M '06

18-03-2009 18:01 3023 berichten
Alle reacties Link kopieren
nieuw topic!!!!
Jeetje Frans, das idd flink schrikken. Maar uit eigen ervaring weet ik dat ze zoals Xop zegt er spoed achter zetten.

Veel succes vandaag en met het wachten tot vrijdag.

Indian, hoop dat je vandaag of morgen je lieve kindje in je armen hebt. Zo door blijven lopen is gewoon niets.

Xop, klonk heel schattig die kindjes zo bij elkaar. Ik dacht echt: aahhhhh

Maag gaat slecht. Vanochtend weer bij de ha geweest. Wordt opgeroepen door het zh. Ze gaan met een camera mn slokdarm en maag bekijken. Zal wel pas over enkele weken zijn. Hoop snel want die pijn is niet fijn.

Uitslag mri van vrijdag krijg ik op 9 juli

Zei vanochtend tegen man aan de telefoon: jeetje man, begint t verval nu al?? Kan wel een abonnement op het zh nemen zeg.

Jasper is qua plassen volledig zindelijk. behalve in bed niet.

Hij kan t echt heel lang ophouden. Hij zegt nu ook als hij moet poepen maar t komt er niet uit op t potje. Nu sinds 2 dagen even een luier om en dan poept hij gelijk daarin.
koffie, zwart graag...
Shit zeg, Syl. Onderzoek lijkt me best vervelend, maar jee... het is te hopen dat ze dan gericht een behandeling kunnen geven zodat je van die pijn afbent!
Ik wou even checken of de vlag al uit kon voor Indian. Nog niet. Indian sterkte en veel geduld gewenst met de laatste loodjes!

Frans, kan het ook van de borstvoeding komen?

Sylvester, wat naar dat je nog steeds klachten hebt. Wellicht krijg je een paardenmiddel nu ze goed kunnen zien wat er loos is.

Ga even tukken, beide kinders op bed gemikt zonet. Ik val om (gister van 8.00 tot 23.00 gewerkt, ben kapot).
Trusten, Pips.
toen ik 2 weken geleden lag te kreperen dacht ik: steek boven en onder maar een camera naar binnen!!

maar denk dat ik moment supreme er anders over denk

Truste pips!
koffie, zwart graag...
syl zit in spanning om Frans en Indian.

Spannende dagen
koffie, zwart graag...
He Sylvester, balen dat je maagpijn niet over is. Aan de ene kant vervelend van zo'n onderzoek, aan de andere kant kom je er zo wel achter (hopelijk) wat er aan de hand is.

Mijn moeder krijgt een darmonderzoek (collonscopie), maar dat doen ze onder narcose in dagopname. Is jouw onderzoek niet mogelijk onder narcose?

Met HAAI gaat het prima. Hij/zij is nu nog blijer, want er is een echt aquarium van 60 ltr voor hem/haar gekocht. Zo'n eentje met waterfilter en lamp. Gelijk nog wat extra waterplantjes erbij gekocht, anders viel dat ene plantje in het niet. Wel een rib uit m'n lijf zo'n aquarium, maar het is voor een goed doel en het doet me goed het beestje nu met plezier te zien rondzwemmen. Ik houd er niet van als je een beest slecht verzorgd. En in zijn vorige bak werd het water al na 2 dagen troebel en vies. Deze oplossing is beter.

Een update voor het schema: Emdin is 106 cm en weegt 17 kg. Alle testjes gingen goed, behalve de ogentest en daarvoor moeten we terug. Met zijn rechteroog ging de test goed en met zijn linkeroog had hij er geen zin meer in of hij zag het gewoon niet goed. Dus we gaan het opnieuw doen op 22 juli.

Oh, Indian ben je al bevallen? Inderdaad een mooie datum vandaag.

Frans: een dikke knuffel!

Zo, ga maar eens bedenken wat we vanavond gaan eten. Fijne avond allemaal en eet smakelijk!
Hoi,

Hey Syl, wat enorm balen zeg dat de infectie maar niet over gaat. Enne getver zo'n onderzoek lijkt me NIET leuk!

Knappe Jasper! Milena is ook helemaal zindelijk nu, ik vind het zo knap! ok poepen doet ze op de wc!

Indian, hoe is het???

Q, Wat leuk een visje! Haha en een leuke naam.

Vanochtend bij de chirurg geweest. Die keek even snel en besloot toen dat ik een mammografie moest. Nou ja dat was al afgesproken, dus geen nieuws daar. Het is echt groot trouwens, formaat flink ei.

's Middags moest ik naar de rontgenafedling. Ik stond al helemaal ontbloot te wachten tot ik hoorde dat ik niet voor een mammografie hoefde, want dat had toch geen zin ivm de borstvoeding. Ik kreeg een echo. Daarop zag de arts nog niet duidelijk wat het was. Dus kreeg ik ook een punctie. Vrijdag krijg ik de uitslag. Ik ben al wel weer een beetje gerustgesteld hoor. Arts zei dat het er melkachtig uitzag. Maar ja, ik hoor het vrijdag wel dus. Man komt zaterdag thuis, dus hij is er ook niet als ik de uitslag krijg. Nou ja tis niet anders. Ik probeer me maar geen zorgen te maken em me voor te houden dat het vast van de borstvoeding komt.
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Frans, kan er wel iemand met je mee vrijdag??

Als er niemand is, bel je me dan? Dan ga ik mee, woon toch niet ver weg bij je. Je gaat niet alleen hoor!

Knappe Milena!! Ik denk dat Jasper van zijn ongelukje van zaterdag is geschrokken. Binnen 1 tel zat zn broek vol. Sindsdien durf hij niet zo goed te poepen, maar wel in een luier. Daar poept hij nu in als hij op bed ligt met een luier op.

Q, die hebben wij ook!!! Ik had ook echt geen zin in steeds die bak schoonmaken en wilde de 3 visjes een mooie plek geven.

Heb later wel een duurdere filter gekocht, die stukken beter werkt.

Zo'n darmonderzoek, zal me niets verbazen als ik die ook nog krijg, want heb nl ook vaak pijn in mn darmen.

Onderzoek kan idd met een roesje, soort narcose.
koffie, zwart graag...
Syl, wat enorm lief van je! Maar dat is niet nodig hoor. Ik ga wel alleen. Ik woon vlak bij het ziekenhuis, dus ik ben zo thuis. Ik ben nog bezig oppas te vinden. Mijn zusje zou komen, maar nu is Milena ziek en zij heeft een kleine baby. Niet echt een goed idee dus. Mijn moeder wilde wel vrij nemen evt. En misschien ga ik mijn schoonmoeder anders bellen (maar heel stom, hoewel ik het hier op het forum wel heel hard gil, wil ik eigenlijk niet dat mensen 'in het echt' ervan weten. Zeker schoonmoeder niet, ik ben bang dat ze zich zorgen gaan maken, terwijl er hopenlijk niks aan de hand is).

Milena is dus ziek. Zielig hoor, echt een koortshoopje. Ze wil niks eten, wel heel veel drinken en als ze slaapt , dan snurkt ze als een oude vent.

Bojan is weer heleaal oke, die ligt in slaap te vallen onde rde babygym.

Hmm ga hem maar even op bed leggen, dat ligt een stuk lekkerder dan op een kleed denk ik
Is there anyway I can get it off my fingers quickly without betraying my cool exterior?
Gelukkig kan het met een roesje zeg. Lijkt me een heel vervelend onderzoek. Maar ja, je kan maar beter weten wat er is en dan nog beter kun je weten wat er aan te doen is. Want die pijn lijkt me ook echtecht niet fijn zeg.

Indian??????????????????????????????????????????????

Jee je maakt het wel spannend!!
De echo was ook hier helemaal goed! De baby draaide halverwege, waardoor ze nog wel 10 minuten heeft moeten zoeken om het hartje goed in beeld te krijgen, maar dat is uiteindelijk toch gelukt. Voor het geslacht wilde ze alleen een gokje wagen, er zat een voet voor en de navelstreng zat tussen de benen. Ze gokt een jongen, mijn gevoel zegt ook een jongen. Maar eigenlijk wil ik het zeker weten... Man vindt nog een echo onzin geloof ik en vindt dat we het kamertje ook kunnen behangen als de baby er al is, er zit nu een typisch meisjesbehang op, maar Lynn is verhuisd naar een andere kamer.

Indian, hoe is het met jou???
'Geniet van elke dag, want er komt geen dag terug'
snap ik wel hoor. Mijn schoonfamilie weet ook niets van mijn hartonderzoeken ha ha. Was vooral vd week op de verjaardag spannend dat niemand er naar zou vragen hoe mn onderzoek vrijdag was geweest.

Hoe laat moet je erheen?
koffie, zwart graag...
Indian: altijd is kortjakje ziek.

puf puf puf puf puf puf puuuuuf

(gokje hoor, anders had ze zich al gemeld)
koffie, zwart graag...
Joepie Juul, gelukkig een goede echo!! En wrs een jongen! Leuk man. Ik weet nu: jongetjes zijn leuk :-) . Ik zou het ook graag zeker willen weten hoor. Hmm en het is toch ook wel heel erg fijn als dat kamertje behangen is, voordat je kindje er is hoor.
11.20 gelukkg niet einde van de middag ofzo. Bizar trouwens hoe het daar uitloopt (is op dezelfde afdeling als waar ik gisteren was). Gist6eren was ik om 10.00 uur aan de beurt en pas om 1045 geholpen. Zouden er nu altijd noodgevallen tussendoor komen, of plannen ze gewoon heel slecht.
Fijn Juul, enne ik zou t ook willen weten

Man wilde t niet, ik wel. We hadden het er niet meer over gehad.

Tijdens de echo: nee doe maar niet, jij wil t niet. Hij: doe maar wel, jij wilt t graag

Eerst allebei strijden voor onze optie en tijdens de echo ineens voor de ander.
koffie, zwart graag...
Ahh, ben dat wel gewend die uitloopt. Bij de arts waar ik onder behandeling ben, loopt t zelf om 9 uur al bijna een uur uit. Echt echt zwaar irritant. Zelfs als je belt,sta je 25 minuten in de wacht.

Maar goed, als je behoefte hebt om er niet alleen te zitten in de wachtkamer, je hebt mn gsm nr, dan bel je me maar vandaag of morgen. Heb makkelijk werk, dus kan altijd tussendoor weg.
koffie, zwart graag...
ah, indian is online op hyves
koffie, zwart graag...
Hai Dames,

Ben er nog wel hoor! Alleen zoveel andere dingen te doen. Maar moet wel ff op de hoogte blijven van iedereen hier.

Juul, zou leuk zijn een jongen. Hahaha berg je maar. Met Lynn als 2e moeder... dat is net zo'n typje als Laura.

Frans, jeetje wat spannend, het is vast van de borstvoeding. Sterkte morgen! Ik snap wel dat je het liever je schoonmoeder niet verteld. Heb je al oppas??

Syl, zit je nu thuis of ben je wel aan werk. Balen dat het niet beter is. En ook balen dat het zolang duurt voordat je in zkh terecht kunt. Goed dat Jasper zindelijk is!!

Xop, Lachen zo'n sproeier. Leek me ook wel wat voor de kids, wij hebben alleen geen gras, das toch leuker met zo'n sproeier.

Q, lekker dagje heb je alleen gehad! Heerlijk toch! Je kunt nooit Emdin even bij iemand anders achter laten en alleen op de hort gaan. En Emid ook al zo goed als zindelijk!

Indian! Hoe gaat ie nu??? Zit je nu misschien in zkh?

Merel, hoe groeit je buik? Hoeveel weken ben jij nu?

Afgelopen week heb ik voor school 400 cakjes gebakken. Deze versierd met glazuur, vruchtenhagel en een logo van een Zebra 'Seef'. Was ter ere van uitreiking van een Label voor goed lesprogramma in verkeersveiligheid. Ben er wel even zoet mee geweest.

Vandaag lekker thuis en staat op programma, 3 hoge stapeltaart voor buurmeisje/oppas. Taarten staan te ontdooien nu nog versieren. 6 taarten bakken voor workshop morgenavond en vandaag nog megamindy taart voor vriendinnetje Laura. Ik vermaak me wel dus.....

Jasper gaat ook harstikke lekker. Vanochtend liep hij weer eens zonder verlegen te doen kdv naar binnen. Paar weken moest ik m al naar binnen tillen en zei hij niks tegen leidster. Nu rende hij naar binnen. Dat is mijn Jasper weer.

Ik ga nu weer verder hier... Hou topic wel in de gaten, wel niks van Indian missen.

greetz
Syl, superlief van je. Maar ik ga wel alleen. Vind het niet erg hoor. Ik ben echt wel redelijk gerustgestekd gisteren, dus ga uit van goed nieuws. Gisteren heb ik de Libelle en de Donald Duck gelezen. Ga morgen maar voor wat andere bladen.

Hey Scoob, lekker druk ben je! Ik moet nog steeds die vriendin spreken voor de workshop, maar ik lees dat je het al erg druk hebt!

Mileen is echt ziek. Ooh wat zielig. Net geslapen op de bank, toen ben ik de keuken maar gaan schrobben . Nu is ze weer wakker en zit ze my little pony te kijken. Ik moet erbij zitten op de bank. Erg hoor
Ik baal wel trouwens, nu kan ik niet gaan stemmen. Het is net te ver weg om even alleen met Bojan te gaan en ik kan haar nu echt het huis niet uitslepen.

Gaan jullie stemmen?
ben vanochtend geweest, maar de stembussen ontbraken.

Kan dus vanuit mn werk nog een keer.

Scoob, heb je nog wel tijd om te blijven werken? Kan je er inmiddels als een eigen zaak van maken en stoppen met werken?

Ik zou dat echt niet allemaal naast mn werk kunnen doen. Petje af voor jou en echt super dat het allemaal zo goed loopt.

arme Milena! Gisteren zag ik op het kdv dat Jaspers vriendinnetje de waterpokken heeft. Ze zit behoorlijk onder.

Ik ben heel benieuwd wat Jasper hiervan mee krijgt. Hij heeft ze al gehad toen hij 7 maanden oud was dus een kans dat hij ze nog een keer krijgt of een variant van t virus.
koffie, zwart graag...
Hai allemaal,

Frans hoop dat het goed is morgen. Duim voor je

Indian lekker aan het puffen?????

Juultje Hieperdepie een goede echo, wat leuk zeg een knul!

Syl, waardeloos dat lange wachten in een zkh, je kan bijna niets plannen op die manier.grrrrr

Hier alles ok. Had vandaag controle bij gyn. (vandaag 17 weken) Had gehoopt op een echo, maar dat deed ze niet jammergenoeg. Ik had vooral met haar een gesprek over de bevalling, zij is de opperarts en omdat ik een geplande KS wil wilde ze me spreken. Ging redelijk, moest wel huilen, en werd prompt doorverwezen naar een psycholoog om te praten over mijn angsten Hahahaha Ook prima. Ze heeft wel al accoord gegeven voor de KS, dus dat is een opluchting. Maar met name het feit dat ik nooit echt begeleid ben na de bevalling zat haar dwars dus dat doen we nu maar even. Over 3 weken precies heb ik de 20 weken echo. Wij willen heeeel graag weten wat het is en zou er bijna een pretecho voor over hebben zo stiekem tussendoor

Ga ook nog even op het andere topic spammen....

Daaag

Merel
merel, wat is er precies gebeurd bij de bevalling?
koffie, zwart graag...

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven