Hoe zo lang mogelijk jong uiterlijk behouden?
zaterdag 21 augustus 2021 om 21:24
vrijdag 27 augustus 2021 om 08:38
Wickedwitch schreef: ↑26-08-2021 20:32Ik gun Angela juist een spetterend seksleven na al die jaren arbeiten fur die Heimat. Zou haar het liefst uit die verstandige zaaddodende pattas willen trekken, door de wasstraat halen en op een paar stiletto’s zetten en gezellig schnapps gaan drinken met haar en een leuke toyboy voor haar uitzoeken. Niks concurrentie. Ik val ook op vrouwen en zie graag een sexy mooie vrouw met veeeel bil en borst, heerlijk. Overigens loop ik er vaak niet sexy bij. Zelfs ik heb dagen dat ik met rust gelaten wil worden.
1. Wie zegt dat ze dat in haar vrije tijd niet doet
2. Als ze dat niet doet, vindt ze dat misschien wel helemaal niet fijn.
MIJ maak je in elk geval diep ongelukkig in stiletto's. Geef mij maar makkelijke schoenen.
Later is nu
vrijdag 27 augustus 2021 om 08:40
Wickedwitch schreef: ↑26-08-2021 20:36Ja maar als je een bepaalde standaard hebt, dus niet wil neuken met alles wat maar een bloeddruk heeft, maar met echt aantrekkelijke man of vrouw, is seks krijgen een stuk moeilijker en zal je er doorgaans zelf ook enigszins appetijtelijk moeten uitzien.
Mijn ervaring is anders. Ik kon ooit in een hobbezak (zonder stiletto's en make up) de lekkerste kerels 'scoren'. En dan was ik nog niet eens op zoek.
Later is nu
vrijdag 27 augustus 2021 om 08:40
vrijdag 27 augustus 2021 om 11:43
Nee ma Wemel; streng maar met een gigantisch hart. Zo’n vrouw die zich heeft vereenzelvigd met het moederschap én huisvrouwschap. Vriendelijke, warme uitstraling. Met idd bloemetjesjurken en gebreide kleding. Is een beetje gezet en heeft een simpel kapsel. Die hele lekkere dingen kan bakken en die stiekem een warme trui in je tas stopt als je eigenwijs bent en denkt dat dat niet nodig is. Of een lief briefje in je broodtrommel op een spannende dag. Zo iemand bij wie je als kind tegen de volle boezem wordt genomen en zachtjes door je haren wordt geaaid als je moet huilen om wat dan ook en dat ze zo alles weer goed kan maken. Dat is een moeke vind ik.
Kan weinig mensen verzinnen die ik minder moeke vind dan Merkel

En ik vind moeke geen scheldwoord. Merkel ook niet trouwens. Beiden voel ik meer voor om mee geassocieerd te worden dan met geil seksbeest

Statistics are used much like a drunk uses a lamppost: for support, not illumination.
vrijdag 27 augustus 2021 om 12:57
Misschien gunt Angela jou wel een rustig, monogaam seksleven.Wickedwitch schreef: ↑26-08-2021 20:32Ik gun Angela juist een spetterend seksleven na al die jaren arbeiten fur die Heimat. Zou haar het liefst uit die verstandige zaaddodende pattas willen trekken, door de wasstraat halen en op een paar stiletto’s zetten en gezellig schnapps gaan drinken met haar en een leuke toyboy voor haar uitzoeken. Niks concurrentie. Ik val ook op vrouwen en zie graag een sexy mooie vrouw met veeeel bil en borst, heerlijk. Overigens loop ik er vaak niet sexy bij. Zelfs ik heb dagen dat ik met rust gelaten wil worden.
Denk je nu dat dat eigenlijk de stille droom van elke ( 60+) vrouw is, zoveel mogelijk seks met zoveel mogelijk verschillende partners, of een leuke toyboy ? Ik zou gillend gaan lopen. En mocht Angela er wel behoefte aan hebben, zou ze dat vast wel zelf regelen.
vrijdag 27 augustus 2021 om 13:13
Echt ongelofelijk dat mensen alles letterlijk nemen en denken dat ik denk dat Angela op mij of een toyboy zit te wachten. Het was bij wijze spreken. En ik weet ook dat er hordes vrouwen van middelbare leeftijd zijn voor wie seks nooit meer hoeft of die tevreden zijn met 1 x per maand vanilla seks. Die het prettig vinden om op crocs en Ugg’s te lopen en die witte onderbroeken formaat stoelhoes dragen en met kort kapsel en make uploos door het leven gaan. Die verder diepe bevrediging halen uit hun punnik hobby’s, de kleinkinderen en de carrière. Die seks vermoeiend en niet nodig vinden. Die alles een beetje gedoe vinden en denken dat geilheid en seks bij tieners thuishoren en dat je als volwassene daar niet naar op zoek moet gaan want een beetje sneu. Allemaal prima dames, maar ik wil zo een leven niet. Dat laat ik aan jullie over.
vrijdag 27 augustus 2021 om 13:14
lux- schreef: ↑27-08-2021 11:43Nee ma Wemel; streng maar met een gigantisch hart. Zo’n vrouw die zich heeft vereenzelvigd met het moederschap én huisvrouwschap. Vriendelijke, warme uitstraling. Met idd bloemetjesjurken en gebreide kleding. Is een beetje gezet en heeft een simpel kapsel. Die hele lekkere dingen kan bakken en die stiekem een warme trui in je tas stopt als je eigenwijs bent en denkt dat dat niet nodig is. Of een lief briefje in je broodtrommel op een spannende dag. Zo iemand bij wie je als kind tegen de volle boezem wordt genomen en zachtjes door je haren wordt geaaid als je moet huilen om wat dan ook en dat ze zo alles weer goed kan maken. Dat is een moeke vind ik.
Kan weinig mensen verzinnen die ik minder moeke vind dan Merkel
En ik vind moeke geen scheldwoord. Merkel ook niet trouwens. Beiden voel ik meer voor om mee geassocieerd te worden dan met geil seksbeest![]()
Ja, als je het zo beschrijft past Ma Wemel wel

Later is nu

vrijdag 27 augustus 2021 om 13:21
Arrogant.Wickedwitch schreef: ↑27-08-2021 13:13Echt ongelofelijk dat mensen alles letterlijk nemen en denken dat ik denk dat Angela op mij of een toyboy zit te wachten. Het was bij wijze spreken. En ik weet ook dat er hordes vrouwen van middelbare leeftijd zijn voor wie seks nooit meer hoeft of die tevreden zijn met 1 x per maand vanilla seks. Die het prettig vinden om op crocs en Ugg’s te lopen en die witte onderbroeken formaat stoelhoes dragen en met kort kapsel en make uploos door het leven gaan. Die verder diepe bevrediging halen uit hun punnik hobby’s, de kleinkinderen en de carrière. Die seks vermoeiend en niet nodig vinden. Die alles een beetje gedoe vinden en denken dat geilheid en seks bij tieners thuishoren en dat je als volwassene daar niet naar op zoek moet gaan want een beetje sneu. Allemaal prima dames, maar ik wil zo een leven niet. Dat laat ik aan jullie over.
vrijdag 27 augustus 2021 om 13:23
Wickedwitch schreef: ↑27-08-2021 13:13Echt ongelofelijk dat mensen alles letterlijk nemen en denken dat ik denk dat Angela op mij of een toyboy zit te wachten. Het was bij wijze spreken. En ik weet ook dat er hordes vrouwen van middelbare leeftijd zijn voor wie seks nooit meer hoeft of die tevreden zijn met 1 x per maand vanilla seks. Die het prettig vinden om op crocs en Ugg’s te lopen en die witte onderbroeken formaat stoelhoes dragen en met kort kapsel en make uploos door het leven gaan. Die verder diepe bevrediging halen uit hun punnik hobby’s, de kleinkinderen en de carrière. Die seks vermoeiend en niet nodig vinden. Die alles een beetje gedoe vinden en denken dat geilheid en seks bij tieners thuishoren en dat je als volwassene daar niet naar op zoek moet gaan want een beetje sneu. Allemaal prima dames, maar ik wil zo een leven niet. Dat laat ik aan jullie over.

Voor iemand die zo’n spetterend seksleven heeft kom je wel heel nijdig over.
vrijdag 27 augustus 2021 om 13:27
als je niet serieus genomen wil worden (pun intended), zet er dan even een smiley bijWickedwitch schreef: ↑27-08-2021 13:13Echt ongelofelijk dat mensen alles letterlijk nemen en denken dat ik denk dat Angela op mij of een toyboy zit te wachten. Het was bij wijze spreken. En ik weet ook dat er hordes vrouwen van middelbare leeftijd zijn voor wie seks nooit meer hoeft of die tevreden zijn met 1 x per maand vanilla seks. Die het prettig vinden om op crocs en Ugg’s te lopen en die witte onderbroeken formaat stoelhoes dragen en met kort kapsel en make uploos door het leven gaan. Die verder diepe bevrediging halen uit hun punnik hobby’s, de kleinkinderen en de carrière. Die seks vermoeiend en niet nodig vinden. Die alles een beetje gedoe vinden en denken dat geilheid en seks bij tieners thuishoren en dat je als volwassene daar niet naar op zoek moet gaan want een beetje sneu. Allemaal prima dames, maar ik wil zo een leven niet. Dat laat ik aan jullie over.
vrijdag 27 augustus 2021 om 13:31
Of je bent of de hele dag met seks bezig of je bent compleet seksloos. Er is geen middenweg. Kennelijk.Wickedwitch schreef: ↑27-08-2021 13:13En ik weet ook dat er hordes vrouwen van middelbare leeftijd zijn voor wie seks nooit meer hoeft of die tevreden zijn met 1 x per maand vanilla seks. Die het prettig vinden om op crocs en Ugg’s te lopen en die witte onderbroeken formaat stoelhoes dragen en met kort kapsel en make uploos door het leven gaan. Die verder diepe bevrediging halen uit hun punnik hobby’s, de kleinkinderen en de carrière. Die seks vermoeiend en niet nodig vinden. Die alles een beetje gedoe vinden en denken dat geilheid en seks bij tieners thuishoren en dat je als volwassene daar niet naar op zoek moet gaan want een beetje sneu. Allemaal prima dames, maar ik wil zo een leven niet. Dat laat ik aan jullie over.

Stressed is just desserts spelled backwards
vrijdag 27 augustus 2021 om 13:31
Wat een bizar wereldbeeld hebben sommige mensen toch. Er zit natuurlijk helemaal niets tussen jouw beschrijving, of leven voor zoveel mogelijk seks met zoveel mogelijk vreemden.Wickedwitch schreef: ↑27-08-2021 13:13Echt ongelofelijk dat mensen alles letterlijk nemen en denken dat ik denk dat Angela op mij of een toyboy zit te wachten. Het was bij wijze spreken. En ik weet ook dat er hordes vrouwen van middelbare leeftijd zijn voor wie seks nooit meer hoeft of die tevreden zijn met 1 x per maand vanilla seks. Die het prettig vinden om op crocs en Ugg’s te lopen en die witte onderbroeken formaat stoelhoes dragen en met kort kapsel en make uploos door het leven gaan. Die verder diepe bevrediging halen uit hun punnik hobby’s, de kleinkinderen en de carrière. Die seks vermoeiend en niet nodig vinden. Die alles een beetje gedoe vinden en denken dat geilheid en seks bij tieners thuishoren en dat je als volwassene daar niet naar op zoek moet gaan want een beetje sneu. Allemaal prima dames, maar ik wil zo een leven niet. Dat laat ik aan jullie over.
vrijdag 27 augustus 2021 om 13:33
Ik blijf erin lezen dat je denkt dat alleen mensen met een sexy uiterlijk een fijn seksleven hebben en met fijn bedoel je dan veel.
Al die beschrijvingen van dames die jij geeft, dames waar jij in gedachten van gruwelt, stel jij gelijk aan = geen seks.
Wonderlijk, hoe dat werkt dan.
Ook met kort kapsel, onderbroek stoelhoes, zaaddodende schoenen (volgens jou dan, mijn man wordt echt wíld van een paar goede adidasschoenen) en zonder make up heb ik een redelijk regelmatig seksleven, dank je. En dan niet regelmatig als '1x per maand vanilleseks'.
Echt, de negatieve vooroordelen spatten eraf. Ik hoop voor je dat je nooit gedwongen zult zijn je anders dan 'sexy' te kleden
Al die beschrijvingen van dames die jij geeft, dames waar jij in gedachten van gruwelt, stel jij gelijk aan = geen seks.
Wonderlijk, hoe dat werkt dan.
Ook met kort kapsel, onderbroek stoelhoes, zaaddodende schoenen (volgens jou dan, mijn man wordt echt wíld van een paar goede adidasschoenen) en zonder make up heb ik een redelijk regelmatig seksleven, dank je. En dan niet regelmatig als '1x per maand vanilleseks'.
Echt, de negatieve vooroordelen spatten eraf. Ik hoop voor je dat je nooit gedwongen zult zijn je anders dan 'sexy' te kleden

Later is nu

vrijdag 27 augustus 2021 om 13:34
Ja, vind je Wickedwitch hier arrogant? Ik noem het liever onnozel. Volgens mij ben je stukken gelukkiger en tevredener zonder die enorme scoringsdrang mbt seks die wickedwitch beschrijft van zichzelf.
Vooral onnozel omdat ze denkt dat de wereld is in te delen in seksende en seksloze mensen en dat je dat af kunt lezen aan het uiterlijk.
Als er al die 2 groepen zouden zijn, hebben die groepen medelijden met elkaar. Dus eigenlijk is het dan precies goed.
Ik ben overigens ook liever een ma Wemel dan een wandelend seksbeest.
vrijdag 27 augustus 2021 om 13:34
Maleficent schreef: ↑27-08-2021 13:31Of je bent of de hele dag met seks bezig of je bent compleet seksloos. Er is geen middenweg. Kennelijk.![]()
Of je ziet er op en top 'sexy' uit, óf je hebt hooguit 1x per maand vanilleseks. Dan weet je dat.

Later is nu

vrijdag 27 augustus 2021 om 13:44
Het neerkijken op iedereen die niet voortdurend op zoek is naar sex vind ik arrogant ja, net als het label ‘vanille’.
Die komt overigens vaker als denigrerende classificatie voorbij hier op het forum, als je je niet laat wurgen , bespugen of slaan moet je je blijkbaar schamen

vrijdag 27 augustus 2021 om 13:48
Ik denk dat mensen die zo doen niet écht tevreden zijn over hun wilde seksleven. Maar eerder jaloers zijn op het vanille idee. Er is namelijk helemaal geen reden neer te kijken op iemand die het anders doet.smulrol schreef: ↑27-08-2021 13:44Het neerkijken op iedereen die niet voortdurend op zoek is naar sex vind ik arrogant ja, net als het label ‘vanille’.
Die komt overigens vaker als denigrerende classificatie voorbij hier op het forum, als je je niet laat wurgen , bespugen of slaan moet je je blijkbaar schamen![]()
vrijdag 27 augustus 2021 om 14:06
[...]smulrol schreef: ↑27-08-2021 13:44Het neerkijken op iedereen die niet voortdurend op zoek is naar sex vind ik arrogant ja, net als het label ‘vanille’.
Die komt overigens vaker als denigrerende classificatie voorbij hier op het forum, als je je niet laat wurgen , bespugen of slaan moet je je blijkbaar schamen![]()
moderatorviva wijzigde dit bericht op 27-08-2021 14:43
Reden: ongepast en offtopic
Reden: ongepast en offtopic
26.87% gewijzigd
vrijdag 27 augustus 2021 om 14:08
Wickedwitch schreef: ↑27-08-2021 14:06Geloof me het is heerlijk om paar flinke tikken te krijgen, je zou het eens moeten proberen. En gewurgd en geboeid hard geneukt worden is al helemaal heerlijk. Hmm krijg alweer zin.
Ik kijk helemaal niet neer op mensen met vanille seksleven. Alleen wil ik het niet.
vrijdag 27 augustus 2021 om 14:09
vrijdag 27 augustus 2021 om 14:10
je doet nu de aanname, dat hier niemand van seks houdtWickedwitch schreef: ↑27-08-2021 14:06Geloof me het is heerlijk om paar flinke tikken te krijgen, je zou het eens moeten proberen. En gewurgd en geboeid hard geneukt worden is al helemaal heerlijk. Hmm krijg alweer zin.
Ik kijk helemaal niet meer op mensen met vanille seksleven. Alleen wil ik het niet.
of van wat ruiger. Dat beweert niemand hoor
je krijgt enkel reactie op jouw van leer trekken, tegen iedereen die anders denkt dan jij
Terwijl juist seks, hoe je het ook wil, voor vrouwen zo eenvoudig is. Het is zo vreselijk niet bijzonder, dat jij seks kunt vinden. Het wordt overal aangeboden. Mijn aanname is, dat je daar wellicht wat later achter kwam?

vrijdag 27 augustus 2021 om 14:18
Willen we nu weer overgaan tot de orde van de dag?
Weet je waarom?
Ik volg dit topic en heb gelezen dat - om er goed uit te blijven zien - je je niet teveel moet ergeren. Want daarvan krijg je ook een oude(re) uitstraling.
Aangezien het hier al enige bladzijden over wel of niet veel sex hebben, gaat, denk ik dat dit niks meer met 'jong proberen te blijven' heeft te maken.
Anders misschien naar de sexpijler verhuizen?
Wat denken jullie? Mag ik me ergeren dat het off-topic is en blijft duren?
Weet je waarom?
Ik volg dit topic en heb gelezen dat - om er goed uit te blijven zien - je je niet teveel moet ergeren. Want daarvan krijg je ook een oude(re) uitstraling.
Aangezien het hier al enige bladzijden over wel of niet veel sex hebben, gaat, denk ik dat dit niks meer met 'jong proberen te blijven' heeft te maken.
Anders misschien naar de sexpijler verhuizen?
Wat denken jullie? Mag ik me ergeren dat het off-topic is en blijft duren?