Zwanger worden 12+ mnd met/zonder MMM

06-03-2020 21:29 1696 berichten
Alle reacties Link kopieren
Dit topic is een vervolg op de groep "Zwanger worden 6+ rondes".

Dit topic is bedoeld voor vrouwen die al langer dan een jaar bezig zijn om hun kinderwens in vervulling te laten komen.

:couple:

NaamLeeftijdProberen vanaf / RondeNodBijzonderheden
Vanessakusje1987 34 Juli'18 ... IVF 1
Krullenbol90 30aug '19?Wachten op uitslag hormoononderzoek
Polly.sebastian ?Ovulatie inductie clomid 100 en IUI

Zwanger! :heart:
Daneli (okt'20), Blonde83 (dec'20), Bankkussen (maart'21), Leeuwtje12345 (maart'21), Girafjes (maart'21), D0ris (april'21), Bailey26 (mei'21), Loozey (mei'21), Elmen (juni'21), Bam (sept'21), Falathiel (sept'21), Koffieleutjuh (januari'22), Vonskie (februari'22), Maneschijn (mei'22), Liv_123 (augustus'22)

Gegevens aanpassen?
[...]

Testdrang?
https://www.countdowntopregnancy.com/pr ... lation.php

:heart: PS 'You were an amazing human before infertility. Don't lose her! ' :heart:
zw12plus wijzigde dit bericht op 10-01-2022 10:32
68.05% gewijzigd
Gefeliciteerd koffie!! Dat is echt heel fijn om te horen. Wat een traject hebben jullie ook afgelegd zeg. Ik wens en gun je nog een hele fijne voorspoedige zwangerschap! 😘
Ahwww superlief Dee Dee en Maneschijn! Dank jullie wel! :heart:

Ik hoop voor iedereen hier dat alle wensen in vervulling mogen gaan!

Liefs,
Koffie
Gefeliciteerd koffieleutjuh wat een goed nieuws. Geniet er van.
Gefeliciteerd Koffie! Geniet ervan :)
Hoi Dames,

Hoe gaat het met jullie?

Hier weer op het wachtbankje. Altijd weer spannend. Dit keer ook de stress erbij of ik geen Corona krijg. Mijn collega is positief getest en we kunnen de 1,5 meter niet aanhouden op het werk. Vandaag PCR-test gedaan voor mijn eigen gemoedsrust. Gelukkig ben ik ingeënt en hoef ik niet verplicht in quarantaine behalve als ik klachten krijg. Kan er ook allemaal wel bij deze ronde…
Gefeliciteerd koffie!!! :heart:
~ It takes a rad mama to be a father too ~
Sterkte op het wachtbankje Knorretje! ik hoop dat je PCR negatief was?

hier net nieuwe cyclus begonnen en voor mij dus de start van IUI. heb nooit zoveel geluk dus ga zeker niet uit van een eerste poging raak, maar ga eerst maar ervaren hoe dit traject is. so far niet teveel last van de clomid.
"Everything will be okay in the end. If it's not okay, it's not the end."
Dankjewel deedee. Net uitslag terug en negatief wat een opluchting.

Spannend deedee ik duim voor je. Fijn dat je weinig last hebt van de clomid tot nu toe.
gelukkig Knorretje!! dat kan je er echt niet bij gebruiken..!
DeeDee, spannend! Hopelijk blijf je weinig last hebben van de clomid.
Knorretje, dan zitten we samen op het wachtbankje. Gelukkig je covid test negatief, dan kan je er inderdaad nu niet bij hebben kan ik me voorstellen..
vandaag eerste iui gehad, maar waarschijnlijk ook gelijk de laatste. gynaecoloog gaf aan dat zaadkwaliteit weer te weinig was voor waar ze eigenlijk IUI mee doen. Enorm balen wel. 1e zaadonderzoek was ook niet goed, 2e was ineens beter en daarom besloten toch eerst iui te proberen, toch ook minder invasief en minder het gevoel al 'aan het einde' te beginnen. maar vrees dat we nu toch weer aan ICSI moeten denken. na deze cyclus iig weer afspraak met gyn over vervolg. Zag dit wel als een testrondje hoor. maar ipv focus op iui toch maar ivf traject in.
Dankjewel Bam, superlief! :heart:

Deedee wat heftig zeg! Toch ineens uitwijken naar icsi.. ook al was je erop voorbereid..
Hoop dat icsi jullie snel jullie wondertje mag brengen!
DeeDee staat je afspraak al anders nu gelijk inplannen hoor ivm al die wachttijden en starttijden.

Koffie hou vol, deze mooie zwangerschap moet een happy end worden.

Hier 1e tp mislukt. Op naar de 2e tp. We hadden 3 embryo’s nu nog 2.
Dank Koffie, het is echt wel een beetje een domper merk ik bij mezelf. nu ook maar bedenken of we gelijk door willen met het traject of ff pauze inlassen. er zijn in ons ziekenhuis geen wachttijden gelukkig.
Vanessa ja heb gelijk een afspraak gemaakt met de gyn. maar duurt toch weer paar weken (moeten wel deze cyclus verder afwachten).
wat balen van de mislukte TP :( het is jou ook zo gegund. hoe lang moet je nu wachten tot de volgende?
@DeeDee, jeetje wat balen zeg dat je bij je 1e IUI zo iets te horen krijgt. Stiekem ligt daar ook mijn grootste angst, dat het 2e semenonderzoek een 'gelukstreffer' was en de getallen eigenlijk helemaal niet zo goed zijn.. Wat fijn dat er geen wachttijden zijn, maar lastige keuze tussen door of even pauze. Wat vindt je man ervan?
Hopelijk is het niet nodig en is IUI 1 gewoon succesvol!

Vanessa, wat balen :( ..
DeeDee, wat een rotnieuws zo bij IUI1 :( Ik denk altijd 'er is er maar eentje nodig', maar snap ook dat ze grover geschut in willen zetten. Toch ga ik heel hard voor je duimen deze ronde! Ik zou even kijken hoe je je verder mentaal voelt deze ronde en afhankelijk daarvan misschien even een pauze inlassen. Ik merk dat die pauze me goed heeft gedaan (terwijl ik eerst echt niet wilde!) en ivf is toch wel echt heftig.. Als er geen wachttijden zijn zou ik lekker een tijdje even genieten!

Vanessa, wat rot!! :( Gelukkig heb je nog wat cryos over.. Had je het verwacht of toch veel hoop? Rustig aan!

Koffie, hoe gaat het met jou en de meisjes? :heart:

Senchagreen en Knorretje, hoe gaat met jullie? Nog op het wachtbankje?

Ik ben terug van vakantie, enorm genoten van zon zee en strand! Om eerlijk te zijn ook veel spanning gehad. Alles komt er dan even uit op zon moment. Nu nog 3 weken wachten voor ik met decapeptyl begin en dus aan IVF1. Enorm spannend!
Liv Dat klinkt heerlijk zo’n vakantie. Niet gek dat tijdens ontspannen alles eruit komt. Succes met het wachten de komende weken

vanessa shit zeg.

Deedee balen voor je. denk goed aan jezelf en doe waar je goed bij voelt.

Hier van het wachtbankje af. Had al zo’n voorgevoel dat deze ronde niks zo zijn. Zitten nu op de helft van de clomid cyclus die we zelf mogen proberen zonder ziekenhuis bezoeken. Nog 3 rondes te gaan. Hopelijk gaat dat lukken.
Liv, fijn dat je van je vakantie genoten hebt, maar logisch ook dat in de rust van daar zijn alles eruit komt. Ineens veel tijd om na te denken ook lijkt me.
Knorretje, balen... Ik hoop ook zo dat jullie het zonder ziekenhuisbezoeken gaat lukken!

Ik durf het bijna niet te schrijven en het voelt echt een beetje lullig aangezien ik me net heb aangemeld in dit topic... maar ik had gister een positieve digitale clear blue... Nu maar zien of het langer goed blijft gaan dan vorige keer.. Dat het na 23 rondes nog spontaan mocht lukken voelt echt heel raar
Senchagreen wat een super nieuws gefeliciteerd hopelijk blijft het goed gaan.
gefeliciteerd Senchagreen, wat spannend! ik duim voor je!
Sencha wat leuk voor jullie. Hopelijk wordt het een mooie zwangerschap.
Knorretje wat jammer meis.. op naar de volgende ronde dan maar! :hug:

Sencha green wauw, geweldig zeg!! Van harte gefeliciteerd. Ik hoop dat je een fijne zwangerschap hebt :) (en zeker niet lullig voelen!)
Heyyy lieve meiden!

Allereerst Senchagreen van harte gefeliciteerd! Wat een prachtig nieuws! Zo zie je maar... De wonderen zijn de wereld nog niet uit. Een goede zwangerschap toegewenst! :cheer:

Vanessa, hopelijk gaat het wel goed met de aankomende tp en mag die resulteren in een goede zwangerschap! :heart:

Liv, dat klinkt als een heerlijke vakantie! Logisch ook dat alle spanningen eruit komen! En spannend dat je binnenkort mag starten met de deca! Hoop dat het een goede poging mag worden en dat je weinig bijwerkingen hebt! :heart:

Deedee volg vooral je gevoel voor wat betreft wel/geen pauze voor start icsi..

Knorretje ik hoop met je mee dat het binnen de komende IUI's mag lukken!

Hier gaat het wel goed op zich... Helaas wel halve dagen moeten gaan werken vanwege teveel harde buiken.. ik doe dus echt extra rustig aan! De 20 weken echo ook achter de rug en dat was allemaal in orde! Hele opluchting :cheer2: :cheer2:

Hopelijk ben ik niemand vergeten!
Liefs, Koffie
Dank jullie wel allemaal voor de felicitaties, erg lief :flirting: . Mijn testen lopen niet overduidelijk op, dus wellicht ben ik hier zo weer terug.

Koffie, wat fijn dat je een goede echo hebt gehad! Zeker extra rustig aan doen, denk aan jezelf. Hopelijk kan je met halve dagen werken nog even wat nazomerzon genieten :)
senchagreen hoop t niet voor je! succes!!

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven