NIET groepje
woensdag 3 juni 2009 om 16:28
woensdag 3 juni 2009 om 17:12
Ligt eraan wanneer je je belastingdinges hebt ingestuurd. Snoes heeft het vorige maand al ontvangen, ik heb nog niks.
Maar zit er ook niet met smart op te wachten. Ik zie wel wanneer het gestort wordt.
Age! Leuk! Wat Elo zegt trouwens. LC duurt te lang en te zakelijk.
Elo! Lekker man, shoppen. En Smearl ook al. Heerlijk. Ik heb webshoppen gedaan vanmorgen. En ik wil op vakantie.....
Mamz, wel goed dat ze mee hebben gedaan en ik denk ook wel goed dat ze nu beginnen te begrijpen dat niet alles voor niks is, zoals een medaille of mooie beker
Maar zit er ook niet met smart op te wachten. Ik zie wel wanneer het gestort wordt.
Age! Leuk! Wat Elo zegt trouwens. LC duurt te lang en te zakelijk.
Elo! Lekker man, shoppen. En Smearl ook al. Heerlijk. Ik heb webshoppen gedaan vanmorgen. En ik wil op vakantie.....
Mamz, wel goed dat ze mee hebben gedaan en ik denk ook wel goed dat ze nu beginnen te begrijpen dat niet alles voor niks is, zoals een medaille of mooie beker
woensdag 3 juni 2009 om 18:55
woensdag 3 juni 2009 om 20:09
Zo ben weer thuis. Ben geslaagd voor een tafelkleed. Moest bij Loods5 nog iets hebben maar ik mocht om 17.25 uur er al niet meer in. Heb gezegd dat ik het belachelijk vind, dan moet je niet op de deur zetten dat je tot 17.30 uur open bent.
4 supermarkten af geweest en nog heb ik niet alles. Morgen nog naar 2 andere, heel irritant als je niet alles in 1 winkel kan kopen.
En Age, heeft hij al gebeld?
4 supermarkten af geweest en nog heb ik niet alles. Morgen nog naar 2 andere, heel irritant als je niet alles in 1 winkel kan kopen.
En Age, heeft hij al gebeld?
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 4 juni 2009 om 00:13
Topic openen is niet meer nodig... Hij heeft al ge-sms't!!!!
Ben helemaal hyperdepieper!
Hij heeft rond 20u ge-sms't, maar ik zat in een brainstormsessie met jonge theatermaakster en interessante mensen. Net een half uurtje thuis.
Heb dus ook net pas een sms terug gestuurd. Whiiiiieeeee!!
Dit overkomt mij nooit!!
Ik hou jullie op de hoogte maar ga nu lekker slapen
Ben helemaal hyperdepieper!
Hij heeft rond 20u ge-sms't, maar ik zat in een brainstormsessie met jonge theatermaakster en interessante mensen. Net een half uurtje thuis.
Heb dus ook net pas een sms terug gestuurd. Whiiiiieeeee!!
Dit overkomt mij nooit!!
Ik hou jullie op de hoogte maar ga nu lekker slapen
donderdag 4 juni 2009 om 08:44
Mogge. Ik had net besloten dat ik vandaag toch ging stemmen. Nu doe ik op het laatste moment stemwijzer en komt er iets heeeeeeeeeeel anders uit dan wat ik in gedachten had om eventueel te gaan stemmen. Conclusie; ik weet niet meer of ik ga stemmen en zo ja op welke partij.....
(En nee Info, de SP valt af )
(En nee Info, de SP valt af )
668, the neighbour of the Beast
donderdag 4 juni 2009 om 08:55
Leuk Age!
Mleen, wat voor dingen heb je dan in hemelsnaam nodig dat je vier, zoniet, vijf supermarkten af moet?
Smearl, wat slecht om niet te stemmen! Ik stem ook niet, geen idee waar op en geen zin/tijd/energie om me er in te verdiepen. Ze beloven toch vaak mooie dingen en maken er veel niet waar.... Dat is mijn gevoel, dus waarom zou ik dan stemmen.
Goeiemorgen en dag maar weer... druk aan het werk
Mleen, wat voor dingen heb je dan in hemelsnaam nodig dat je vier, zoniet, vijf supermarkten af moet?
Smearl, wat slecht om niet te stemmen! Ik stem ook niet, geen idee waar op en geen zin/tijd/energie om me er in te verdiepen. Ze beloven toch vaak mooie dingen en maken er veel niet waar.... Dat is mijn gevoel, dus waarom zou ik dan stemmen.
Goeiemorgen en dag maar weer... druk aan het werk
donderdag 4 juni 2009 om 08:59
Moge ladies.
Ploes, ik moet veel verse kruiden hebben maar bijv. dille had al 3 supermarkten niet. Verder wat dingen zoals een klein stukje tonijn, ben al 4 viskramen afgeweest, zelfs AH was het gister uitverkocht. Ja dat soort dingen.
Dus ga ik zo nog naar 1 zaak toe in een ander dorp die het volgens mij moet hebben.
Tot laterz.
Ploes, ik moet veel verse kruiden hebben maar bijv. dille had al 3 supermarkten niet. Verder wat dingen zoals een klein stukje tonijn, ben al 4 viskramen afgeweest, zelfs AH was het gister uitverkocht. Ja dat soort dingen.
Dus ga ik zo nog naar 1 zaak toe in een ander dorp die het volgens mij moet hebben.
Tot laterz.
Als je tot je oren in de soep zit, zie je de gehaktballen pas naast je drijven.
donderdag 4 juni 2009 om 09:05