Entertainment alle pijlers

Kletsen jullie weer mee ? Deel 5 in de saga van A2

19-08-2021 08:02 3075 berichten
Alle reacties Link kopieren
Welkom allemaal hier weer verder !
Afbeelding
yildizlar2 wijzigde dit bericht op 20-08-2021 10:21
59.28% gewijzigd
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
18-09-2021 15:41
"De ontwikkelingen in zijn privéleven hebben grote invloed op hem gehad".

De arme schat. Het valt niet mee om al een paar nieuwe schoenen in te lopen als je de oude nog niet weg hebt gedaan.
Ik gok dat ie nogal een grote schoenenkast heeft.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Wissewis schreef:
18-09-2021 15:56
Ik gok dat ie nogal een grote schoenenkast heeft.
Een inloopkast :proud:
Gisselle schreef:
18-09-2021 11:40
Doutzen heeft zich uitgelaten over de vaccinatie en blijkbaar zijn zij het daar mee eens, die willen ook echt een graantje meepikken van de bekendheid van Sarah. Ze verkopen goedkoop uitziende en slechte kwaliteits kleding, maar worden door Sarah en A2 steeds groter.
Als de Chicas ook maar iets van fatsoen hadden zouden ze nu even niet de foto's/filmpjes van Sarah posten waar ze hun kleding showt. Bah dat ze nu zonodig moeten profiteren van de bekendheid van Sarah...
wolkje75 schreef:
18-09-2021 16:04
Als de Chicas ook maar iets van fatsoen hadden zouden ze nu even niet de foto's/filmpjes van Sarah posten waar ze hun kleding showt. Bah dat ze nu zonodig moeten profiteren van de bekendheid van Sarah...
Mee eens. Als Sarah uit beeld verdwijnt(rust neemt of einde relatie met André) dan is het waarschijnlijk zo weer voorbij met de aandacht voor de winkel en de verkoop. Voelt voor mij alsof ze snel nog even gebruik willen maken van de situatie. Nare mensen die chicas.
Alle reacties Link kopieren
Ik denk dat het ook voorbij is tussen Andre en Sarah, denk ook dat het Sarah is geweest die hem wss aan de dijk heeft gezet vandaar zijn instorting is tie niet gewend om gedumpt te worden.
Alle reacties Link kopieren
meisje22 schreef:
18-09-2021 15:41
"De ontwikkelingen in zijn privéleven hebben grote invloed op hem gehad".

De arme schat. Het valt niet mee om al een paar nieuwe schoenen in te lopen als je de oude nog niet weg hebt gedaan.
Het feit dat ie de moeder van z’n kind als een baksteen liet vallen hoort niet bij het rijtje zware dingen van afgelopen jaar.
Dat kostte hem emotioneel helemaal niks.
Sjaantje37 schreef:
18-09-2021 16:49
Ik denk dat het ook voorbij is tussen Andre en Sarah, denk ook dat het Sarah is geweest die hem wss aan de dijk heeft gezet vandaar zijn instorting is tie niet gewend om gedumpt te worden.
Ik denk het niet, ze leek best heel verliefd op hem.
Alle reacties Link kopieren
Bridget reageert wel met 2 hartjes onder de laatste instapost van Rachel.
Ook wel weer bijzonder.
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
18-09-2021 16:59
Bridget reageert wel met 2 hartjes onder de laatste instapost van Rachel.
Ook wel weer bijzonder.
Ze heeft nog goed contact met Rachel zei ze in dat interview
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
18-09-2021 16:59
Bridget reageert wel met 2 hartjes onder de laatste instapost van Rachel.
Ook wel weer bijzonder.
Die twee zijn onder of naast de Kerstboom tijdens 't zingen van "Stille nacht" dinnetjes geworden.
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
18-09-2021 16:54
Ik denk het niet, ze leek best heel verliefd op hem.
Het is zo'n luchtbel wat ze laten zien. Elke foto van hun twee was geposeerd, ze hadden een dagtaak aan poseren.
Alle reacties Link kopieren
Sjaantje37 schreef:
18-09-2021 16:49
Ik denk dat het ook voorbij is tussen Andre en Sarah, denk ook dat het Sarah is geweest die hem wss aan de dijk heeft gezet vandaar zijn instorting is tie niet gewend om gedumpt te worden.
Ik hoop het Sarah hem heeft gedumpt. Ze is beter af zonder en heeft hem niet nodig.
Alle reacties Link kopieren
Billy_Mean schreef:
18-09-2021 16:54
Ik denk het niet, ze leek best heel verliefd op hem.
Dat denk ik ook niet ze hoopte juist dat hij naar Spanje zou komen
Alle reacties Link kopieren
MuyBien schreef:
18-09-2021 18:08
Dat denk ik ook niet ze hoopte juist dat hij naar Spanje zou komen
Zit hij daar niet dan ?
Alle reacties Link kopieren
Als die 2 zo vaak in Spanje zitten ... spreken ze intussen dan al Spaans eigenlijk?

Of moeten ze zich behelpen met het steenkolen-Engels van Dré?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Wissewis schreef:
18-09-2021 18:09
Als die 2 zo vaak in Spanje zitten ... spreken ze intussen dan al Spaans eigenlijk?

Of moeten ze zich behelpen met het steenkolen-Engels van Dré?
Er was een keer een filmpje van hun in een restaurant, maar zij spreekt in ieder geval erg slecht Spaans
Alle reacties Link kopieren
Yildizlar2 schreef:
18-09-2021 18:09
Zit hij daar niet dan ?
Gisteren is bekend gemaakt dat ze niet bij elkaar zijn.

Rox is ook in Spanje, Rachel waarschijnlijk ook …. Gelukkig is Spanje groot genoeg.
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
18-09-2021 18:57
Gisteren is bekend gemaakt dat ze niet bij elkaar zijn.

Rox is ook in Spanje, Rachel waarschijnlijk ook …. Gelukkig is Spanje groot genoeg.
Er was korting op de vliegtuigtickets?
1 kopen, 4 gratis?

Loopt Mo (en eventueel Dré 3) daar misschien ook nog ergens rond?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Mo zat op haar nieuwe steiger 😂
Alle reacties Link kopieren
wolkje75 schreef:
18-09-2021 16:04
Als de Chicas ook maar iets van fatsoen hadden zouden ze nu even niet de foto's/filmpjes van Sarah posten waar ze hun kleding showt. Bah dat ze nu zonodig moeten profiteren van de bekendheid van Sarah...
Helemaal mee eens. Blijkbaar zijn de chicas zussen van Sarah’s moeder, die zal daar toch ook niet blij mee zijn, denk ik.
De toekomst is niet meer wat het was
Alle reacties Link kopieren
Rolf Sanchez doet nu de optredens op de Amsterdamse zomer.
Alle reacties Link kopieren
girasole3 schreef:
18-09-2021 18:57
Gisteren is bekend gemaakt dat ze niet bij elkaar zijn.

Rox is ook in Spanje, Rachel waarschijnlijk ook …. Gelukkig is Spanje groot genoeg.
Ik ben ook in Spanje :hello: |-)
Alle reacties Link kopieren
Ik meen dat er ooit eens gesproken is over dat Dre Spaans moest leren, maar hij leerde liever Italiaans. Daar was toen nog zo'n raar filmpje over dat hij zogenaamd met iemand stond te debatteren in het Italiaans.
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.
Alle reacties Link kopieren
koreana schreef:
18-09-2021 20:13
Ik meen dat er ooit eens gesproken is over dat Dre Spaans moest leren, maar hij leerde liever Italiaans. Daar was toen nog zo'n raar filmpje over dat hij zogenaamd met iemand stond te debatteren in het Italiaans.
Kan iemand mij in 's hemelsnaam de reden vertellen waarom je Italiaans zou gaan studeren als je nooit naar Italië op reis gaat en ook niet van doen hebt - bij mijn weten - met de maffia :-D ?

Al helemaal als je wél minstens 10 keer per jaar naar Spanje vliegt?

Of duikt ie eigenlijk elke week met ééntalig Italiaanse schone in bed?
Is dit nu later?
Ik snap geen donder van het leven
Ik weet nog steeds niet wie ik ben
Alle reacties Link kopieren
Juice Channel zegt in hun stories dat ze zich niet veel aantrekken van wat anderen van hun denken. Ook dat volgers niet zitten te wachten op de operaties van Patty Brard en dat Den Aantrekker wel kan inpakken. Zij zijn de toekomst van de gossipjournalistiek.
Ze krijgen veel info, maar bijv. zwangerschappen delen ze niet, tenzij die van de aanstaande ouders zelf gemeld worden en ze dit mogen plaatsen met toestemming en ze schijnen een hoop naaktfoto's te krijgen, plaatsen ze ook niet.

Ik vind dat wel bijzonder. Dan heb je kennelijk een intiem moment met een BN'er en maak je foto's? En die BN'er laat dat dan ook toe terwijl hij of zij daar mogelijk chantabel mee kan zijn?
Mijn posts gaan niet over jou. Maar als je je aangesproken voelt, voel je je kennelijk aangesproken. Doe daar iets mee.

Dit is een oud topic. Het topic is daarom gesloten.
Maak een nieuw topic aan om verder praten over dit onderwerp.

Terug naar boven