Meld hier alle forum-bugs!

23-02-2009 11:31 3102 berichten
Alle reacties Link kopieren
Haai allemaal,

Komen jullie rare forumdingen tegen? Werken functies niet (meer) zoals ze zouden moeten? Meld ze hier! Om de probleemoplossing aan de kant van techniek te versnellen is het altijd handig om te vermelden welke browser (incl versienummer) en welk besturingssysteem je gebruikt.

grtjs, Naomi
Rechterkolom is een zooitje.

En reclame voor het Flair forum?
Oh en ik had net ook geen smileys meer en hier ineens weer wel

Kalote forum!
Thuis maar even met FF ingelogd, want met IE kan ik nu helemaal niet meer op het forum lezen, laat staan posten, vanwege de "bewerking afgebroken"-bug. Maar met FF is inderdaad de hele rechterkolom een zootje en werkt de navigatie linksboven (zoals ook eerder gemeld) niet meer

Misschien alle Flash toeters en bellen er eens een keer af gooien en kijken of het forum dan wel werkt?? Of is dat al eens geprobeerd?
En lastig inloggen en idd hier ook een rechterkolom die in de war is....

Waarom niet eerst zorgen dat het een is gemaakt voor je begint met het ander?
De rechterkolom is hier ook helemaal door elkaar gehusseld. En de foutmelding is echt heel erg nu, élk topic geeft hem en dan niet een keer, maar zo vaak dat ik het voor nu maar weer ga opgeven.

Misschien dat het straks weer iets beter te doen is, lees ik dan wel bij. *is heel naief*
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
Wat is dit klote navigeren zeg!
Navigeren is natuurlijk ook helemaal niet meer nodig, nu je met google kunt zoeken.

Beetje jammer alleen dat je er nu gewoon helemaal niet meer op komt met IE.
geen bug, maar juist een complimentje, de googlezoekfunctie werkt als een tiet!
I was born in the sign of water, and it's there that I feel my best
Jullie helpen zo aardig je eigen forum naar de kl*ten. Het is hier nog nooit zo saai en rustig geweest.
...
Hoest mogelijk...ze hebben het voor elkaar gekregen om nóg meer te slopen aan het forum! HULDE!

Ook in Chrome kan je niet meer navigeren zoals gepost op 17.12
Test.

Nu met IE8, vanuit de beginpagina van het forum moest ik vier keer klikken voor ik dus hier terecht kwam. Het leek wel alsof de "boodschap" helemaal niet overkwam. Ook in IE ziet de rechterkolom er raar uit, volgens mij is er gewoonweg niet genoeg ruimte, knikker die lastminute maar eens de deur uit. Nou, eens kijken of dit bericht foutloos geplaatst wordt.

De balk met smillies enzo staat er nu wel goed, of was dit inmiddels opgelost?
quote:rosanna08 schreef op 02 juni 2009 @ 20:54:

geen bug, maar juist een complimentje, de googlezoekfunctie werkt als een tiet!Zo jammer dat dat zo'n beetje het enige is wat nog werkt
Waar blijven de updates? (zonder huilies graag, gewoon de droge info will do).
Gheghe, in IE8 werkt die navigatie dus wel!
quote:Jaschenca schreef op 02 juni 2009 @ 21:10:

Gheghe, in IE8 werkt die navigatie dus wel! GVD! Ik ga nu echt niet ook nog IE installeren hoor. En dan loop je toch steeds vast, dan maar niet navigeren
Mijn berichten worden dus foutloos geplaatst in IE zonder een foutmelding.
Nijn, d'r ís net een update geweest. Weliswaar met iets anders dan de reparatie van het defect van afgelopen maand, maar hé, dan moet je maar gewoon specifiekere droge info vragen hoor.
quote:IvyRosa schreef op 02 juni 2009 @ 21:11:

[...]

GVD! Ik ga nu echt niet ook nog IE installeren hoor. En dan loop je toch steeds vast, dan maar niet navigeren Ik wilde even testen hoe het ging met IE, maar tot nu toe zonder problemen dus. En dan nu snel terug naar FF!
Ben ik de enige die momenteel helemaal niet goed wordt van het alsmaar naar de 'abonneren'bladzijde wordt gedirigeerd? Ik doe niets, maar kom er toch steeds terecht. Grrr!
Zoekfunctie werkt inderdaad als een tierelier èn je komt nog op de juiste pagina uit ook. Dus dat loopt goed.

Nu de rest nog. *dichtgenaaide mond smiley*

(Oh en nu ik weer te laat bedacht dat ik iets in kleur ging posten, wordt dát ooit nog teruggeplaatst zoals het was? Dat je vooraf ziet welke kleur je nou ècht geselecteerd hebt en dat je de codes dan ook daadwerkelijk om je geselecteerde tekst heen krijgt in plaats van rücksichtslos aan het einde neergekwakt? Dat gíng gewoon goed allemaal, maar is bij een van de updates "verbeterd", zeg maar. Als het ware dus. )
Ook IE8 hier en nog steeds kut met peren...
If at first you do not succeed, try doing it the way your wife told you.
quote:fussie schreef op 02 juni 2009 @ 21:14:

Ben ik de enige die momenteel helemaal niet goed wordt van het alsmaar naar de 'abonneren'bladzijde wordt gedirigeerd? Ik doe niets, maar kom er toch steeds terecht. Grrr!Misschien wil Viva je iets duidelijk maken?
Hehe, ja, maar de nieuwsbrief krijg ik al en het blad vind ik zo niets meer, dat lukt ze toch niet
Ik word echt behoorlijk gallisch van die foutmeldingen de hele tijd.
Weet je wat? Ik ga eens lekker naar bed!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven