Singles and the city

24-05-2009 21:23 4532 berichten
Kletstopic voor singles van alle gezindten.

Man, vrouw, homo, hetero. bi, met of zonder kinderen, datend, scharrelend of celibatair, je bent welkom om met ons mee te kletsen over je leuke, saaie, bruisende, verdrietige, opwindenden, slaapverwekkende maar in elk geval single bestaan!

Ben je nieuw? Vul even ons lijstje in:

- Leeftijd?

- Hoe lang al single?

- Geslacht?

- Langste relatie ?

- Kortste relatie?

- Regio?

- Aan het daten?

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek)

- Sterrenbeeld ?

- Kinderen of kinderwens ?

- Hobby's ?
Alle reacties Link kopieren
Indi das een mooie hond

MP volgens mij heb jij er heel goed aangedaan met die RPmeneer af te zeggen! Zo'n reactie jakkes zeg!
Jeetje, wat is die RPer snel op zn pik getrapt zeg!

Stel dat je ooit een relatie met hem zou hebben en dan ruzie zou hebben, dan mag je nooit meer iets zeggen, want 'hij is dan heel pissig'. Jeetje! Goed idee om hem afgezegd te hebben!

Ik ben net weer thuis van mn werk, nogal hoofdpijn, dus ik ga heel knussig een tukje doen zometeen! Moet vanavond nog op pad.

Nog niks van TM gehoord, terwijl zijn deadline vandaag is (haha)!
*duimt voor Pop en TerrasMan*
Zo...goedemiddag! Pop heeft me even op een idee gebracht

Ben ook even lekker een tukje gaan doen...weer helemaal bijgekomen!

Heb je inmiddels al iets gehoord van terrasman, Pop???

@MP: Wat een achterlijke vent van RP zeg..wees maar blij dat je hebt afgezegd..wie is er nou kortzichtig??

@Reiz: Mooi hondje he? Ze hebben er twee..het zijn Belgische herders, maar dat wist je waarschijnlijk wel
MP wat een reactie zeg... Denk dat je blij moet zijn dat je geen 'date' hebt...

Pop... en?en?en?

De rest 'zwaaaaaaaaaaaai'

Mijn opruimwoede duurt voort, dus daar ga ik even gebruik van maken... Ik ga weer als een dolle door het huis
Mp wie is die rp meneer ?
Mijn tukje duurde wat langer dan gepland. Ik had mn bestelde boeken van bol.com binnen, en ben daarmee in bed gekropen. Werd 2,5 uur later weer wakker. Dus mijn tukje was wat minder verfrissend dan die van jou Indi!

Nope, Olive en Indi, hier nog geen sms. Maar ik maak me er wat minder druk om, als TM en collega hebben bedacht om op doubledate te gaan, dan hoor ik dat tzt wel. Maar het moet niet maanden gaan duren!

Olive, lekker zo'n opgeruimd huis. Die van mijn is wat rommelig en ik heb geen zin om er iets aan te doen!

Reiz alweer helemaal fit?
dubbel door spastische wijsvinger..
En ik vind mezelf heel knap dat ik ondertussen heel goed op mn handen kon zitten en TM nog geen sms zelf heb gestuurd!

*schouderklopje voor mezelf*

*trotskijk*
Ik ben trots op je, Pop! Goed dat je nog niet gsmst hebt!

Hier ook een rommel, maar geen zin en geen tijd..

Ga zo een stapel toetsen nakijken..jippie!!
Ik weet niet meer precies Vleer, hij had wel een hele goeie binnenkomer : Geen profiel want hij had een abo genomen om met me in contact te kunnen komen... dus.

Zat er nog even over te denken vandaag, ik vind juist een eerste date met kindjes er bij heel relaxed omdat dan de focus niet zo op het eerste keer elkaar ontmoeten ligt maar gewoon op gezellig met zijn allen ergens iets leuks doen! Sukkel...
Goedzo Pop voor nietsmsen!
Goed zo Pop! en wat stoer dat je je niet druk maakt!

Succes met nakijken Indi!

Ik heb ondertussen enorme ruzie met de wasmachine/droger... Uit nood een was op gehangen... kijken of deze wel wil drogen...
Oh fijn Indi! Nakijken.. YEAH! Ik had mn Citomap even meegenomen naar huis om erin te kijken wat de toetsen precies inhouden, mar ben er nog niet aan toe gekomen.

MP, dus RPer had zijn pijlen op jou gericht, maar het moet wel volgens zijn voorwaarden? Tssskk!

Olive, ik hang mijn was altijd op, droger kost zoveel energie (en geld). Maar is je was wel goed gecentrifugeerd?
Bleeegh...ik geef het nakijken op..ga morgenmiddag wel wat langer door...

Ik ben echt heel erg moe..op tijd naar bed maar.. Mijn energie is ver te zoeken..

Ik heb wel een droger, maar gebruik die alleen om mijn handdoeken en lakens te drogen. De rest hang ik op..
Pop, ik heb helaas zo weinig plek hier, dat ophangen geen optie is. In mijn vorige huis had ik ook geen droger.

Blousjes enzo hang ik wel op, maar die kan ik dus maar met een paar tegelijk doen, anders kan ik ze hier nergens kwijt...

Ik denk dat ie net iets te vol zat ofzo... Heb alle filters schoon gemaakt. Nu lijkt ie het weer normaal te doen.

*stuurt wat energie naar Indi*
Dank u... Ik weet nu waarschijnlijk ook waarom ik me zo voel.. mijn buikgriep is weer terug
hey ik kom net binnen hier maar zie al gelijk dt t best gezellig hier is!!

ondanks. de gedumpt via twitter situatie:S..
Ah indi; beterschap!

Pop; veel plezier vnvd; wat ging je ook al weer doen?

Olive: wasmachine stuk? En nu?

Voor de rest: zwaai !

Met mij alles ok; met een half oog naar de Dalai Lama aant kijken, maar versta hem niet de hele tijd....
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
ah rvs; jij was een vriendin/kennis van iemand hier toch?

Hoe ist met nu je?
Loop met je gezicht in de zon, dan valt de schaduw achter je.
Rys welkom !

waarom zit ik altijd te janken bij programma's zoals die nu van Natasja Froger ?

Mooi die opa op dat men karretje ..

Olive.. wasmachine stuk ... das balen...
Hoi,

Ja Indi mooie hond

Pop ik ben terug fit daarstraks nog wat klusjes gedaan en toen moe beetje gaan slapen moet nu gaan werken.

Mp je hebt gelijk hoor met je idee over eerste date pfff de sukkel!!

Indi oei das minder ga maar snel lekker slapen en beterschap!!!

Vleer

hoi Ingel

He rys hoe ist

zwaaaaaaaaaai tot morgen!
@Vleer: je bent echt niet de enige..ik kan ook mijn ogen uit mijn kop janken bij zulke programma's Ben sowieso goed in janken

@Rys: Welkom hier!

@Reiz: Werk ze!

Meiden, ik ga naar bed!! Trusten!
Wat een rust hier meiden!

Heeft iedereen lekker geslapen?

Ik hoef maar een half dagje te werken vandaag, want vanmiddag ga ik naar de bruiloft van een vriendinnetje! Helemaal zin in!
Hallo allemaal!

Ik ben nieuw, dus zal even het lijstje invullen

- Leeftijd? 24

- Hoe lang al single? 4,5 maand

- Geslacht? vrouw

- Langste relatie ? 2,5 jaar

- Kortste relatie? 3 maanden ofzo?

- Regio? Flevoland

- Aan het daten? Natuurlijk :p

- Cijfer relatie wens ( schaal: 0 = relatiefobie, 10 = constant op zoek) 5

- Sterrenbeeld ? Maagd

- Kinderen of kinderwens ? Nee en nog lang niet

- Hobby's ? Uitgaan, dansen, films kijken, winkelen, lezen, hardlopen

x

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven