A perfect day again...
dinsdag 2 juni 2009 om 16:16
Even een zonnige groet van bloody hot vakantiebestemming!
Geniet volop! En PTL ook (zowel van hier als van elkaar!).
Nog wel wat te melden door ´ongelukje´ op airport nog voor vertrek, maar dat mail ik nog wel. Te bang dat evt. medevakantie-gangers hier meelezen en dan ben ik te traceerbaar. Ben beetje ´gehavend´.
Ik zal een dezer dagen eens kijken of ik het via htotmail vanaf eigen laptop kan doen (zit nu ff op openbare pc).
lieve groetjes!
Geniet volop! En PTL ook (zowel van hier als van elkaar!).
Nog wel wat te melden door ´ongelukje´ op airport nog voor vertrek, maar dat mail ik nog wel. Te bang dat evt. medevakantie-gangers hier meelezen en dan ben ik te traceerbaar. Ben beetje ´gehavend´.
Ik zal een dezer dagen eens kijken of ik het via htotmail vanaf eigen laptop kan doen (zit nu ff op openbare pc).
lieve groetjes!
woensdag 3 juni 2009 om 13:39
Haihai
Jaa... werk begon gisteren (al!) en voelde erg prettig. Heerlijk heerlijk. Mn plek is tijdelijk en nieuw, dus ik moet gewoon zorgen dat ik over een half jaar onmisbaar ben
Vandaag grootscheeps handdoeken ingekocht bij de hema.. met zegeltjes van m'n moeder en tante erbij heb ik een knuffeltje Tuurlijk vonden m'n moeder en tante dat 't knuffeltje voor de kinderen zou zijn, maar ik heb twéé kinderen en één knuffeltje. Dus.. en 't knuffeltje heet Moe, dat lijkt me duidelijk, die is voor moeder!
Zo, de apparaten werken je wel tegen, tegenwoordig Dee.. motor nu weer goed dus?
Ik had 't hier nog niet verteld, gloof ik.. Laatst liep ik door de stad, komt er een man, donker en slecht NL sprekend, naar me toe en vraagt m'n naam. Ik ben wat achterdochtig, want wat moet ie van me, maar ach, bedenk ik, m'n voornaam geven kan geen kwaad. Is zijn reactie "Dreamer, jij is heel mooi vrouw!"
Zoiets maakt je dag/week (maand/jaar) weer goed
IK had volgens mij Elvis gisteren zo ver, dat ik een hondje op zou kunnen halen. Een Maltezer leeuwtje, zoééntje..
maar vind het met onzekerheid werk en aantal praktische zaken toch niet zo handig, eigenlijk. Aan de ander kant, nu Elvis zo'n beetje toegeeflijk werd, begint het wel harder te kriebelen!
Blijf mezelf vertellen dat ik eerst dingen moet regelen als "waar doe ik 'm heen, als ik naar m'n zus ga" en wie past er op in weekenden dat we voetbaltoernooien hebben (bijvoorbeeld) en kan ie mee met vakantie (jajajajajajaJA!) (3 dagen in de auto niet echt leuk voor puppy, maar vakantie is wel direct handig zindelijk maken.. een Stad bekijken dan weer niet.. enzenzenz)
Dus.... gelukkig werkt Elvis nog goed als 'gezond verstand'.. of is dat nou weer niet gelukkig
Jaa... werk begon gisteren (al!) en voelde erg prettig. Heerlijk heerlijk. Mn plek is tijdelijk en nieuw, dus ik moet gewoon zorgen dat ik over een half jaar onmisbaar ben
Vandaag grootscheeps handdoeken ingekocht bij de hema.. met zegeltjes van m'n moeder en tante erbij heb ik een knuffeltje Tuurlijk vonden m'n moeder en tante dat 't knuffeltje voor de kinderen zou zijn, maar ik heb twéé kinderen en één knuffeltje. Dus.. en 't knuffeltje heet Moe, dat lijkt me duidelijk, die is voor moeder!
Zo, de apparaten werken je wel tegen, tegenwoordig Dee.. motor nu weer goed dus?
Ik had 't hier nog niet verteld, gloof ik.. Laatst liep ik door de stad, komt er een man, donker en slecht NL sprekend, naar me toe en vraagt m'n naam. Ik ben wat achterdochtig, want wat moet ie van me, maar ach, bedenk ik, m'n voornaam geven kan geen kwaad. Is zijn reactie "Dreamer, jij is heel mooi vrouw!"
Zoiets maakt je dag/week (maand/jaar) weer goed
IK had volgens mij Elvis gisteren zo ver, dat ik een hondje op zou kunnen halen. Een Maltezer leeuwtje, zoééntje..
maar vind het met onzekerheid werk en aantal praktische zaken toch niet zo handig, eigenlijk. Aan de ander kant, nu Elvis zo'n beetje toegeeflijk werd, begint het wel harder te kriebelen!
Blijf mezelf vertellen dat ik eerst dingen moet regelen als "waar doe ik 'm heen, als ik naar m'n zus ga" en wie past er op in weekenden dat we voetbaltoernooien hebben (bijvoorbeeld) en kan ie mee met vakantie (jajajajajajaJA!) (3 dagen in de auto niet echt leuk voor puppy, maar vakantie is wel direct handig zindelijk maken.. een Stad bekijken dan weer niet.. enzenzenz)
Dus.... gelukkig werkt Elvis nog goed als 'gezond verstand'.. of is dat nou weer niet gelukkig
Later is nu
woensdag 3 juni 2009 om 16:46
Hallo allemaal!
Wat hebben we een heerlijk pinksterweekeinde gehad meiden ik (wij) hebben intens vakantie gevierd in onze achtertuin echt helemaal goed.
Vandaag is het weer wat minder maar he.. ik moest ook weer gewoon aan de bak.
Oh dreamer wat een plaatje..... ik wil wel voor hem zorgen hoor.. jammer dat we zover weg wonen.
En dee... wat een problems allemaal... ik zal maar niet vragen hoe het nu verder is afgelopen????
Yas niet zo nieuwschierig... ik weet het lekker toch al!!!
Nou eh... verder geen nieuws hier.. helemaal happy... geen problemen... pfff saai he!
Van het weekend een paar dagen naar een mooie camping ... vieren dat mijn ouders 40 jaar zijn getrouwd. dat is mijn nieuws wel zo'n beetje!
ps waarom doen mijn smilies het niet?
Wat hebben we een heerlijk pinksterweekeinde gehad meiden ik (wij) hebben intens vakantie gevierd in onze achtertuin echt helemaal goed.
Vandaag is het weer wat minder maar he.. ik moest ook weer gewoon aan de bak.
Oh dreamer wat een plaatje..... ik wil wel voor hem zorgen hoor.. jammer dat we zover weg wonen.
En dee... wat een problems allemaal... ik zal maar niet vragen hoe het nu verder is afgelopen????
Yas niet zo nieuwschierig... ik weet het lekker toch al!!!
Nou eh... verder geen nieuws hier.. helemaal happy... geen problemen... pfff saai he!
Van het weekend een paar dagen naar een mooie camping ... vieren dat mijn ouders 40 jaar zijn getrouwd. dat is mijn nieuws wel zo'n beetje!
ps waarom doen mijn smilies het niet?
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
woensdag 3 juni 2009 om 17:15
Wil je geen concessie doen dan, Dream? Wel een hond, maar niet mee op vakantie? Ik heb mijn hond eerlijk gezegd nog nooit mee op vakantie genomen en vind het eigenlijk ook wel lekker om 'm dan even niet 3/4x per dag uit te hoeven laten...
Super dat je werk meteen zo bevalt!
Ach problemen Freak, als het blijft bij een accu, een bbmotor en een dvd die het begeven of raar doen, dan teken ik daarvoor (hoewel het natuurlijk wel heeeel erg irritant is).
Veel plezier met je ouders op de camping en gefeliciteerd alvast.
Ben je weer een beetje uitgerust, Jas?
Ga zo lekker bij m'n ouders eten, even gedag zeggen want ze gaan morgen op vakantie.
Super dat je werk meteen zo bevalt!
Ach problemen Freak, als het blijft bij een accu, een bbmotor en een dvd die het begeven of raar doen, dan teken ik daarvoor (hoewel het natuurlijk wel heeeel erg irritant is).
Veel plezier met je ouders op de camping en gefeliciteerd alvast.
Ben je weer een beetje uitgerust, Jas?
Ga zo lekker bij m'n ouders eten, even gedag zeggen want ze gaan morgen op vakantie.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
woensdag 3 juni 2009 om 17:32
Nou... aangezien we allebei werken is zo'n vakantie juist het moment om het beestje goed aandacht te geven en te laten wennen (aan ons uiteraard) En 't is maar een klein hondje, een kat is groter, als ze beide volwassen zijn! Een grote hond meenemen is dan toch anders, vind ik. Het zou misschien kunnen hoor, dat we zo'n beest pas ná de vakantie ophalen. Maar ik wil 'm NU
Ik ben ook moe, trouwens (what else is new?) Heb even weer (te) veel te doen, nu en de komende tijd. Afgelopen week heerlijk rustig gedaan, maandag geen kids, hele dag in de tuin zitten lezen en kolonisten met Elvis. Mooi boek trouwens, Aprilheks. Een psychologische thriller.
Maar vanmorgen op fiets, via stad op verjaardagsvisite aan andere kant stad. Morgen hele dag stembureau (met de hand tellen, dus laat) vrijdag uiteraard werken. Zaterdag is er een voetbaltoernooi en verder niets. Dan hele week werken en druk weekend. Stom genoeg ben ik volgens mij al moe, doordat ik tegen drukke maar leuke dingen opzie. Moet het toch meer over me heen laten komen, denk ik.
Ik ben ook moe, trouwens (what else is new?) Heb even weer (te) veel te doen, nu en de komende tijd. Afgelopen week heerlijk rustig gedaan, maandag geen kids, hele dag in de tuin zitten lezen en kolonisten met Elvis. Mooi boek trouwens, Aprilheks. Een psychologische thriller.
Maar vanmorgen op fiets, via stad op verjaardagsvisite aan andere kant stad. Morgen hele dag stembureau (met de hand tellen, dus laat) vrijdag uiteraard werken. Zaterdag is er een voetbaltoernooi en verder niets. Dan hele week werken en druk weekend. Stom genoeg ben ik volgens mij al moe, doordat ik tegen drukke maar leuke dingen opzie. Moet het toch meer over me heen laten komen, denk ik.
Later is nu
woensdag 3 juni 2009 om 22:16
Haha, ja dat je 'm NU wilt, dat snap ik helemaal, zou ik ook hebben.
Maar of een hond laten wennen op vakantie in buitenland (toch), weet niet of dat zo'n heel goed idee is. Ik kan me nog herinneren van mijn hond, dat pups eigenlijk de heeeeele dag slapen, af en toe even wakker, meteen uit, even spelen, weer uit, en dan weer slapen. Vakantie lijkt me dan best wel onrustig voor een pup. Afgezien van het feit dat ze meestal gaan overgeven in de auto (en in alles wat beweegt trouwens, want ik nam pup mee in de fiestmand, en dat heeft ook wel 10 dagen ofzo geduurd, voordat ie niet meer overgaf in fiestmand -en auto- ).
En of het nou een grote of kleine hond is, uit moet 'ie toch. Enige voordeel van kleine hond is dat ie beter onder de tafel past als je uit eten gaat ofzo .
En weet niet of jullie veel wandelen etc op vakantie, maar dat gaat met een pup ook zeker niet lukken.
Sorry, I don't want to spoil the fun
Tja, moe. Ik ken het. Ik ga nu echt echt echt eens een week lang om 23u naar bed (proberen....), want ik heb ook last van chronische vermoeidheid, bah.
Maar of een hond laten wennen op vakantie in buitenland (toch), weet niet of dat zo'n heel goed idee is. Ik kan me nog herinneren van mijn hond, dat pups eigenlijk de heeeeele dag slapen, af en toe even wakker, meteen uit, even spelen, weer uit, en dan weer slapen. Vakantie lijkt me dan best wel onrustig voor een pup. Afgezien van het feit dat ze meestal gaan overgeven in de auto (en in alles wat beweegt trouwens, want ik nam pup mee in de fiestmand, en dat heeft ook wel 10 dagen ofzo geduurd, voordat ie niet meer overgaf in fiestmand -en auto- ).
En of het nou een grote of kleine hond is, uit moet 'ie toch. Enige voordeel van kleine hond is dat ie beter onder de tafel past als je uit eten gaat ofzo .
En weet niet of jullie veel wandelen etc op vakantie, maar dat gaat met een pup ook zeker niet lukken.
Sorry, I don't want to spoil the fun
Tja, moe. Ik ken het. Ik ga nu echt echt echt eens een week lang om 23u naar bed (proberen....), want ik heb ook last van chronische vermoeidheid, bah.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
donderdag 4 juni 2009 om 06:49
Je hebt helemaal gelijk.. ik weetut
Had gisteren ook al bedacht dat een volwassen asielhond beter voor ons zou zijn Al zindelijk en kan al alleen thuisblijven, enzo. Maarja.. wat je dán weer in huis haalt..
Voordeel van kleine hond: past beter in de auto (die in vakantietijd bij ons altijd overvol is ) en mensen zijn toegankelijker naar zo'n schattig klein beestje, is mijn ervaring.
Maar goed, toen zat Elvis aan de pc en vroeg "hoe heette die hond nou?" Ik weer confuus, hahaha.
'k Zit vandaag hele dag op stembureau.. Dat is niet zo erg, maar ik zie op tegen stemmen tellen. 't Wordt een latertje vandaag, ben ik bang
toedels
Had gisteren ook al bedacht dat een volwassen asielhond beter voor ons zou zijn Al zindelijk en kan al alleen thuisblijven, enzo. Maarja.. wat je dán weer in huis haalt..
Voordeel van kleine hond: past beter in de auto (die in vakantietijd bij ons altijd overvol is ) en mensen zijn toegankelijker naar zo'n schattig klein beestje, is mijn ervaring.
Maar goed, toen zat Elvis aan de pc en vroeg "hoe heette die hond nou?" Ik weer confuus, hahaha.
'k Zit vandaag hele dag op stembureau.. Dat is niet zo erg, maar ik zie op tegen stemmen tellen. 't Wordt een latertje vandaag, ben ik bang
toedels
Later is nu
donderdag 4 juni 2009 om 19:09
He hallo... oh dreamer ik snap je helemaal van IK WIL HEM NU!
Ik wil ook nu wel een hond maar we moeten gewoon realistisch zijn dat het dan gebeurd is met vrijheid.. ik bedoel buuf hoeft nu alleen zaterdag de poes maar even eten te geven... hond mag niet op deze camping.. dus dan meteen al hellup.
Toen ex en ik onze Boris nog hadden moesten we lang zoeken naar plekjes waar hij mee mocht ( want thuis blijven was niet im frage!)
En ja stemmen tellen met de hand... erg zeg dat rode potlood terug! Maar wat goed dat je dat doet... .als vrijwilleger op een stembureau ( ben je lid van een partij... niet nieuwschierig hoor!!!)
Ok demoisselle... ik zeg niets meer.. maar inderdaad die problemen zijn een kleinigheid vergeleken met andermans problemen.. zo relativeer ik ook altijd alles... geeft een stuk minder stress moet ik zeggen!
Zo alle boodschappen zijn gedaan.. de tassen voor zovermogelijk in gepakt... morgen nog even werken en ik moet nog wat was weg werken en dan kunnen we gaan relaxen op de camping ( alhoewel 3 dagen met de gehele familie:P )
Fijn weekend allemaal!
Ik wil ook nu wel een hond maar we moeten gewoon realistisch zijn dat het dan gebeurd is met vrijheid.. ik bedoel buuf hoeft nu alleen zaterdag de poes maar even eten te geven... hond mag niet op deze camping.. dus dan meteen al hellup.
Toen ex en ik onze Boris nog hadden moesten we lang zoeken naar plekjes waar hij mee mocht ( want thuis blijven was niet im frage!)
En ja stemmen tellen met de hand... erg zeg dat rode potlood terug! Maar wat goed dat je dat doet... .als vrijwilleger op een stembureau ( ben je lid van een partij... niet nieuwschierig hoor!!!)
Ok demoisselle... ik zeg niets meer.. maar inderdaad die problemen zijn een kleinigheid vergeleken met andermans problemen.. zo relativeer ik ook altijd alles... geeft een stuk minder stress moet ik zeggen!
Zo alle boodschappen zijn gedaan.. de tassen voor zovermogelijk in gepakt... morgen nog even werken en ik moet nog wat was weg werken en dan kunnen we gaan relaxen op de camping ( alhoewel 3 dagen met de gehele familie:P )
Fijn weekend allemaal!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
vrijdag 5 juni 2009 om 00:27
Haihai
ik was 0.00 uur thuis van stemmen en spullen wegbrengen. Een stembureaulid, waarvoor ik dus maar voorzitterschap geaccepteerd heb (omdat ik x niet wilde als voorzitter) zou toch nooit voorzitter worden... En x zei vervolgens steeds (op het laatst) dat y wel wegmocht, want die moest 'al' om 8 uur op het werk zijn, vanwege werkreisje. Dat IK om 8 uur op werk moest zijn vanwege wérk, dat was wat anders
Dus.. ahum
Ik zit aan de kruscovac.. Is Kroatisch. Gaat Elvis over 2 weken heen, kan ie mooi nieuwe voorraad meenemen!
Dus
Zo
Stemmen tellen is niet erg, dat er steeds ééntje mist wél!
En dat je, na een dagje vanalles turven de 11 ineens telt als 2, da's dan ook niet echt handig
Wisten jullie dat:
- er alleen in mijn gemeente al honderden mensen aan 't werk zijn, de telresultaten in te kloppen in betreffende programma?
- die gewoon nog lang lang lang bezig zullen zijn!
- ik heel erg hard hoop/duim enz dat bij de gemeenteraadsverkiezingen er weer stemcomputers zijn
- ik anders heel erg hard duim/hoop dat de stembureaus eerder sluiten?
- ik anders wel eens zou kunnen stoppen met zitting nemen op stembureau?
- ik naar bed zou moeten gaan?
- er nog iets was?
En verder:
een hond van ons moet wel alleen thuis kunnen blijven. Vandaar dat asielhond slimmer zou zijn. Er is NU zo'n merk te koop/haal in asiel zo'n 1 km hiervandaan. Nu met drank op is het goed dat asiel dicht is
Ik heb m wel, heeeeel subtiel vond ik zelf, op scherm laten staan toen ik wegging. Elvis is nog achter pc geweest, dus heeft 'm gezien
Hij zit hier nog niet
zoooo raar!!
Ik ben niet lid van een partij. Enige jaren terug merkte een collega op dat ie op stembureau zat. Via hem heb ik mij aangemeld. Er kwamen toen net meer stembureaus, dus ik werd gelijk geplaatst. Gewoon in school van de kinderen! Leuk!
Je krijgt er trouwens wel een vergoeding voor. Per gemeente verschilt hoeveel. Ik weet van kleine gemeente van vrienden (waar vriend op bureau zit) dat hij minder krijgt. Maarjaa.. veeel kleiner district.
Zo beroerd, de ijsblokjes zijn op, waardoor de drank minder lekker is. Wat moet een mens daarmee?
ik was 0.00 uur thuis van stemmen en spullen wegbrengen. Een stembureaulid, waarvoor ik dus maar voorzitterschap geaccepteerd heb (omdat ik x niet wilde als voorzitter) zou toch nooit voorzitter worden... En x zei vervolgens steeds (op het laatst) dat y wel wegmocht, want die moest 'al' om 8 uur op het werk zijn, vanwege werkreisje. Dat IK om 8 uur op werk moest zijn vanwege wérk, dat was wat anders
Dus.. ahum
Ik zit aan de kruscovac.. Is Kroatisch. Gaat Elvis over 2 weken heen, kan ie mooi nieuwe voorraad meenemen!
Dus
Zo
Stemmen tellen is niet erg, dat er steeds ééntje mist wél!
En dat je, na een dagje vanalles turven de 11 ineens telt als 2, da's dan ook niet echt handig
Wisten jullie dat:
- er alleen in mijn gemeente al honderden mensen aan 't werk zijn, de telresultaten in te kloppen in betreffende programma?
- die gewoon nog lang lang lang bezig zullen zijn!
- ik heel erg hard hoop/duim enz dat bij de gemeenteraadsverkiezingen er weer stemcomputers zijn
- ik anders heel erg hard duim/hoop dat de stembureaus eerder sluiten?
- ik anders wel eens zou kunnen stoppen met zitting nemen op stembureau?
- ik naar bed zou moeten gaan?
- er nog iets was?
En verder:
een hond van ons moet wel alleen thuis kunnen blijven. Vandaar dat asielhond slimmer zou zijn. Er is NU zo'n merk te koop/haal in asiel zo'n 1 km hiervandaan. Nu met drank op is het goed dat asiel dicht is
Ik heb m wel, heeeeel subtiel vond ik zelf, op scherm laten staan toen ik wegging. Elvis is nog achter pc geweest, dus heeft 'm gezien
Hij zit hier nog niet
zoooo raar!!
Ik ben niet lid van een partij. Enige jaren terug merkte een collega op dat ie op stembureau zat. Via hem heb ik mij aangemeld. Er kwamen toen net meer stembureaus, dus ik werd gelijk geplaatst. Gewoon in school van de kinderen! Leuk!
Je krijgt er trouwens wel een vergoeding voor. Per gemeente verschilt hoeveel. Ik weet van kleine gemeente van vrienden (waar vriend op bureau zit) dat hij minder krijgt. Maarjaa.. veeel kleiner district.
Zo beroerd, de ijsblokjes zijn op, waardoor de drank minder lekker is. Wat moet een mens daarmee?
Later is nu
vrijdag 5 juni 2009 om 00:28
Oh ja, asielhond is een goeie, jij blij, hij/zij ook!! Vriendin van Twin en mij gaat ook over een tijdje in asiel kijken voor "nieuwe" hond. Wij gaan dan mee.... mss helemaaaal niet verstandig, want ik ben bang dat ik dan ook allerlei leuke snoetjes zie zitten...
Ben je uitgeteld, qua stembureau (letterlijk en figuurlijk!).
Ja, dat relativeren werkt goed Freak (altijd naar jezelf toepraten, zeggen wij altijd ). Veel plezier op de camping!
Ben je uitgeteld, qua stembureau (letterlijk en figuurlijk!).
Ja, dat relativeren werkt goed Freak (altijd naar jezelf toepraten, zeggen wij altijd ). Veel plezier op de camping!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
zaterdag 6 juni 2009 om 01:00
Aaaahhh, wat jammer! Ja, als je iets eenmaal wil...... ik heb vandaag even op de site van asiel hier gekeken, ze hadden maar 6 honden zitten. Weinig toch. Ik dacht altijd dat die asielen ruimte te kort kwamen. Nou ja, het zal wel oplopen als de vakantie begint...
Ben net met een vriendin uit eten geweest in nieuw restaurant hier, erg leuk!! Een brasserie a la Paris, echt het gevoel alsof je in Parijs zit. En lekker gegeten, slakken vooraf en als hoofdgerecht dit, met gebakken venkel enzo erbij, heerlijk:
(een kniesoor die erop let dat dit uit Italie komt. Het was erg lekker, en het vult idd als een gek!)
Ben net met een vriendin uit eten geweest in nieuw restaurant hier, erg leuk!! Een brasserie a la Paris, echt het gevoel alsof je in Parijs zit. En lekker gegeten, slakken vooraf en als hoofdgerecht dit, met gebakken venkel enzo erbij, heerlijk:
(een kniesoor die erop let dat dit uit Italie komt. Het was erg lekker, en het vult idd als een gek!)
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
zaterdag 6 juni 2009 om 09:42
Sja... als ik eenmaal echt iets wil... Elvis wil het echt niet.. moet ik nu een topic openen: "IK wil een hond en vriend niet"
(áls.. en dus áls er een hond komt, wil hij wel een puppy, maar dat is dus niet praktisch.. dus geen hond)
Lekker zeg, zo uit eten!
En heerlijk weer hier!
we gaan zo naar m'n schoonmoeder.. en vanmiddag heeft LE een voetbaltoernooi
toedels
(áls.. en dus áls er een hond komt, wil hij wel een puppy, maar dat is dus niet praktisch.. dus geen hond)
Lekker zeg, zo uit eten!
En heerlijk weer hier!
we gaan zo naar m'n schoonmoeder.. en vanmiddag heeft LE een voetbaltoernooi
toedels
Later is nu
zaterdag 6 juni 2009 om 22:49
Wat jammer Dream! Mss een idee om een uitlaathond ergens op de kop te tikken (vrij naar Hans Teeuwen "ergens een dood kind op de kop tikken". Sorry, beetje hard, maar dat is echt een hilarisch stukje van HT). Kun je toch lekker wandelen met hond enzo. Jammer dat we niet bij elkaar in de buurt wonen, ik wil wel een wandeling uit handen geven . En verder, ik zou een topic openen idd ;-p
Op de eten pijler staat een interessant topic voor een aantal dames hier
Klik hier...
Ik wilde vanavond lekker een avondje buizen, zit ik helemaal klaar voor "Jackie Brown", gaan ze ineens The Longest Day uitzenden, grrrrr.
En nu is Bij ons in de PC ook al een herhaling, vond het al gek dat het op zaterdag kwam.
Wat een k.u.t. leven heb ik toch
Op de eten pijler staat een interessant topic voor een aantal dames hier
Klik hier...
Ik wilde vanavond lekker een avondje buizen, zit ik helemaal klaar voor "Jackie Brown", gaan ze ineens The Longest Day uitzenden, grrrrr.
En nu is Bij ons in de PC ook al een herhaling, vond het al gek dat het op zaterdag kwam.
Wat een k.u.t. leven heb ik toch
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.