A perfect day again...
maandag 18 mei 2009 om 00:56
Leuk zo'n reisje van je zoon Carlien! Wij kwamen nergens, op de middelbare school... en toevallig heb ik laatst site van school bezocht, ivm reunie, en wat ze nu allemaal doen, gaaf! Ach ja.
Da vinci code, goed dus? Ik heb er niks mee, waarom zou ik dat moeten zien? Heb er net zo'n beeld bij als Harry Potter, daar vind ik niks aan, en heb hierbij een beetje zelfde beeld, teveel "fantasy"?? Maar ik vergis me wrs schromelijk?
Trusten!
Da vinci code, goed dus? Ik heb er niks mee, waarom zou ik dat moeten zien? Heb er net zo'n beeld bij als Harry Potter, daar vind ik niks aan, en heb hierbij een beetje zelfde beeld, teveel "fantasy"?? Maar ik vergis me wrs schromelijk?
Trusten!
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
maandag 18 mei 2009 om 15:38
Hallo meiden ...
ben ik ook weer eens... alles ok hier... lekker weekend gehad... heerlijke recepten uitgeprobeerd... altijd leuk!
Dreamer gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!
Super meid een nieuwe job!
He twins.. wat leuk jou hier weer te zien... en inderdaad elkaar weer eens live zien met borrel en happen erbij lijkt mij wel wat... ik zet mijn voordeur voor iedereen open
ben ik ook weer eens... alles ok hier... lekker weekend gehad... heerlijke recepten uitgeprobeerd... altijd leuk!
Dreamer gefeliciteerd!!!!!!!!!!!!
Super meid een nieuwe job!
He twins.. wat leuk jou hier weer te zien... en inderdaad elkaar weer eens live zien met borrel en happen erbij lijkt mij wel wat... ik zet mijn voordeur voor iedereen open
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
maandag 18 mei 2009 om 18:22
Dee... da Vinci Code is géén fantasy.. wel leuk soort complottheorie.. net als het Berninimysterie.. deze laatste ben ik dus aan 't lezen geweest, vandaar mijn afwezigheid hier. En nog andere drukte.. mèn, zal blij zijn als het donderdag is.. Zelfs m'n vrije woensdag zit (alweer) vol.
Sorry Carlien, maar ook ik moest erg lachen om je 'alles valt' verhaal.. zéker de doperwten.. zó herkenbaar. Ik zou het kunnen doen. Leedvermaak he.
Twin, leuk zo´n babietje.. toen ik jouw stukje las, dacht ik trouwens even dat Nathalie begon te huilen, toen jij de baby vasthad Fijn dat je er weer bent!
En meeten, ja graag maar wanneer?? IK heb zelfs Zoy al niet gezien sinds voor mijn verjaardag!! Leuk hoor, rustig aan doen
Over m'n nieuwe baan: is bij zelfde werkgever, alleen hogerop / ander deel in de organisatie. Meer bij centraal deel.
Ik schrik er steeds wel van, dat het al over 2 weken is en ik nog maar 1,5 week werk waar ik nu zit Één collega zag ik vandaag gewoon voor het laatst. Zo bizar.
Gisteren zijn wij als gezin in het reuzenrad geweest.. ENG!! Maar toch trots dat we het gedaan hebben. Alleen LD vond het echt leuk. Zij heeft geen hoogtevrees. Bikkel!
Toedels
Sorry Carlien, maar ook ik moest erg lachen om je 'alles valt' verhaal.. zéker de doperwten.. zó herkenbaar. Ik zou het kunnen doen. Leedvermaak he.
Twin, leuk zo´n babietje.. toen ik jouw stukje las, dacht ik trouwens even dat Nathalie begon te huilen, toen jij de baby vasthad Fijn dat je er weer bent!
En meeten, ja graag maar wanneer?? IK heb zelfs Zoy al niet gezien sinds voor mijn verjaardag!! Leuk hoor, rustig aan doen
Over m'n nieuwe baan: is bij zelfde werkgever, alleen hogerop / ander deel in de organisatie. Meer bij centraal deel.
Ik schrik er steeds wel van, dat het al over 2 weken is en ik nog maar 1,5 week werk waar ik nu zit Één collega zag ik vandaag gewoon voor het laatst. Zo bizar.
Gisteren zijn wij als gezin in het reuzenrad geweest.. ENG!! Maar toch trots dat we het gedaan hebben. Alleen LD vond het echt leuk. Zij heeft geen hoogtevrees. Bikkel!
Toedels
Later is nu
dinsdag 19 mei 2009 om 00:29
Dreamer, alsnog van harte mbt nieuwe job!! En ja, afscheid nemen van oud ondanks goed nieuw is niet makkelijk. Maar ook dat gaat je lukken! Ben blij voor je!!
Verder ff ego. Heb vanmiddag vakantie geboekt. Naar bekende bestemming (bij m'n broer), hier niet nader te noemen want voor meesten bekend en voor wie niet bekend en nieuwsgierig, mail me maar. Ik ga al eind volgende week!!!!
Ik ga 17 dagen en ben ook nog soort hyper omdat mijn PTL binnen die periode voor aantal dagen overkomt. Nog nooit meer dan 48 uur samen doorgebracht, dus 'best' (eh, understatement) wel spannend. Heb het aan de andere kant qua werk en renovatie zooooo nodig ff weg te zijn en daarnaast is het beetje 'eng' deel samen door te brengen terwijl ik jaren alleen (naar volle tevredenheid) op vakantie ga.... oh jeee...
Grijns, maar ik neem laptop mee, dus indien ik zin heb, update ik wel, via hier of mail.
Mèn wat spannend allemaal!!!
Verder ff ego. Heb vanmiddag vakantie geboekt. Naar bekende bestemming (bij m'n broer), hier niet nader te noemen want voor meesten bekend en voor wie niet bekend en nieuwsgierig, mail me maar. Ik ga al eind volgende week!!!!
Ik ga 17 dagen en ben ook nog soort hyper omdat mijn PTL binnen die periode voor aantal dagen overkomt. Nog nooit meer dan 48 uur samen doorgebracht, dus 'best' (eh, understatement) wel spannend. Heb het aan de andere kant qua werk en renovatie zooooo nodig ff weg te zijn en daarnaast is het beetje 'eng' deel samen door te brengen terwijl ik jaren alleen (naar volle tevredenheid) op vakantie ga.... oh jeee...
Grijns, maar ik neem laptop mee, dus indien ik zin heb, update ik wel, via hier of mail.
Mèn wat spannend allemaal!!!
thee wijzigde dit bericht op 19-05-2009 07:53
Reden: correctietje :)
Reden: correctietje :)
% gewijzigd
dinsdag 19 mei 2009 om 13:46
WOW Thee.. wat een nieuws!
En wat heerlijk dat je al zo snel weg gaat... je hebt het verdiend/nodig meid
En oh ja... ik heb Rob de Nijs gereserveerd dus die hoef jij niet meer te reserveren
Oh en meiden ik heb ook groot nieuws ( althans voor mij maakt dit mij een zeer gelukkig mens)
Ik heb vandaag namelijk voor het eerst mij laten wegen op de sportschool.. zo'n officiele Tanita weegschaal ( die sonja Bakker ook gebruikt ) dus ik moest mijn leeftijd en lengte opgeven en dan komt er braaf een briefje uit rollen met gewicht BMI en vetmassa enzo.
En jullie raden het nooit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!......................
Ik zit onder de 70 kilo nog maar 6 ons van mijn streefgewicht af!!!!!
Ik ben echt helemaal blij!!!!!!
En ik moet dus een nieuwe weegschaal want die van ons thuis geeft 5 kilo meer aan.. terwijl de eigenaresse me waarschuwde dat je thuis op een gewone weegschaal vaak minder weegt dan op deze proffesionele!!!
Nou dit is mijn nieuws van de dag... nu snel vergaderen op school!
En wat heerlijk dat je al zo snel weg gaat... je hebt het verdiend/nodig meid
En oh ja... ik heb Rob de Nijs gereserveerd dus die hoef jij niet meer te reserveren
Oh en meiden ik heb ook groot nieuws ( althans voor mij maakt dit mij een zeer gelukkig mens)
Ik heb vandaag namelijk voor het eerst mij laten wegen op de sportschool.. zo'n officiele Tanita weegschaal ( die sonja Bakker ook gebruikt ) dus ik moest mijn leeftijd en lengte opgeven en dan komt er braaf een briefje uit rollen met gewicht BMI en vetmassa enzo.
En jullie raden het nooit!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!......................
Ik zit onder de 70 kilo nog maar 6 ons van mijn streefgewicht af!!!!!
Ik ben echt helemaal blij!!!!!!
En ik moet dus een nieuwe weegschaal want die van ons thuis geeft 5 kilo meer aan.. terwijl de eigenaresse me waarschuwde dat je thuis op een gewone weegschaal vaak minder weegt dan op deze proffesionele!!!
Nou dit is mijn nieuws van de dag... nu snel vergaderen op school!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
dinsdag 19 mei 2009 om 13:51
Wat een goed nieuws allemaal!! Heerlijk!!
Freak, hartstikke goed en super dat je er bijna bent!
Thee, heerlijk dat je er even tussenuit gaat en toch wel heel spannend zo samen met PTL.
Ik heb minigoednieuws. De nuonmeteropnemer kwam net langs, we hebben weer minder elektra verbruikt dan vorig jaar en vorig jaar kregen we ook al flink geld terug, hoera!
Freak, hartstikke goed en super dat je er bijna bent!
Thee, heerlijk dat je er even tussenuit gaat en toch wel heel spannend zo samen met PTL.
Ik heb minigoednieuws. De nuonmeteropnemer kwam net langs, we hebben weer minder elektra verbruikt dan vorig jaar en vorig jaar kregen we ook al flink geld terug, hoera!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
dinsdag 19 mei 2009 om 14:17
oH HEERLIJK wat een goed nieuws hier allemaal!
Hartstikke goed Freak!
Ik weet hoe goed zoiets voelt! Ik hoop maar dat mijn weegschaal ook teveel aangeeft, maar ik weet inmiddels beter.. hij geeft hetzelfde aan als de Wii balanceboard.. Auwww..
En nieuws van Thee, vakantie en PTL over.. ook leuk, lekker en spannend! Mooi man
Geld terug van elektra is natuurlijk heerlijk fijn. Zeker na koudere winter, dan verwacht je zoiets toch niet gelijk.
Ik ben eerder naar huis gegaan, wegens moe moe moe. Stond gaaaapend in de sportschool van de fysio de verplichte oefeningen te doen. Ben langs bieb geweest voor weer een boek van Dan Brown (Bernini mysterie enz) maar ondanks dat er volgens de elektronische catalogus wel één zou moeten staan, stond er geenéén in de kast. Toen maar drie andere boeken meegenomen, kwam er te laat achter dat dat dus niet in m'n tas paste, maar kon niet kiezen welke dan achter te laten.. Nu moet ik wel gaan lezen!
Moet kunnen, met 4 vrije dagen voor de boeg.
Hartstikke goed Freak!
Ik weet hoe goed zoiets voelt! Ik hoop maar dat mijn weegschaal ook teveel aangeeft, maar ik weet inmiddels beter.. hij geeft hetzelfde aan als de Wii balanceboard.. Auwww..
En nieuws van Thee, vakantie en PTL over.. ook leuk, lekker en spannend! Mooi man
Geld terug van elektra is natuurlijk heerlijk fijn. Zeker na koudere winter, dan verwacht je zoiets toch niet gelijk.
Ik ben eerder naar huis gegaan, wegens moe moe moe. Stond gaaaapend in de sportschool van de fysio de verplichte oefeningen te doen. Ben langs bieb geweest voor weer een boek van Dan Brown (Bernini mysterie enz) maar ondanks dat er volgens de elektronische catalogus wel één zou moeten staan, stond er geenéén in de kast. Toen maar drie andere boeken meegenomen, kwam er te laat achter dat dat dus niet in m'n tas paste, maar kon niet kiezen welke dan achter te laten.. Nu moet ik wel gaan lezen!
Moet kunnen, met 4 vrije dagen voor de boeg.
Later is nu
woensdag 20 mei 2009 om 22:17
vrijdag 22 mei 2009 om 23:19
Boe!
Allemaal lekker aan het genieten van de vrije dagen?
Hier is het goed, vanmiddag boodschappen gedaan (man wat was het ongelooflijk druk in de supermarkten!) en lekker bij het meer gewandeld. Bo is jarig vandaag, hij is 12 geworden en omdat hij bij het meer altijd zo geniet zijn zijn we daar naar toe geweest, zijn feestje.
En hoe is het bij jullie? Hebben jullie nog wat leuks gedaan?
Allemaal lekker aan het genieten van de vrije dagen?
Hier is het goed, vanmiddag boodschappen gedaan (man wat was het ongelooflijk druk in de supermarkten!) en lekker bij het meer gewandeld. Bo is jarig vandaag, hij is 12 geworden en omdat hij bij het meer altijd zo geniet zijn zijn we daar naar toe geweest, zijn feestje.
En hoe is het bij jullie? Hebben jullie nog wat leuks gedaan?
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
zaterdag 23 mei 2009 om 13:57
Ik heb 2 dagen rustig aan gedaan. Gisteren wilde Elvis persé opruimen en daar komt dan nog wel eens onenigheid over, wat ik wel wil bewaren en hij niet en vica versa Ik ben maar gaan wasvouwen, dat ruimde ook lekker op en was nodig, maar geen extra werk
Gefeliciteerd met Bo! Gaat het nog weer beter met hem?
vanmorgen naar voetbal van LE geweest. Ze konden kampioen worden, maar dan moet je natuurlijk niet verliezen.. dit resulteerde in een stapel teleurgestelde jochies (en 1 meisje)
Toch was het een goede wedstrijd! LD en ik zijn fietsend heengegaan. Achteraf voor m'n knieën niet zo slim, misschien maar wel heerlijk weer!
Zometeen ga ik naar Zoyla.. ook leuk, die heb ik al zolang niet gezien, sinds ik 42 ben niet!
Toedels
Gefeliciteerd met Bo! Gaat het nog weer beter met hem?
vanmorgen naar voetbal van LE geweest. Ze konden kampioen worden, maar dan moet je natuurlijk niet verliezen.. dit resulteerde in een stapel teleurgestelde jochies (en 1 meisje)
Toch was het een goede wedstrijd! LD en ik zijn fietsend heengegaan. Achteraf voor m'n knieën niet zo slim, misschien maar wel heerlijk weer!
Zometeen ga ik naar Zoyla.. ook leuk, die heb ik al zolang niet gezien, sinds ik 42 ben niet!
Toedels
Later is nu
zondag 24 mei 2009 om 20:44
Wat sneu dat het team van LE niet kampioen werd, hebben ze nu nog een kans om kampioen te worden of is dat dan wachten tot volgend seizoen?
Met Bo gaat het weer iets beter. Iedereen vind hem er vrolijk, opgewekt etc uitzien en ziet bijna niks aan hem dus gaat aardig de goede kant op.
Het oortje, lip en oogje hangen nog steeds en ik vermoed dat dat ook zal blijven. Hij maakt nog rare bewegingen met het oog en valt af en toe nog om als ie schrikt of teveel probeert te doen. Het lijkt er gelukkig op dat hij een sterke hond is en zijn eigen weg er in vindt en zich goed aanpast.
Hij kan niet meer tijdens vakanties in het pension en moet ook altijd mee nu maar wij vinden het niet erg om e.e.a. aan te passen aan hem zodat het voor hem goed te doen is en hij mee kan.
We gaan dus ook heel dicht bij een paar dagen weg.
Met Bo gaat het weer iets beter. Iedereen vind hem er vrolijk, opgewekt etc uitzien en ziet bijna niks aan hem dus gaat aardig de goede kant op.
Het oortje, lip en oogje hangen nog steeds en ik vermoed dat dat ook zal blijven. Hij maakt nog rare bewegingen met het oog en valt af en toe nog om als ie schrikt of teveel probeert te doen. Het lijkt er gelukkig op dat hij een sterke hond is en zijn eigen weg er in vindt en zich goed aanpast.
Hij kan niet meer tijdens vakanties in het pension en moet ook altijd mee nu maar wij vinden het niet erg om e.e.a. aan te passen aan hem zodat het voor hem goed te doen is en hij mee kan.
We gaan dus ook heel dicht bij een paar dagen weg.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
zondag 24 mei 2009 om 23:34
Aaaahhh jullie krijgen allemaal de groetjes van Tweeling!
Ik zet net mijn telefoon weer eens aan en zie een berichtje binnenkomen dat ze niet op het forum kan komen. (en volgens mij heeft ze dat gisteren al gestuurd... )
Hmm wel een beetje laat om terug te smsen, ze slaapt misschien al.
Weltrusten allemaal! Heb mooie dromen!
Ik zet net mijn telefoon weer eens aan en zie een berichtje binnenkomen dat ze niet op het forum kan komen. (en volgens mij heeft ze dat gisteren al gestuurd... )
Hmm wel een beetje laat om terug te smsen, ze slaapt misschien al.
Weltrusten allemaal! Heb mooie dromen!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
maandag 25 mei 2009 om 14:56
quote:jasmine schreef op 22 mei 2009 @ 23:19:
Boe!
Hahaha!
Gefeliciteerd met Bo!! En heel fijn dat het beter met hem gaat
Ik ben heerlijk 4 dagen achter elkaar vrij geweest, lekker zeg! Gevaren enzo, en in het weekend een vriendin uit buitenland over gehad, erg gezellig. Super dat het zulk lekker weer was. Minder dat ik vandaag, op de beste dag, weer moet werken, maar vanavond zal het ook nog wel lekker zijn.
Ben je al druk met je koffer inpakken Thee?
Boe!
Hahaha!
Gefeliciteerd met Bo!! En heel fijn dat het beter met hem gaat
Ik ben heerlijk 4 dagen achter elkaar vrij geweest, lekker zeg! Gevaren enzo, en in het weekend een vriendin uit buitenland over gehad, erg gezellig. Super dat het zulk lekker weer was. Minder dat ik vandaag, op de beste dag, weer moet werken, maar vanavond zal het ook nog wel lekker zijn.
Ben je al druk met je koffer inpakken Thee?
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
dinsdag 26 mei 2009 om 11:36
Wat super dat jullie zo lekker gevaren hebben tijdens het mooie weer!
Kolere, wat een onweer hebben we vannacht gehad! Meestal stelt het hier niet veel voor maar afgelopen nacht was behoorlijk heftig.
Werkelijk snoeiharde klappen, de ramen trilden er van.
De dierenarts was gisteren tevreden over Bo! Hartstikke mooi!
De boel blijft waarschijnlijk wel hangen maar daar valt wel mee te leven. Sneu voor hem dat ie dan wel altijd af en toe een poetslap om z'n snoet moet hebben.
Kolere, wat een onweer hebben we vannacht gehad! Meestal stelt het hier niet veel voor maar afgelopen nacht was behoorlijk heftig.
Werkelijk snoeiharde klappen, de ramen trilden er van.
De dierenarts was gisteren tevreden over Bo! Hartstikke mooi!
De boel blijft waarschijnlijk wel hangen maar daar valt wel mee te leven. Sneu voor hem dat ie dan wel altijd af en toe een poetslap om z'n snoet moet hebben.
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
dinsdag 26 mei 2009 om 20:32
Goed nieuws, over Bo! (behalve dan die poetslap... )
Hier is Man bezig met laminaat te leggen. Goed bedoeld, maar hij is onderhand gebroken (kon niet meer overeind komen, kon niet meer bukken, en zo, na 2 dagen meubels schuiven en laminaat zagen en leggen). En het is nog niet af, dus ik leef en werk tussen de planken, boorapparaten, zaagmachine, schuurmachine etc.
Enne, wie mijn huis kent weet dat het normaal al propvol staat, dusse....het is er zo niet beter op geworden! Maar ik ga ervanuit dat het helemaal mooi wordt! (en onderhand ben ik bezig met alles uitzoeken, opruimen en op Marktplaats gooien/naar mijn broer brengen/aan de buuf geven).
Hier ook enorm onweer gehad!! De hele nacht heeft het gespookt, de bliksem is her en der om ons heen ingeslagen (100 meter verderop onder andere). Zoonlief had een prachtige opmerking, trouwens. Om 7 uur moesten we op (school en zo), en toen spetterde het buiten nog wat. Ik op de buienradar kijken: mooi, het was hier net voorbij! Dus kinderen naar school laten fietsen. Kwam Zoonlief vanmiddag uit school: "Tjee mam, heeft het gestormd of zo vannacht? De hele weg lag bezaaid met takken en halve bomen?!". Hahahaha, was die druif vannacht overal doorheen geslapen! En aangezien het vanochtend om 7 uur hier wel over was, had ie niks gemerkt tot ie op zijn fiets zat en de puinhopen zag
Hier is Man bezig met laminaat te leggen. Goed bedoeld, maar hij is onderhand gebroken (kon niet meer overeind komen, kon niet meer bukken, en zo, na 2 dagen meubels schuiven en laminaat zagen en leggen). En het is nog niet af, dus ik leef en werk tussen de planken, boorapparaten, zaagmachine, schuurmachine etc.
Enne, wie mijn huis kent weet dat het normaal al propvol staat, dusse....het is er zo niet beter op geworden! Maar ik ga ervanuit dat het helemaal mooi wordt! (en onderhand ben ik bezig met alles uitzoeken, opruimen en op Marktplaats gooien/naar mijn broer brengen/aan de buuf geven).
Hier ook enorm onweer gehad!! De hele nacht heeft het gespookt, de bliksem is her en der om ons heen ingeslagen (100 meter verderop onder andere). Zoonlief had een prachtige opmerking, trouwens. Om 7 uur moesten we op (school en zo), en toen spetterde het buiten nog wat. Ik op de buienradar kijken: mooi, het was hier net voorbij! Dus kinderen naar school laten fietsen. Kwam Zoonlief vanmiddag uit school: "Tjee mam, heeft het gestormd of zo vannacht? De hele weg lag bezaaid met takken en halve bomen?!". Hahahaha, was die druif vannacht overal doorheen geslapen! En aangezien het vanochtend om 7 uur hier wel over was, had ie niks gemerkt tot ie op zijn fiets zat en de puinhopen zag
dinsdag 26 mei 2009 om 22:02
Hahahahaa Carlien! Geweldig dat hij overal doorheen geslapen had. M. zei ook al dat je precies kon zien welke collega's niets van het onweer gemerkt hadden, die zagen er uitgeslapen uit, de rest zat tijdens de pauzes in de kantine te knikkebollen.
Die bliksem zo dicht bij jullie was vast een enorme knal.
Leuk joh laminaat! Waar krijgen jullie het? Bedoel woonkamer, slaapkamer? 't Moet altijd eerst erger met de puinzooi voordat het beter wordt maar dan heb je ook wat!
Ik durf het bijna niet te zeggen maar heb vanavond bij de verf in bouwmarkt staan koekeloeren. Alleen nog maar kijken en 1 proefje meegenomen.
Oohh ik heb een mooi interieurboek gekocht, wel engelstalig maar supermooi, inclusief zeer aaibare kaft.
Het boek werkt erg inspirerend.
Sensual home heet het. Link naar bol
Liberate Your Senses And Change Your Life staat erbij, klinkt goed hè?
Bij amazon kun je hem inkijken.
Ben er helemaal blij mee!
Die bliksem zo dicht bij jullie was vast een enorme knal.
Leuk joh laminaat! Waar krijgen jullie het? Bedoel woonkamer, slaapkamer? 't Moet altijd eerst erger met de puinzooi voordat het beter wordt maar dan heb je ook wat!
Ik durf het bijna niet te zeggen maar heb vanavond bij de verf in bouwmarkt staan koekeloeren. Alleen nog maar kijken en 1 proefje meegenomen.
Oohh ik heb een mooi interieurboek gekocht, wel engelstalig maar supermooi, inclusief zeer aaibare kaft.
Het boek werkt erg inspirerend.
Sensual home heet het. Link naar bol
Liberate Your Senses And Change Your Life staat erbij, klinkt goed hè?
Bij amazon kun je hem inkijken.
Ben er helemaal blij mee!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
woensdag 27 mei 2009 om 10:04
Hallo meiden...
Hier weer even een berichtje van mij... heerlijke dagen gehad lekker buiten geleefd zalig.. nu moet ik weer aan de bak vandaag maar dat is ook niet erg.
Ik was gisteren inderdaad ook hondsmoe na een doorwaakte nacht!
Klinkt als een erg mooi boek Jas.
Nou verder eigenlijk geen nieuws dus ik wens iedereen een toffe dag!
Hier weer even een berichtje van mij... heerlijke dagen gehad lekker buiten geleefd zalig.. nu moet ik weer aan de bak vandaag maar dat is ook niet erg.
Ik was gisteren inderdaad ook hondsmoe na een doorwaakte nacht!
Klinkt als een erg mooi boek Jas.
Nou verder eigenlijk geen nieuws dus ik wens iedereen een toffe dag!
een dag niet gelachen is een dag niet geleefd!
vrijdag 29 mei 2009 om 03:04
Wat een rust hier.
Gelukkig moet ik morgen werken. Oh nee, helemaal niet gelukkig, veel te laat alweer nu .
Hebben hier vanavond een dvd-speler geinstalleerd... leuk man! ....
Als de dvd speler aan staat met een dvd erin, dan kun je dvd kijken. Goh. Als je dan de tv aanzet, dan moet de scartstekker eruit, want anders heb ik alleen geluid op de tv zenders, geen beeld. En mijn cd-speler reageert ook op afstandbediening van dvd... ook als ik dat niet wil. Je doet laadje van dvd open, en de cd speler stopt spontaan.
Er klopt dus van alles helemaal niks. Ik ben blij dat m'n laptop en mobiel het nog doen, en dat m'n auto nog voor de deur staat. Het lijkt gvd wel een haunted house hier.
Mooi boek Jas!
Succes met het laminaat Carlien. Ik ben ook overal doorheen geslapen, het zal hier wel minder heftig geweest zijn qua onweer, storm was hier wel lekker bezig voordat ik naar bed ging, met idd volgende dag veel takken etc op weg, maar gelukkig slaap ik ook meestal door dat soort dingen heen.
Gelukkig moet ik morgen werken. Oh nee, helemaal niet gelukkig, veel te laat alweer nu .
Hebben hier vanavond een dvd-speler geinstalleerd... leuk man! ....
Als de dvd speler aan staat met een dvd erin, dan kun je dvd kijken. Goh. Als je dan de tv aanzet, dan moet de scartstekker eruit, want anders heb ik alleen geluid op de tv zenders, geen beeld. En mijn cd-speler reageert ook op afstandbediening van dvd... ook als ik dat niet wil. Je doet laadje van dvd open, en de cd speler stopt spontaan.
Er klopt dus van alles helemaal niks. Ik ben blij dat m'n laptop en mobiel het nog doen, en dat m'n auto nog voor de deur staat. Het lijkt gvd wel een haunted house hier.
Mooi boek Jas!
Succes met het laminaat Carlien. Ik ben ook overal doorheen geslapen, het zal hier wel minder heftig geweest zijn qua onweer, storm was hier wel lekker bezig voordat ik naar bed ging, met idd volgende dag veel takken etc op weg, maar gelukkig slaap ik ook meestal door dat soort dingen heen.
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.
vrijdag 29 mei 2009 om 23:02
Mocht je er nog zijn Thee dan een hele fijne en ontspannen vakantie, geniet er lekker van!!
Zo dan nu even verder typen.
Dee wat maf zo'n dvd speler die gelijk alles in de war stuurt. Hoop voor jullie dat je er iets aan kunt doen want anders lijkt het me echt strontvervelend.
Carlien, hoe is het met het laminaat?
Dreamer, hoe gaat het met je? Je had vast nu ongeveer de laatste werkdag op de plek waar je de afgelopen tijd zat. Spannend straks de nieuwe werkplek!
Zo dan nu even verder typen.
Dee wat maf zo'n dvd speler die gelijk alles in de war stuurt. Hoop voor jullie dat je er iets aan kunt doen want anders lijkt het me echt strontvervelend.
Carlien, hoe is het met het laminaat?
Dreamer, hoe gaat het met je? Je had vast nu ongeveer de laatste werkdag op de plek waar je de afgelopen tijd zat. Spannend straks de nieuwe werkplek!
Those dresses and skirts make you look so gloriously girlie, my darlings.
zaterdag 30 mei 2009 om 20:18
Ja, inderdaad spannend, nieuwe werkplek. En ik dróóm erover.. werkelijk.. blijf dromen over het werk. IK hoop dat dat binnenkort eens afgelopen is
Toch.. voelt het ook rustig nu. Normaliter zijn er altijd nog dingen van 't werk die er nog liggen. Nu is alles op oude plek af (nouja, bijna.. zooo irritant dat ik één ding niet af kon sluiten, omdat niet weet wat iets bepaalds is)
En op de nieuwe plek nog niet begonnen, natuurlijk. Heerlijke rust
Vandaag naar vrijwilligersplek geweest. LD mee, die mocht mee met huifkartocht en heeft genoten. Is toch leuk en rustig werk. Ook rustig, omdat het alleen daar zijn is, geen voor- of nawerk.
Hoop dat Thee het naar d'rzin heeft.. met net zulks weer als hier
En dat Dee d'r dvd-spelert nu eens doet wat ie hoort te doen!
Toedels
Toch.. voelt het ook rustig nu. Normaliter zijn er altijd nog dingen van 't werk die er nog liggen. Nu is alles op oude plek af (nouja, bijna.. zooo irritant dat ik één ding niet af kon sluiten, omdat niet weet wat iets bepaalds is)
En op de nieuwe plek nog niet begonnen, natuurlijk. Heerlijke rust
Vandaag naar vrijwilligersplek geweest. LD mee, die mocht mee met huifkartocht en heeft genoten. Is toch leuk en rustig werk. Ook rustig, omdat het alleen daar zijn is, geen voor- of nawerk.
Hoop dat Thee het naar d'rzin heeft.. met net zulks weer als hier
En dat Dee d'r dvd-spelert nu eens doet wat ie hoort te doen!
Toedels
Later is nu
maandag 1 juni 2009 om 00:28
quote:dreamer schreef op 30 mei 2009 @ 20:18:
geen voor- of nawerk.
Lekker ja! En wanneer ga je beginnen bij nw plek, vlgd week al?
Succes!
Fijne vakantie Thee
Vandaag heerlijk gevaren! Gelukkig, want vorige week ineens motorpech met nieuwe motor, afgelopen zaterdag opgehaald (probleem was water in benzine, en op water loopt ie niet...), willen we daar weggaan, doet auto het niet, accu kapot, tsssss. Door lieve dame geholpen met startkabels en meteen doorgereden naar accuboer die nog net open was (sluit om 15u) en nieuwe accu gekocht.
Deed motor het eerst vandaag nog niet, maar dat kwam omdat we bezineleiding ook helemaal leeg moesten pompen (want daar zat ook nog water in) en het duurde heel lang voordat ie weer bezine opgezogen had. We waren natuurlijk weer te ongeduldig, en deden te vroeg poging tot starten, wat dus geen resultaat had.... lekker relaxed hoor, dat varen .
Maar goed, uiteindelijk dus goed gekomen, zijn we ergens halverwege, houdt ie er weer mee op..... stress alom.... was de bezineslang los geschoten, gottegottegot , toestanden
Vanavond zalig uit eten geweest, vooraf coquilles, die waren echt heel erg lekker, en als hoofd lamsrack, ook heel lekker, sinds tijden weer eens echt heel erg lekker gegeten in restaurant en ook erg attente bediening. Daar schort het ook nogal eens aan tegenwoordig.
Jullie ook genoten van het mooie weer!? Morgen nog een dagje
geen voor- of nawerk.
Lekker ja! En wanneer ga je beginnen bij nw plek, vlgd week al?
Succes!
Fijne vakantie Thee
Vandaag heerlijk gevaren! Gelukkig, want vorige week ineens motorpech met nieuwe motor, afgelopen zaterdag opgehaald (probleem was water in benzine, en op water loopt ie niet...), willen we daar weggaan, doet auto het niet, accu kapot, tsssss. Door lieve dame geholpen met startkabels en meteen doorgereden naar accuboer die nog net open was (sluit om 15u) en nieuwe accu gekocht.
Deed motor het eerst vandaag nog niet, maar dat kwam omdat we bezineleiding ook helemaal leeg moesten pompen (want daar zat ook nog water in) en het duurde heel lang voordat ie weer bezine opgezogen had. We waren natuurlijk weer te ongeduldig, en deden te vroeg poging tot starten, wat dus geen resultaat had.... lekker relaxed hoor, dat varen .
Maar goed, uiteindelijk dus goed gekomen, zijn we ergens halverwege, houdt ie er weer mee op..... stress alom.... was de bezineslang los geschoten, gottegottegot , toestanden
Vanavond zalig uit eten geweest, vooraf coquilles, die waren echt heel erg lekker, en als hoofd lamsrack, ook heel lekker, sinds tijden weer eens echt heel erg lekker gegeten in restaurant en ook erg attente bediening. Daar schort het ook nogal eens aan tegenwoordig.
Jullie ook genoten van het mooie weer!? Morgen nog een dagje
Happiness is nothing more than good health and a bad memory - Albert Schweitzer.