Hoe zo lang mogelijk jong uiterlijk behouden?
zaterdag 21 augustus 2021 om 21:24
donderdag 26 augustus 2021 om 20:22
O zo'n type. Nu krijg ik er beeld bijWickedwitch schreef: ↑26-08-2021 20:17Ik ben in ieder geval hotter dan my Merkel en waarschijnlijk ook hotter dan jouw dochter ja.

Stressed is just desserts spelled backwards
donderdag 26 augustus 2021 om 20:22
Vind je het dan niet juist prettig als iemand zich zogezegd seksloos kleed? Minder concurrentie voor jou.Wickedwitch schreef: ↑26-08-2021 20:17Ik ben in ieder geval hotter dan my Merkel en waarschijnlijk ook hotter dan jouw dochter ja.
Ik denk dat sexy kleden vaak te maken heeft met bevestiging nodig hebben, zelfbeeld issues en uiteindelijk ook narcisme.
Overigens maak ik me er ook schuldig aan, dus geen oordeel hoor.
Wat dat betreft denk ik dat Merkel een stuk steviger in haar zaaddodende schoenen staat en het allemaal simpelweg niet nodig heeft.
donderdag 26 augustus 2021 om 20:28
Veel seks met veel verschillende partners zegt niet automatisch dat je ook hot bent. Eerder gewillig en op zoek. Prima, maar laten we niet doen alsof je zo'n gruwelijk lekker wijf moet zijn om seks te scoren. Seks scoren is zo makkelijk als vrouw.Wickedwitch schreef: ↑26-08-2021 20:17Ik ben in ieder geval hotter dan my Merkel en waarschijnlijk ook hotter dan jouw dochter ja.
donderdag 26 augustus 2021 om 20:32
Ik gun Angela juist een spetterend seksleven na al die jaren arbeiten fur die Heimat. Zou haar het liefst uit die verstandige zaaddodende pattas willen trekken, door de wasstraat halen en op een paar stiletto’s zetten en gezellig schnapps gaan drinken met haar en een leuke toyboy voor haar uitzoeken. Niks concurrentie. Ik val ook op vrouwen en zie graag een sexy mooie vrouw met veeeel bil en borst, heerlijk. Overigens loop ik er vaak niet sexy bij. Zelfs ik heb dagen dat ik met rust gelaten wil worden.
donderdag 26 augustus 2021 om 20:36
Ja maar als je een bepaalde standaard hebt, dus niet wil neuken met alles wat maar een bloeddruk heeft, maar met echt aantrekkelijke man of vrouw, is seks krijgen een stuk moeilijker en zal je er doorgaans zelf ook enigszins appetijtelijk moeten uitzien.

donderdag 26 augustus 2021 om 20:38
Genau!
Merkel zelf zou deze hele discussie met haar typische minzame glimlachje aanschouwen, als ze Nederlands zou kunnen dan. En gelijk heeft ze. Wat een oppervlakkigheid.
donderdag 26 augustus 2021 om 20:42
Whatever, echt. Dit klinkt zo vermoeiend allemaal.Wickedwitch schreef: ↑26-08-2021 20:36Ja maar als je een bepaalde standaard hebt, dus niet wil neuken met alles wat maar een bloeddruk heeft, maar met echt aantrekkelijke man of vrouw, is seks krijgen een stuk moeilijker en zal je er doorgaans zelf ook enigszins appetijtelijk moeten uitzien.

donderdag 26 augustus 2021 om 20:43
Hemeltje.Wickedwitch schreef: ↑26-08-2021 20:36Ja maar als je een bepaalde standaard hebt, dus niet wil neuken met alles wat maar een bloeddruk heeft, maar met echt aantrekkelijke man of vrouw, is seks krijgen een stuk moeilijker en zal je er doorgaans zelf ook enigszins appetijtelijk moeten uitzien.

donderdag 26 augustus 2021 om 20:48
Merkel is getrouwd hoor dames...
Ondanks dat sexy best leuk kan zijn zal ik toch liever willen dat mijn dochter Merkel als voorbeeld neemt in het leven, dan Doutzen of een of andere WickedWitch.
De machtigste vrouw van Europa mensen, waar gáát dit over, die vrouw heeft wel wat beters te doen dan zich druk maken over haar tetten of haar rimpel :
Ondanks dat sexy best leuk kan zijn zal ik toch liever willen dat mijn dochter Merkel als voorbeeld neemt in het leven, dan Doutzen of een of andere WickedWitch.
De machtigste vrouw van Europa mensen, waar gáát dit over, die vrouw heeft wel wat beters te doen dan zich druk maken over haar tetten of haar rimpel :

donderdag 26 augustus 2021 om 20:53
Wickedwitch schreef: ↑26-08-2021 16:07Jezus ik zeg toch niet dat Frau Merkel er anders bij moet lopen of dat vrouwen in het algemeen seks uit MOETEN stralen? Zeg alleen dat ik er zo niet wil uitzien. Zij ziet er niet geil uit maar dat zou in haar functie inderdaad niet gepast zijn. Maar iets meer sjeu zou best kunnen. Denk Nelie Smit Kroes. Dat vind ik wel echt een leuk wijf om te zien en ze heeft iets pittigs, daar hou ik wel van. Verder niks dan respect voor Merkel. En eerder in dit topic heb ik al aangegeven dat ik het OOK storend vind dat een vrouw het nooit goed kan doen en dat er enorm geoordeeld wordt. Maar dat doe ik ook stiekem en ook ik word door Jan en alleman beoordeeld. Het zit nu eenmaal in ons en wordt aangewakkerd door social media, tijdschriften, tv en de mogelijkheid om jezelf flink te verbouwen als je daar geld voor hebt.
Nelie Kroes is dan weer niet half zo'n goede politica als Merkel. Zal me een zorg zijn of ze een kleurig sjaaltje om heeft.
Juist als je goed bent dan hoef je niet te compenseren met je voorkomen. Het kan zelfs onderdeel van een strategie zijn om niet de aandacht daar naar toe te willen trekken. Zeker in Merkels begintijd zal een mannelijke uitstraling haar veel verder hebben geholpen dan een vrouwelijke uitstraling. Klote maar waar.
donderdag 26 augustus 2021 om 21:20
Wat ook oud maakt is andere vrouwen afkraken op uiterlijk en daarna de rollen omdraaien, beweren dat je door dat soort types zuur wordt bekeken van top tot teen want ze zijn sjarloerz, en willen daarmee benadrukken hoe sexy ze wel niet zijn maar in feite kijkt er helemaal niemand.
Ik snap ook niet zo goed met er leuk/jong/fit uit blijven zien met sexy zijn te maken heeft.
Ik snap ook niet zo goed met er leuk/jong/fit uit blijven zien met sexy zijn te maken heeft.
Ik zeg maar zo, ik zeg maar..
donderdag 26 augustus 2021 om 21:28
De meest simpele truc om altijd reacties op je leeftijd zoals “ wàààt, dat had ik écht niet gedacht hoor!” en “poeh, wat zie jíj er nog goed uit” is liegen over je leeftijd.
Tel er minimaal tien jaar bij op. Succes verzekerd.
Als je daar gelukkig van wordt en/of je reagerende omgeving blij mee maakt, gewoon doen.
Als je daar gelukkig van wordt en/of je reagerende omgeving blij mee maakt, gewoon doen.
Je hebt zo’n 26.000 dagen tussen níets en eeuwigheid, je kunt lachen, je kunt klagen, maar elke dag ben je voor eeuwig kwijt.

donderdag 26 augustus 2021 om 21:38
Ik voelde mij meer een freak of nature dan dat ik het opvatte als compliment. En heb raadsituaties zoveel mogelijk vermeden. Nu heb ik gelukkig de leeftijd waarop ik in elk geval 'volwassen' lijk, 35 geschat worden terwijl je 45 bent is minder erg dan 16 geschat worden op je 25e. Dat vond ik echt niet leuk.
Merk dat het mij wat irriteert, dat het automatisch als compliment wordt gezien. Dat is het niet.
Merk dat het mij wat irriteert, dat het automatisch als compliment wordt gezien. Dat is het niet.

donderdag 26 augustus 2021 om 21:49
feow schreef: ↑26-08-2021 21:28De meest simpele truc om altijd reacties op je leeftijd zoals “ wàààt, dat had ik écht niet gedacht hoor!” en “poeh, wat zie jíj er nog goed uit” is liegen over je leeftijd.

donderdag 26 augustus 2021 om 23:07

vrijdag 27 augustus 2021 om 07:38
vrijdag 27 augustus 2021 om 08:30
Ik dacht meer aan Ma Flodder, maar dan schoon, netjes en opgeruimd

Vooral die bloemetjesjurk. (ik heb momenteel ook een bloemetjesjurk aan, bedenk ik me nu, maar misschien ben ik ook wel een moeke, dat kan)
Later is nu
vrijdag 27 augustus 2021 om 08:33
Sowieso, loop ik er misschien sexy bij, maar mijn collega's totaal niet. Zit ik dan sexy te wezen

Sorry, het gaat nogal off topic allemaal, mede doordat ik m'n stokpaardje beklom.
Later is nu