Headset oid voor sportlessen (buiten)

15-09-2021 21:55 8 berichten
Hallo,

Ik ben opzoek naar een manier om mij beter verstaanbaar te krijgen tijdens de sportlessen die ik ga geven.

Ik vind vooral headsets voor de pc.

Iemand een idee wat een goede oplossing is en hoe ik hier op moet google-en?

Bedankt!

Ladenkastje
Alle reacties Link kopieren
https://aerobicaudio.nl/Draagbare-Speaker.html

Of PA systeem met headset googlen?
Superuser2020 schreef:
15-09-2021 22:20
https://aerobicaudio.nl/Draagbare-Speaker.html

Of PA systeem met headset googlen?
Thanks!

Ik heb een JBL go. Kun je daar niet een losse headset op aansluiten?
Zit je wel met een kabel maar vroeg het me af of het überhaupt een optie is.
Ik heb een keer gesport met van die silent disco headphones. Geen idee wat voor headset voor de instructeur daarop aangesloten was, maar ik vond het briljant. Veel fijner voor omwonenden / andere gebruikers van de buitenruimte :)
Ik heb zelf een go2 en daar zit naast een usb ingang ook een ingang op voor een headset en er zit een microfoon in naast een speaker. Als de JBL go dat ook heeft denk ik wel dat je hem als speaker kan gebruiken in combinatie met je headset maar dat moet je even testen. En als dat niet werkt dan kun je je headset altijd nog in je telefoon pluggen en je telefoon koppelen met je speaker. Dat zou ook moeten werken.
Mag je versterkt geluid gebruiken op de locatie waar je de sportlessen geeft? Daar zijn nl. regels voor.

Afhankelijk van de sportlessen en groepsgrootte: wij werkten in kleinere groepen met portofoons met headset. Alleen wel even een babyfoon-vrij kanaal kiezen dan. ;-D
Bedankt voor de reacties.

Helaas kan ik niets met mijn JBL.
Net een mooie set gekocht. Een aanbieding. Erg fijn!
Ik ben erg benieuwd!

De locatie is vrij afgelegen dus dat zal wel goed zitten. En het zal een normaal volume zijn. Komt vast goed :)
puntillita schreef:
16-09-2021 00:51
Ik heb een keer gesport met van die silent disco headphones. Geen idee wat voor headset voor de instructeur daarop aangesloten was, maar ik vond het briljant. Veel fijner voor omwonenden / andere gebruikers van de buitenruimte :)

O_O

En dat voor en na jou andere zwetende mensen dat ding op hun hoofd hebben dan? :sick:

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven