoals wel vaker op dit forum lijkt men nu wer bewust bezig om iets verkeerd te interpreteren. Waarom zou je Angela Merkel niet als voorbeeld mogen noemen? Er zijn hele topics vol gekanker op celebreties. Niemand beweert dat Angela Merkel minder is dan een uitstekende politica. Maar: Ze is de personificatie van een Moeke die Zero seksappeal heeft. Prima verder, in haar functie wellicht ook ongepast maar ze kan heus een glow up krijgen. Hoeft niet. Zou kunnen. En ik wil er wel leuk en nog enigszins sexy bijlopen want ik hou van seks. Ik wil het overal waar mogelijk oplopen. Ook op m’n werk. Met mannen en vrouwen en die leg ik allebei dus wel langs de neukbaarheidslat. Iedereen die ik zie, behalve kinderen en bejaarden scan ik op seksuele aantrekkingskracht. Maar ik heb massa s vrienden kennissen en collega’s die ik enorm waardeer maar never mee naar bed zou willen. En van Angela Merkel droog ik een beetje op. Het mens zit echt niet op mij te wachten en is veel slimmer en beter af dan ik en wie weet heeft ze enorm woeste seks en schat ik haar totaal verkeerd in. Voor iedereen die geen seks wil uitstralen op de werkvloer of waar dan ook: More power to you. Ik wil het wel.
Wat een sneu betoog.....
Lacuba schreef:
26-08-2021 19:10
Wat een sneu betoog.....
Ik kan het ook niet anders verwoorden.. wat een leven heb je als zoiets je bezig houdt bij ontmoetingen..
Wickedwitch schreef:
Nee het probleem vat zich eigenlijk mooi samen in dat zinnetje.

1) wat iemand er leuk bij vindt lopen is nogal smaakgevoelig en bovendien, niet iedereen wil er op elk moment ‘leuk’ en al helemaal niet ‘sexy’ bijlopen.
2) ‘want’ ik hou van seks. Alsof iemand die er niet sexy bij loopt geen recht heeft op houden van of het hebben van seks ofzo.
3) de aanname dat Angela Merkel geen seks heeft puur om hoe ze eruit ziet. Nergens op gebaseerd, behalve dat jij het er niet op zou kunnen.
Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
happyface97 schreef:
26-08-2021 19:12
Ik kan het ook niet anders verwoorden.. wat een leven heb je als zoiets je bezig houdt bij ontmoetingen..
Een heel spannend leven.. 🙂
Bij de omschrijving moeke denk ik trouwens totaal niet aan een intelligente politica als Merkel.

De personificatie van de moeke is wat mij betreft Ma Wemel. En als iemand mij een Ma Wemel zou vinden, dan zou ik dat eigenlijk wel een compliment vinden :P
mammezel schreef:
26-08-2021 17:05
Ik spreek alleen voor mezelf, maar ik ben het niet eens met jou! Als ik in de straat kijk, in de winkel, op een hobby-bijeenkomst, dan zie ik vrouwen die proberen niet alleen er verzorgd uit te zien maar ook nog een beetje leuk. Merkel ziet er absoluut verzorgd uit, bijna steriel zou ik zeggen. Maar leuk, langs geen kanten. Ik heb het over haar kleding, niet over haar karakter, dat ken ik niet. En als voor jou leuk synoniem is van 'gleuven en dozen', OK, maar dan hebben wij een andere mening.
En wat mijn zoon betreft, ik hoop niet dat hij ooit zal thuiskomen met een vrouw die jaar in jaar uit een blauwe rok, een witte bloes en platte schoenen draagt. Ik zeg, dat HOOP ik, want als het toch zo zou zijn, dan zal ik ze even graag zien als een hippe meid. En hier - vooraleer mensen met modder smijten - spreek ik enkel over hoe Merkel zich kleedt. Of zij goed kan koken, een droom in bed is, een etterig karakter heeft, dat interesseert mij niet, het gaat hier over 'zich kleden' en daar ging het op blz 2 ook al over, dus ben ik het niet eens als je zegt dat er plots vrouwen op andere vrouwen etiketten of termen plakken.
:rofl: :rofl: Knetter.

Maar daar doe je het om toch?
Wickedwitch schreef:
26-08-2021 19:20
Een heel spannend leven.. 🙂
Nou goed hoor.
Jufjoke schreef:
26-08-2021 15:36
Die was van mij. Ik vind het gek dat je dat als beledigend ervaart. Beledigend voor wie?
Wat jij beschrijft is helemaal prima, niets mis mee. Maar het is aan de andere kant ook iemands volste recht om seks, sexy, of alle andere termen die andere forummers noemden, op de werkvloer aan zich voorbij te willen laten gaan. Ik straal op mijn werk níet graag seks uit. Dat jij dat wel wil, helemaal goed, maar het is niet raar om op de werkvloer gewoon professioneel te willen zijn.
Bij de gebruikte termen: zaaddodend, lustopwekkend, erectie-opwekkend of juist niet, nee, dat vind ik níet samen gaan met een professionele omgeving. Dat gaat niet hand in hand wat mij betreft.

Jij bent graag sexy op je werk, ik niet. Allebei helemaal prima. Wat vind je beledigend aan mijn voorgaande post?
Nee, je verdraait het. Ik verbaas me over hoezeer je mijn bericht anders interpreteert. Ik wil niet sexy zijn op mijn werk. Dat is zó niet wat ik zeg.

En dat vind ik dus beledigend aan berichten, dat er zo’n onwaar statement uit gehaald wordt, die vervolgens volledig naar het uiterste wordt getrokken.

Dat is zo jammer, want je krijgt gepolariseer en weg is je gesprek. Niet perse jij hoor Juf, meer in het algemeen binnen dit topic. De nuance is naar mijn idee weg.
Geloof niet alles wat je denkt.
lux- schreef:
26-08-2021 19:15
Nee het probleem vat zich eigenlijk mooi samen in dat zinnetje.

1) wat iemand er leuk bij vindt lopen is nogal smaakgevoelig en bovendien, niet iedereen wil er op elk moment ‘leuk’ en al helemaal niet ‘sexy’ bijlopen.
2) ‘want’ ik hou van seks. Alsof iemand die er niet sexy bij loopt geen recht heeft op houden van of het hebben van seks ofzo.
3) de aanname dat Angela Merkel geen seks heeft puur om hoe ze eruit ziet. Nergens op gebaseerd, behalve dat jij het er niet op zou kunnen.
Ik zeg toch dat het zou kunnen dat ik haar verkeerd inschat. Ik zeg ook nergens dat iemand geen recht op seks heeft als hij of zij er niet sexy bijloopt. De kans dat die t krijgt is alleen stukken minder aanwezig.
Ik beweer helemaal nergens dat wat ik sexy vind, de norm is. Natuurlijk is dat persoonlijk. Blijkbaar is Angela de natte droom van alle woke Vivaforum vrouwen. Maar ik heb zo’n vermoeden dat Angela bij only fans account minder hard scoort dan op t politieke toneel.
Ik sneu? Moi? Mag je vinden. Ik vind flirten en seks het leukste wat er is. Mag je sneu vinden hoor. Als jij je daar beter door voelt.
wickedwitch wijzigde dit bericht op 26-08-2021 19:28
0.17% gewijzigd
Wickedwitch schreef:
26-08-2021 19:27
Ik zeg toch dat het zou kunnen dat ik haar verkeerd inschat. Ik zeg ook nergens dat iemand geen recht op seks heeft als hij of zij er niet sexy bijloopt. De kans dat die t krijgt is alleen stukken minder aanwezig.
Ik beweer helemaal nergens dat wat ik sexy vind, de norm is. Natuurlijk is dat persoonlijk. Blijkbaar is Angela de natte droom van alle woke Vivaforum vrouwen. Maar ik heb zo’n vermoeden dat Angela bij only fans account minder hard scoort op t politieke toneel.
Ik sneu? Moi? Mag je vinden. Ik vind flirten en seks het leukste wat er is. Mag je sneu vinden hoor. Als jij je daar beter door voelt.
Ehh.. nee dus. Hoe sexy iemand zich kleedt heeft niet zelden weinig tot niets te maken met hoeveel seks diegene krijgt.
lux- wijzigde dit bericht op 26-08-2021 19:28
6.85% gewijzigd
Dat was trouwens ook de reden waarom ik op een zeker moment Viva-moe werd en stopte met forummen, besef ik me nu. Maar sinds de aangekondigde stop, ben ik ineens weer present.

Het gebeurt in vrijwel ieder topic. Zo jammer.
Geloof niet alles wat je denkt.
Ik zie er ook ouder uit sinds ik een kind heb. Voornamelijk door slaapgebrek en geen tijd meer om naar de sportschool te gaan. Ben nu 37 jaar.
Groetjes!
lux- schreef:
26-08-2021 19:28
Ehh.. nee dus. Hoe sexy iemand zich kleedt heeft niet zelden weinig tot niets te maken met hoeveel seks diegene krijgt.
Volgens mij wel. Maar ik heb het dan ook over verschillende sekspartners. Het kan heus dat Iemand met vaste partner iedere dag meerdere malen heel veel sekst. En er verder nogal non descript bijloopt. Maar als je graag meerdere partners wil aantrekken of steeds andere, of het een leuk idee vind dat je door velen begeerd wordt maar verder niks met die bewondering doet, dan helpt sexy kleding wel degelijk.
Wickedwitch schreef:
Ik beweer helemaal nergens dat wat ik sexy vind, de norm is. Natuurlijk is dat persoonlijk. Blijkbaar is Angela de natte droom van alle woke Vivaforum vrouwen. Maar ik heb zo’n vermoeden dat Angela bij only fans account minder hard scoort dan op t politieke toneel.
Ach meisje toch….
Alleen omdat wij haar in haar waarde laten is Merkel niet gelijk onze natte droom.
Volgens mij kan jij je beter beperken tot de Sex pijler, want dat lijkt je enige interesse. Edit: obsessie
smulrol schreef:
26-08-2021 19:37
Ach meisje toch….
Alleen omdat wij haar in haar waarde laten is Merkel niet gelijk onze natte droom.
Volgens mij kan jij je beter beperken tot de Sex pijler, want dat lijkt je enige interesse
Nou, je bent me net voor.

Jeetje, als ik tips wil hoe ik meerdere sekspartners scoor neem ik wel een kijkje op de Sekspijler. Wat een obsessief gedoe over seks zeg.
Nou, goed om te lezen dat ik niet de enige ben die niet met sex bezig is op zijn werk, haha.
Wickedwitch schreef:
Serieus, seks 'krijgen'? Is het een cadeautje? Merkel is jaren getrouwd geweest en vast niet wanhopig opzoek naar seks. Net als vele andere mensen die waarschijnlijk gewoon een partner hebben die gelukkig ook verder kijkt dan hun 'sexy kleding'.
En ja ik vind het ook wel sneu als je leven draait om flirten en seks, klinkt alsof je niks anders te bieden hebt.
Ik krijg een beetje "hotter than my daughter" vibes.
Wickedwitch schreef:
26-08-2021 19:34
Volgens mij wel. Maar ik heb het dan ook over verschillende sekspartners. Het kan heus dat Iemand met vaste partner iedere dag meerdere malen heel veel sekst. En er verder nogal non descript bijloopt. Maar als je graag meerdere partners wil aantrekken of steeds andere, of het een leuk idee vind dat je door velen begeerd wordt maar verder niks met die bewondering doet, dan helpt sexy kleding wel degelijk.
Oké ik denk dat Angela Merkel inderdaad niet heel erg bezig is met zich door zoveel mogelijk lui het bed in te laten kijken, maar als ik eerlijk ben is het nieuws voor me dat er überhaupt mensen boven de 17 zijn die daarvoor leven.
libe schreef:
26-08-2021 19:31
Ik zie er ook ouder uit sinds ik een kind heb. Voornamelijk door slaapgebrek en geen tijd meer om naar de sportschool te gaan. Ben nu 37 jaar.
Ik ga juist veel vaker naar de sportschool sinds ik moeder geworden ben.

Meteen mn tip: sporten (krachttraining), factor smeren en zon mijden en lachen.
Wees gelukkig en zorg dat je lach je ogen bereikt.
Been there, done that, got the T-shirt.
happyface97 schreef:
26-08-2021 19:44
Serieus, seks 'krijgen'? Is het een cadeautje? Merkel is jaren getrouwd geweest en vast niet wanhopig opzoek naar seks. Net als vele andere mensen die waarschijnlijk gewoon een partner hebben die gelukkig ook verder kijkt dan hun 'sexy kleding'.
En ja ik vind het ook wel sneu als je leven draait om flirten en seks, klinkt alsof je niks anders te bieden hebt.
Het leven heeft veel andere dingen te bieden maar het maakt t leven (vind ik) net ff iets leuker.
Been there, done that, got the T-shirt.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven