Theehuis!
maandag 1 juni 2009 om 21:37
quote:Vishnu schreef op 01 juni 2009 @ 21:30:
Die hele erge hysterisch woedeaanvallen gaan meestal nergens over. Deze kwam omdat ik mijn okels niet had geschoren. Ja echt waar.
Anderhalve dag marinade inderdaad nogal euh... pittige kip zeg maar . KWam omdat we gisteren ineens toch maar niet meer gingen bbq'en, maar oefff....
*gaat even iets te drinken inschenken*
Die hele erge hysterisch woedeaanvallen gaan meestal nergens over. Deze kwam omdat ik mijn okels niet had geschoren. Ja echt waar.
Anderhalve dag marinade inderdaad nogal euh... pittige kip zeg maar . KWam omdat we gisteren ineens toch maar niet meer gingen bbq'en, maar oefff....
*gaat even iets te drinken inschenken*
Peas on earth!
maandag 1 juni 2009 om 23:23
Nemootje
Ik zou em beginselen van feminisme bijbrengen Vishke, zelfs als fervent okselscheerder vind ik dit niet kunnen. Ik zou r zo een Julia Robertsje van doen
Ehm..
hersenverweekt maar geen zin om terug te scrollen..
Oja, Miranda de booskijkende mot (is die naam nog ergens aan gerelateerd? )
Star en de milkshake
Hier ook familiewieg, net als bij Kess, schommeld, spijlen, dunne bekleding, kan ook stoppen
Ik zet em in de kinderkamer, Star, als we die tzt hebben, en dan naast bed ledikant met een kant eruitgehaald en dan tegen bed aan. Mensen die alles willen labelen noemen dat combisleepen, of zo Dan kun je s'nachts dus voeden zonder ook maar op te staan, ligt baby in principe bijna bij je in bed, maar neemt geen ruimte in beslag (want dan zijn ze ineens best groot) en je kunt er niet bovenop rollen. Jaja
Ik zou em beginselen van feminisme bijbrengen Vishke, zelfs als fervent okselscheerder vind ik dit niet kunnen. Ik zou r zo een Julia Robertsje van doen
Ehm..
hersenverweekt maar geen zin om terug te scrollen..
Oja, Miranda de booskijkende mot (is die naam nog ergens aan gerelateerd? )
Star en de milkshake
Hier ook familiewieg, net als bij Kess, schommeld, spijlen, dunne bekleding, kan ook stoppen
Ik zet em in de kinderkamer, Star, als we die tzt hebben, en dan naast bed ledikant met een kant eruitgehaald en dan tegen bed aan. Mensen die alles willen labelen noemen dat combisleepen, of zo Dan kun je s'nachts dus voeden zonder ook maar op te staan, ligt baby in principe bijna bij je in bed, maar neemt geen ruimte in beslag (want dan zijn ze ineens best groot) en je kunt er niet bovenop rollen. Jaja
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 2 juni 2009 om 10:34
Hier ook een knoflookwalm Erwt, dus ik ruik je iig niet.
Nemo naar kdv gebracht vanochtend, wilde hem eigenlijk thuishouden want hij zit echt niet goed in vel. Nu dus toch gebracht en ze bellen me als het niet gaat.
Spikkels nu knalpaars, heel mooi. Heb maar niet gezegd wat de reden was....
Net weer leuke sollicitatie gedaan, was in het dorp waar ik straks waarschijnlijk ga wonen dus dat zou helemaal mooi zijn!!! Vandaag vacaturedag dus ben internet aan het afstruinen, wil er 4 de deur uitdoen.
Plus nog wat spul op mp zetten, morgen tandarts en donderdag paar dozen naar de kringloop. Nuttig vrouwtje ben ik toch af en toe.
Nemo naar kdv gebracht vanochtend, wilde hem eigenlijk thuishouden want hij zit echt niet goed in vel. Nu dus toch gebracht en ze bellen me als het niet gaat.
Spikkels nu knalpaars, heel mooi. Heb maar niet gezegd wat de reden was....
Net weer leuke sollicitatie gedaan, was in het dorp waar ik straks waarschijnlijk ga wonen dus dat zou helemaal mooi zijn!!! Vandaag vacaturedag dus ben internet aan het afstruinen, wil er 4 de deur uitdoen.
Plus nog wat spul op mp zetten, morgen tandarts en donderdag paar dozen naar de kringloop. Nuttig vrouwtje ben ik toch af en toe.
Als je loslaat, heb je twee handen vrij.
dinsdag 2 juni 2009 om 12:33
Is dat het schrootjeshuis zonder P?
Als ze toch aan het verbouwen gaan: laat ze je voortuintje maar omtoveren tot P, dan!
Inads kind wordt eht eerste jaar ook alleen maar gedragen, omdat het de grond nog niet mag raken. En er komen paarse doeken ver de wieg te hangen, zodat kind denkt dat het nig in de baarmoeder ligt te slapen.
Als ze toch aan het verbouwen gaan: laat ze je voortuintje maar omtoveren tot P, dan!
Inads kind wordt eht eerste jaar ook alleen maar gedragen, omdat het de grond nog niet mag raken. En er komen paarse doeken ver de wieg te hangen, zodat kind denkt dat het nig in de baarmoeder ligt te slapen.
Loretta is De Mol. Punt.
dinsdag 2 juni 2009 om 13:53
Ik mag dan heel AP zijn, ik geloof nog meer in de wetenschap en dat van die kringspier bijvoorbeeld Chica heeft nooit op een potje gezeten trouwens, potjes zijn voor losers Hij mag gewoon net als Chica voor zijn 2e jaar in een keer zindelijk zijn, dag en nacht, en dan hop meteen zonder gezeik of watjesangst op de grote wc
Fijn van huis Vish, zou inderdaad gaan kijken en vragen stellen, wie weet wordt het dus toch nog wat. En in t ergste geval heb je tzt een luxeprobleem
En, ben benieuwd naar de sollicitaties, duim voor je!
Paarse doeken
Kess in de combisleeper goed voor een leuke foto
Hier weer nieuws, ik doe een NSupdeet/Vsihehyvesberichtje
Binnen nu en oh zeg een paar uur toch wel
Fijn van huis Vish, zou inderdaad gaan kijken en vragen stellen, wie weet wordt het dus toch nog wat. En in t ergste geval heb je tzt een luxeprobleem
En, ben benieuwd naar de sollicitaties, duim voor je!
Paarse doeken
Kess in de combisleeper goed voor een leuke foto
Hier weer nieuws, ik doe een NSupdeet/Vsihehyvesberichtje
Binnen nu en oh zeg een paar uur toch wel
Wat Supersmollie zegt vind ik ook
dinsdag 2 juni 2009 om 15:23
Kan ik al in NS kijken?
Hier drukke dag en het is ook nog eens bloedjeheet. Ik schat dat het daarnet toch wel zeker 50 graden was in mijn auto. Mijn voeten lijken wel olifantenpootjes, zo opgezet door de warmte. Wel gezellig met vriendinnetje geluncht én zomaar spontaan een zonnebril besteld bij Hans Anders. Wél eentje met jampotglazen (dus niet extra dun), maar met een montuur met van die hele brede brillepootjes, waardoor je dat niet gaat zien. En dat alles voor de prijs van.... 65 euro
Als ik ooit een kind ga baren, kunnen jullie me wel informeren over al dan niet schommelende wiegjes en combislapen enzo he?
Peas on earth!
dinsdag 2 juni 2009 om 20:22
Star ons wiegje komt bij Prenatal vandaan en bij Nesta al gebruikt. Had ook een familiewiegje van Arjan maar ik zal toegeven (met schaamrood op mijn kaken) dat ik de spijlen heel eng vond en de bekleding en alles dat we toch van schoonmoeders (heel lief) een nieuw wiegje mochten uitzoeken. Deze bevalt prima, kan er niets geks of angstigs over vertellen.
Vish wordt je eventueel aankomstig huisje gerenoveerd door woningbouw? Dan zou ik zeker gaan kijken, veel vragen stellen maar ook proberen wat "eisen" neer te leggen als ze bijvoorbeeld schrootjes niet willen weghalen. Woningbouw wil graag goede huurders en als zedat gevoel bij je hebben, gaan ze ookwel wat harder lopen. Mocht het aan de ordezijn natuurlijk.
Jij striae vanaf bovenbenen tot aan borsten, denk dat we allebei winnen in wedstrijd met meeste striae
Nu even verder lezen!
Vish wordt je eventueel aankomstig huisje gerenoveerd door woningbouw? Dan zou ik zeker gaan kijken, veel vragen stellen maar ook proberen wat "eisen" neer te leggen als ze bijvoorbeeld schrootjes niet willen weghalen. Woningbouw wil graag goede huurders en als zedat gevoel bij je hebben, gaan ze ookwel wat harder lopen. Mocht het aan de ordezijn natuurlijk.
Jij striae vanaf bovenbenen tot aan borsten, denk dat we allebei winnen in wedstrijd met meeste striae
Nu even verder lezen!